|
Pomoc Jeżeli masz jakiekolwiek kłopoty z poruszaniem się po LastInn, nie wiesz jak założyć sesję lub dołączyć do istniejącej - zadaj pytanie na tym subforum. Upewnij się jednak najpierw, czy odpowiedź nie znajduje się w "Forumowym FAQ". |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
20-08-2007, 18:38 | #61 |
Reputacja: 1 | Nie do końca czekaj, a na pewno nie biernie. Musisz stworzyc historię postaci, która zainteresuje potencjalnego MG. Liczy się przedewszystkim opis nie współczynniki. Pozdrawiam Manji.
__________________ Świerszcz śpiewa pełen radości, a jednak żyje krótko. Lepiej żyć szczęśliwym niż smutnym. |
31-08-2007, 20:37 | #62 |
Nowy Nie jestem nowicjuszem w tematyce fantasy ale w grach fabularnych tak. Podczas jednej z moich długich przesiadywanek w empiku natknąłem sie na podręcznik D&D przeczytałem kilka pierwszych stron i wziąłem sie za czytanie podręcznika MP tu znowu kilka stron i pędem ruszyłem do domu z ambicją stworzenia nowego świata i systemu w ciągu dwóch dni udało mi sie opisać atrybuty sztuki walki i niektóre rodzaje broni. Jednak ściągnąłem całe podstawowe wyposażenie do D&D i stwierdziłem tego jest za dużo więc szukam pomocy. POmozecie | |
31-08-2007, 21:09 | #63 |
Reputacja: 1 | Ale nie do końca rozumiem... z czym masz problem, w czym mamy Ci pomóc? Piszesz strasznie ogólnikowo i z Twojego posta nie wynika z czym masz problem. Albo ja tego nie zauważam Postaraj się bardziej konkretnie napisać o co chodzi. I zarejestruj się, to nie boli |
01-09-2007, 10:53 | #64 |
bo chodzi mi o pomoc ogólną jak dokładniej wyglądają systemy i czy dało by sie je jakoś uprościć nie dostając gry rodzaju Tibia. I przy tworzeniu np. poszukuje rysownika i kogoś kto siedzi w tym długo. Ogólnie moja wizja na razie wygląda tak: znam dobrego programistę który mi pomoże (ale nie jest to pewne). Każda postać będzie przydzielona do grupy cztero\pięcioosobowej która wybiera sobie wolnego Gm'a (przy tworzeniu postaci co 5 postać ma możliwość zostać Gm'em) Gm ma władze nad każdym npc'ekiem i moze tworzyć nowe przedmioty Questowe poruszanie jest podobne jak w finalfantasy tylko ze osoby mają tylko władze nad swoim BG chyba ze jeden nie jest na umuwionej wczesniej z GM'em sesji. Na razie napisałem tyle systemu moim zdaniem jak na 3 dni i z mozliwością rzadkiego siadania do kompa duzo a ototekst jaki mam : Jest 5 podstawowych atrybutów Siła, Charyzma, Intelekt, Energia, Zręcznośc Siła dzieli sie na: - walkę wręcz - walkę bronią - czystą siłę - posturę Charyzma dzieli sie na: - blef - handel - wyciąganie informacji - dyplomacje Intelekt dzieli sie na: - znane zaklęcia - roztropność - szybkość uczenia sie - pamiętliwość Energia dzieli sie na: - ilość posiadanych punktów życia - ilość posiadanych punktów magii/energi - szybkość zdrowienia - szybkość przybywania punktów magii/energi Zręczność dzieli sie na: - walkę broniami dystansowymi - skradanie sie - szybkość - częstotliwość zadawania obrażeń krytycznych Walka wręcz - siła zadawanych obrażeń przez osobę nie mającej broni. Sztuki walki wymyślili elfi mnisi. Ich nazwy to: - Maro-xien - Urgh-khai - Janxa-pen - Maro-pen - Neru-mol Maro-xien w języku wspólnm oznacza "pięści smoka" jest ona wyjątkowo brutalną techniką polegającą na zadawaniu szybkich ciosów w twarz przeciwnika niestety często kończy sie z skutkiem śmiertelnym Urgh-khai w języku wspólnym znaczy "Taniec motyla" jest to technika bazująca na unikach do których inspiracją było latanie motyla na wietrze. Ta technika jest raczej Defensywna lecz czasami użytkownik zadaje obrażenia głównie w plecy i tył głowy przeciwnika. To ostatnie ma na celu ogłuszenie przeciwnika, czym zostaje skończona walka. Janxa-pen w języku wspólnym znaczy "Dzikie ruchy". Ta technika bazuje na naśladowaniu ruchów dzikich zwierząt. Jest ona wyjątkowo skuteczna u ludzi posiadających dużą zręczność, gdyż zazwyczaj naśladowane są takie zwierzęta jak małpy czy lamparty. Maro-pen w języku wspólnym znaczy "Ruchy smoka" jest to kolejna dość brutalna technika tylko ze tym razem atakuje sie całym ciałem. Użytkownik skacze całym ciałem na przeciwnika przewalając go i uderzając w głowę. Po upadku wstaje lecz odurzony przeciwnik nie daje zwykle rady więc użytkownik go podnosi i oszołomionego atakuje. jeśli przeciwnik sie podniesie wojownik powtarza manewr aż do skutku. Neru-Mol w języku wspólnym znaczy "Skręcanie ciała" w tym wypadku nazwa odnosi sie o przeciwnika a nie do użytkownika techniki. Wojownik stara sie jak najszybciej i jak najbrutalniej przewrócić przeciwnika po czym złapać jedną z jago kończyn i wykręca ją aż do momentu gdy przeciwnik sie podda lub kość w kończynie sie złamie. Więcej informacji na temat sztuk walk w rozdziale: sztuki walki Walka bronią- Siła zadawanych obrażeń w walce na broń.Pierwszą bronią posługiwali sie prymitywne ludzkie szczepy lecz prawdziwą broń z żelaza po raz pierwszy wykuły krasnoludy w swych górskich miastach. Rodzje walki to: Walka mieczem dwuręcznym Walka mieczem półtora ręcznym Walka mieczem jednoręcznym i tarczą Walka dwoma mieczami jednoręcznymi Walka dwoma mieczami Półtora ręcznymi Walka mieczem półtora ręcznym i tarczą Walka Berłem jednoręcznym Walka berłem dwuręcznym Walka Laską Walka buzdyganem Walka Sztyletem Walka Kijem Walka berłem i tarczą Walka buzdyganem i tarczą Walka toporem Walka toporem dwuręcznym Walka toporem i tarczą Walka dwoma toporami Walka dwoma buzdyganami Walka mieczem dwuręcznym Jest skuteczną metodą z słabą obroną lecz dużymi obrażeniami. Walka mieczem Półtora ręcznym Jest metodą podobną do walki mieczem dwuręcznym lecz ma nieznacznie lepszą obronę i niższe obrażenia. Walka mieczem jednoręcznym i tarczą Jest metodą o średnich obrażeniach za to dużej obronie. Walka dwoma mieczami jednoręcznymi Jest dość kosztowną metodą z średnią obroną i dużymi obrażeniami. Walka dwoma mieczami półtora ręcznymi Jest metodą dostępną tylko dla barbarzyńców których siła przekracza zwykłe możliwości człowieka. Zadaje ona bardzo duże obrażenia i ma dużą obronę lecz jest bardzo kosztowna. Walka mieczem półtora ręcznym i tarczą Jest metodą dostępną tylko dla paladynów. Ta metoda ma bardzo dużą obrone i średnie obrażenia. Niestety jest kosztowna. Walka berłem jednoręcznym Jest metodą szczególnie polecaną dla początkujących magów gdyż większość z nich zawiera pokłady magicznej energii.Zwiększają siłę magii. Walka berłem dwuręcznym Jest najbardziej kosztowną metodą gdyż berła śą robione z złota i kamieni szlachetnych. Zawierają duże pokłady magicznej energii różnych żywiołów. Zwiększają siłę magii. Walka laską Jest metodą dostępną tylko dla Czarodziei magów i zaklinaczy. Często są rzeżbione i wysadzane magicznymi klejnotami . Walka buzdyganem Walka wszelkiego rodzaju buzdyganami od maczugi po Krasnoludzie wysadzane klejnotami wspaniałe buzdygany jest walką dosyć brutalną. Zadaje średnie obrażenia lecz rany po nim są dość duże więc przeciwnik jest znacznie osłabiony. Walka sztyletem jest metodą preferowaną najczęściej przez łotrzyków lecz demonolodzy i kapłani złych bóstw też często ją stosują. W rękach nie przeciętnego człowieka jest niegroźną bronią ale w rękach skrytobójcy może przynieść śmierć wielu ludziom Walka kijem jest metodą stosowaną przez uczniów magów, Zaklinaczy i Czarodziej którzy chcą w przyszłości walczyć laską lub berłem dwuręcznym. Walka berłem i tarczą Jest metodą wyjątkowo rzadko stosowaną gdyż berła nie są bronią kontaktową a mają jedynie zwiększać siłę zaklęć. Czasami zdarza sie że kapłani Boga światła Moriusa stosują te metodę. Walka buzdyganem i tarczą Jest metodą stosowaną często przez początkujących kapłanów którzy nie znają jeszcze wielu modlitw lecz potrafią wybłagać u swego bóstwa skuteczność w walce. Walka toporem rzadko stosowana. lecz czasami posługują sie nią początkujący Bersekerzy. Walka toporem dwuręcznym Jest metodą bardzo często stosowaną przez Zaawansowanych Besekerów.Najlepsze topory wyrabiają krasnoludy i to w nich krasnoludzcy rzemieślnicy wyrażają swe umiejętności. Walka toporem i tarczą Jest techniką stosowaną przez początkujących bersekerów którym zależy zarówno na obronie jak i na ataku. Walka dwoma toporami jest techniką stosowaną przez początkujących i zaawansowanych bersekerów którym głównie zależy na ataku. Walka dwoma buzdyganami Jest najrzadziej spotykaną techniką gdyż mało kto opanowuje walke buzdyganami do takiego stopnie by móc walczyć dwoma na raz. więcej informacji na temat rodzajów walki w roździel: Walka Czysta siła odpowiada za wagę ekwipunku jaką może nieść i wagę broni jaką może nieść i walczyć twoja postać Jeden punkt czystej siły odpowiada za 5 kg możliwego ekwipunku i 0,5 kg wagi broni jaka może twoja postać walczyć. Postura odpowiada a budowę twojego ciała czyli muskulaturę. Mozę sie to przydać w różnych wypadkach np. : Pomniejszy złodziejaszek będzie sie zwracał inaczej do kruchego maga a inaczej do muskularnego barbarzyńcy Blef odpowiada za twoje zdolności do kłamania i ukrywania informacji. PS jak sie rejestruje mam jeszcze trochę w głowie ale nie chce mi sie pisac. Chętnych do pomocy proszę o pisanie na gg 10151038 Edited by Yarot: Jeśli chodzi o nowy system, który chcesz stworzyć, załóż odpowiedni temat w systemach autorskich, które właśnie po to są. Tutaj pomoc dotyczy tylko w sytuacjach ogólnych na forum lub ogólnych o RPG. Co do rejestracji - już jesteś zarejestrowany Więcej szczegółów o ustawieniach na forum znajdziesz w zakładce ustawienia na górnej belce forum. Ostatnio edytowane przez Yarot : 01-09-2007 o 11:42. Powód: Wskazanie właściwego miejsca na forum | |
01-09-2007, 17:12 | #65 |
Reputacja: 1 | Witam też jestem tu nowy i niedokładnie rozumiem to zarabianie na postach. Z boku pojawiła mi się jakaś kasa, ale jak mam ją wykorzystać, hę? Proszę o wyrozumiałą odpowiedź. |
01-09-2007, 17:22 | #66 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
Na LI nie ma żadnej cenzury ani ograniczenia ilości znaków (wyjątkiem są PW). To nie jest wina forum, że Twoja wypowiedź została ucięta - być może to jakiś błąd Twojej przeglądarki lub przez jakiś dziwny przypadek sam to zrobiłeś? Nie wiem, ale na pewno nie jest to to, o czym pisałeś. O cyferkach przy znaczku "$" możesz przeczytać w Pomocy, wystarczy poszukać. Nie jest to prawdziwa gotówka za reklamy, a forumowa waluta za pisanie postów (między innymi), którą możesz wykorzystać w Lastinnowej grze - o niej również możesz znaleźć informacje w tutorialach, nie będę się więc rozpisywać na ten temat. I bardzo proszę nie pisz posta pod postem kolejnym razem (temat WoW), od tego jest opcja edycji, żeby dodawać coś do postów już napisanych. | |
01-09-2007, 18:32 | #67 |
Reputacja: 1 | Dzięki za wyrozumiałą odpowiedź Miły, mówiłem że jestem tu nowy. Regulamin: Nowi czytają regulamin w pierwszej kolejności, pozwala to uniknąć ostrzeżeń //Zorro Ostatnio edytowane przez Solinarius : 01-09-2007 o 18:54. |
01-09-2007, 19:04 | #68 |
Reputacja: 1 | Jestem nowy! Jestem tu nowy więc witam wszystkich! Wiem o co chodzi w sesjach RPG ale nie bardzo się orientuję. Co to są te: DnD, Warhammer, World of Darkness? Jaki regulamin obowiązuje w sesjach? Co trzeba dokładniej robić w sesjach?
__________________ BEZ OBRAZY! Mnich Wielkiego Ciacha! |
01-09-2007, 19:09 | #69 |
Reputacja: 1 | Przeczytaj najpierw regulamin forum. Potem zajrzyj do Pomocy i Tutoriali. Z tego co zrozumiałem z rpg spotkałeś się po raz pierwszy więc odsyłam do artykułu gdzie masz wszystko opisane: http://lastinn.info/tutoriale/3251-r...strzu-gry.html (RPG, czyli o istocie rzeczy, graczach i Mistrzu Gry) Jeśli dalej czegoś nie rozumiesz poprzeglądaj podobne tematy jak twój.
__________________ Jeśli masz zamiar wznieść miecz, upewnij się, że czynisz to w słusznej sprawie. Armia Republiki Rzymskiej |
01-09-2007, 19:17 | #70 |
Reputacja: 1 | Jeśli wiesz o co chodzi w RPG to skąd to pytanie? Przede wszystkim musisz porozglądać się na forum. Przeczytać Regulamin i wszystkie tematy pomocy. Tam znajdziesz wiele odpowiedzi na nurtujące Cię pytania. A potem zacznij od przeglądania forum i wszystkich działów. Czytaj, szukaj, dokształcaj się. Czytanie naprawdę nie boli, wystarczy poszukać, a na pewno się wszystkiego dowiesz. Gdyby w tym temacie ktoś chciał Ci wyłożyć wszystko, co chcesz wiedzieć, to by mu życia i literek brakło. Nie da się tego zrobić, sam musisz do tego dojść. I tak jak mówię - najpierw Regulamin, potem Pomoc. Wszystko znajdziesz jeśli tylko będziesz chciał. I od razu upomnienie - nie zakładaj nowego tematu, jeśli tuż obok jak byk widnieje identyczny nawet z nazwy. Patrzymy, szukamy, czytamy, myślimy Pozdrawiam. P.S.: Upomnienie nr 2 - PODPIS!!!! Poczytaj Reg. a potem zmień. |