25-08-2021, 19:37 | #101 |
Reputacja: 1 | Może zacznijmy od... Wszystko?
__________________ Rozmowy przy kawie są mhroczne... dlatego niektórzy rozjaśniają je mlekiem! |
27-08-2021, 13:40 | #102 |
Reputacja: 1 | Nie ma szans. To wymagałoby długotrwałego i intensywnego nakładu pracy ze strony mojej i mentorów - a widać wyraźnie, że zaczynamy chyba cierpieć na niedoczas. Drodzy gracze - w zw. z tym, że generalnie b. mało postów się ostatnio pojawia w terminie, będziemy wydłużać kolejkę tą i przyszłe. Wyróbcie się z postami do niedzieli 29 sierpnia, godzina 20:00. Ale zarazem mam też komunikat: gramy max do 3 października. Myślę, że akurat zdążymy przerobić te 2 pozostałe tematy mechaniczne i dokończyć fabułę tej bądź co bądź krótkiej przygody.
__________________ Dorosłość to ściema dla dzieci. |
30-08-2021, 23:33 | #103 |
Reputacja: 1 | Bezprecedensowy doublepost powyżej 24h. Wybaczcie za brak wcześniejszego odpisu, elbląskie Święto Chleba trzeba było zaliczyć, plus urodziny przyjaciela (i leczenie kaca) oraz zdaną podyplomówę u drugiego. Ale post stoi. Termin: piątek 4 września, godz. 23:30. W wolnej chwili spróbuję jeszcze podsumować i wstawić do posta zasady Interactions - to do wykorzystania przez Graugra i Erazeriusa. Przy czym nie obraziłbym się, jakby Arvelus mnie tutaj wyręczył :P (choćby sięgając do rozpisek tych zasad z poprzednich warsztatów, bo raczej mało się różnią). Na pewno Stalowy opisze nam też skrót zasad dot. Vehicles (ich profile, cechy, poruszanie się, etc.), natomiast TomBurgle zajmie się sklepywaniem zasad do Massed Battles i pochodnych instrumentów, na przyszłość. Na pewno Arvelus i Dhratlach muszą wykonywać rzuty na skille socjalne (Intimidate i Charm & Deceive, odpowiednio) w ramach Interakcji. Stalowy może rzucić na Operate (Surface) ze stosownymi modyfikacjami. Od pozostałych graczy i mentorów rzutów nie wymagam. "Czalendż" z ostatniej tury uważam za z grubsza udany - było razem 8 Poziomów Porażek (i same niezdane testy) vs 13 Poziomów Sukcesów (& zdane testy per se). Widzę też, że władnie operujecie kośćmi w tego typu testach.
__________________ Dorosłość to ściema dla dzieci. |
01-09-2021, 18:44 | #104 |
Reputacja: 1 | Dobra, nie mam bladego pojęcia co pisać
__________________ Rozmowy przy kawie są mhroczne... dlatego niektórzy rozjaśniają je mlekiem! |
01-09-2021, 19:21 | #105 |
Młot na erpegowców Reputacja: 1 | Musisz opisać, jak Twój kleryk pertraktuje z autochtonami, by wsparli słuszną imperialną sprawę. Potem doklejasz do posta mechanę z rzutu na skill socjalny. Tylko chyba MG miał rozpisać całą mechanikę interakcji, a jeszcze tego nie zrobił
__________________ „Everything that lives is designed to end. We are perpetually trapped in a never-ending spiral of life and death. Is this a curse? Or some kind of punishment? I often think about the god who blessed us with this cryptic puzzle... and wonder if we'll ever get the chance to kill him”. |
01-09-2021, 19:56 | #106 |
Reputacja: 1 | No to poczekam na opinię eksperta. Poproszę bramkę numer dwa i pół litra
__________________ Rozmowy przy kawie są mhroczne... dlatego niektórzy rozjaśniają je mlekiem! |
01-09-2021, 20:42 | #107 |
Reputacja: 1 | Dhratlach, jest tak jak mówi Alex. Dorzuciłem właśnie tą mechanę do posta. Przyswój sobie także całą resztę strony 303 podręcznika głównego do Only War. W zasadzie to tyle jeśli chodzi o Interakcję w OW.
__________________ Dorosłość to ściema dla dzieci. |
03-09-2021, 19:20 | #108 |
Reputacja: 1 |
|
06-09-2021, 13:14 | #109 |
Reputacja: 1 | Post na miejscu. Jest to przedostatnia kolejka, drodzy gracze i mentorzy. Proszę Toma o wstawienie rozpiski Massive Battles i o rozpoczęcie stosownych rzutów. W tej kolejce przede wszystkim chcę od Was światotworzenia. Opiszcie co tam chcecie - jak się uporaliście w podróży czy w demolowaniu rafinerii, etc. Macie na to czas do niedzieli 12 września. To ostatnie Wasze posty na tej sesji, proszę o mobilizację. Postacie otrzymują pięć set plus expa. Możecie je wydać od razu i podesłać mi i mentorom zmiany w KP. Ciśniemy, Panie i Panowie. Ostatnia prosta.
__________________ Dorosłość to ściema dla dzieci. |
06-09-2021, 19:00 | #110 |
Reputacja: 1 | Mass Battle Zasady Mass Battle Czasami skala wydarzeń jest tak wielka, że pojedynczy Gwardzista, nawet najlepiej wyszkolony, jest jak pyłek w huraganie. Kiedy ścierają się miliony, jaki wpływ może mieć pojedynczy żołnierz na krwawy bilans? Realistyczne? Tak. Atrakcyjne dla graczy? Nie bardzo. Stąd dodatkowa zasada wielkich bitew, zawężający te ogromne starcia do tła bardziej osobistych zdarzeń. Bitwa może być nie do wygrania, a jednak działania postaci mogą przeważyć w kilku konkretnych potyczkach (Battle Events). Trzeba tylko zauważyć okazję - i ją wykorzystać. Battlefield Awareness Jeżeli drużyna szuka możliwości przejęcia inicjatywy w bitwie i faktycznie na nią trafi, musi ją jeszcze rozpoznać testem Logiki lub Scholastic Lore (Tactica Imperialis). Łatwiej zrobić to walcząc z bezmyślnym przeciwnikiem - tępo prącą do przodu hordą orków(+10) czy rozbitym rojem Tyranidów pozbawionych łączności (+10). Wobec dowódców staranniej kryjących swoje plany, jak Imperialni Generałowie (-10) czy dowódcy liniowi Marines (-20), przejrzenie planów wroga jest trudniejsze [tabela 9-2, str. 301]. Kiedy na danym odcinku frontu skupia się uwaga dwóch dowódców, test zamienia się w test przeciwstawny (bez modyfikatorów) oddając dwóch oficerów starających się nawzajem przechytrzyć. Battlefield Manoeuvres Kiedy drużyna na czas zauważy tą sytuację, trzeba ją jeszcze wykorzystać testem dowodzenia (Command). Łatwiej jest poderwać jednostkę do działania kiedy nie ma wroga w zasięgu wzroku, a teren jest łagodny (+10), trudniej kiedy dookoła trwa zażarta walka w krzakach (-10), a już w ogóle kiedy naprzeciwko stoją ufortyfikowane elitarne jednostki (-20) [tabela 9-3, str. 302].
__________________ W styczniu '22 zakończyłem korzystanie z tego forum - dzięki! |