Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Warhammer > Archiwum sesji z działu Warhammer
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu Warhammer Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie Warhammer (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 12-05-2012, 20:13   #111
 
Mortarel's Avatar
 
Reputacja: 1 Mortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputację
Myślę, że najlepiej ciśnij włòcznią i wybiegaj z jaskini. Tak czy siak lepiej bić ich u wyjścia. Nawet jeśli będzie ich więcej to w wąskim przejściu, stłoczeni jeden za drugim, stracą swoją przewagę.
 
Mortarel jest offline  
Stary 12-05-2012, 20:13   #112
 
JanPolak's Avatar
 
Reputacja: 1 JanPolak to imię znane każdemuJanPolak to imię znane każdemuJanPolak to imię znane każdemuJanPolak to imię znane każdemuJanPolak to imię znane każdemuJanPolak to imię znane każdemuJanPolak to imię znane każdemuJanPolak to imię znane każdemuJanPolak to imię znane każdemuJanPolak to imię znane każdemuJanPolak to imię znane każdemu
Szkoda wyrzucać włócznię. Moim zdaniem ktoś z bronią strzelecką powinien wejść, strzelić i uciec. A u wylotu pieczary będą czekać Otto z potykaczem i nasza pierwsza linia (czyli pewnie Amir, Franz, Knut). Nawet jak orki będą miały przewagę liczebną, to spróbujemy je powstrzymać w ciasnym korytarzu. A i niech ktoś pilnuje tyłów, bo nie wiemy, czy to jedyne wyjście
 
__________________
Jestem Polakiem, mam na to papier i cały system zachowań.
JanPolak jest offline  
Stary 12-05-2012, 20:22   #113
 
Mortarel's Avatar
 
Reputacja: 1 Mortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputację
Może Zybert albo Zebedeusz pomogą mi naciągać linę. Dobrze byłoby gdyby "przynęta" upewniła się po strzale, że orkowie ruszyli w pościg.
 
Mortarel jest offline  
Stary 12-05-2012, 20:36   #114
Administrator
 
Kerm's Avatar
 
Reputacja: 1 Kerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputację
No to przyznać się - kto ma kuszę?
 
Kerm jest offline  
Stary 12-05-2012, 20:40   #115
 
Mortarel's Avatar
 
Reputacja: 1 Mortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputację
Może Zybert niech ich z żądła pociągnie. Tylko niech w drgawki znowu nie wpada bo go zjedzą. Haha
 
Mortarel jest offline  
Stary 12-05-2012, 21:14   #116
 
malahaj's Avatar
 
Reputacja: 1 malahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputację
Ekhem, Panowie, nie chce być defetystą, ale wydaje mi się, że ta trójka to tylko straż reszty bandy z głębi jaskini. Na mapie MG widać "otwarte" odnogi gdzie pewnie jest coś więcej niż trzech marnych zielonych. W końcu tych paru obszarpańców nie wystawiało by tak widocznego znaku swej obecności przed jaskinią. Jak zrobimy to wedle wszego planu, to może się okazać, że przynajmniej jeden, jak nie wszyscy, polecą ostrzec resztę i będziemy mieli ich szybko na głowie.

Może spróbujemy ich załatwić wszystkich, cicho w jaskini. Na razie o nas nie wiedza. Kilka bełtów, może żądło i będą unieruchomi. Potem reszta może podbiec z zaskoczenia i dobić. Ja się uda, to będzie można dalej penetrować jaskinie, bez wzbudzania alarmu a jak nie, to i tak, możemy wrócić do waszego planu, jak zleci się większa grupa. Kto wiem, może tam jest coś większego i warto zostawić sobie "pułapkę" na to coś właśnie?

Co wy na to?
 
__________________
naturalne jak telekineza.
malahaj jest offline  
Stary 12-05-2012, 21:18   #117
 
Mortarel's Avatar
 
Reputacja: 1 Mortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputację
W takim wypadku ktoś musiałby też ruszyć w stronę tuneli, żeby im odciąć ewentualnie drogę ucieczki. Jeśli np. dwóch rzuci się do walki a trzeci do ucieczki, to trzeba mieć jakiś sposób, żeby go powstrzymać.

A Otto mógłby zostać z kimś przy linie zabezpieczając ewentualny odwrót potykaczem :P
 
Mortarel jest offline  
Stary 12-05-2012, 21:24   #118
 
malahaj's Avatar
 
Reputacja: 1 malahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputację
W arsenale czarodzieja powinno być uśpienie, dodatkowo Amir mógłby tym razem zostać nieco z tyłu, za pierwszą linią, a by w takiej ewentualności poczęstować go włócznią w plecy.
 
__________________
naturalne jak telekineza.
malahaj jest offline  
Stary 12-05-2012, 21:25   #119
 
Nefarius's Avatar
 
Reputacja: 1 Nefarius ma wspaniałą reputacjęNefarius ma wspaniałą reputacjęNefarius ma wspaniałą reputacjęNefarius ma wspaniałą reputacjęNefarius ma wspaniałą reputacjęNefarius ma wspaniałą reputacjęNefarius ma wspaniałą reputacjęNefarius ma wspaniałą reputacjęNefarius ma wspaniałą reputacjęNefarius ma wspaniałą reputacjęNefarius ma wspaniałą reputację
Amir skoczy pierwszy do jaskini starając się zagrodzić drogę do odnóg, reszta strzela i wbiega za Arabem robimy czystkę i jedziemy dalej
 
__________________
A na sektorach, śląski koran, spora sfora fanów śląskiej dumy, znów wszyscy na Ruch katować głosowe struny!
Nefarius jest offline  
Stary 12-05-2012, 21:25   #120
 
Mortarel's Avatar
 
Reputacja: 1 Mortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputację
Chyba, ze czarodziej znowu dostanie padaki Ale to już kwestia rzutów. Wtedy byśmy dwóch wyeliminowali od razu. Trzeciego można próbować ogłuszyć, jak ktoś ma ogłuszenie.
 
Mortarel jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:15.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172