25-06-2023, 10:34 | #211 |
Reputacja: 1 | @Nanatar Jeśli V powiedziała by, żeby zapinać pasy, to S faktycznie by biegła, ale zapinać pasy. W skafandrze i pasach co prawda by było najbezpieczniej, ale jeśli mamy robić akrobatyke to im szybciej tym lepiej.
__________________ zeby nie szukac ciagle https://rolz.org/dr?room=traveller_space_smugglers https://www.dropbox.com/s/3gb1ban4hl...Silva.pdf?dl=0 |
25-06-2023, 10:37 | #212 |
Dział Postapokalipsa Reputacja: 1 |
__________________ Królestwo i pół księżniczki za MG gotowego poprowadzić Degenesis! |
25-06-2023, 12:20 | #213 | ||
Reputacja: 1 | Nanatar niestety nie mogę przyjąć takich rzutów, bo po pierwsze nie wiem co do czego się odnosi. Rzuty powinny być opisane, jakie wykorzystujesz umiejętności i co konkretnie robisz. Mamy w sesji dwa generatory kości. Prosiłbym zatem, aby to w nich wykonywać rzuty wraz z opisem. Jeżeli wcześniej otrzymam opis deklaracji, to określę poziom trudności testu. Choć nie mam też nic przeciwko, abyście sami to robili zgodnie ze swoją intuicją. Ja na koniec dorzucę tylko ewentualne modyfikatory wynikające z danych okoliczności. Dla przypomnienia, poniżej wrzucam poziomy trudności.
Robociki faktycznie miały być stricte pokładowe, ale myślę że do takiej misji mogłyby się nadać. Wiadomo, że tak jak w przypadku Kobolda nie są one stworzone do działania w przestrzeni kosmicznej. Jednak tak prostą misję dałyby radę wykonać. Decyzja oczywiście należy do was.
gnom myślę, że możemy założyć też kolejną rzecz. Gramy w konwencji space-opery, choć tak dość mocno skręcającej w stronę twardego sci-fi. Dlatego dobrym założeniem będzie, że w czasie lotu, a zwłaszcza takiego jak ten, poruszacie się po pokładzie w jakiegoś rodzaju skafandrów. Nie są to jakieś zaawansowane egzemplarze, ale takie które pozwalają przetrwać wysokie przeciążenia. Każdy z członków załogi ma też gdzieś na podorędziu hełm, który zapewni mu porcję tlenu w razie "W" Nie jest to skafander stricte typu Vacc Suit, bo w otwartej przestrzeni kosmicznej nie pozwoli na zbyt długie egzystowanie. Będzie to zatem coś co przypomina bardziej skafander pilota myśliwców niż kosmonauty. Coś w tym stylu: https://i.pinimg.com/564x/41/4d/07/4...cfcd3e904b.jpg https://i.pinimg.com/564x/75/a0/c4/7...dce39986c6.jpg https://i.pinimg.com/750x/fe/27/ec/f...c076b564af.jpg Także myślę, że obie deklaracje dla S. pozostają w mocy z tą tylko różnicą, że zamiast biec gdzieś po statku Samara po prostu sięga po hełm i zapina pasy. I teraz pytania od ciebie, Ketharian. Z biobotami nie ma żadnej możliwości werbalnego kontaktu. Ani ten egzemplarz, który jest przed wami, ani żaden inny nie odpowie, ani nie zareaguje na wasze żadne słowa. Nawet ostrzelany nie przerwie swojej misji, jakakolwiek by ona w danym momencie nie była. Wszystkie te bioboty są stosunkowo małe. Największe są wielkości mniej więcej piłki do nogi. Szybkość ich poruszania zależy od indywidualnej konstrukcji. Jedne są wolne i ociężałe, a inne zapierdzielają, jak Speedy Gonzales, czy inny Struś Pędziwiatr. Ten przed wami należy zdecydowanie do tych wolniejszych modeli. To taki mechaniczny pająk, coś w ten deseń: https://i.pinimg.com/564x/8b/73/c0/8...79d040a419.jpg z tym, że jest on zbudowany z połączenia urządzeń mechanicznych i ludzkiego ciała. Odnośnie drona, to jak wspominałem wyżej, bez problemu możesz mu wydać polecenie powrotu na orbitę. O ile nic mu nie przeszkodzi, to zadokuje on pod skrzydłami Eleutheri. Przejęcie kontroli przez załogę statku też jest możliwe, choć to bardziej skomplikowany manewr i jego trudność zależy od kilku zmiennych, m.in w jakiej pozycji jest wasza krypa, odległości, zakłóceń atmosferycznych itd. Przyjmujemy zatem, że Kobold jest na pokładzie Eleutheri. Ostatnio edytowane przez Morph : 25-06-2023 o 12:24. | ||
25-06-2023, 12:58 | #214 |
Reputacja: 1 | Przepraszam za wynikłe zamieszanie, oba watki edytowane. |
25-06-2023, 14:02 | #215 |
Reputacja: 1 | <sięga po hełm i zapina pasy> Aye aye. @Morph Poniewaz nie mam Remote ops, to Samara zapodala najprawdopodobniej cycle check feedow z karmer, z alertem jesli na ktoryms cos sie pojawi
__________________ zeby nie szukac ciagle https://rolz.org/dr?room=traveller_space_smugglers https://www.dropbox.com/s/3gb1ban4hl...Silva.pdf?dl=0 |
25-06-2023, 20:35 | #216 |
Reputacja: 1 | Gnom deklaracja przyjęta. Nanatar wybacz bezpośredniość, ale korzystanie z tych kostnic naprawdę nie wymaga nie wiadomo, jakiej wiedzy. Wpisujesz #2d6+ modyfikator i tyle. Jako MG mam dość pracy, abym dodatkowo jeszcze ogarniać rzuty graczy. Nie do pominięcia jest też moim zdaniem efekt imersji. Dzięki temu można choć trochę się poczuć, jakbyśmy faktycznie siedzieli razem przy stole. Także nalegam na to, abyście to wy wykonywali rzuty za swoje postacie. Poziom trudności testu jest niejako wtórny, gdyż można go odjąć lub dodać do gotowego rzutu. Także to i to nie stanowi problemu. Wynalazłem jeszcze coś takiego: https://www.rpol.net/usermodules/dic...ate=1687720515 Mam on prosty interface i co ważne jak widzę historie wykonanych rzutów. Jedyną jego wadą jest fakt, że trzeba założyć tam konto. Kostnica zalinkowana w pierwszym poście nie ma tego warunku i można rzucać anonimowo. Niestety, jak się okazało tamten czat ma jakiś ogranicznik czasowy nie zapamiętuje całej historii. And Now for Something Completely Different Ketharian znalazłem też oręż dla twojego marines. Oto Instellarms GRX-AP, czyli Riifle Gaus TL-12 Wygląda jakoś tak: albo tak Jest to karabin Gausa, jak mówi wielu najwyższym poziom technologiczny jeżeli chodzi o broń miotającą pociski. Karabin jak każda broń z tej kategorii wykorzystuje efekty elektromagnetyczne do przyspieszania pocisków do bardzo dużej prędkości. Z tym, że w tym egzemplarzu generuje on pole nie tylko w komorze ładunkowej, ale także na całej długości lufy. Dzięki temu może on nadać pociskowi o długości 4 mm i wadze 4g prędkość do 1500 m/s. Pocisk to amunicja typu AP, czyli armor piercing. Jest to walec zakończony ostrym, pustym kolcem, którego gęsty rdzeń przeciwpancerny otoczono bardziej miękką metalową powłoką. Ta kombinacja zapewnia pociskowi zarówno dużą siłę rażenia, jak i dobrą zdolność przebijania pancerza. Magazynek mieści 40 pocisków, które można wystrzeliwać w konfiguracji 1,4,10. Karabin wyposażony jest w kilka gniazd, dzięki czemu można go modyfikować wedle własnych potrzeb i upodobań. Latarka, celownik laserowy, gniazdo granatnika i inne tego typu strzeleckie gadżety, pozwalają zindywidualizować każdy egzemplarz. Koszt tego karabinu to 4000Cr. Masa "gołego" karabinu to 3kg Obrażenia to 4d6. Przy wykorzystaniu amunicji AP, pozwala zignorować 4 punkty pancerza. I jak? Spełnia on twoje oczekiwania Ketharian? Muszę tylko zwrócić, że tego typu broń może uszkodzić poszycie statku w czasie walki w przestrzeni kosmicznej. O wiele pod tym względem są karabiny, a szczególnie pistolety laserowe. Ostatnio edytowane przez Morph : 25-06-2023 o 20:39. |
26-06-2023, 11:50 | #217 |
Dział Postapokalipsa Reputacja: 1 |
__________________ Królestwo i pół księżniczki za MG gotowego poprowadzić Degenesis! |
26-06-2023, 12:33 | #218 |
Reputacja: 1 | Włączam się do walki. Generalnie mówiąc tak na przyszłość, to w weekendy zazwyczaj mam co robić i posty z piątku wieczór na 90% doczekają się mojej odpowiedzi dopiero w poniedziałek. Takie defaultowe ustawienie mam. Mam też wrażenie, że już nie musimy się śpieszyć, aby pomóc naszemu zleceniodawcy, bo go na zewnątrz dobili. EDIT:Morph Ja widzę w historii aż do przywitania w zacisznym kącie naszej szmuglerskiej sagi, a wchodzę jako gość... Tam jest podwójne stronicowanie: w logu są strony na miesiące i strony wewnątrz miesiąca Ostatnio edytowane przez Muagor : 26-06-2023 o 12:35. |
26-06-2023, 15:09 | #219 |
Reputacja: 1 | Oj, ale gapa ze mnie. Dzięki Muagor za info. To dobra wiadomość, bo uważam że to najlepsze miejsce do rzutów. Przynajmniej takie jakie udało mi się znaleźć i spełnia wszystkie moje oczekiwania. |
26-06-2023, 15:14 | #220 |
Reputacja: 1 | |