Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Fantasy > Komentarze do sesji RPG - Fantasy
Zarejestruj się Użytkownicy


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 02-12-2017, 22:15   #91
 
Prince_Iktorn's Avatar
 
Reputacja: 1 Prince_Iktorn ma wyłączoną reputację
@Slan
Avatar jest ok, natomiast Samarytha nie zdoła w tej turze nikogo zaatakować – za mały wynik jeździectwa nie dał jej kart akcji.

@RyldArgith
Na oko patrząc, oszczepów jeszcze Wam wystarczy chyba że chcesz zeby Enb stracił akcję na ich liczenie...

Rozstrzygnięcie deklaracji graczy na turę 3
Marcus strzela do tego, co wiezie dziewczyny.
Bhatra grad ciosów w niego, jak spadnie to Enb łapie dziewczyny. Jak nie spadnie to Marcus go dostrzela i może załatwia i wtedy Enb łapie dziewczyny.

Bhatra Walka 1 atak 6+2/6+5+2 -2 za grad ciosów -2 za brak pewnej reki = trafiła
Obrażenia 1 atak 5+1+2(joker)= weszło (szok)
Bhatra Walka 2 atak 12+1+2/3+2 -2 za grad ciosów -2 za brak pewnej reki = trafiła z przebiciem
Obrażenia 2 atak 3+1+1+2(joker)= nie weszło
Marcus atak 8+2/6+2+2=10 trafiony z przebiciem
Obrażenia 6+5+6+2+2(strzały)+2(joker)=23 zabity na śmierć
Enb 2 akcje: 2 razy pochwycenie dziewczyny z jadÄ…cego konia
dziewczyny są półprzytomne +4 do akcji (bezwzględna przewaga), +2 joker, -2 (dwie akcje w rundzie), -2 (brak pewnej ręki)
pochwycenie 1: 7/1 +2 = udało się
pochwycenie 2: 4/1 +2 = udało się
Atak dwóch najemników na Samarythę 1: 8+4=12 weszło z przebiciem
Atak dwóch najemników na Samarythę 2: 1-1= nie weszło
Obrażenia oszczep 8+3+3+1 = 15 = 2 rany i szok
Wyparowanie za bohaterka w bkini 3/5= 1 rana wyparowana
Wyparowanie za trzeciego fuksa 6+2/3 = 2 rany wyparowane
Samarycie zostaje 1 fuks.



Opis Fabularny

Kletus ponownie strzelił lejcami po końskich zadach, wprawnie omijając przyspieszającym rydwanem scenę pośrodku rynku. Sprawnie skrócił dwa zakręty i przy wylocie uliczki dopędził uciekających wojowników Xalotuna, którzy niemal zajeździli już swoje konie. Srebrne Maski próbowali zmusić konie do większego wysiłku, jednak na darmo. Rydwan wpadł między nich niczym sokół atakujący stado gołębi. W jednej chwili miecz Bhatry śmignął w stronę wojownika wiozącego porwane dziewczęta, dwukrotnie żłobiąc głębokie szramy w jego spiżowym pancerzu. Gdy porywacz próbował rozpaczliwie opanować konia po ostatnim ciosie Amazonki, strzała, wystrzelona wydawałoby się znikąd, trafiła go w tył głowy, w strumieniu krwi wychodząc przez oczodół maski. Nieszczęśnik zginął nie wiedząc, że umiera. Zastygłe na jedno uderzenie serca ciało zsunęło się z pędzącego wierzchowca i potoczyło siłą rozpędu po kamiennym bruku.
Enb nie czekał, wychylając się ile tylko mógł z jadącego rydwanu, pochwycił i wciągnął najpierw niewolnicę Tarę, a potem Księżniczkę Aglaję na podłogę rydwanu.
- Robi się tu ciasno! Odpuszczamy suczemu synowi? - zawołał woźnica ze śmiechem. Samarytha ruszyła prosto za uciekającym księciem. Z krzykiem zaszarżowała na oddzielającą ją od swego pana grupę najemników. Ci rozproszyli się na boki przez wrzeszczącą i wymachującą mieczem wojowniczką, dwóch z nich jednak zdołało cisnąć w nią oszczepami. Pierwszy pocisk z głuchym stukiem zagłębił się drzwiach najlepszej gospody na rynku, nie czyniąc nikomu szkody. Jednak koń dziewczyny potknął się lekko na luźniejszym kawałku bruku i na krótką chwilę zmusił ją do opuszczenia ramienia z tarczą. W powstałą lukę wślizgnął się drugi pocisk, mijając jej twarz niemal o cale i boleśnie smagając ją w czoło drzewcem. Drugi raz tej szalonej nocy śmierć minęła ją o włos.

Tura 4 pościgu
Karty i testy
Brama do portu
WROGOWIE
Grupa Xalotuna Jeździectwo 9/ 1= 2 karty 7 pik, Dama pik Nie mają możliwości ataku wręcz, uciekają dalej do portu

Najemnicy 2 (5 ludzi) grupa Jeździectwo 6=1 karty, 8 pik, uciekają za swoim panem, zaatakują dystansowo jeśli zostaną zaatakowani

Najemnicy 3 (3 ludzi) grupa Jeździectwo 1-1=brak karty, mają permanentną karę -1 do testów.

POSTACI GRACZY
Samarytha Jeździectwo 4/6+5=11= 2 karty, Walet pik, Król pik. Może atakować wręcz.

Marcus Jeździectwo 1/ 2= bez karty,

Rydwan Powożenie 5=1 karta, 8 kier. mogą atakować najemników dystansowo.


Opis fabularny tury 4

Rozpędzony rydwan i konie nadal zmierzały do Portu Darsus. Za bramą prowadzącą do portu widać już było maszty i zwinięte żagle statków. Bramy były otwarte, gdyż wielu kupców planowało wyruszyć z miasta tuż po zakończeniu świętowania zakończenia Wielkich Igrzysk i Nowego Roku. Pomiędzy rozwarte wrota skierowała się grupka prowadzona przez uciekającego Tricarnijczyka. Przez jedną, długą chwilę wyglądał jakby się wahał, jakby nie wiedział co zrobić. Zawrócić i walczyć o kobiety? Czy może lepiej jechać dalej i opuścić to miasto? Enb oczami duszy widział, jak arogancki i pełen pogardy wyraz ponownie wpełza na jego twarz gdy, widocznie dawszy za wygraną, wódz porywaczy skierował się w stronę portu i krzyczących mew.
Samarytha wysforowała się do przodu. Choć dwukrotnie tego wieczoru stanęła twarzą w twarz ze śmiercią, nie pozwoliła aby to ją powstrzymało. Piętami poganiała gwardyjskiego konia, zmuszając go do jeszcze większego wysiłku.
Marcus ściągnął wodze z całej siły i energicznie skręcił kolanami, omijając dziecko, małą dziewczynkę, która, zdawałoby się znikąd wysunęła mu się pod końskie kopyta, gdy z łzami w oczach próbowała dobudzić swoją półprzytomną matkę. Z przekleństwem pogranicznik patrzył jak niedoszli porywacze znikają mu z oczu, zasłonięci przez bramę do portu.
Kletus nie miał takich problemów. Pędzący rydwan zwolnił i choć co prawda oddalił się nieco od samego Xalotuna, ale pasażerowie nadal widzieli go dobrze, podobnie jak i jego uciekających ludzi.
Enb i Bhatra oglądali przechwycone kobiety. Wyglądały na półprzytomne, ale żadna nie miała poważniejszych obrażeń, największe to otarcia. Wydawało się, że księżniczka stara się coś powiedzieć, walcząc z własną niemocą. Pasażerowie nachylili się, próbując coś usłyszeć.
- W porcie... gwardia... Dars... us... książę... nie... ufał... obcemu... - księżniczka szeptała z wyraźnym wysiłkiem.
- To co robimy? Przyciskamy ich czy odpuszczamy? - Kletus krzyknął w stronę pasażerów.

Komentarz do tury 4
A więc 4 tura i udało się uratować porwane panie
Wszyscy mają komplet 4 fuksów, 3 standardowe +1 za udział w pościgu, oprócz Samarythy, której na wyparowania spadły już 3 fuksy.

Slan, jeśli Samartyha to przeżyje, to podnieś sobie Wigor, bo on jest testowany przy wyparowaniach i zwiększa Wytrzymałość.
I tak, zarówno NPC jak i BG mogą zginąć u mnie na sesji.

Teraz pytanie, do wszystkich i ponownie proszę o deklaracje. Czy odpuszczacie pościg? Kto odpuszcza, kto dalej próbuje dopaść Xalotuna? Osoby które zdecydują się zrezygnować odpadają z pościgu. Pozostali jadą dalej, do portu już niedaleko...

 
__________________
-To, że 99% ludzi jest innego zdania niż Ty, wcale nie znaczy, że to oni mają rację.

Ostatnio edytowane przez Prince_Iktorn : 02-12-2017 o 22:23.
Prince_Iktorn jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 02-12-2017, 22:34   #92
Administrator
 
Kerm's Avatar
 
Reputacja: 1 Kerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputację
Widzę, że gdyby Marcus strzelał do Xalotuna, to by go ubił
Ale dziewczyny były ważniejsze...

Marcus kontynuuje pościg, z nastawieniem na ustrzelenie Xalotuna.
Chyba że jest otoczony przez przeważające siły wroga, wtedy odpuści
 
Kerm jest teraz online   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 02-12-2017, 22:43   #93
 
Prince_Iktorn's Avatar
 
Reputacja: 1 Prince_Iktorn ma wyłączoną reputację
Cytat:
Widzę, że gdyby Marcus strzelał do Xalotuna, to by go ubił
Może, może... ze trzy rany musiałby pewnie wyparowywać... a moze nie
On ma pewne tajemnice i jeśli Marcus pozostanie na dłużej, to może je odkryć
 
__________________
-To, że 99% ludzi jest innego zdania niż Ty, wcale nie znaczy, że to oni mają rację.
Prince_Iktorn jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 03-12-2017, 12:59   #94
 
Mike's Avatar
 
Reputacja: 1 Mike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputację
Bhatra jest za odpuszczeniem, jej kodeks jasno mówi Rzuci propozycje by wracać do pałacu. Kierowca słucha Enba więc to on i tak zdecyduje

Poza tym sÄ… jeszcze metagrowe powody rezygnacji

- tam będzie więcej ludzi Xalotuna, a teraz mamy do ochrony dziewczyny
- nie możemy go teraz pokonać, bo to początek
 
Mike jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 03-12-2017, 13:30   #95
Administrator
 
Kerm's Avatar
 
Reputacja: 1 Kerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputację
Gdybyśmy go pokonali, to by MG znalazł nam innego przeciwnika
Ale dziewczyny należy odwieźć jak najdalej
 
Kerm jest teraz online   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 03-12-2017, 13:46   #96
 
Mike's Avatar
 
Reputacja: 1 Mike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputację
Ale głupio tak pokonać głównego złego na starcie
I potem w tajemniczy sposób pojawia się jego do tej pory nieistniejący spadkobierca Wszyscy "osieroceni" ludzie tego złego mają mętlik w głowie, nie wiedzą komu służą. Bałagan się robi
 
Mike jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 03-12-2017, 14:16   #97
Administrator
 
Kerm's Avatar
 
Reputacja: 1 Kerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputację
Wtedy by się okazało, że to nie jest główny zły
 
Kerm jest teraz online   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 03-12-2017, 14:57   #98
 
Prince_Iktorn's Avatar
 
Reputacja: 1 Prince_Iktorn ma wyłączoną reputację
Metagrowo się nie przejmuj, MG ma plan na każdą ewentualność. ☺
A Bhatra tak po prostu odpuÅ›ci Chatoy? í-½í¸Ž
 
__________________
-To, że 99% ludzi jest innego zdania niż Ty, wcale nie znaczy, że to oni mają rację.
Prince_Iktorn jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 03-12-2017, 15:05   #99
 
Mike's Avatar
 
Reputacja: 1 Mike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputację
Kodeks jasno mówi Więc jak tylko odstawi laski w bezpieczne miejsce ruszy za nią. Bo gdyby naraziła je na zagrożenie tylko dlatego by ją złapać to była by nie lepsza od niej
Żeś pozakazywał posiadanie heroicznych zawad to co się dziwisz
 
Mike jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 03-12-2017, 16:17   #100
 
Prince_Iktorn's Avatar
 
Reputacja: 1 Prince_Iktorn ma wyłączoną reputację
MG się nie przejmuje, ani nie dziwi, to gracze grają ☺
Jakby coś to woźnica może zatrzymać rydwan i kogoś wysadzić, a potem dołączyć do pościgu. Wtedy test Powożenia miałby na -2.
 
__________________
-To, że 99% ludzi jest innego zdania niż Ty, wcale nie znaczy, że to oni mają rację.
Prince_Iktorn jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest WÅ‚.
Uśmieszki są Wł.
kod [IMG] jest WÅ‚.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
Pingbacks sÄ… WÅ‚.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 06:46.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172