28-09-2023, 21:57 | #111 |
Reputacja: 1 | A moje pytanie to. Ile minut zanim strażnicy wejdą w drzwi? 1 tura (10 sek), 1 minuta, 2 minuty? Dodatkowo ile czasu zajmie mi ewentualne wejście na górę po schodach?
__________________ Man-o'-War Część I |
28-09-2023, 22:40 | #112 | ||
Majster Cziter Reputacja: 1 | Cytat:
Cytat:
__________________ MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić | ||
29-09-2023, 07:36 | #113 |
Reputacja: 1 | Aaaa, dobrze wiedzieć na przyszłość! Nie doczytałem tego w zasadach, a przy pewnych kwestiach może mieć znaczenie. Chyba muszę sobie dorobić 2 pomocników, którzy by mieli inne cechy niż mój BG . Gdy już tę scenę skończymy, to w odpowiedniej chwili będę mógł przedstawić jakieś dwie postacie? |
29-09-2023, 09:05 | #114 |
Reputacja: 1 | Hm takie tam tylko przemyślenia. Jeśli nie ma się umiejętności/zdolności odpowiedniej to wtedy rzut na atrybut jest dzielony przez dwa. Także jeśli ma się umiejkę na pierwszym poziomie, to wtedy rzut po prostu powinien być z całej wartości atrybutu. Dopiero od umiejki na drugim poziomie powinny być naliczane bonusy typu +10. |
29-09-2023, 10:04 | #115 | ||
Majster Cziter Reputacja: 1 | Cytat:
Cytat:
- W umsach podstawowych jeśli ktoś ma ten ums to testuje normalnie, bez modyfikatorów, jak nie ma to nadal może ale właśnie cecha główna na jakiej bazuje ta umiejętność jest dzielona na pół. - W umsach zaawansowanych jak ktoś ma no to ma i testuje normalnie a jak nie ma no to nie testuje bo się na tym w ogóle nie zna. - II poziom umsa (nieważne czy podstawowej czy zaawansowanej) daje bonus +10 do testu a ums na III poziomie bonus +20. --- - A ogólnie to nie powinno się pisać posta pod postem tej samej daty tylko edytować do poprzedniego posta. Przynajmniej wedle regulaminu forum
__________________ MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić | ||
29-09-2023, 10:28 | #116 |
Reputacja: 1 | Chciałbym rzucić zaklęcie które ma czas rzucania akcje podwójną, trwa ono jednak tylko 2 minuty (poziom magii czarodzieja w minutach), a nie chcę go rzucić za wcześnie, tak by się nie skończyło zanim w ogóle oni nie podejdą. Ale rozumiem, że powinno być dobrze. zacznę w doku, bo będzie interakcja z BN.
__________________ Man-o'-War Część I Ostatnio edytowane przez Baird : 29-09-2023 o 10:49. |
29-09-2023, 10:55 | #117 | |
Majster Cziter Reputacja: 1 | Cytat:
- A 2 min to niezbyt długo. Więc po albo gaśnie albo trzeba czarować czar na nowo. Trzeba się liczyć z tym, że zgaśnie w trakcie sceny/rozmowy.
__________________ MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić | |
29-09-2023, 11:24 | #118 |
Reputacja: 1 | No najlepiej jak by czar skończył rzucać akurat jak oni zajrzą.
__________________ Man-o'-War Część I |
29-09-2023, 18:33 | #119 |
Reputacja: 1 | Pip, Kruger da radę wypatrzeć/wymacać jakąś świeczkę na korytarzu?
__________________ Man-o'-War Część I |
01-10-2023, 00:13 | #120 |
Majster Cziter Reputacja: 1 | @Wszyscy - Wiecie ja też muszę mieć czas na napisanie misiowego posta a już połowa weekendu
__________________ MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić |