Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Warhammer > Archiwum sesji z działu Warhammer
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu Warhammer Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie Warhammer (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 22-01-2023, 21:09   #331
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
Tura 42 - 2520.04.17 mkt (3/8); Dzień Sigmara

- Oki to mój post jest :> Termin na wrzucenie posta do sb. 01.28. Czyli jest 6 dób na sklecenie posta


Stan zdrowia:


Davandrel Zielony Liść 12/12; s.zdrowy (mod 0);
Greta Herschel 16/16; s.zdrowy (mod 0);


PZ


Budżet wspólny 36 PZ

- Davandrel 235 PZ
- Greta 255 PZ


PD


- Greta 10 PD za szybki post

- Greta 5 PD za przemyślenia wewnętrzne nad górską przyrodą

- Greta 10 PD za rozmowę o górskich kucach

- Greta 10 PD za próbę łowiectwa i rozmowy o tym

- Davandrell 5 PD za wrzucenie posta

- Davandrell 5 PD za przemyślenia wewnętrzne nad górską przyrodą

- Davandrell 5 PD za opis polowania i ubicia dzika

- Davandrell 10 PD za opis planów domowych i przemyśleń nt. temat


---




Razem:


- Davandrell 945 + 25 = 970 PD (pomocnicy: 570 PD)

- Greta 1420 + 35 = 1455 PD


---



@Wszyscy




- Oki, to w tej turze minęło ok 1 - 1,5 doby. Wczoraj w Marktag (3/8) około zmierzchu zwiadowcy wrócili do miasta. Spędzili tam noc. A od rana zaczął się nowy dzień czyli Backertag (4/8) i festyn z okazji Dnia Sigmara. Czyli rocznica wniebowstąpienia/boskosci Sigmara i symboliczny początek letniego sezonu.


- W tej turze jest cały dzień. Od rana do wieczoru. Jest opisane to co najważniejsze i dotyczące całej społeczności czyli festyn. Najpierw z rana msza, nieco opóźniona z powodu improwizowanych warunków, potem właściwy festyn czyli wesoła zabawa przy zastawionych stołach. Klimatem myślę, że jak coś u nad na weselach czy festynach i innych takich publicznych zabawach ino w średniowiecznym wydaniu.

- Tradycyjną potrawą na ten dzień są sigmarwurst czyli kiełbaski sigmara. Jakoś udało się je przygotować mimo dość improwizowanych warunków. Co do jadła i picia to jest ale bez przesady no i niezbyt wyszukane. Chociaż na poziomie chłopów i robotników to pewnie niezbyt się różni od standardowych festynów.

- Jedyn z elementów zabawy są tańce. Czyli panowie proszą panie do tańca. W większości młode kobiety i podlotki raczej nie narzekają na brak partnerów do tańca. No wyższe szarże siedzące przy centalnym stole to jednak raczej nie ta liga dla zwykłych chłopów i rzemieślników więc mało kto je prosi do tańca.

- Ogólnie to atmosfera jest raczej wesoła i taka jak w festyn. Uczestnicy chętnie się bawią.


- Gdy wieczorem zjawił się margrabia oznajmił, że wyprawa powrotna do Lenskter jest planowana mniej więcej pod koniec miesiąca. Czyli za ok 2 tygodnie. Do tego czasu można zgłaszać różne sprawy czy zapotrzebowanie jakie by trzeba załatwić w Lenkster. Oprócz tego ma ruszyć odbudowa i Bastionu i szlaków do nich prowadzących no ale to wielkoskalowy projekt przewidziany na masę pracowników różnych specjalności i pewnie kolejne dekady.

- Co do polowania Grety to wyszło tak:

ZRĘ + Skradanie + Surwiwal + Ukrywanie + dobry teren + kilka prób - czujność zwierzęcia

Czyli:

35+10+10+10+20+30-50=65; rzut: 51 = 65-51=14 > ma.suk = 3 porcje

35+10+10+10+20+30-50=65; rzut: 59 = 65-59=6 > remis = 1 porcja



- No to Grecie udało się upolować coś za 3 porcje czyli np. zająca, borsuka, bobra, średnią rybę i coś za 1 porcję czyli zająca, małą rybę, świstaka itd.


- W tej turze bym chciał wiedzieć jak BG spędzili ten dzień świąteczny. Poza tym jakie mają plany na następne parę dni. Zwiadowcy zapewne dalej wznowią obchód po okolicznych wieżach strażniczych i reszcie okolicy. To by mogło zająć i z tydzień. Do tego dobrze aby ktoś polował. No i na pewno w mieście i zamku potrzeba jest mnóstwo rąk do pracy.


---


- Chyba tyle ode mnie na tą turę Jak jakieś wątpliwości czy coś nie jest jasne to dajcie znać


---


Cytat:
W fabularce opisałem ogólne zachowanie Grety, zalążki jej relacji z jegrami oraz pewne drobne sugestie. Łowczyni jest przekonana, że górska straż potrzebuje kuców, ale nie chce swojego zdania forsować zbyt mocno, aby nie nadepnąć Erykowi na odcisk. Ma zresztą wiele innych pomysłów, ale jest jeszcze zbyt wcześnie, aby prezentować je reszcie osiedleńców.
- Oki, to odpisałem to w poście


Cytat:
Udało mi się coś upolować z wynikami 51 i 59 w testach łowiectwa?
- To rozpisałem powyżej. Fabularnie możesz to rozpisać po swojemu.


Cytat:
Chciałbym też wydać swoje pierwsze Punkty Doświadczenia biorąc następujące umiejętności z listy przepatrywacza: sekretny język (jegrowie) i sekretne znaki (jegrowie) oraz wiedza powszechna (Bastion i okoliczne góry). Kiedy w Falkenhorście pojawią się konie, planuję wykupić jeździectwo oraz opiekę nad zwierzętami.
- Języki i wiedze to umsy zaawansowane. To nie takie hop siup. To np. dobra rzecz aby wykupić sobie na koniec sesji i pomiędzy rozdziałami. Jak pomiędzy jedną a drugą kampanią upłynie ileś tam miesięcy to wtedy ma to ręcę i nogi. Oczywiście przy założeniu, że by była kontynuacja no i Greta by wzięła w niej udział Bo tak zaawansowany ums z dnia na dzień to nie bardzo.

- Co do Jeździectwa i Opieki to pewnie tak, jakby coś ktoś pojeździł troche to mógłby to wykupić. To podstawowa umiejętność i całkiem powszechna więc nie ma z tym problemu.
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline  
Stary 23-01-2023, 10:58   #332
Highlander
 
Connor's Avatar
 
Reputacja: 1 Connor ma wspaniałą reputacjęConnor ma wspaniałą reputacjęConnor ma wspaniałą reputacjęConnor ma wspaniałą reputacjęConnor ma wspaniałą reputacjęConnor ma wspaniałą reputacjęConnor ma wspaniałą reputacjęConnor ma wspaniałą reputacjęConnor ma wspaniałą reputacjęConnor ma wspaniałą reputacjęConnor ma wspaniałą reputację
Ja bym tylko chciał dopytać czy rzeczywiście pomału zbliżany się do końca sesji i jeżeli tak to jak to na z grubsza wyglądać. To znaczy ile mniej więcej nam zostało "kolejek" i co i jak mogłoby to wyglądać dalej.
 
__________________
Miecz przeznaczenia ma dwa ostrza. Jednym jesteś ty. A co jest drugim. Biały Wilku?
- Nie ma przeznaczenia - jego własny głos. - Nie ma.
Nie ma. Nie istnieje. Jedynym, co jest przeznaczone wszystkim, jest śmierć.
Connor jest offline  
Stary 23-01-2023, 16:12   #333
Dział Postapokalipsa
 
Ketharian's Avatar
 
Reputacja: 1 Ketharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputację
Spoko, zdaję sobie sprawę, że nauka znaków oraz języka zajmie Grecie trochę czasu, mam zamiar odegrać to w odpowiedni sposób w trakcie gry (a od strony mechanicznej możemy oprzeć całą zabawę na regularnie zmniejszanych karach do testów tych umiejętności).

Generalnie zakładam, że choć to umiejętność zaawansowana, to jej elitarność nie tkwi w konieczności długoczasowego studiowania, tylko odpowiedniego dojścia do mentorów. Wydało mi się też, że taki język nie może być siłą rzeczy rozbudowany lub skomplikowany - obracając się większość dni wśród jegrów, ile czasu Greta może potrzebować na jego opanowanie intensywnie ćwicząc w gronie kilku-kilkunastu nauczycieli? Dwa tygodnie, miesiąc? Oczywiście jak najbardziej mogę się mylić, więc finalną ocenę oddaję pod osąd Mistrza Gry.

I od razu kilka pytań pomocniczych. Co będziemy rozumieli w przypadku jegrów pod pojęciem tajemnych znaków - piktogramy ryte w korze i na głazach czy język migowy? Następne: jak liczebny jest oddział Eryka? Jakiś pobieżny opis jego członków? Są jakieś charakterystyczne postacie, o których Greta powinna wiedzieć?


Connor, o ile dobrze zrozumiałem konwencję tej sesji, jest to „never ending story”, nie scenariusz w klasycznym stylu z intrygą do rozwiązania, tylko raczej symulator życia osadnika. Sesja będzie zatem trwała do chwili, kiedy poczujemy znużenie rozgrywką albo do chwili śmierci bohaterów (w tym przypadku może to być również śmierć ze starości, a zatem Ty masz szansę pograć znacznie dłużej ode mnie). I skoro już został poruszony ten temat, to chociaż mnie taki symulator cesarskiego poddanego nie przeszkadza, na dłuższą metę faktycznie może znudzić, dlatego może warto byłoby, aby Mistrz pomyślał nad wplątanie nas w jakąś głębszą intrygę scalającą te wszystkie pozornie przypadkowe wydarzenia, w których bierzemy udział?
 
__________________
Królestwo i pół księżniczki za MG gotowego poprowadzić Degenesis!
Ketharian jest offline  
Stary 23-01-2023, 16:46   #334
Highlander
 
Connor's Avatar
 
Reputacja: 1 Connor ma wspaniałą reputacjęConnor ma wspaniałą reputacjęConnor ma wspaniałą reputacjęConnor ma wspaniałą reputacjęConnor ma wspaniałą reputacjęConnor ma wspaniałą reputacjęConnor ma wspaniałą reputacjęConnor ma wspaniałą reputacjęConnor ma wspaniałą reputacjęConnor ma wspaniałą reputacjęConnor ma wspaniałą reputację
Pytam, ponieważ o ile się nie mylę to sam mistrz gry coś wspominał o zbliżaniu się do końca sesji.
 
__________________
Miecz przeznaczenia ma dwa ostrza. Jednym jesteś ty. A co jest drugim. Biały Wilku?
- Nie ma przeznaczenia - jego własny głos. - Nie ma.
Nie ma. Nie istnieje. Jedynym, co jest przeznaczone wszystkim, jest śmierć.
Connor jest offline  
Stary 23-01-2023, 19:23   #335
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
Cytat:
Ja bym tylko chciał dopytać czy rzeczywiście pomału zbliżany się do końca sesji i jeżeli tak to jak to na z grubsza wyglądać. To znaczy ile mniej więcej nam zostało "kolejek" i co i jak mogłoby to wyglądać dalej.

Cytat:
Connor, o ile dobrze zrozumiałem konwencję tej sesji, jest to „never ending story”, nie scenariusz w klasycznym stylu z intrygą do rozwiązania, tylko raczej symulator życia osadnika. Sesja będzie zatem trwała do chwili, kiedy poczujemy znużenie rozgrywką albo do chwili śmierci bohaterów (w tym przypadku może to być również śmierć ze starości, a zatem Ty masz szansę pograć znacznie dłużej ode mnie). I skoro już został poruszony ten temat, to chociaż mnie taki symulator cesarskiego poddanego nie przeszkadza, na dłuższą metę faktycznie może znudzić, dlatego może warto byłoby, aby Mistrz pomyślał nad wplątanie nas w jakąś głębszą intrygę scalającą te wszystkie pozornie przypadkowe wydarzenia, w których bierzemy udział?

- No cóż, to zależy jak leży Bo to można na to zagadnienie spojrzeć z różnej strony i skali.

- Właściwie to doszliśmy do momentu w którym wszystko się dłuży. Przynajmniej w takim klasycznym, RPG-owym tempie gdy tura zwykle trwa dzień, dwa, pół dnia albo trzy. Myślę, że przez większość sesji tak to jakoś wyglądało. Zaś postęp prac remontowych i budowlanych, zwłaszcza w takiej dziczy gdzie właściwie trzeba zaczynać od zera to by to trwało długo. Tak powiedzmy jeden detal budowlany na tydzień. Jak to dobrze ilustruje chociażby proces majstrowania nowej bramy do zamku. Zajmie to około tygodnia a w grze może minąć parę tur. W tym czasie to gdzieś tam jest w tle wydarzeń. W klasycznie RPG-owym tempie ten progres w odbudowaie zamku, miasta i reszty detali będzie z trudem zauważalny. Ile by trwało remontowanie jednej kamienicy? Z miesiąc? Dwa, trzy? Jak średnio 1 tura zajmowała nam 1 dzień w świecie gry to no raczej trudno o zauważalne postępy z tury na turę. I to w jakimś jednym budynku.

- Można oczywiście robić tury dłuższe. Po kilka dni, po tydzień, po dwa. Ale wówczas to już się robi bardziej planszówka czy jakiś symulator rozbudowy bazy niż sesja RPG w klasycznym ujęciu. Nie mówię, że to złe rozwiązanie no ale dość mocno odbiega od tej klasyki gatunku.

- Więc albo trzeba by zachować RPG-owe tempo podobne do obecnego i liczyć się z tym, że w tle będzie wieczny remont a progres w nim będzie dość skromy (przykład robienia nowej bramy myślę świetnie to ilustruje). No albo grać właśnie a'la planszówkowo bawiąc się w rozbudowę bazy.

- Trzecim rozwiązaniem jest np. przewinięcie o te ok 2 tyg i podróż powrotna do Lenskter. Zapewne sama podróż już by nie była tak drobiazgowo rozgrywana jak ten "pierwszy raz" w nieznane.


- Czwartym rozwiązaniem jest pograć jeszcze trochę aby pokończyć wątki i sprawy jakie chcecie pokączyć. I zacząć kolejny rozdział/kampanię np. rok później.


- Więc tak jak mówiłem poprzednio, myślę, że punkt główny na ten rozdział - dotarcie i osiedlenie się w Bastionie mamy zaliczony. Co dalej to nasza wolna wola. Ja się dostosuję do każdego wyboru. Bez problemu możemy pograć mniej, więcej, wcale lub całkiem sporo w tym rozdziale. Ot właśnie pytanie zasanicze w co i jak chcielibyście dalej grać. Tylko prosiłbym bez głosów w stylu "mnie wszystko jedno"



Cytat:
Spoko, zdaję sobie sprawę, że nauka znaków oraz języka zajmie Grecie trochę czasu, mam zamiar odegrać to w odpowiedni sposób w trakcie gry (a od strony mechanicznej możemy oprzeć całą zabawę na regularnie zmniejszanych karach do testów tych umiejętności).

Generalnie zakładam, że choć to umiejętność zaawansowana, to jej elitarność nie tkwi w konieczności długoczasowego studiowania, tylko odpowiedniego dojścia do mentorów. Wydało mi się też, że taki język nie może być siłą rzeczy rozbudowany lub skomplikowany - obracając się większość dni wśród jegrów, ile czasu Greta może potrzebować na jego opanowanie intensywnie ćwicząc w gronie kilku-kilkunastu nauczycieli? Dwa tygodnie, miesiąc? Oczywiście jak najbardziej mogę się mylić, więc finalną ocenę oddaję pod osąd Mistrza Gry.

- Właściwie nie wiem czy jest potrzeba robienia specjalnego skilla dla j.górali czy znaków górali. Spoko można by użyć znaków rangerów. Myślę, że to byłoby dość podobne.

- A fabularnie to pewnie by wyglądało na "machany migowy", jakieś sygnały gwizdaniem, znaki ułożone na ziemi z kamieni czy patyków czy wydłubane gdzieś na drzewie albo kamieniu.

- W sumie to faktycznie nie to samo co nauka np j mówionego w stylu niemieckiego, francuskiego itd. to można by spróbować szybciej to opanować. Można zacząć już teraz. I stopniowo by się te minusy zmniejszały. Jakby zeszły do 0 to by znaczyło, że postać opanowała ten skill na podstawowym poziomie.



Cytat:
I od razu kilka pytań pomocniczych. Co będziemy rozumieli w przypadku jegrów pod pojęciem tajemnych znaków - piktogramy ryte w korze i na głazach czy język migowy?
- No to rozpisałem nieco wyżej. Po trochu tak jak mówisz.




Cytat:
Następne: jak liczebny jest oddział Eryka? Jakiś pobieżny opis jego członków? Są jakieś charakterystyczne postacie, o których Greta powinna wiedzieć?
- Około pół tuzina. Z tego co pamiętam to było 6 + Eryk lub 6 z Erykiem. Jakoś tak.

- Co do wyglądu czy charakteru to poza Erykiem nie mam jakichś gotowców. Więc jak chcesz możesz poświatotworzyć. Jak nie to ja coś mogę zmajstrować.

- Jbc to tu jest generator cech charakteru z jakiego i mnie zdarza się korzystać: bohoMaze: K200 cech osobowości

- Ale jak potrzeba to szpoko, mogę ich jakoś dokładniej naszkicować.
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline  
Stary 29-01-2023, 18:07   #336
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
@Wszyscy


- Także ten, no... No wiecie... Jak bym miał w ten weekend zmajstrować swoje misiowe posty to bardzo chętnie ale musiałbym najpierw mieć komplet Waszych postów A już tak jakby nd wieczór się zbliża
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline  
Stary 29-01-2023, 19:12   #337
Dział Postapokalipsa
 
Ketharian's Avatar
 
Reputacja: 1 Ketharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputację
Akurat byłem w trakcie pisania niedzielnej fabularki, kiedy pojawił się Twój post, Pip. Podsumowując, Greta będzie chciała pojechać poprzez wcześniejsze punkty postojów do Lenkster, aby dokonać tam kilku zakupów, zastanawia się m. in. nad psem myśliwskim, koniem lub mułem, zestawem narzędzi łuczarskich, paroma innymi drobiazgami. Czas jeszcze pokaże, na co wyda pieniądze na miejscu, ale sakiewkę ma dość zasobną.

Tyle w kwestii fabuły, teraz kilka zdań komentarza co do formy dalszej rozgrywki. Zaczynam podzielać Twoje zdanie, że rozbijanie tak długoterminowych scen w sesji na jedno-, może dwudniowe kolejki niebywale wydłuży czas gry (choć zdaję sobie sprawę, że główny koncept sesji opiera się na założeniu niekończącej się gry, co przekłada się na “symulator życia cesarskiego osadnika”). Myślę, że ten koncept - aczkolwiek przyjemny w rozgrywaniu - nieuchronnie się wypali, ponieważ przesuwanie akcji do jednego losowego spotkania do następnego spowoduje w pewnym momencie znużenie nas wszystkich. Trochę myślałem nad tym, co napisałeś i zaczynam się utrwalać w przekonaniu, że musisz wpleść w tę fabułę jakiś głębszy pomysł na intrygę, jakiś bardziej skomplikowany scenariusz z przygodą wyrastającą ponad symulację osadnictwa - inaczej jeszcze z dziesięć kolejek i pierwotna forma gry może nam się przejeść.

Chętnie dowiem się, co myśli na ten temat Connor.
 
__________________
Królestwo i pół księżniczki za MG gotowego poprowadzić Degenesis!
Ketharian jest offline  
Stary 30-01-2023, 10:38   #338
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
@Keth


- Dzięki za post i wyczerpujący koment z deklarkami na tą turę i kolejne

- No patrząc na to jak to wszystko wygląda to może przewinę w swojej turze nieco dalej niż dzień czy dwa. Może tydzień albo dwa czyli półmetek do wyjazdu do Lenkster albo do samego wyjazdu. Jeszcze zobaczę co tu kto powie.



@Connor


- Jak tam u Ciebie z postem i resztą? Przydałyby się tu Twoje odpisy do kompletu
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline  
Stary 05-02-2023, 09:47   #339
Dział Postapokalipsa
 
Ketharian's Avatar
 
Reputacja: 1 Ketharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputację
Ponieważ dodatkowy tydzień właśnie dobiega końca, pozwoliłem sobie napisać dodatkowego posta fabularnego. Chciałbym za pozwoleniem Mistrza wykreować i poprowadzić na boku NPCa należącego do górskiej straży, Lothara Ackera - myślę, że z biegiem czasu mógłby on zostać głównym mentorem łuczniczki w nauce sekretnego języka przepatrywaczy.

Chciałbym zaproponować, aby tak czy owak trzymać się ustalonego systemu kolejek, jeśli któryś z nas graczy nie zdąży na czas odpisać bez wcześniejszego powiadomienia o absencji. W tego rodzaju sesji, o ile nieobecność nie wydarzy się w środku dramatycznej akcji, nieobecności takie da się nadrobić później dopisując poczynania BG w formie retrospekcji.

Co do wyprawy do Lenkster, proponuję podzielić opis przeprawy przez góry na etapy od stacji pośredniej do następnej w ciągu: ruiny zamku, sadyba pustelniczek, górale w Zelbadzie (oraz te przestoje, gdzie MG ewentualnie zamierza naszykować dla nas niespodzianki). Greta zamierza integrować się zdeczka w każdej z tych lokacji.
 
__________________
Królestwo i pół księżniczki za MG gotowego poprowadzić Degenesis!
Ketharian jest offline  
Stary 05-02-2023, 19:47   #340
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
Tura 43 - 2520.04.31 wlt (1/8); południe

- Oki to mój post jest :> Termin na wrzucenie posta do sb. 02.11. Czyli jest 6 dób na sklecenie posta :>


Stan zdrowia:


Davandrel Zielony Liść 12/12; s.zdrowy (mod 0);
Greta Herschel 16/16; s.zdrowy (mod 0);


PZ


Budżet wspólny 36 PZ

- Davandrel 235 PZ
- Greta 255 PZ


PD


- Greta 10 PD za szybki post

- Greta 5 PD za drugi post

- Greta 10 PD za ciekawe światotworzenie z góralami

- Greta 5 PD za rozmowę z Petrą

- Greta 10 PD za ciekawe światotworzenie z Lotharem

---



Razem:


- Davandrell 970 + 0 = 970 PD (pomocnicy: 570 PD)

- Greta 1455 + 40 = 1495 PD


---


@Wszyscy


- Oki, to dłużej nie czekałem i dałem posta W tej turze minęło ze 2 tygodnie. Mniej więcej od połowy Sigmarzeit prawie do końca. Przez ten czas tak mniej więcej zaznaczyłem co się działo w Bastionie i okolicy.


- Na tapecie jest wyjazd do Lenkster. Tą samą trasą jaką osadnicy dotarli z Lenkster. Wedle planu podróż powinna się zacząć 1-go nowego m-ca czyli za 2,5 dnia w Backertag (4/8). Część zwiadowców i podobnych im speców powinna zostać na miejscu, część ruszyć do Lenkster.

- Na wyprawę na pewno ruszają Inez i Petra jakie znów mają być szefowymi podczas wyprawy i bezpośrednimi wysłanniczkami margrabiego. Uta i Laura jeszcze nie wiadomo co zdecydują. Z Erykiem i góralami mniej więcej połowa zostanie, połowa ruszy w drogę. Co do BG to sami mogą zdecydować czy wolą ruszyć czy zostać. Keth co prawda zadeklarował powrót ale jakby zmienił zdanie to nie ma sprawy.

- Jak ktoś ma coś do załatwienia, rozmowy, spotkania itd. czy inne przygotowania do wyprawy albo czego innego to raczej powinna być okazja przez te parę dni. Jakby ktoś nie był czegoś pewny to dajcie znać ocb



- W tej turze bym chciał:

- wiedzieć jaka jest decyzja BG w sprawie jechać/zostać
- wiedzieć jak spędzają czas przez te parę dni do 1-go


---



- I na tą turę to chyba tyle Jak jakieś pytania czy deklarki to dajcie znać ocb
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 06:34.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172