|
Autorskie systemy RPG Rozmowy na temat autorskich systemów RPG |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
25-05-2014, 22:29 | #21 |
Reputacja: 1 | Sam jeszcze nie wiem. |
25-05-2014, 22:35 | #22 |
Reputacja: 1 | Tutaj znajdziesz wielu doradcow. Jeden bedzie mowil tak, a drugi siak. Jak odrurznisz te dobre rady od tych zlych? W tym tkwi kolejny problem, niemasz wlasnej opini. Niema rady, musisz sobie wyrobic wlasne zdanie Pomimo tysiaca porad, niema w nich Twojej. Wiecej samodzielnosci, zyczy: secutor. hehhe
__________________ ,,Ruchów na pozór jest wiele, ale tylko nieliczne są możliwe, a każdy kolejny zamyka drogę innym". |
25-05-2014, 22:55 | #23 |
Reputacja: 1 | W sumie mozna dac im pewne wybory. Mogą zginąc na pierwszej linii albo ruszyć głową. Wszystko opiera się na współpracy. Skoro jedni lubią po cichu a drudzy głośno to mozna to sprytnie połączyc. |
27-05-2014, 18:38 | #24 |
Reputacja: 1 | Podsumowując :Najpierw zająć się światem ogólnym a potem szczegółami. |
27-05-2014, 19:52 | #25 |
Reputacja: 1 | Po pierwsze poprę moich poprzedników. Nie ma co wyważać otwartych drzwi. W Twoim przypadku naprawdę najlepszy będzie jak najprostszy system, dający jednak przystosować się do własnych potrzeb. np Savage Worlds Edycja Polska. Po drugie nie ma co wymyślać własnego świata tylko dla jednego pomysłu, w dodatku szczerze powiedziawszy dość oklepanego, a mówię tu z perspektywy doświadczenia 22 letniego jako MG i gracz. Bynajmniej nie mówię tego aby Ciebie zniechęcić do tworzenia własnych światów czy też gier. Lecz naprawdę zaczynanie tworzenia systemu nie znając ani jednego, będzie dla ciebie tylko stratą czasu.
__________________ Choć kroczę doliną Śmierci, Zła się nie ulęknę. Ktokolwiek walczy z potworami, powinien uważać, by sam nie stał się potworem. gg 643974 Cedryk vel Dumaeg czasami z dopiskiem 1975 Ostatnio edytowane przez Cedryk : 27-05-2014 o 19:54. |
27-05-2014, 20:16 | #26 |
Reputacja: 1 | Zastosuje się do Twojej rady . Czy tutaj na forum robi ktos sesje dla małowiedzących? |
27-05-2014, 20:42 | #27 |
Reputacja: 1 | W tej chwili nie prowadzę warsztatów. Chyba też nikt nie prowadzi czegoś takiego w tej chili, ale próbuj w normalnej rekrutacji, chociaż może być problem, gdyż przeważnie o przyjęciu,przy większej ilości graczy, decyduje historia postaci. Przejrzyj (przeczytaj) komentarze moich warsztatów powinny trochę pomóc. http://lastinn.info/archiwum-sesji-z...cji-zycie.html ([Komentarze] Warsztaty Warhammera II edycji. Życie.)
__________________ Choć kroczę doliną Śmierci, Zła się nie ulęknę. Ktokolwiek walczy z potworami, powinien uważać, by sam nie stał się potworem. gg 643974 Cedryk vel Dumaeg czasami z dopiskiem 1975 Ostatnio edytowane przez Cedryk : 27-05-2014 o 20:47. |
02-06-2014, 14:45 | #28 |
Reputacja: 1 | JJ może zrób sobie poligon? Weź taki system Nipajin i rozbuduj. Stwórz własny bestiariusz, broń, dodatkowe zasady etc. System Nipajin to zaledwie 4 strony (więc dużo do czytania nie masz) a możliwości jego rozbudowy całkiem niezłe jak na wyzwanie dla początkującego. Zmierz się z materią - może natchnie Cię do innych - ciekawszych rozwiązań. |
02-06-2014, 22:01 | #29 |
Reputacja: 1 | Dzięki poprzeglądałem pdf tego podręcznika . Jest dość przejrzysty ,ale jako ,że nie mam dużo czasu to poczytam go potem. |
10-06-2014, 22:26 | #30 |
Reputacja: 1 | Ok. mniej więcej wszystko trzyma się kupy. Podsumowując: Na samym początku zrobię eksperymentalną sesję z logiczno-racjonalną dowolnością w granicach zdrowego rozsądku. |