Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Warhammer > Archiwum sesji z działu Warhammer
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu Warhammer Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie Warhammer (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 05-05-2018, 19:15   #1
 
pi0t's Avatar
 
Reputacja: 1 pi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputację
Sam lunety nie proponuje, na rozkaz oczywiście oddam. Jeśli Komendant prosi o wskazanie kogoś innego, to podam nazwisko kogoś z czwartej co umie pisać, tylko tak tracimy żołnierza. Miejscowych za to sam powinien znać. Jeśli zmieni mi przydział u Detlefa i przyjdzie taki rozkaz, abym się zgłosił do komendanta i mu pomagał to też to zrobię. Ciężko mi było się do tego jakoś odnieś, bo wiem tylko tyle, że chodzi o jakieś błyski i że potrzebny jest ktoś pisaty, który jak się zgodzi użyczy lunety.
 
__________________
Mistrz gry nie ma duszy! Sprzedał ją diabłu za tabelę trafień krytycznych!
pi0t jest offline  
Stary 05-05-2018, 23:14   #2
 
Komtur's Avatar
 
Reputacja: 1 Komtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputację
Może dać jednak do portu kilku łuczników i zrobić jakieś pułapki. Chyba pomosty do cumowania są rozebrane, więc muszą desantować się do wody, może jakieś kolce wrzucić na dno?
 
__________________
"Kto się wcześniej z łóżka zbiera, ten wcześnie umiera" - Mag Rincewind
W orginale -"Early to rise, early to bed, makes a man healthy, wealthy and dead."

Torchbearer dla opornych. Ostatnia edycja 29.05.2017.
Komtur jest offline  
Stary 05-05-2018, 23:26   #3
 
hen_cerbin's Avatar
 
Reputacja: 1 hen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Komtur Zobacz post
Może dać jednak do portu kilku łuczników i zrobić jakieś pułapki. Chyba pomosty do cumowania są rozebrane, więc muszą desantować się do wody, może jakieś kolce wrzucić na dno?
Na przystani są rozebrane pomosty. W porcie są też barykady i łatwopalna barka Leonory.
 
__________________
Ostatni
Proszę o odpis:
Gob1in, Druidh, Gladin
hen_cerbin jest offline  
Stary 05-05-2018, 23:39   #4
 
pi0t's Avatar
 
Reputacja: 1 pi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputację
Znowu się zrobi metagra, ale jak wędrowałem po murach to mogłem parę zdań zamienić. Choć 5 ludzi zostawić w odwodzie, ruszą wspomóc najbardziej zagrożony odcinek. Port/przystań też trzeba obstawić, choć symbolicznie. Jak będzie widać, że rzeką idzie poważny atak, nie są to działania pozorowane, to zawsze sygnalista zagra o pomoc. Jeśli port/przystań będzie całkowicie niebroniony i nam miasto opanują, to co nam po trwaniu na murach?
W walkach ulicznych to nadal obrońcy mają przewagę. Można uderzyć z domostw, dachów, wyjść na tyły wroga, czy wycofać się uliczkami, albo wprowadzić go w wąskie/ślepe miejsca.

W sytuacji krytycznej, wycofać się gdzie bliżej: część sił do garnizonu, reszta do skarbca. Gob1in Twój opis sprawił, że ten budynek to istna forteca.
 
__________________
Mistrz gry nie ma duszy! Sprzedał ją diabłu za tabelę trafień krytycznych!
pi0t jest offline  
Stary 06-05-2018, 07:01   #5
 
Komtur's Avatar
 
Reputacja: 1 Komtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputację
Wątpię żeby przywódca krasi wpuścił nie-krasi do skarbca.
 
__________________
"Kto się wcześniej z łóżka zbiera, ten wcześnie umiera" - Mag Rincewind
W orginale -"Early to rise, early to bed, makes a man healthy, wealthy and dead."

Torchbearer dla opornych. Ostatnia edycja 29.05.2017.
Komtur jest offline  
Stary 06-05-2018, 07:50   #6
 
hen_cerbin's Avatar
 
Reputacja: 1 hen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Komtur Zobacz post
Wątpię żeby przywódca krasi wpuścił nie-krasi do skarbca.
A to jeszcze Gustaw załatwił.
 
__________________
Ostatni
Proszę o odpis:
Gob1in, Druidh, Gladin
hen_cerbin jest offline  
Stary 06-05-2018, 09:21   #7
 
Gob1in's Avatar
 
Reputacja: 1 Gob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputację
To jeszcze na chwilę przed terminem

Cytat:
Napisał hen_cerbin Zobacz post
Zakładam, że przez (10) i (11) rozumiesz ochotników z garnizonu?
Jeśli tak to (10) to są halabardnicy (Ci co to ich Diuk stworzył), a jako że ich wyposażył w halabardy i zdobyczne ciężkie zbroje to nie nazwałbym ich już taką "lekką piechotą".
Zgadza się. Zmieniłem opis na średnia piechota (uchodźcy).

Cytat:
Drobna uwaga do (8) i (9): 12 kuszników jest z miasta, 8 chłopców ze służb pomocniczych pierwszy raz trzyma dziś kusze w rękach i ćwiczy ich Bert.
Mieszasz ich po równo czy jeden składa się z doświadczonych ludzi, a drugi to młodziki + 2 doświadczonych?
Pomieszani po równo.

Cytat:
W tym planie nie widzę też uwzględnienia procarzy z Twojego posta. Ani też Hansa i jego synów z warsztatu gdzie posłaliście Glorma (ta trójka służy w lekkiej piechocie cechowej) ani bliskich kupca Grobke (ta dwójka służy w kusznikach cechowych), którym Gustaw obiecał służbę tyłową. [i][edycja: tę ostatnią kwestię rozwiązali Avitto z Hakonem]
Proce przydzielone do (7) i (13) - razem 15szt. Kowal z synami oraz synowie kupca zdjęci ze stanu (7) i (9) (odpowiednio).
===============================================
ODDZIAŁY:
(1) średnia piechota (armia) [7]
(2) łucznicy (armia) [12]
(3) łucznicy (armia) [10]
(4) kusznicy (armia) [10]
(5) krasnoludy [10]
(6) krasnoludy [8]
(7) lekka piechota (chłopi/mieszczanie/cechowi) [12]
(8) kusznicy (chłopi/mieszczanie/cechowi) [10]
(9) kusznicy (chłopi/mieszczanie/cechowi) [8]
(10) średnia piechota (uchodźcy) [9]
(11) łucznicy (uchodźcy) [12]
(12) guerillas (Sal i jego ludzie) [6]
(13) straż portowa: lekka piechota [3] i kusznicy [2]
===============================================
ROZMIESZCZENIE NA CZAS OCZEKIWANIA NA SZTURM:
Barykada: (OF)+66%(12)
Przystań/port/wieża: (LV)/(LR)+(3)/(11)+50%(7)
Mur północny: (BT)/(WB)+(2)/(8)+50%(10)
Brama: (KT)/(DT)+50%(1)+50%(9)
Mur południowy: (WH)/(GG)+50%(4)+(5)/(6)
===============================================
rotacja (8h warta/8h odpoczynek), np. (4)/(11) oznacza, że drużyna (4) jest zmieniana przez drużynę (11), a (LV)/(LR) oznacza, że Leo jest zmieniana przez Loftusa
===============================================
REAKCJA NA RUCHY WROGA:
- wroga w zasięgu strzału ostrzeliwać
- brak alarmu chyba, że podejdzie ze 100 ludzi w zasięg strzału, wróg ruszy machiny oblężnicze lub pojawią się barki/łodzie wroga
- dyżurujący BG decydują osobiście
===============================================
ROZMIESZCZENIE NA CZAS SZTURMU:
Barykada: (OF)+(12)
Port/wieża/przystań: (LV)+(LR)+(3)+(7)+(11)+(13)
Garnizon: (WB)
Mur północny: (BT)+(2)+(8)+(10)
Brama: (KT)+(1)+(9)
Baszta: (DT)+(6)
Mur południowy: (WH)+(GG)+(4)+(5)
===============================================
POZOSTAŁE:
Detlef roześle 3 gońców z poleceniem szukania Trotsky'ego.
Zdjąłem sierżanta z rozpiski - jak rozumiem ucieka on z miasta... eee... znaczy podejmuje się niebezpiecznej misji poza miastem
Poinformuje też Broka i medyka w porcie, że przydzieleni do ochrony punktu medycznego ludzie (kusznicy) wraz z kowalem i jego synami (lekka piechota) stanowią ochronę portu w czasie szturmu (jako oddział 13).
Loftus ma być gotowy pojawić się na murach, gdyby wykryto obecność wrogiego maga. Podobnie rozmieszczone siły - nie wiadomo skąd nastąpi atak, więc wszyscy mają mieć na względzie możliwość szybkiej relokacji (gońcy Detlefa będą informować).
Przypominam się w sprawie rozbiórki mostu - temat pilny
Oddziały przydzielone do portu na czas szturmu pozostają do dyspozycji Leo (ze wsparciem Loftusa) i mają być przemieszczane zależnie od potrzeb.

I komentarz do postu pi0ta/Loftusa - Detlef nie kazał magowi cały czas siedzieć na wieży i ciskać zaklęciami. Ze względu na potrzebę pilnowania innych kierunków natarcia (np. rzeka) potrzebny jest ktoś kumaty na czatach - Leo i Loftus mają pod nadzorem 3 obszary miasta. Do tego gdyby pojawił się wrogi mag Loftus zostanie o tym poinformowany i dostanie polecenie asysty w jego likwidacji. No i odnośnie niechęci brodaczy do magii - to prawda, ale Detlef zapewne rozważyłby możliwość użycia maga przeciwko wrogom, gdyby wspomniany mag poinformował go o swoich możliwościach - Detlef z natury nie lubi czaromiotów, więc nie zapyta, ale Loftus sam może zaoferować i przybliżyć nieco swoje umiejętności .
 
__________________
I used to be an adventurer like you, but then I took an arrow to the knee...

Ostatnio edytowane przez Gob1in : 06-05-2018 o 09:24.
Gob1in jest offline  
Stary 06-05-2018, 09:35   #8
 
druidh's Avatar
 
Reputacja: 1 druidh ma wspaniałą reputacjędruidh ma wspaniałą reputacjędruidh ma wspaniałą reputacjędruidh ma wspaniałą reputacjędruidh ma wspaniałą reputacjędruidh ma wspaniałą reputacjędruidh ma wspaniałą reputacjędruidh ma wspaniałą reputacjędruidh ma wspaniałą reputacjędruidh ma wspaniałą reputacjędruidh ma wspaniałą reputację
Lol. widzę, że się trochę z Detlefem duplikujemy. W wiadomościach i poszukiwaniach.

Hen
Wydaje mi się, na postawie posta, że Oleg śpi nawalony w warsztacie. Natomiast z mapki (chyba) wynika, że jest przy moście z Salem. Założyłem, że jest w tym warsztacie, ale jeśli nie, to nie pisz, że Leo widzi człowieka, gdzie go nie ma, tylko to olej.

Jeśli czyjeś uczucia religijne zostały urażone pomysłem z posta, to trudno. Nie miały być.
 
__________________
by dru'
druidh jest offline  
Stary 06-05-2018, 09:41   #9
 
Gob1in's Avatar
 
Reputacja: 1 Gob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputacjęGob1in ma wspaniałą reputację
Na mapce jest jego docelowe rozmieszczenie. Jak już wytrzeźwieje - do tego czasu Detlef kazał go trzymać w punkcie medycznym w porcie razem z Glormem.

Przyszedł mi do głowy jeszcze inny pomysł. Strzelanie balistą w burty łodzi/barek nie spowoduje dużych strat w ludziach, a same jednostki niekoniecznie zatoną od razu. Detlef poleci przygotować kule połączone łańcuchami, którymi będzie można strzelać ponad burtami i ścinać siłę żywą wroga. Plusy takiego strzelania są takie, że nie trzeba trafić w punkt.

Pomysł skonsultuje z obsługą balisty z przystani - jeśli uznają, że niczym takim nie wystrzelą (nie da się, zasięg zbyt mały itd.), to odpuści. Ale zapyta o ich własne pomysły
 
__________________
I used to be an adventurer like you, but then I took an arrow to the knee...
Gob1in jest offline  
Stary 06-05-2018, 10:51   #10
 
druidh's Avatar
 
Reputacja: 1 druidh ma wspaniałą reputacjędruidh ma wspaniałą reputacjędruidh ma wspaniałą reputacjędruidh ma wspaniałą reputacjędruidh ma wspaniałą reputacjędruidh ma wspaniałą reputacjędruidh ma wspaniałą reputacjędruidh ma wspaniałą reputacjędruidh ma wspaniałą reputacjędruidh ma wspaniałą reputacjędruidh ma wspaniałą reputację
Przeciez taka dociazona barka przede wszystkim zwolni. Wystarczy zatrzymac ze dwie i zrobia sie zatory na rzece.
Lucznikami walic w sterujacych, jesli dotrą.

A moze tym materialem latwopalnym jakos strzelac/rzucac, a potem strzaly plonace?

Strzelanie koszace to jest chyba problematyczne, bo wiele sie ludzi tym nie zdejmie, nie?
 
__________________
by dru'
druidh jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 08:36.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172