08-06-2018, 23:11 | #11 |
Reputacja: 1 | No niech będzie dział Informacyjny i wydział Skanu. W sumie najlepiej pasuje do mojego teamu.
__________________ "Pulvis et umbra sumus" |
09-06-2018, 03:52 | #12 |
Majster Cziter Reputacja: 1 | @Wszyscy - Oki doki, uruchomiłem sesję Na razie jest tam ta sama scenka wstępna co w rekrucie. Dopisane ino, że chodzi o browar a nie jakieś bezimienne fabryki. - Wrzuciłem panel sesyjny. Na razie tych Graczy co mi przysłali kompletne KP. MTM i Raging, możecie wstawić swoje awatary w panel. Jakby co to pytać. Właściwie jak chcecie to jakieś posty na dzień dobry ze streszczeniem ostatnich tygodni i/lub samej drogi czy moment dotarcia do celu podróży możecie właściwie już opisać w postach. Ale na razie to właśnie takie "dzień dobry" zanim pokończymy ten brudnopisowy, wstępny etap. --- - Co do struktury bazy w St. Louis obecnie wygląda to tak: Baza w St. Louis I Dział Administracyjny (?) - Wydz. Logistyki (logistyk) zajmuje się magazynami i transportem z nich i do nich. Sprawdza nowe trasy, udrażnia, naprawia, zabezpiecza bezpieczne kryjówki po drodze. (?) - Wydz. Socjalny (admin) zapewnia warunki bytowe, pomieszczenia, energię, rozrywkę, urlopy, szpitale, SPŻ jeśli potrzeba i dba aby baza była wygodnym miejscem. (?) II Dział Informacyjny (?) - Wydz. Skanu (informatyk) skrzyżowanie operatora radarów, nasłuchu radiowego, wywiadu informatycznego i klasycznego informatyka. Zdobywa i przesyła informacje. (Law Tao) - Wydz. PR (PR) zwalcza wrogą propagandę, rozsyła własną, dba o wizerunek X-COM, o to by społeczeństwo odnosiło się pozytywnie do niego. (?) III Dział Naukowy (?) - Wydz. Inżynieryjny (inżynier) rozwój technologii bazujących na materii nieożywionej. Nowsze wersje programów, komputerów, skanów, robotów, broni, pancerzy, silników itd. (?) - Wydz. Biologiczny (biolog) zajmuje się badaniami na materii ożywionej. Głównie opracowuje wszelkie szczepionki, stroje ochronne, filtry, toksyny, stymulanty, terapie itd. (Lena Grey) IV Dział Obrony (?) - Wydz. Zbrojny (żołnierz) stanowi główną siłę zbrojną w akcjach w terenie lub gdy trzeba to w obronie bazy. Zalicza się tu również wszelkich operatorów sprzętu bojowego np. droniarzy. (?) - Wydz. Wywiadu (agent) stanowi główne źródło danych osobowych z terenu tak od informatorów, agentów jak i różnych środków podsłuchu. Dba również by baza nie została zinfiltrowana przez wrogich agentów. (?) V Dział Produkcyjny (?) - Wydz. Lekki (rusznikarz) dba o wytwarzanie lekkiego sprzętu piechoty zdolnych do wytworzenia w małych garażach i podobnych lokalach. Głównie pancerze i broń piechoty. (?) - Wydz. Ciężki (mechanik) zajmuje się produkcją i/lub naprawą pojazdów i jeśli trzeba to budynków i wszelkich “ciężkich” rzeczy niemożliwych do wytworzenia mniejszych zakładach. (?) VI Dział Wsparcia (?) - Wydz. Handlu (kontrahent) dokonuje wymiany na towary i usługi których brakuje w bazie. Zawsze bowiem czegoś brakuje. (?) - Wydz. Prawniczy (prawnik) spec od obowiązującej oficjalnie biurokracji i znawca systemu. Przydatny gdy trzeba kogoś zwolnić za kaucją czy przenieść do mniej strzeżonego miejsca. (?) Siły Szybkiego Reagowania (???)
__________________ MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić |
11-06-2018, 17:54 | #13 |
Reputacja: 1 | czyli możemy ruszać? jakieś jeszcze ustalenia? |
11-06-2018, 22:19 | #14 | |
Majster Cziter Reputacja: 1 | Cytat:
__________________ MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić | |
12-06-2018, 00:49 | #15 |
Reputacja: 1 | A dzięki, za docenienie, Pip. Bardzo dobrze mi się tego posta pisało Dajesz. Raging, nie wstydź się tylko pisaj i wrzucaj odpis
__________________ "Pulvis et umbra sumus" |
12-06-2018, 12:50 | #16 |
Majster Cziter Reputacja: 1 | @Wszyscy - Oki zmajstrowałem robienie bazy. Co i jak. Ot, wziąłem i spisałem jak leci, wyszło jak widać Dopisałem w części ze ściągą z mechy w dziale o X-COM. Tam też wrzuciłem exelową ściągę bo na kwadraciki wydaje mi się ciut czytelniejsze na szybki rzut oka niż sam fabularny opis. Jak ktoś coś ma za uwagi albo pomysły to niech daje, zobaczymy co da się z tym zrobić - Przy okazji tego bazorobienia wyszła bolączka wielu systemów czyli ekonomia. Na razie aby ruszyć cokolwiek zrobiłem same kwadraciki bazy nie zastanawiałem się jeszcze co z kosztami. - W każdym razie zakładacie nową bazę która jest wedle tej nomenklatury małą bazą czyli ma 16 klocków samej bazy i 4 sloty na dodatki. Część jest już rozbudowana ze startu z tym co przywieźliście z NY albo było przygotowane wcześniej. Głównie jest to podstawowa infrastruktura jak HQ, generatory i miejsce do spania. Poza tym jest Was dwóch to niech każdy sobie wybierze 1 slot w bazie i 1 slot dodatku do bazy. - A jakby co to tu daję link do tego exel: https://docs.google.com/spreadsheets...nK4/edit#gid=0 - I jakby co to pytać. System się tworzy więc wiadomo, z jednej strony prowizorka szyta na bieżąco a z drugiej jednak można coś jeszcze do tego doszyć
__________________ MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić |
12-06-2018, 21:39 | #17 |
Reputacja: 1 | O co chodzi ze slotami dodatków? Działają jak normalne miejsce budowy pod moduły na 1 slot?
__________________ "Pulvis et umbra sumus" |
12-06-2018, 21:53 | #18 | |
Majster Cziter Reputacja: 1 | Cytat:
__________________ MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić | |
12-06-2018, 22:32 | #19 |
Reputacja: 1 | Hej. genlab? coś więcej od strony mechanik w ramach tego |
12-06-2018, 22:43 | #20 | |
Majster Cziter Reputacja: 1 | Cytat:
__________________ MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić | |