|
| Narzędzia wątku | Wygląd |
09-01-2024, 13:27 | #111 |
Młot na erpegowców Reputacja: 1 | Ok, rano udało nam się dokończyć walkę. Wolicie przedstawić starcie z perspektywy własnych BG, czy ja mam dać ogólny opis? Przy okazji, tuż przed odpaleniem obniżyłam nieco poziom tego starcia (z deadly na hard), by sprawdzić, jak sobie poradzicie z takim wyzwaniem. Jako że test przeszliście pomyślnie, to od teraz będę dawać tylko trudniejsze
__________________ „Everything that lives is designed to end. We are perpetually trapped in a never-ending spiral of life and death. Is this a curse? Or some kind of punishment? I often think about the god who blessed us with this cryptic puzzle... and wonder if we'll ever get the chance to kill him”. |
09-01-2024, 13:30 | #112 |
Reputacja: 1 | To może daj ogólny opis od siebie a my ewentualnie uzupełnimy z perspektywy postaci? Nie wszystkie starcia muszą być deadly chyba, bo DND przewiduje też więcej niż jedno na adventuring day. |
09-01-2024, 13:43 | #113 |
Młot na erpegowców Reputacja: 1 | No nie, ale nawet w realu ciężko rozegrać podręcznikową ilość encounterów. A co dopiero na pbf (przy ogólnie średniej chęci do grania na docu). A bez tego balans 5e całkiem siada. Przynajmniej Paizo w PF2e dużo lepiej podeszło do tej kwestii. W każdym razie, by zachować poziom wyzwania i ograniczyć ilość walk będę robiła je trudniejsze.
__________________ „Everything that lives is designed to end. We are perpetually trapped in a never-ending spiral of life and death. Is this a curse? Or some kind of punishment? I often think about the god who blessed us with this cryptic puzzle... and wonder if we'll ever get the chance to kill him”. Ostatnio edytowane przez Alex Tyler : 09-01-2024 o 13:46. |
09-01-2024, 14:58 | #114 |
Reputacja: 1 | O proszę. A mnie wyświetlało, że od wczoraj rana nikt nic nie pisał na tym dokumencie i nawet do niego nie zaglądałem. |
09-01-2024, 15:02 | #115 |
Reputacja: 1 | Jeśli używasz mobilnej aplikacji, to ona ma czasami kaprysy i trzeba manualnie odświeżyć główną stronę, żeby zaktualizowało dokumenty. Co do opisu walki, to mi pasują oba rozwiązania. Jak opiszesz ogólnikowo, to zawsze możemy w swoich postach podkolorować z perspektywy postaci.
__________________ "Information age is the modern joke." |
09-01-2024, 17:02 | #116 |
Reputacja: 1 | Ja zazwyczaj preferuję opis z perspektywy mojej postaci, przy czym w tym wypadku Nolan praktycznie nie miał pojęcia o sytuacji w południowej części mapy, więc taki opis byłby fabularnie dziurawy. Podoba mi się propozycja Aro, z "podkoloryzowaniem" po ogólnym opisie. W każdym razie czy opiszesz Ty, czy nie opiszesz, to ja opiszę na pewno. Nie wybrałem Battle Mastera do gry tekstowej na forum, żeby unikać opisu walk :P
__________________ Wszelkie podobieństwo do prawdziwych osób lub zdarzeń jest całkowicie przypadkowe. ”Ludzie nie chcą słyszeć twojej opinii. Oni chcą słyszeć swoją własną opinię wychodzącą z twoich ust” - zasłyszane od znajomej. |
09-01-2024, 17:52 | #117 |
Reputacja: 1 | Myślę, że powinnaś opisać Ty, a my dopiszemy z naszej perspektywy. Thanix został jakoś zaskoczony, ale to gdzie i jak były gobliny to wolę, byś opisała. To, jak go tłukły, to mogę ja opisać. Potem leżał nieprzytomny, więc nie będę opisywał. Od momentu wstania znowu mogę pisać. Czyli podsumowując, powinnaś opisać początek walki, ew. zarys wydarzeń w środku i koniec walki. Każdy opisze tyle ile chce, ze swojej postaci. |
09-01-2024, 20:51 | #118 |
Młot na erpegowców Reputacja: 1 | Ok, to wrzucę coś ogólnikowego.
__________________ „Everything that lives is designed to end. We are perpetually trapped in a never-ending spiral of life and death. Is this a curse? Or some kind of punishment? I often think about the god who blessed us with this cryptic puzzle... and wonder if we'll ever get the chance to kill him”. |
10-01-2024, 22:16 | #119 |
Młot na erpegowców Reputacja: 1 | Ok, mój opis zrobiony. Czekam na wasze. Możecie też zostawić w poście/komentarzu ewentualne deklaracje (nadal chcecie wejść do magazynu? Thanix może zechce porozmawiać z czarnobrodym krasnoludem [Jorunem]?).
__________________ „Everything that lives is designed to end. We are perpetually trapped in a never-ending spiral of life and death. Is this a curse? Or some kind of punishment? I often think about the god who blessed us with this cryptic puzzle... and wonder if we'll ever get the chance to kill him”. |
10-01-2024, 23:03 | #120 |
Reputacja: 1 | Kto z Was ma niezagospodarowaną reakcję? Oryon ma Shield Karanthir chowańca. Łapanie strzał mnicha to reakcja? Tam w walce pojawił się moment, gdzie nie szło do kogoś dobiec, bo za daleko. Battle Master ma taki manewr, że za reakcję mogę dać komuś połowę ruchu (czyli 15ft zazwyczaj. Mniej dla krasnoluda, więcej dla mnicha). I to nie zmniejsza ruchu w waszej turze. Kosztuje mnie to jeden z klasowych zasobów, ale mam jeszcze 4 (a 6 w sumie). I nie ma ograniczeń co do kierunku tego ruchu. Można się odsuwać od zwarcia, można się przysuwać żeby dać flankę. Jest wiele możliwości. Druga kwestia: Sentinel. Gdy ktoś 5ft ode mnie próbuje zaatakować kogoś z Was, to mam atak of oportunity w niego. Żeby to zaprocentowało, to muszę być blisko kogoś. Myślę, że te dwie rzeczy najlepiej zbiegałyby się gdybym był ramię w ramię z Thanixem.
__________________ Wszelkie podobieństwo do prawdziwych osób lub zdarzeń jest całkowicie przypadkowe. ”Ludzie nie chcą słyszeć twojej opinii. Oni chcą słyszeć swoją własną opinię wychodzącą z twoich ust” - zasłyszane od znajomej. |