|
Archiwum sesji z działu Warhammer Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie Warhammer (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
09-07-2018, 20:52 | #91 |
Reputacja: 1 | Gladin, kwatery oficerów na na dziobie. Main Deck, pozycja 11. Tam nie ma podzielonego, ale uznajemy, że jest, na 6 mniejszych części, jakoś. Przeładowanie działa Liczba osób - Liczba rund 1 - 6 2 - 4 3 - 2 4 - 1 5 - dalej 1 rundę. Z tego co pamiętam umiejętność artylerzysta też chyba przyśpiesza przeładowanie broni mechanicznej (w tym działa) e; liść od koniczynki to rezultat krytycznej porażki na uwodzenie Gladin, na tym kończysz post? Rozumiem, że z Silvio rozmawiasz, gdy jesteście już w Chebokov? Czy odpisać tileańczyka i dasz drugi post?
__________________ Man-o'-War Część I Ostatnio edytowane przez Baird : 09-07-2018 o 21:01. |
09-07-2018, 21:07 | #92 | |
Reputacja: 1 | Z Silvio rozmawiam na statku, bezpośrednio po przemowie. Ja wiem, że to krytyk jest i ja jej nie uwodziłem, tylko zagadywałem Część na statku myślę zakończyłem chyba, że rozwiną się jakieś dialogi. Planuję coś dopisać odnośnie Chlebkova, ale to zależy, czy Silvio mi pomoże i jak uda się pannę Listeczek okiełznać. Poza tym mam długi post, a z mojego doświadczenia wygodniej czyta się kilka krótszych, niż jeden dłuższy. Skoro dopuszczasz kilka odpisów w rundzie, to z dalszą częścią pisania poczekam. Artylerzysta - wszyscy z obsługi działa muszą ją mieć, aby skrócić czas przeładowania? Prochownia 18., warsztat był gdzie? Cytat:
I gdzie te dwory, świątynie itd.? Ostatnio edytowane przez Gladin : 09-07-2018 o 21:16. | |
09-07-2018, 21:40 | #93 |
Reputacja: 1 | Uznam, że wystarczy że ten 1 na 8 ma. Tawerna jest przy brami na wschodzie, chyba 5. Później w poście sesji dopiszę legendę do mapy.
__________________ Man-o'-War Część I |
09-07-2018, 22:07 | #94 |
Reputacja: 1 | Prośba o rzut na zastraszani i dowodzenie, jak idzie Gorogowi pokazywanie kto rządzi i czy idzie mu musztrowanie jego 10 żołnierzy. Jak będę miał wynik to dopisze reszt postu. |
09-07-2018, 22:43 | #95 |
Reputacja: 1 | Gorok, przerób post na pierwszą osobę, żeby było spójnie |
09-07-2018, 23:06 | #96 |
Reputacja: 1 | Tak, tylko dialogi w trzeciej. np. Gorok: Gorok wam pokaże jak się zabija słabe człowieki. I ruszyłem z szarżą na wroga. 10 na zastraszanie 88 na dowodzenie
__________________ Man-o'-War Część I Ostatnio edytowane przez Baird : 09-07-2018 o 23:08. |
10-07-2018, 12:55 | #97 |
Reputacja: 1 | Main deck armory to ten Warsztat Bardina. Hue hue gorokowi na zastraszanie wypadło 100, ale niech będzie 10.
__________________ Man-o'-War Część I |
10-07-2018, 13:08 | #98 |
Reputacja: 1 | 100 to jest 00 - to najlepszy możliwy czy najgorszy możliwy rzut? |
10-07-2018, 18:37 | #99 |
Reputacja: 1 | 00 na setce i 0 na jednostkach to 100 czyli najkrytyczniejsze niepowodzenie. 00 i 1-9 to to 01-09 czyli dobrze a 00 i 1 to krytyczny sukces (przy uwodzeniu to nawet smok się nie oprze).
__________________ Man-o'-War Część I |
10-07-2018, 20:49 | #100 |
Reputacja: 1 | no, to po takim rzucie, to ten marynarz powinien tak Goroka nastraszyć, że do końca rejsu z kabiny nie wyjdzie |
| |