|
Rozmowy ogólne na temat RPG Podziel się swoimi uwagami na temat różnych systemów RPG. Opowiedz jakie są Twoje ulubione systemy, a które według Ciebie zasługują na miano najgorszych. Albo po prostu luźno porozmawiaj na tematy powiązane z RPG. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
26-01-2009, 12:54 | #1 |
Reputacja: 1 | "Higieniczna" teoria odporności w rpg Co uważacie o zastosowaniu w rpg "higienicznej" teorii odporności? Polegałaby ona przyznawaniu korzystnego modyfitora na test na zakażenie się lub dostania alergii BG, który z się na codzień styka z danym czynnikiem chorobotwórczym. Np. nekromanta może mieć znaczne ułatwienia na choroby roznoszone przez martwiaki. Innym postaciom też należy dać możliwość nabrania tej odporności trakcie przebywania z tym czynnikami (w umiarkowanym stężeniu), ale to powinno polegość na tym, że postać przez jakiś czas co pewien okres wywoływać coraz łatwiejszy test na zachorowanie (aż do zaniku ryzyka), przy czym przeżyta choroba powinna te przystosowanie zmiejszyć lub zwiększyć (zmęczenie organizmu może zniweczyć efekt zmożonej odporności z choroby). |
26-01-2009, 17:29 | #2 |
Reputacja: 1 | Testy. -_- W storytellingu było by ok ale nie na sztywnych kościach, po co jeszcze bardziej utrudniać pogmatwane zasady... |
27-01-2009, 13:22 | #3 |
Reputacja: 1 | Można by stworzyć podział terenów takich, gdzie postać sobie beztrosko sobie chasa i te, na które wchodzi ze świadomością, że może być trudno (takie choroby mogą np. opóżnić podróż lub analizę ksiąg w zdobytej twierdzy maga, czas goni ...). |