14-01-2007, 18:58 | #61 |
Reputacja: 1 | Ulubiony jest bezapelacyjnie Robin Hood z Michaelem Praedem i potem część druga z Jasonem Connerym. Lepszego klimatu i ciekawszych scenariuszy nie widziałem. Z polskich oczywiście J23 |
01-04-2007, 23:41 | #62 |
Reputacja: 1 | a moja lista wygląda tak: 1-Firefly 2-Stargate SG-1 3-The 4400 4-Space Above & Beyond 5-Jericho zgadza sie Digoxin, robin of sherwood jest super Ostatnio edytowane przez dagon : 01-04-2007 o 23:44. |
02-04-2007, 20:34 | #63 |
Reputacja: 1 | 1. Lost 2. Jericho 3. 4400 4. Prison Break 5. Szpital Królestwo To moja piątka best off dla seriali :]
__________________ Poznaj mroczne tajemnice czterdziestego millenium |
02-04-2007, 20:44 | #64 |
Reputacja: 1 | Hm... 1. Lost - zawsze będzie na pierwszym miejscu. 2. Łowcy Skarbów - ach, te wspomnienia i marzenia. 3. Gotowe na wszystko 4. Prison Break 5. Przystanek Alaska Powiedzmy... |
02-04-2007, 20:56 | #65 |
Reputacja: 1 | Przede wszystkim Janosik. potem w kolejności przypadkowej Family Guy, Rzym, Kompania Braci, Alternatywy 4, no nawet Lost, Jest jeszcze kilka seriali, ale na razie wystarczy,
__________________ . . . . . Zwierzątka . . . . . |
03-04-2007, 09:51 | #66 |
Reputacja: 1 | Ach, no i zapomniałabym o tak fantastycznym serialu (animowanym), jakim był ReBoot... Ach, te wspomnienia. |
03-04-2007, 17:33 | #67 |
Konto usunięte Reputacja: 1 | Supernatural Friends Doctor Who To chyba jedyne ktore w tym momencie ogladam.
__________________ [B]poza tym minął już jakiś czas, odkąd ludzie wierzyli w Diabła na tyle mocno, by mu zaprzedawać dusze[/B] |
04-04-2007, 22:52 | #68 |
Reputacja: 1 | Po pierwsze wypadałoby się przywitać (więc witam serdecznie), jako że czytam Wasze forum już od pewnego czasu, ale jakoś tak nie przyszło mi wcześniej do głowy, żeby się dopisać. Czytając ten temat moje brwi uniosły się ze zdziwienia na tyle wysoko, że w końcu postanowiłam to zrobić... ...czy nikt tu nie pamięta o Twin Peaks? Twin Peaks to mój absolutny numer 1 wśród seriali, ale ja w ogóle jestem fanką Lyncha i mam słabość, trzeba więc brać na to poprawkę. Dalej lubię jeszcze Stargate SG-1 i czasami obejrzę sobie Przystanek Alaska. Przyjemnie ogląda się też Tajemnice Smallville i LOST. Czasami dorwę się do Allo, Allo, ale jakoś mnie specjalnie nie przyciąga, mimo że angielski humor uwielbiam. Jak byłam młodsza to strasznie mi się podobały Ziemia 2 i X-Files. Szkoda tylko, że z Ziemi 2 tak niewiele pamiętam
__________________ Do zobaczenia w maju! |
08-04-2007, 12:50 | #69 |
Reputacja: 1 | "LOST" oczywiście rządzi, ale dostaję kociokwiku czekając na następne serie... "Gotowe na wszystko" - stwierdzam, że nie chciałabym mieć takich problemów jak Bree, ale i tak lubiałam oglądać jak użerała się z tym swoim wrednym synalkiem... Więcej seriali nie oglądam, a za te które oglądam - nie żałuję
__________________ -Mamo, idę do szkoły -MEMENTO MORI |
11-04-2007, 06:40 | #70 |
Reputacja: 0 | The X Files - pierwsze sezony Twin Peaks Alternatywy 4 Przystanek Alaska Emil z Lonebergii - z dzieciństwa |