10-01-2021, 19:15 | #1 |
Reputacja: 1 | [Kapitan Bomba] Opanować teren! - Kantyna Witam przyszłych graczy i tak dalej, i tak dalej. Częstotliwość odpisów to 2 odpisy na tydzień, chciałbym zachować pewną regularność. Terminy to czwartek do godziny 18:00 oraz niedziela do godziny 18:00. Swoje posty zamierzam wstawiać tego samego wieczoru. Wygląd postów w sesji -Bez pogrubiania; -dialogi od myślnika kursywą -myśli postaci kursywą Google Docs: brak Mechanika: pełni rolę wspomagającą, nie zamierzam rzucać na każdą drobnostkę. Parametry określają waszych szeregowych. Test to suma Parametru i rzutu 1k6 musi być równa lub większa niż stopień trudności: 5 – trudne dla lebiegi 7 – trudne dla lebiegi z Gwiezdnej Floty 9 – trudne dla tych na kacu 11 – trudne 13 – trudne dla miszcza 15 – trudne w EMP* Używanie Materii Pozakosmicznej: Będąca na wyposażeniu Gwiezdnej Floty Materia Pozakosmiczna w strzykawkach pozwala na zasklepienie rany i uratowanie czyjegoś życia. Efektem ubocznym zastosowanie Materii Pozakosmicznej jest zielony… eeeee… Ewenement Materii Pozakosmiczej (EMP). Po zaaplikowaniu Materii Pozakosmicznej osoba aplikująca wykonuje rzut 1k6: 1,2 – rana nadal niezaleczona, EMP odpowiedniej wielkości 3,4 – rana zaleczona, EMP dwukrotnie większy 5,6 – rana zaleczona, EMP odpowiedniej wielkości Klasy: 1. Trep (dowodzenie) Wymagania: Myślenie <4 Opis: Ojciec trep, matka trep, a ty jesteś Übertrepem! Jesteś urodzonym żołnierzem, cały regulamin Gwiezdnej Flot masz w małym palcu. W przypadku śmierci wyższego stopniem jesteś pierwszy do objęcie dowodzenia, dodatkowo dostajesz od MG informacje, co wg regulaminu Gwiezdnej Floty trzeba zrobić. 2. Kosmita (kosmita) Wymagania: tylko dla kosmitów sprzymierzonych Opis: Jesteś w stanie przewidzieć zachowanie kosmity twojej rasy (działa jednocześnie tylko na jednego kosmitę). Będę szczery: jesteś po prostu tak samo głupi. 3. Snajper (Strzelec) Wymagania: Nawalanie z karabinka >7 Opis: twoje nawalanie jest krótkie, zwięzłe i na temat. Gdy podczas testu na kości wypadnie 6, żywy cel do którego strzelałeś ginie na miejscu. Wyjątek: nie działa w przypadku Kutanoidów. 4. Majster (Mechanika) Wymagania: Zatentegowywanie >7 Opis: ze szpachlą jesteś za pan brat. Jesteś w stanie wszystko szybko naprawić, a brakujące elementy dosztukować byle czym. Gwarancja oczywiście tylko do bramy i się nie znamy. 5. Piguła (Medyk) Wymagania: Myślenie >7 Opis: Masz wprawę we władaniu Materią Pozakosmiczną. Po jej zaaplikowaniu rana zawsze jest zaleczona, a EMP odpowiedniej wielkości (nie wykonujesz rzutu 1k6). 6. Kóbica (Pilot) Wymagania: Pilotowanie >7 Opis: w Akademii Gwiezdnej Floty rozbiłeś już tyle pojazdów, że ukończyłeś ją z odznaką Superpilota. Testy Pilotowania są dla ciebie zawsze o 2 poziomy łatwiejsze. Jeżeli macie pytania, sugestie i zażalenia, to proszę śmiało pytać. Proszę nie odpisywać w sesji, dopóki nie pojawi się pełny tekst w pierwszym poście (obecnie trawą prace instalacyjne).
__________________ Ten użytkownik też ma swoje za uszami. Ostatnio edytowane przez JohnyTRS : 11-01-2021 o 11:22. |