27-05-2023, 19:40 | #21 |
Reputacja: 1 | A to ja za kolegą i podobnie. Spokojnym marszem na razie. Skradanie mechem nie jest za bardzo możliwe, ale też nie chcę robić dodatkowego hałasu Also postawiłem swoją miniaturkę przy murze. Ogólnie to nie próbuję wspinać się ani przebijać przez mur tylko się do niego "przytulić" (ponownie, na ile to możliwe mechem ). Zwłaszcza, że tam jakieś drzewa są, więc liczę że chociaż trochę utrudniają widok. |
30-05-2023, 09:01 | #22 |
Reputacja: 1 | Aktualizacja mapy o nowych przeciwników. Tutaj jest możliwe o ile pozostajesz w ukryciu. Są talenty pozwalające na pozostawanie w ukryciu nawet podczas poruszania się na widoku. Ale chyba z nich nie korzystaliście. Dla wyjaśnienia kilka zasad odnośnie oddziałów piechoty. Bo one też są specyficzne. Po pierwsze taki oddział zawsze ma softcover niezależnie czy ma jakąś osłonę, po drugie mają resistance na każdy atak poza obszarówkami (czyli dostają tylko połowe obrażeń). Zazwyczaj mają 1hp na jednostkę i odpowiada to liczebności oddziału. Zazwyczaj oddział ma 10 ludzi czyli każdy odebrany punkcik to jeden zgon. Zdolności bojowe częsciowo są uzależnione od liczebności oddziału. Jego rozmiar też się bedzie zmieniał. Oznaczenie 4 pól oznacza tylko że na tym obszarze znajduje się cały oddział, a nie 4 przeciwników. Uwaga! Nie lekceważcie piechoty. Oddziały mają broń p.panc i naprawdę mogą być groźne. Nie można ich też taranować, odrzucić ani łapać. (choć tutaj jestem gotowy na fabularne podejście i gotów jestem na wasze fajne opisy to przymknę oko). |
30-05-2023, 10:55 | #23 |
Reputacja: 1 | Drobna omyłka w osobach, Cerber jest sam i widzi piechotę. A Górnik i Quazar widzą ciężarówkę i transporter. Proponuje plan, podejść do końca uliczek, potem Quazar walnie granat dymny tak byśmy we dwóch dali radę wbiec w dym i skrócić zasięg i zaczniemy łoić w transporter z broni ciężkiej. Ciężarówkę na razie oszczędźmy, może jakiś ładunek ma przydatny. A Cerber może zza muru posesji sieknąć piechotę. Może na posesji jakiś pojazd jest, którym można w nich rzucić i strącić jak kręgle Czy dobrze rozumiem, że: HYPERSPEC FUEL INJECTOR ACTIVE - POWER UP PROTOCOL For the rest of this scene, you gain +1 Accuracy on all attacks, checks, and saves; additionally, 1/turn, you can Boost as a free action. Działa na całą walkę? Czy tu sceny maja jakąś inną definicję? |
30-05-2023, 11:23 | #24 |
Reputacja: 1 | Powiedzmy, że cała walka obecna będzie jedną sceną. Ale jeśli będzie czas odpoczynku np. między odbiciem okolicy, to będziemy mieć 2 osobne sceny. Co do osób, zaraz poprawię. |
30-05-2023, 11:35 | #25 |
Reputacja: 1 | Czyli atak to jedna scena, załadunek fantów druga i osłanianie trzecia? |
30-05-2023, 11:42 | #26 |
Reputacja: 1 | Można tak to przedstawić. |
30-05-2023, 15:30 | #27 |
Interlokutor-Degenerat Reputacja: 1 | Fenrir dałbyś radę na mapie oznaczyć które tereny są oświetlone? |
31-05-2023, 05:07 | #28 |
Reputacja: 1 | Spróbuję. Niby Roll20 obsługuje system fog of war. Ale niemam siły rysować tych budynków. Powiedz mi tylko, czy chcesz oznaczyć wasze obecne pole widzenia, czy przypuszczalny teren, który został oświetlony, innymi słowy kiedy was zobaczą? |
31-05-2023, 13:34 | #29 |
Interlokutor-Degenerat Reputacja: 1 | Mnie wystarczy jak zrobisz screena w paincie nam zakreslisz gdzie jest światło. No bo tak to nie wiemy czy stawiamy kroki w ciemnościach czy pod lampą. |
02-06-2023, 13:28 | #30 |
Reputacja: 1 | Na żółto to jasno oświetlone obszary. |