Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Warhammer > Archiwum sesji z działu Warhammer
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu Warhammer Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie Warhammer (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 16-01-2007, 21:44   #21
 
Bortasz's Avatar
 
Reputacja: 1 Bortasz ma wspaniałą reputacjęBortasz ma wspaniałą reputacjęBortasz ma wspaniałą reputacjęBortasz ma wspaniałą reputacjęBortasz ma wspaniałą reputacjęBortasz ma wspaniałą reputacjęBortasz ma wspaniałą reputacjęBortasz ma wspaniałą reputacjęBortasz ma wspaniałą reputacjęBortasz ma wspaniałą reputacjęBortasz ma wspaniałą reputację
No w końcu sie udało :P
 
__________________
Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać.— Cyceron
Mędrzec jest mędrcem tylko dlatego, że kocha. Zaś głupiec jest głupcem, bo wydaje mu się, że miłość zrozumiał.— Paulo Coelho
Bortasz jest offline  
Stary 20-01-2007, 00:48   #22
 
Yarot's Avatar
 
Reputacja: 1 Yarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnie
Kolejne drzwi i kolejny test na wyczucie magii. Tym razem macie obaj +10 do tego testu i jeśli wyjdzie, to kolejny test będzie z jeszcze większym bonusem. Obcujecie już od dłuższego czasu z magią i wpływa ona na was w stopniu, którego nawet nie podejrzewacie, drażni wasze zmysły i pobudza do działania. Dlatego będzie wam teraz coraz łatwiej przychodzić wyczucie magii. Przynajmniej jeśli chodzi o tą salę.
A teraz rzuty:
Edmund, Siła Woli 35 (+10 z Wyczucia Eteru) czyli 45
[dice:e2746b6e3e]1d100 = 691463247 [/dice:e2746b6e3e]
Gunther, Siła Woli 33 (+ 10 z Wyczucia Eteru) czyli 43
[dice:e2746b6e3e]1d100 = 1285338533 [/dice:e2746b6e3e]
I drzwi się otwierają.
 
__________________
...and the Dead shall walk the Earth once more
_. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : ._
Yarot jest offline  
Stary 25-02-2007, 00:41   #23
 
Yarot's Avatar
 
Reputacja: 1 Yarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnie
To teraz mamy przed sobą magię i jej praktyczne wykorzystanie. Tutaj potrzebne będą te umiejętności i zdolności, które macie wypisana na kartach - Opanowanie Magii (Channelling), Rzucanie Czarów (magia prosta) oraz Wyczucie Eteru (Aethyric Attunement) i Język Tajemny. Przedstawiona w poście rozgrzewka to jest praktyczne wykorzystanie Opanowania Magii. Pozwala to na odpowiednie wykorzystanie wiatrów magii do rzucenia czaru czyli próba kontroli magii. Kontrola ta ma na celu sprawdzenie na ile ciało maga jest w stanie sprostać wiatrom magii niż raczej kontrolować magię jako taką. Próba Opanowania Magii - jeśli udana - pozwala na zmniejszenie Trudności Czaru o wartość cechy Magia. Dla Was będzie to wartość 1, ale im lepszymi magami się stajecie, tym ta wartość będzie większa. Opanowanie Magii jest jeszcze wykorzystywane w przypadku, gdy podczas rzucania czaru zajdą okoliczności które przeszkadzają to czynić. Może być to zadanie ran, przewrócenie czy uderzenie. Wtedy udany test Opanowania Magii zapobiega przerwaniu czaru. Jeśli jednak to się nie uda, to czar zostaje rozproszony. Posiadana już zdolność Wyczucie Eteru zwiększa szansę na udany test Opanowania Magii o 10%. Oczywiście postawą testu na Opanowanie Magii jest Siła Woli.
Użycie Opanowania Magii w układzie turowym zabiera połowę akcji, podczas gdy druga połowa musi być zużyta na rzucenie czaru. Jeśli to nie nastąpi, to koncentracja zebrana w ten sposób uleci i podczas kolejnej tury rzucania czaru mag musi od nowa testować Opanowanie by móc rzucić czar. Ta umiejętność jest niezbędna do rzucenia czaru, choć nie musi być wykorzystywana.
Czary rzuca się w Języku Tajemnym, który jest odbiciem mowy Pradawnych i Wysokich Elfów. Jeśli mag zostanie pozbawiony głosu w jakiś sposób (knebel, obcięcie języka) to nie może rzucać czarów. Dlatego jest to bardzo ważna umiejętność i nie można jej lekceważyć.
Ostatnią rzeczą potrzebną do rzucenia czarów są składniki. Nie są niezbędne, ale dzięki nim znacznie łatwiej jest rzucić czar. Pozwalają obniżyć trudność od 1 do 3 punktów co jest niebagatelne przy trudnych czarach.
Kiedy już wszystkie składowe potrzebne do rzucenia czaru mamy, możemy zobaczyć czy wyszedł zgodnie z przedstawionym schematem:

a) Opanowanie Magii (Siła Woli) - test - odejmuje wartość Magii (M) od rzutu kością na Trudność Czaru.
b) Składnik - użyty składnik odejmuje od 1 do 3 punktów od rzutu kością na Trudność Czaru.
c) Wypowiedzenie formuły czaru w Języku Tajemnym.
d) Wykonanie rzutu na czarowanie poprzez rzut d10 w takiej ilości ile posiada się punktów Magii (M) i zsumowanie wyników
e) Porównanie wyniku ze zmodyfikowaną Trudnością Czaru.
Wynik równy lub większy oznacza udanie czaru.
Wynik mniejszy oznacza niepowodzenie.
Rzucenie 1 przy rzucie jedną kością oznacza narażenie się na niekontrolowany przepływ mocy. Tylko udany test na Siłę Woli zapobiegnie utracie Punktu Poczytalności.
Przy rzucaniu na czarowanie większą liczbą kości niż 1 przy KAŻDEJ parze, trójce lub czwórce TAKICH SAMYCH wartości postać maga naraża się na Klątwę Tzeencha, która może być wręcz zabójcza dla maga i jego otoczenia.

Będziemy to trenować już za chwilę. Na razie popatrzcie na Opanowanie magii i jej efekty. Ponieważ nie ma teraz ograniczenia czasowego, zakładam że każdemu z Was uda się opanować magię. Zależy od przyswojenia sobie tego, co składa się na Siłę Woli postaci. Zatem test Siły Woli powiększony o 10 z Wyczucia Eteru pozwoli poznać Wam waszą siłę.
Rzucę po 5 razy dla Was i powinno za którymś razem wyjść. To oznaczać będzie, jak dobrzy jesteście i podczas regularnego rzucania czarów będziecie wiedzieć, na co Was stać.
Oto rzuty:
Edmund, SW 35, Wyczucie Eteru +10, Test na 45
[dice:0c74975fd4]5d100 = 1172421344 [/dice:0c74975fd4]
Gunther, SW 33, Wyczucie Eteru +10, Test na 43
[dice:0c74975fd4]5d100 = 180170797 [/dice:0c74975fd4]
 
__________________
...and the Dead shall walk the Earth once more
_. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : ._
Yarot jest offline  
Stary 28-02-2007, 11:11   #24
 
Yarot's Avatar
 
Reputacja: 1 Yarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnie
To teraz zobaczymy jak Wam idzie rzucanie czarów. Pierwszy to Światło. Najłatwiejszy z czarów, bo ma trudność 3. Ponadto dostaliście po kropli oliwy, co obniża o 1 trudność. A jeśli test Opanowania magii wyjdzie, to obniży trudność o kolejne 1, co ostatecznie da trudność 1. Mistrz mówił o rzucaniu do skutku, zatem zobaczymy za którym razem Wam wyjdzie. Choć tylko przy pierwszym będziecie mieli oliwę, bo składnik zużywa się po każdej próbie rzucenia czaru. A teraz ponownie seria rzutów dla Was. Zobaczymy kto ma szczęście tym razem.
Edmund, SW+Wyczucie Eteru = 45 (Test na 45%), Magia=1 (rzut 1k10 na trudność czaru), Trudność czaru = 3 (w pierwszej turze 2) [na k10 trzeba mieć równo lub więcej niż ta wartość]
[dice:200d835ec7]5d100 5d10 = 1096734092 [/dice:200d835ec7]
Gunther, SW+Wyczucie Eteru = 43 (Test na 43%), Magia=1 (rzut 1k10 na trudność czaru), Trudność czaru = 3 (w pierwszej turze 2) [na k10 trzeba mieć równo lub więcej niż ta wartość]
[dice:200d835ec7]5d100 5d10 = 1096224951 [/dice:200d835ec7]
 
__________________
...and the Dead shall walk the Earth once more
_. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : ._
Yarot jest offline  
Stary 28-02-2007, 11:18   #25
 
Yarot's Avatar
 
Reputacja: 1 Yarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnie
Edmund przeszedł za pierwszym razem - co prawda test opanowania nie wyszedł, ale rzut 8 na k10 zapewnił sukces przy rzuceniu czaru. A Gunther...Opanowanie magii wyszło fatalnie. Można powiedzieć, że bardzo, ale to bardzo pechowo. Co to oznacza? Powiedzmy, że przez kolejną godzinę trudność bazowa czarów będzie zwiększona o 2. Zatem dla Gunthera trudność rzucenia czaru wynosić będzie 3+2 czyli 5. Za oliwę -1 co daje 4. Rzut k10 przy tym pechowym zdarzeniu wyniósł 5 zatem czar również wyszedł za pierwszym razem, ale przez następną godzinę KAŻDY czar będzie miał trudność zwiększoną o 2. Przy świetle to nie jest problem, ale rzy czarach z trudnością 6 to już może mieć znaczenie.
 
__________________
...and the Dead shall walk the Earth once more
_. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : ._
Yarot jest offline  
Stary 16-03-2007, 23:41   #26
 
Yarot's Avatar
 
Reputacja: 1 Yarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnie
Kamill - jesteś z nami czy nie? Daj znać, bo długo się nie odzywasz.
 
__________________
...and the Dead shall walk the Earth once more
_. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : ._
Yarot jest offline  
Stary 25-03-2007, 10:55   #27
 
Yarot's Avatar
 
Reputacja: 1 Yarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnie
To rzucamy strzałką. Trudność czaru wynosi 6. Ze strzałką jest łatwiej o 1, co daje równe 5. Na szczęście czar nie wymaga celowania i w momencie jego wyjścia automatycznie trafia w WIDOCZNY cel. Zatem do dzieła.
Edmund, SW+Wyczucie Eteru = 45 (Test na 45%), Magia=1 (rzut 1k10 na trudność czaru), Trudność czaru = 6 (w pierwszej turze 5) [na k10 trzeba mieć równo lub więcej niż ta wartość]
Podam od razu trzy rzuty, w razie gdyby nie wyszedł pierwszy:
93, 93, 37 (rzuty na opanowanie magii)
7,3,3 (rzuty na trudność magii)
Gunther, SW+Wyczucie Eteru = 43 (Test na 43%), Magia=1 (rzut 1k10 na trudność czaru), Trudność czaru = 6 (w pierwszej turze 7 - masz +2 do trudności z racji poprzednich powikłań) [na k10 trzeba mieć równo lub więcej niż ta wartość]
Podam od razu trzy rzuty, w razie gdyby nie wyszedł pierwszy:
61, 96, 26 (rzuty na opanowanie magii)
9,5,6 (rzuty na trudność magii)
Jak widać udało się Wam za pierwszym razem. Mimo, że Gunther miał trudniej to dał sobie radę. Kamienie zafurkotały w powietrzu i po chwili dwie świetliste strzałki trafiły je zmieniając je w spadający żwir.
To są drobne kamienie zatem zniszczenie ich nie stanowi problemu. Dla porządku wspomnę, że strzałka zadaje rany z Siłą równą 3, zatem nie jest to mało. Popatrzcie sobie na siłę Waszych strzałek:
Edmund: K10=4, +3, daje to 7
Gunther: K10=9, +3 daje to 12
 
__________________
...and the Dead shall walk the Earth once more
_. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : ._
Yarot jest offline  
Stary 09-10-2007, 22:25   #28
 
Oktawius's Avatar
 
Reputacja: 1 Oktawius ma wspaniałą przyszłośćOktawius ma wspaniałą przyszłośćOktawius ma wspaniałą przyszłośćOktawius ma wspaniałą przyszłośćOktawius ma wspaniałą przyszłośćOktawius ma wspaniałą przyszłośćOktawius ma wspaniałą przyszłośćOktawius ma wspaniałą przyszłośćOktawius ma wspaniałą przyszłośćOktawius ma wspaniałą przyszłośćOktawius ma wspaniałą przyszłość
No witom was Bortasz będziemy teraz działali we dwójkę, bo przejmuję postać Kamila. No tylko jakoś dodajta mnie do sesji i ruszymy
 
__________________
Wolę chodzić do studia niż na nie po prostu,
palić piątkę do południa niż mieć ją na kolokwium.

511409
Oktawius jest offline  
Stary 13-10-2007, 14:33   #29
 
Bortasz's Avatar
 
Reputacja: 1 Bortasz ma wspaniałą reputacjęBortasz ma wspaniałą reputacjęBortasz ma wspaniałą reputacjęBortasz ma wspaniałą reputacjęBortasz ma wspaniałą reputacjęBortasz ma wspaniałą reputacjęBortasz ma wspaniałą reputacjęBortasz ma wspaniałą reputacjęBortasz ma wspaniałą reputacjęBortasz ma wspaniałą reputacjęBortasz ma wspaniałą reputację
Witam pozdrawiam i do pisania zapraszam ;] mam nadzieje ze w końcu się naczarujemy Mój post juz jest... a jak by co to tak przypomne byś pytał w razie wątpliwości Moje gg jest w profilu jak by co
 
__________________
Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać.— Cyceron
Mędrzec jest mędrcem tylko dlatego, że kocha. Zaś głupiec jest głupcem, bo wydaje mu się, że miłość zrozumiał.— Paulo Coelho
Bortasz jest offline  
Stary 14-10-2007, 19:35   #30
 
Oktawius's Avatar
 
Reputacja: 1 Oktawius ma wspaniałą przyszłośćOktawius ma wspaniałą przyszłośćOktawius ma wspaniałą przyszłośćOktawius ma wspaniałą przyszłośćOktawius ma wspaniałą przyszłośćOktawius ma wspaniałą przyszłośćOktawius ma wspaniałą przyszłośćOktawius ma wspaniałą przyszłośćOktawius ma wspaniałą przyszłośćOktawius ma wspaniałą przyszłośćOktawius ma wspaniałą przyszłość
No ja też już zamieściłem swojego posta czekamy teraz na MG
 
__________________
Wolę chodzić do studia niż na nie po prostu,
palić piątkę do południa niż mieć ją na kolokwium.

511409
Oktawius jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:38.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172