Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - DnD > Komentarze do sesji RPG - DnD
Zarejestruj się Użytkownicy


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 11-01-2024, 07:21   #121
 
Gladin's Avatar
 
Reputacja: 1 Gladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputację
Ja poproszę łopatologicznie - czemu akurat z Thanixem? Najmniej ruchu by zyskał (a może właśnie dlatego), a co do zaatakowania kogoś, to chyba wszystko jedno kto byłby atakowany?

Thanix chyba nie ma żadnych specjalnych reakcji, przynajmniej z karty DNDBeyond nie odczytuję. Musiałbym się wgryźć w mechanikę, a nie mam teraz czasu.
 
Gladin jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 11-01-2024, 07:40   #122
 
Mi Raaz's Avatar
 
Reputacja: 1 Mi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputację
Łopatologicznie:
1. Nie ma żadnych innych reakcji - więc nie musiałby rezygnować z czaru shield, chowańca, łapania strzał
2. Ma prędkość 25ft, więc dostawałby w razie czego dodatkowe 10ft, co sumarycznie pozwalałoby mu w turze poruszać się o 35ft (10 w reakcji + 25 w swoim ruchu)
3. Jako walczący w zwarciu czerpałby benefity z flankowania, które łatwo przeprowadzić mając te "dwie kratki więcej" ruchu.

No ale to tylko propozycja. Przyszła mi do głowy po tej walce, gdy chciałem dać reakcje Karanthirowi i okazakło się, że "sorry, ale ja w reakcji dziabam chowańcem". Moja postać nie jest optymalizowana na poziomie statystyk, więc kombinuje jak wyciągnąć możliwie dużo benefitów z tego co mam, żeby dołożyć cegiełkę do zoptymalizowania drużyny.
 
__________________
Wszelkie podobieństwo do prawdziwych osób lub zdarzeń jest całkowicie przypadkowe.

”Ludzie nie chcą słyszeć twojej opinii. Oni chcą słyszeć swoją własną opinię wychodzącą z twoich ust” - zasłyszane od znajomej.
Mi Raaz jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 11-01-2024, 07:56   #123
Młot na erpegowców
 
Alex Tyler's Avatar
 
Reputacja: 1 Alex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputację
Duergar ma 30 stóp szybkości. Bazujemy na najnowszej wersji zasad.

Karanthir nie korzysta z reakcji. Żeby zaatakować chowańcem musi poświecić swój jeden atak. Wtedy to chowaniec musi poświecić swoją reakcję, by skorzystać z tej możliwości i uderzyć.

Łapanie/Odbijanie pocisków przez mnicha to reakcja.
 
__________________
„Everything that lives is designed to end. We are perpetually trapped in a never-ending spiral of life and death. Is this a curse? Or some kind of punishment? I often think about the god who blessed us with this cryptic puzzle... and wonder if we'll ever get the chance to kill him”.
Alex Tyler jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 11-01-2024, 09:19   #124
 
Gladin's Avatar
 
Reputacja: 1 Gladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputację
Rozumiem, że np. Thanix musi zużyć reakcję, aby móc się ruszyć więcej. Te reakcje to są w każdej turze? A te zasoby 4 z 6, to jest coś co się zużywa na każdą turę, kiedy chce się przyspieszyć ruch?

Rozumiem, że ruch zaokrągla się w dół do 5ft, stąd 25/2 = 10? Bez znaczenia, jeżeli szybkość=30, ale z ciekawości pytam.
 
Gladin jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 11-01-2024, 09:20   #125
Kowal-Rebeliant
 
shewa92's Avatar
 
Reputacja: 1 shewa92 ma wspaniałą reputacjęshewa92 ma wspaniałą reputacjęshewa92 ma wspaniałą reputacjęshewa92 ma wspaniałą reputacjęshewa92 ma wspaniałą reputacjęshewa92 ma wspaniałą reputacjęshewa92 ma wspaniałą reputacjęshewa92 ma wspaniałą reputacjęshewa92 ma wspaniałą reputacjęshewa92 ma wspaniałą reputacjęshewa92 ma wspaniałą reputację
Miałem już pisać, że łapanie strzał to reakcja, ale... No jest dosyć sytuacyjna. Nie zawsze będziemy walczyć z goblinami. Swoją drogą... Shielda(spell) też mam.
 
__________________
Potrzebujesz pomocy z kartą do Pathfindera lub DnD?
Zajrzyj do nas!
shewa92 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 11-01-2024, 10:11   #126
Młot na erpegowców
 
Alex Tyler's Avatar
 
Reputacja: 1 Alex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputację
Sytuacyjna jest dlatego, że działa tylko na ataki zasięgowe. Sama redukcja obrażeń jest bardzo duża. Zwłaszcza na niskich poziomach.

Cytat:
Napisał Gladin Zobacz post
Rozumiem, że np. Thanix musi zużyć reakcję, aby móc się ruszyć więcej. Te reakcje to są w każdej turze? A te zasoby 4 z 6, to jest coś co się zużywa na każdą turę, kiedy chce się przyspieszyć ruch?

Rozumiem, że ruch zaokrągla się w dół do 5ft, stąd 25/2 = 10? Bez znaczenia, jeżeli szybkość=30, ale z ciekawości pytam.
Standardowo masz 1 reakcję, 1 akcję i 1 akcję dodatkową na turę. Jeśli chcesz skorzystać z dodatkowego ruchu oferowanego przez ten manewr Nolana, to musisz wydać reakcję.

Te „4 z 6” to kości manewrów. Waluta, którą płacisz za ich używanie. Thanix ma tylko 1 z atutu.

Ruch dzieli się na 5, co daje ilość standardowych kratek, które można pokonać na mapie walki.
 
__________________
„Everything that lives is designed to end. We are perpetually trapped in a never-ending spiral of life and death. Is this a curse? Or some kind of punishment? I often think about the god who blessed us with this cryptic puzzle... and wonder if we'll ever get the chance to kill him”.
Alex Tyler jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 11-01-2024, 19:25   #127
 
Mi Raaz's Avatar
 
Reputacja: 1 Mi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputację
Cytat:
Maneuvering Attack
When you hit a creature with a weapon attack, you can expend one superiority die to maneuver one of your comrades into a more advantageous position. You add the superiority die to the attack's damage roll, and you choose a friendly creature who can see or hear you. That creature can use its reaction to move up to half its speed without provoking opportunity attacks from the target of your attack.
Warunki użycia:
1. Trafiam w cel
2. Palę kość manewru (mam 2x d6 i 4x d8, regeneruję je na short reście).
3. Cel zużywa swoją reakcję.

Także trzeba spełnić dużo warunków, ale są sytuacje, w których warto.

Chcę, żebyście wszyscy wiedzieli co mogę, bo w krytycznej sytuacji może się to przydać, a mam tego więcej niż niektórzy czarów.
 
__________________
Wszelkie podobieństwo do prawdziwych osób lub zdarzeń jest całkowicie przypadkowe.

”Ludzie nie chcą słyszeć twojej opinii. Oni chcą słyszeć swoją własną opinię wychodzącą z twoich ust” - zasłyszane od znajomej.
Mi Raaz jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 11-01-2024, 19:35   #128
 
Gladin's Avatar
 
Reputacja: 1 Gladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Mi Raaz Zobacz post
without provoking opportunity attacks from the target of your attack
Hmm... brzmi tak, jakby pozostali przeciwnicy mogli wykonać ataki okazyjne na tego, kto poruszy się ekstra? Tylko ten, który otrzymał cios, nie może wykonać ataku okazyjnego?
 
Gladin jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 11-01-2024, 19:46   #129
 
Mi Raaz's Avatar
 
Reputacja: 1 Mi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputację
Tak. Tylko jedna osoba (trafiona).

Jeżeli jesteś otoczony, to nie ma wielkiego sensu.

Ale gdy jesteś np. 40ft od wrogów, podczas gdy ja jestem otoczony, to możesz podbiec o 15 stóp w mojej turze, a w swojej już podbiec resztę i przywalić.

W połączeniu z Sentinelem robi to fajne kombo.
Goblin atakuje kogoś stojącego obok mnie. Ja atakuję w reakcji i pozwalam uciec temu atakowanemu... a goblin już nie ma ruchu
 
__________________
Wszelkie podobieństwo do prawdziwych osób lub zdarzeń jest całkowicie przypadkowe.

”Ludzie nie chcą słyszeć twojej opinii. Oni chcą słyszeć swoją własną opinię wychodzącą z twoich ust” - zasłyszane od znajomej.
Mi Raaz jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 11-01-2024, 19:58   #130
Młot na erpegowców
 
Alex Tyler's Avatar
 
Reputacja: 1 Alex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał shewa92 Zobacz post
Nie zawsze będziemy walczyć z goblinami.
Będą jeszcze: strachuny, szlamy, orkowie, szczurołaki, harpie, olbrzymie pająki, worgi, ogry, lodowe trolle, orogi, otyugh'i, olbrzymie ogniste żuki, verbeegi, hobgobliny
 
__________________
„Everything that lives is designed to end. We are perpetually trapped in a never-ending spiral of life and death. Is this a curse? Or some kind of punishment? I often think about the god who blessed us with this cryptic puzzle... and wonder if we'll ever get the chance to kill him”.
Alex Tyler jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 08:28.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172