Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - ogólnie > Autorskie systemy RPG
Zarejestruj się Użytkownicy

Autorskie systemy RPG Rozmowy na temat autorskich systemów RPG

« Into Dreams | X Rpg »

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 08-06-2013, 14:28   #11
 
Yzurmir's Avatar
 
Reputacja: 1 Yzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie coś
Mechanika ciekawa w teorii, ale komu będzie się chciało rzucać dwanaście razy monetą za każdym razem, gdy zadaje cios?
 
Yzurmir jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 08-06-2013, 14:34   #12
 
Thandurill's Avatar
 
Reputacja: 1 Thandurill nie jest za bardzo znany
Rzucasz raz 12 monetami i liczysz ile razy wypadła krew. Szybko i prosto.
 
Thandurill jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 08-06-2013, 14:39   #13
 
Yzurmir's Avatar
 
Reputacja: 1 Yzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie coś
W jaki konkretnie sposób rzucasz 12 monetami na raz?
 
Yzurmir jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 08-06-2013, 15:49   #14
 
Thandurill's Avatar
 
Reputacja: 1 Thandurill nie jest za bardzo znany
...Poprostu podrzucasz ? Włóż do kubka, przytkaj łapą, potrząśnij i wysyp ? Mało masz możliwości? ;p
 
Thandurill jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 08-06-2013, 16:25   #15
 
Yzurmir's Avatar
 
Reputacja: 1 Yzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie coś
Wydaje mi się to jednak mało praktyczne. Tradycyjnie monety rzuca się i łapie. Jeśli zaczniesz wypuszczać je w powietrze po kilkanaście na raz, to po prostu zrobisz straszny bałagan. "Korony" się rozlecą na wszystkie strony, będą uderzały innych graczy, gubiły się... Z kośćmi nie masz takiego problemu, bo one się mają toczyć po stole; monety obracają się w powietrzu, więc musisz je wyrzucić dość wysoko. Kubek jest jakimś rozwiązaniem, ale wtedy dodatkowe specjalne akcesorium będzie wymagane, a to może się czasami okazać problematyczne.
 

Ostatnio edytowane przez Yzurmir : 08-06-2013 o 16:27.
Yzurmir jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 08-06-2013, 17:09   #16
 
Thandurill's Avatar
 
Reputacja: 1 Thandurill nie jest za bardzo znany
Jak dla mnie trochę przesadzasz z tymi monetami. Podczas testów monetami rzucaliśmy lekko, a jak używaliśmy małych monet to w dłonie, trząchanie i na zeszyt. Wszystko odbywało się bardzo szybko i łatwo obliczaliśmy ile obrażeń Sobie nawzajem zadaliśmy. Jeżeli masz jeszcze jakieś uwagi to śmiało. Czekam również na innych forumowiczów do obiektywnej krytyki/pochwał.
 
Thandurill jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 08-06-2013, 21:29   #17
 
xeper's Avatar
 
Reputacja: 1 xeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputację
Jak dla mnie monety lepiej przeznaczyć na kufel pienistego trunku, a nie ciskać nimi we współgraczy w celu ustalenia ile zadaliśmy sobie obrażeń.
 
xeper jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 10-06-2013, 14:05   #18
 
Prabar_Hellimin's Avatar
 
Reputacja: 1 Prabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znanyPrabar_Hellimin wkrótce będzie znany
Nie czytałem całości tematu, ale odniosę się do systemu obrażeń. Rzuty monetami, mimo tego, co mówią inni, nie wydają mi się specjalnie problematyczne, bo można równie dobrze rzucać kośćmi i brać pod uwagę parzystość, a komuś bardziej łebskiemu k8 posłuży za 3 monety. Polecam nawet zastanowić się nad taką właśnie podmianą - do własnego użytku możesz zaopatrzyć się w czyste kości ośmiościenne i wymalować na ściankach odpowiednie ilości krwi i koron: po jednej ściance "3:0" i "0:3" oraz po trzy ścianki "2:1" i "1:2". Wszystkie znaki w algebrze i prawdopodobieństwie wskazują na to, że odpowiednie wyniki otrzymasz z taką samą częstością.

Jednak na moje oko źle to wyskalowałeś. Wartości oczekiwane wyrzucanych obrażeń dla kolejnych klas broni wychodzą tak: 1.5, 3, 4.5, 6 i 7.5. Mi wygląda to tak, że ciężkozbrojny nie musi się niczego obawiać ze strony kmiotka z nożem, bo na dzień dobry zadaje 2 rany, a sam jest ledwo smyrany. Żeby kmiotek miał równe szanse, musiałby trafiać 5 razy częściej. Zalatuje mi tu "cyfrowością". Chyba, że nie wszystko dobrze zrozumiałem.
 
__________________
Zasadniczo chciałbym przeprosić za tę manierę, jeśli kogoś ona razi w oczy... ;P

Ostatnio edytowane przez Prabar_Hellimin : 10-06-2013 o 14:20.
Prabar_Hellimin jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 05-08-2013, 20:30   #19
 
Thandurill's Avatar
 
Reputacja: 1 Thandurill nie jest za bardzo znany
Cześć, podczas długiej nieobecności nastąpiły pewne zmiany w mechanice obrażeń. Jeżeli tylko ja i mój współtwórca zakończymy jeszcze inne kwestie to rozpoczniemy wstępny testing podczas podczas próbnych sesji które odbędą się na początku w Warszawie i później (jak finanse pozwolą) w innych miastach. Zainteresowanych będę informował na bieżąco i serdecznie zapraszam chętnych.
Pozdrawiam.
Thandurill.
 
Thandurill jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 05-08-2013, 21:07   #20
Banned
 
Reputacja: 1 Aschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znany
Cytat:
Napisał Thandurill Zobacz post
Kolejne pytanie czyli atrybuty:
SIŁA: stardowo czyli udźwig, obrażenia zadawane w walce wręcz i odległość na jaką rzucamy na odległość. Również pływanie, wspinaczka czy skakanie.
ZRĘCZNOŚĆ: Wszystkie prace manualne jak fałszowanie, otwieranie zamków czy zastawianie i rozbrajanie pułapek. Również obrażenia bronią dystansową.
WYTRZYMAŁOŚĆ: Tutaj również bez rewelacji, odporność na choroby, dodatkowe punkty życia w poszczególnych kończynach (głowa, tułów, ręce i nogi)
ZWINNOŚĆ: Koordynacja ruchowa, uniki czy chodzenie po linie.
WOLA: Ilość punktów many na rzucanie czarów. Odporność na stres, strach czy dążenie do celu. Również obrażenia magiczne i celność atak magicznego.
MĄDROŚĆ: Wiedza na poszczególne tematy, zapamiętywanie czarów.
ZMYSŁY: wzrok, słuch, węch, smak i szósty zmysł.
MANIPULACJA: kłamanie, namawianie do wykonywania innych czynności niż zamierzone, podrywanie oraz oszukiwanie w walce.

Dokładny opis to raczej miejsce na tekst podręcznikowy ale ogólne opisy podam jutro bo muszę uciekać.
Czy już nastało jutro?
Bo ja strasznie jestem ciekawy co to oszukiwanie w walce i czym różni się od kombinacji kondycji ruchowej i inteligencji...
 
Aschaar jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz

« Into Dreams | X Rpg »


Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 04:00.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172