|
Archiwum sesji z działu Warhammer Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie Warhammer (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
30-07-2020, 21:27 | #591 |
Administrator Reputacja: 1 | Tladin sam zajmie się i łupami, i odbiorem nagrody - uważam, że to się mogło dziać wówczas, gdy pozostali się kurowali. Karl zadba przede wszystkim o naprawę zbroi... i ma zamiar się lenić aż do wyjazdu Kogo jeszcze można zrekrutować? |
30-07-2020, 21:50 | #592 | |
Majster Cziter Reputacja: 1 | Cytat:
- Karl (R 3) 2/5 - Tladin (R 2) 1/2 - Ponadto standardowo, możecie nająć kogoś za kasę (PZ).
__________________ MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić | |
30-07-2020, 21:57 | #593 |
Administrator Reputacja: 1 | Kogo - imiennie, kto jest jeszcze wolny |
30-07-2020, 22:01 | #594 | |
Majster Cziter Reputacja: 1 | Cytat:
__________________ MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić | |
31-07-2020, 03:26 | #595 | |
Majster Cziter Reputacja: 1 | - Oki, doki, to mój post jest :> Jeśli chodzi o termin to do cz. 08.06. Czyli tydzień na zmajstrowanie posta. Stan Zdrowia: Karl 13/14; s.draśnięty (0); (185 PD); Tladin 15/15; s.zdrowy (0); (505 PD); --- BN: Manfred 12/12; s.zdrowy (0) Stephan Glaser 12/12; zdrowy (0) Ragnis 16/16; zdrowy (0) Igor 12/12; s.zdrowy (0) woźnica Adolphus 12/12; zdrowy kuc 1 15/15; zdrowy (0) kuc Karla 15/15; zdrowy kuc Gladina 15/15; zdrowy --- Co do zasobów to na tą chwilę wygląda to tak: - Karl 95 pkt +30 PZ - Tladin 15 pkt +30 PZ - Pasza: 32 porcji (VIII.32 -12 p) PD - Tladin 10 PD za decyzyjność i aktywność w doc. - Tladin 40 PD za scenki z kolejnych dni. - Tladin 10 PD za światotworzenie z Jaruchy. Omówienie Skład radosnej kompanii: Karl 13/14 ŻYW; OP 8+; Tladin 15/15 ŻYW; OP 3+; Manfred 12/12 ŻYW; OP 8+; Igor 12/12 ŻYW; OP 6+; Krzywy 14/14; OP 9+; Martin 9/14; OP 7+; rany -10; Karin 14/14; OP 7+; - Oki, to skoro mamy połowę z postów a Gladin ma jeszcze coś dopisać w planie z tych scenek no to nie przewijałem za bardzo. Z ranka zrobiło się południe i cała radosna kompania przyszła do lokalnego szlachcica po nagrodę za minotaura. - Co do nagrody to dla BG to przekleję: Cytat:
- Czyli za łupy z leża dla BG wyszło 13,63 z podziału tych 100 PZ z leża. Do tego kolejne 100 PD z nagrody od Herr Kepplera czyli kolejne 13,63 na głowę. Razem daje to ok 27 PZ na głowę. I szlachcic okazał się hojny dorzucił jako bonus 10%. Czyli w zaokrągleniu wyszło po 30 PZ na głowę. To już tak w przeliczeniu na PZ. Fabularnie ktoś jak chce może sobie wymieniać jakieś fanty na inne czy gotówkę ale to nie zmienia tego przelicznika na PZ. - Co do składu wycieczki po odbiór nagrody to są tylko ci co byli w wyprawie po minotaura. Dowodem wykonania zadania jest łeb minotaura. Więc w zamian za ten łeb Herr Keppler każe wypłacić nagrodę (owe 100 PZ do podziału). - Co do samej wizyty no to oczywiście szlachcic chce jak i inni posłuchać opowieści jak to szło z tym zabijaniem poczwary. A przy okazdji tej opowieści podano obiad więc nie trzeba gadać o suchym gardle i pustym żołądku. - Co do tego co kto o kim wie no to były rzuty. Od strony BG tylko Stephen coś kojarzy ale za to wynik mu wyszedł ładny więc mógł pochwalić się ciekawostką o Kepplerach. - Sama posiadłość Kepplera to taka tam niskpienna szlachta. Z mechy ok 6-7 Rangi. Więc jak na błękitnokrwistych do dolna półka. No i po obejściu to widać. - Z tą rekutacją nowych do Drużyny to jak pisałem wyżej. Czyli możecie wymyślić fabularne postacie, motywacje przyłączenia się do drużyny. Mechę jeśli dacie radę. Karl za Rangi ma 2/5 slotów osobowych a Tladin ma 1/2. Oprócz tego możecie zwyczajnie za PZ wynająć kogoś na drogę. Najbardziej naturalne fabularnie mi się wydaje dobrać kogoś z ekipy łowców minotaura czy kogoś kto się przewinął w okolicy przez ostatnie posty. No ale nie będę się przy tym upierał. - Ostatnia scenka, po myślnikach, jest bonusowa. Taka metagrowa scenka dla Graczy a nie dla postaci. Postacie są w błogiej nieświadomości tej scenki. --- - I chyba tyle zmojej strony na tą turę Jak coś nie jest jasne no to dajcie znać
__________________ MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić | |
31-07-2020, 22:10 | #596 |
Reputacja: 1 | Zapytam czy teraz Tladin może rozwijać już atak? Co z książkami we dworku, bo nie ująłeś tego w odpisie? Do rozegrania w gdocu, czy po prostu ich nie ma i dlatego o tym nie pisałeś? |
02-08-2020, 13:11 | #597 | ||
Majster Cziter Reputacja: 1 | Cytat:
Cytat:
__________________ MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić | ||
02-08-2020, 15:54 | #598 |
Reputacja: 1 | W brudnopisie mechy nie ma zbyt wiele o magii. Jak ona działa w Twoim uniwersum? Jaka zdolność jest potrzebna do rzucania czarów (jakich)? Czy są ograniczenia do jednej tradycji, ścieżki magii? Czy jest jakiś spis dostępnych czarów, czy korzystamy z podstawki + królestwa magii? |
02-08-2020, 18:07 | #599 | |||
Majster Cziter Reputacja: 1 | Cytat:
Cytat:
Cytat:
- Te czary spoza limitu to już by musiał wykupywać fabularnie i mechanicznie jak nowe czary tak samo jak w oryginale.
__________________ MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić | |||
02-08-2020, 19:08 | #600 |
Reputacja: 1 | Ja właśnie magii młotka 2ed nie w ząb nie łapię. Dlatego potrzebuję łopatologicznie. Czy do rzucania czarów, jeżeli wezmę dla Jaruhy 2 poziomy magii, magię prostą - gusła, magia prosta (tajemna), to będzie mogła rzucać: - wszystkie czary magii prostej - gusła - wszystkie czary magii prostej - tajemna Do tego mogę dla niej osobno wziąć wtedy magia powszechna - pancerz eteru, magia powszechna - rozproszenie magii, magia powszechna - podniebny chód. Umiejętność : język tajemny - potrzebna jest do rzucania jakich czarów? Aby rzucać czary z danej tradycji, trzeba wykupić jeszcze magia tajemna - tradycja, tak? Czy przy rzuceniu czaru jest jakiś rzut na jego sukces (oprócz tego, czy czarodziej osiągnął odpowiedni poziom mocy)? Czar incognito (królestwo magii, strona 139) rzucony w trakcie walki spowoduje, że przeciwnicy przestaną atakować czarodzieja? Co daje umiejętność nauka: magia? Jak działa u Ciebie czar Pancerz eteru (podstawka, strona 155)? Z innej beczki. Tladin może sobie wykupić podniesienie rangi? Ostatnio edytowane przez Gladin : 02-08-2020 o 19:35. |