Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Warhammer > Archiwum sesji z działu Warhammer
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu Warhammer Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie Warhammer (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 20-04-2013, 10:10   #891
 
kymil's Avatar
 
Reputacja: 1 kymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputację
Komtur, Mierzwa może pomóc, ale z odciąganiem uwagi. Te beczki to rzeczywiście Vogel powinien tachać jako "fizyczny" . Cohen, zgódź się. I tak jesteś na rauszu zgodnie z zaleceniem MG
 
kymil jest offline  
Stary 20-04-2013, 10:11   #892
AJT
 
AJT's Avatar
 
Reputacja: 1 AJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputację
Elf, przy takim planie, też może pomóc przy odwracaniu uwagi.
 
AJT jest offline  
Stary 20-04-2013, 11:47   #893
 
Komtur's Avatar
 
Reputacja: 1 Komtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputację
Cytat:
Cohen, zgódź się. I tak jesteś na rauszu zgodnie z zaleceniem MG
Jak nie chce to niech się nie zgadza, ale ja go ratować nie zamierzam jak mu obcy z bebechów wylezie. :P
 
__________________
"Kto się wcześniej z łóżka zbiera, ten wcześnie umiera" - Mag Rincewind
W orginale -"Early to rise, early to bed, makes a man healthy, wealthy and dead."

Torchbearer dla opornych. Ostatnia edycja 29.05.2017.
Komtur jest offline  
Stary 20-04-2013, 12:07   #894
 
kymil's Avatar
 
Reputacja: 1 kymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputację
Z Obcego będzie lepszy kompan niż z Vogla. Zaryzykujemy?
 
kymil jest offline  
Stary 20-04-2013, 18:30   #895
 
Agape's Avatar
 
Reputacja: 1 Agape ma wspaniałą przyszłośćAgape ma wspaniałą przyszłośćAgape ma wspaniałą przyszłośćAgape ma wspaniałą przyszłośćAgape ma wspaniałą przyszłośćAgape ma wspaniałą przyszłośćAgape ma wspaniałą przyszłośćAgape ma wspaniałą przyszłośćAgape ma wspaniałą przyszłośćAgape ma wspaniałą przyszłośćAgape ma wspaniałą przyszłość
Elise pomoże zdobyć naftę wciągając beczki na górę. Tak chyba będzie szybciej i łatwiej niż złazić na dół przywiązywać sobie beczkę do pleców i wychodzić z powrotem, chociaż jeśli reszta się uprze, zrobi jak każą.

Więcej do powiedzenia ani zrobienia nic nie ma więc pisanie posta w tej kolejce sobie daruję.
 
Agape jest offline  
Stary 20-04-2013, 18:42   #896
 
malahaj's Avatar
 
Reputacja: 1 malahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputację
Ostateczny termin dziś do północy.
 
__________________
naturalne jak telekineza.
malahaj jest offline  
Stary 28-04-2013, 09:49   #897
 
kymil's Avatar
 
Reputacja: 1 kymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputację
Jeśli sesja nie zdechła Mistrzu Gry, to Mierzwa zagada do rycerzy, żeby z murów "osłaniali idących po olej". Jakieś kamienie przyszykowali czy inne takie do bombardowania.
 
kymil jest offline  
Stary 28-04-2013, 17:58   #898
 
malahaj's Avatar
 
Reputacja: 1 malahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputację
No dobrze, czas kończyć te zabawę. Oto zasady ostatniego starcia tej podróży.

Jak ktoś rozważa skorzystanie z propozycji czarownicy, to proszę do mnie PW. Jak nie, to trzeba się bronić w klasztorze. Cała sprawa będzie odbywać się mechanicznie, z podziałem na tury. I tak:

- Sam rytuał sprowadza się do zdania odpowiedniej liczby testów przez Alberta. Jakiej? No chyba nie spodziewacie się ze wam powiem? :P Jedna tura - jeden test.

- W tym samym czasie, reszta (nie licząc Gislana z przyczyn oczywistych) musi spróbować przeżyć i nie dopuścić do zakłócenia rytuału, bo jeśli tak się stanie, to kiszka i kaput dla wszystkich. Nikt nie mówił, że będzie łatwo i miło.

- Im lepiej Albertowi będą szły testy, tym krócej wy będziecie musieli walczyć i utrzymywać się przy życiu.

- Matyjasz nie odpowiedziałeś na moje PW, więc dla Ciebie jest opcja pierwsza. Kamtur Ty dostaniesz oddzielne PW, przed rozpoczęciem następnej kolejki. Zainteresowani wiedzą o co chodzi.

- Poniżej daje wam plan klasztoru. Rozstawcie się, przygotujecie obronę jak uważacie, itd. Od chwili, kiedy monstra opuściły budynek do rozpoczęcie ataku minęło ok 1,5 godziny i tyle czasu mieliście na przygotowania. Do waszej dyspozycji są również ocaleli obrońcy, czyli:

2 zbrojnych - nieźle walczą
2 chłopów - słabo walczą, ale zawsze coś
Kilkoro kobiet i dzieci - nie walcz wcale :P
4 młodsze kapłanki. Również nie walczą, ale potrafią w miarę szybko uleczyć rannych w walce. Ulrice nadal kontroluje zły MG

Rozmieście ich, gdzie uważacie, przydzielcie zadania, itd. Sam klasztor ma pokaźną zbrojownie, więc jak ktoś potrzebuje to może dobrać sobie dowolny, niemagiczny pancerz i broń, jakiej potrzebuje.

- Nafta. Nie udało wam się dowieść jej tyle, żeby starczyło na całym rytuał, więc jego odprawienie będzie trudniejsze. Możecie też zdecydować, o użyciu jej do obrony, wtedy rytuał będzie jeszcze trudniejszy, ale wy będzie mogli coś popalić

- Kapłanki uleczyły każdego zdolnego do walki, dlatego przystępujecie do niej z pełną Żywotnością.

- Spójrzcie na swoje KP w sesji. Każdy ma tam wypisane swoje PP i PS. Czas zdecydować co z nimi zrobić hehehehe. Poniższe info dotyczy wszystkich BG z wyjątkiem Gislana i Alberta.

Każdy z was może teraz decydować jak chce wykorzystać swoje zasoby PP i PS. Możliwości są dwie.

1. Standardowo, będę je wykorzystywał do ratowania waszych BG w czasie walki. Jeśli chcecie je wykorzystać w ten sposób, nic nie musicie robić.
2. Możecie przeznaczyć je, na zwiększenie szansy powodzenia rytuału. W takim przypadku poproszę na PW info, że przeznaczam X moich PS i/lub X PP na rytuał. Te punkciki zostaną dodane do puli, którą mają już wspólnie Gislan i Albert i użyte do testów, przy odprawianiu rytuału. 1 PS, to standardowo jeden przerzut nieudanego testu, 1 PP to dwa.
W skrócie możecie zmniejszyć swoje indywidualne szansę na przeżycie, w zamian na szanse szybszego zakończania rytuału, co również przekłada się na wasze szansę, bo krócej będzie trwała walka. Oczywiście jest tez możliwość, ze wasz BG zginie zanim rytuał zostanie ukończony. Życie, coś za coś.

Na wasze decyzje czekam na PW, do końca następnego tygodnia

Na koniec małe info. Będę wam odpisywał, każdemu indywidualnie, jak idzie wam walka w jej trakcie. Wyzwanie jest trudne. Nawet bardzo trudne. Przyłóżcie się teraz, to zwiększy wasze szanse na przeżycie, bo ja jestem złym MG. Zły MG to taki, co nie zakłada, że BG musza przeżyć sesje i wygrać. Mogą przegrać i zginać. Serio.
W takim przypadku sesja też będzie zakończona, czyli dostane swój tandetny pucharek od obsługi, więc będę „syty”.

Czas do następnej niedzieli. Powodzenia.

Mapki

1
2
3
4
 
__________________
naturalne jak telekineza.
malahaj jest offline  
Stary 28-04-2013, 20:41   #899
 
kymil's Avatar
 
Reputacja: 1 kymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputację
Mistrzu Gry, po pierwsze powinszować klimatycznego posta .
Pytania odnośnie zbrojowni: są tam jakieś kusze ciężkie, względnie inna potężniejsza broń miotająca? Jak wyglądają mury na "Kielichu"? Można je podważać, żeby zrzucać na wspinających się niekonwencjonalnie?

Do graczy: proponuję skorzystać z siły Vogla i Elise i pozwalać niektóre wyjścia/wejścia do "Kielicha". Powinniśmy skoncentrować się na maximum dwóch. Będzie "łatwiej".

Inne propozycje?
 
kymil jest offline  
Stary 28-04-2013, 21:00   #900
 
malahaj's Avatar
 
Reputacja: 1 malahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputację
W zbrojowni jest w zasadzie każda broń, którą może obsługiwać i nieść jeden człowiek, więc czemu nie.

Co do murów, to zrzucać można. Same mury są solidne, ale jest tam sporo głazów, więc amunicja jest. Problem, jest za to inny. Kielich ma kształt... no, kielicha. Więc zrzucając z niego kamień, ten wyląduje mniej więcej przed wejściem do świątyni, lub na dachu niższy pięter. Wzdłuż ściany samego kielicha, raczej nic nie poleci.

Nie wiem, czy wyrażam się precyzyjnie, wiec taki mały przykład. To tak jakby szeroki kieliszek, postawić na pudełku i zrzucać coś z jego brzegu.
 
__________________
naturalne jak telekineza.

Ostatnio edytowane przez malahaj : 28-04-2013 o 21:13.
malahaj jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 08:12.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172