Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Warhammer > Archiwum sesji z działu Warhammer
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu Warhammer Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie Warhammer (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 04-05-2012, 21:11   #31
 
malahaj's Avatar
 
Reputacja: 1 malahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputację
Plan jest taki

- Podpalić gora koktajlem. Jeśli się uda i misiek się zapali, to NIE dobijać. Niech trochę polata po polanie wrzeszcząc, to podział na moralne pozostałych.
- Zabić wszystko, czego nie jestem wstanie zidentyfikować z imienia (przyznać no się, który się nie przedstawił? ), w kolejności od największego do najmniejszego. Przy czym wodza zostawiam naszemu Grzywaczowi. Chyba żeby sobie nie radził i rogacz go zrani, wtedy w pierwszej kolejności pomoc drużynnikowi. Podobnie z innymi, jakby który był w kłopotach, do Franc porzuci aktualną ofiarę i zmieni kolejność mordowania.
- opić zwycięstwo i/lub opić poległych
 
__________________
naturalne jak telekineza.
malahaj jest offline  
Stary 04-05-2012, 22:38   #32
 
pawelps100's Avatar
 
Reputacja: 1 pawelps100 ma z czego być dumnypawelps100 ma z czego być dumnypawelps100 ma z czego być dumnypawelps100 ma z czego być dumnypawelps100 ma z czego być dumnypawelps100 ma z czego być dumnypawelps100 ma z czego być dumnypawelps100 ma z czego być dumnypawelps100 ma z czego być dumnypawelps100 ma z czego być dumnypawelps100 ma z czego być dumny
Plan Zyberta na walkę jest taki:
- w tej turze potraktować wodza zwierzoludzi "Niezdarnością", jak napisałem w poście,
- potem, jak nikt z wrogów nie będzie dążył do zwarcia, to rzuca "magiczne żądło" w najbliższego stwora. Przy wszystkich czarach najpierw jest splatanie magii,
- gdyby ktoś próbował zaatakować wręcz Munzera, to ten paruje, a potem próbuje rzucić zaklęcie "uśpienie" na atakującego.
We wszystkich czarach jak się da to korzysta rzecz jasna ze swojego zbioru magicznych składników.
Gdyby zaś ktoś go zranił, to jak przy walce wręcz, ale dodatkowo wrzeszczy niemiłosiernie, aby ktoś mu pomógł
 
pawelps100 jest offline  
Stary 05-05-2012, 01:15   #33
 
Aeshadiv's Avatar
 
Reputacja: 1 Aeshadiv ma wspaniałą reputacjęAeshadiv ma wspaniałą reputacjęAeshadiv ma wspaniałą reputacjęAeshadiv ma wspaniałą reputacjęAeshadiv ma wspaniałą reputacjęAeshadiv ma wspaniałą reputacjęAeshadiv ma wspaniałą reputacjęAeshadiv ma wspaniałą reputacjęAeshadiv ma wspaniałą reputacjęAeshadiv ma wspaniałą reputacjęAeshadiv ma wspaniałą reputację
Uśpienie jest dotykowe... nie wiem czy to najlepszy pomysł...
 
Aeshadiv jest offline  
Stary 05-05-2012, 12:14   #34
 
pawelps100's Avatar
 
Reputacja: 1 pawelps100 ma z czego być dumnypawelps100 ma z czego być dumnypawelps100 ma z czego być dumnypawelps100 ma z czego być dumnypawelps100 ma z czego być dumnypawelps100 ma z czego być dumnypawelps100 ma z czego być dumnypawelps100 ma z czego być dumnypawelps100 ma z czego być dumnypawelps100 ma z czego być dumnypawelps100 ma z czego być dumny
Wiem, ale to tylko gdyby Zybert został zaatakowany bezpośrednio.
 
pawelps100 jest offline  
Stary 05-05-2012, 12:29   #35
AJT
 
AJT's Avatar
 
Reputacja: 1 AJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputację
W poście zawrzyjcie najbliższą akcję i co zrobicie, gdyby udało wam się pokonać przeciwnika przy was. Tak, bym mógł rozegrać już walkę do końca w moim kolejnym.

Rany:
Ciężkie – Knut, Amir
Lekkie – Albert, Otto, Zebi, Franc
Cali – Detlef, Zybert

Bestigor trup
Gory ranne ciężko
Rykowce lekko
Centigory całe
 
AJT jest offline  
Stary 05-05-2012, 13:13   #36
 
JanPolak's Avatar
 
Reputacja: 1 JanPolak to imię znane każdemuJanPolak to imię znane każdemuJanPolak to imię znane każdemuJanPolak to imię znane każdemuJanPolak to imię znane każdemuJanPolak to imię znane każdemuJanPolak to imię znane każdemuJanPolak to imię znane każdemuJanPolak to imię znane każdemuJanPolak to imię znane każdemuJanPolak to imię znane każdemu
U mnie tak: najpierw biję swojego gora, później rykowca przy Zebedeuszu, a potem (jeśli jeszcze będzie jakieś potem) centigora przy Albercie.

Jak oberwę - PS na parowanie tarczą.
 
__________________
Jestem Polakiem, mam na to papier i cały system zachowań.
JanPolak jest offline  
Stary 05-05-2012, 13:22   #37
Administrator
 
Kerm's Avatar
 
Reputacja: 1 Kerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputację
Tak jak w poście - Detlef atakuje potworka oznaczonego R1. W razie niepowodzenia proszę o wykorzystanie wrodzonego szczęścia
Jeśli walka pójdzie po jego myśli, to najpierw wykończy R1, potem razem z Ottem załatwią C2. W przeciwnym wypadku Detlef będzie się wycofywać ku swoim, oczywiście cały czas walcząc i licząc na swoje szczęście
 
Kerm jest offline  
Stary 05-05-2012, 13:30   #38
 
Aeshadiv's Avatar
 
Reputacja: 1 Aeshadiv ma wspaniałą reputacjęAeshadiv ma wspaniałą reputacjęAeshadiv ma wspaniałą reputacjęAeshadiv ma wspaniałą reputacjęAeshadiv ma wspaniałą reputacjęAeshadiv ma wspaniałą reputacjęAeshadiv ma wspaniałą reputacjęAeshadiv ma wspaniałą reputacjęAeshadiv ma wspaniałą reputacjęAeshadiv ma wspaniałą reputacjęAeshadiv ma wspaniałą reputację
Jeśli Albert upora się ze swoim przeciwnikiem idzie na tyły zwierzoludzi i pomaga Knutowi.

Akcje: ostrożny atak / atak + obrona. I tak na zmianę do śmierci centigora.

Przy pozostałych przeciwnikach szarża -> atak + akcja obronna.
 
Aeshadiv jest offline  
Stary 05-05-2012, 14:48   #39
 
Mortarel's Avatar
 
Reputacja: 1 Mortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputacjęMortarel ma wspaniałą reputację
Deklaracja:
Pozycja obronna tak długo, aż nadejdzie jakaś pomoc, albo Otto padnie.
 
Mortarel jest offline  
Stary 05-05-2012, 15:08   #40
 
malahaj's Avatar
 
Reputacja: 1 malahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputację
Plan jest taki:

1. Skończyć ze swoim gorem.
2. Założyć coś na ranę - Leczenie.
3. Zmieniam broń na zestaw młot + tarcza i atakuje miśki koło Otto. Na początek szarża a potem atak + parowanie.
 
__________________
naturalne jak telekineza.
malahaj jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 03:48.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172