|
Savage Hydepark Pisz tutaj jeśli nie wiesz, w jakim dziale umieścić swoją wypowiedź. |
|
| Narzędzia wątku | Wygląd |
16-05-2013, 09:06 | #61 |
Reputacja: 1 | Jasne. W odległych planach mam sesję z Nemezis (obecnie prowadzę Neuroshimę na Savage Worls), ale tylko "na żywo", więc chętnych zapraszam do Poznania |
16-05-2013, 11:15 | #62 |
Reputacja: 1 | Skoro na żywo to po sesji koniecznie napisz jakieś małe streszczenie albo jakiś raport z sesji u nas Chętnie poczytam jak wam poszła sesja i jakie rozwiązania stosowaliście. Tutaj jest specjalny dział na to żebyś nie musiał szukać. Wasze sesje - lastinn A w sesji Nemezis z chęcią wziął bym udział jeśli jednak skusił byś się na wersję pbf. Także w razie czego gracza na pewno jednego już masz
__________________ "Miłość której najbardziej potrzebujesz to Twoja własna do siebie samego" Ostatnio edytowane przez JPCannon : 16-05-2013 o 11:18. |
30-05-2013, 11:59 | #63 |
Reputacja: 1 | Na stronie jednego z twórców darmowych materiałów do Savage Worlds pojawił się kolejny podręcznik w pdfie Tym razem autor stworzył (i tworzy bo z opisu wynika, że będzie go jeszcze aktualizował) podręcznik z przeróżnymi wariantami podstawowych mocy. Są tam bardzo ciekawe i zrównoważone opcje jak taki spell może działać, zwiększając jego koszt punktów mocy, w zamian zyskując dodatkowe efekty. Przykładem może być kwasowa strzała na podstawie zaklęcia pocisk. Normalnie pojedynczy pocisk może zadawać 3k6 obrażeń i kosztuje 1PM. Tutaj autor w zamian za zmniejszenie obrażeń o jeden rodzaj kości, dodał dodatkowe 2k4 obrażeń w kolejnej turze od kwasu z możliwością częściowego zniszczenia pancerza celu Zapraszam do czytania i korzystania! Strona z tworami autora: Zadmar's Savage Worlds stuff Nowy podręcznik Savage Spellbook http://www.godwars2.org/SavageWorlds...eSpellbook.pdf
__________________ "Miłość której najbardziej potrzebujesz to Twoja własna do siebie samego" |
05-07-2013, 17:11 | #64 |
Reputacja: 1 | Savage Worlds - Savage SLA Industries to nieoficjalna konwersja stworzona przez forumowiczów z Pinnacle Entertainment Group (Index :: Great White Games/Pinnacle Entertainment Group) (dyskusja: Savage SLA :: Great White Games/Pinnacle Entertainment Group). Jak to z autorskimi materiałami bywa, dostępna jest za darmo, np. na Voidstate - Roleplaying Downloads. Już na pierwszy rzut oka widać, że konwersja zrobiona została przez ludzi, którzy czują SLA. Stworzyli interesujące przewagi i zawady doskonale odzwierciedlające zasady czy też problemy istniejące w Świecie Postępu. I tak dostajemy np. uzależnienie od telewizji, telegeniczność oraz zerową charyzmę (przed kamerą). Myślę, że konwersja wyszła systemowi na dobre. Kreacja postaci jest dużo prostsza – określamy kostki cech, wybieramy pakiet zdolności związany z profesją, kupujemy umiejętności, przewagi/zawady i w końcu płacimy za ekwipunek. Nie ma większych problemów, o ile ktoś nie chce grać Ebonem lub Brain Wasterem – wtedy czeka go żmudne przeglądanie kilku podręczników naraz, w celu wybrania glifów. Dużym mankamentem oryginalnego SLA Industries było niezrównoważenie grywalnych ras. Autorzy dodatku pokusili się o próbę wprowadzenia pewnego balansu. Z jednej strony, jest już sens grać ludźmi, z drugiej jednak, niektóre rasy z założenia miały być potężne. Jeżeli MG chciał prowadzić przygodę szpiegowską, mógł ograniczyć wybór ras do ludzi, jak koncentrował się na skrytobójstwach najlepszą opcję stanowili Wraith Raiders, a kiedy trzeba było ruszyć do Sektorów Kanibali warto było stworzyć drużynę Stormerów. Taki wybór postaci ograniczał jednak różnorodność, a szkoda. Grając na zasady Savage Worlds można złożyć zróżnicowaną, wielorasową drużynę i cieszyć się możliwościami, jakie daje współpraca. Walka jest szybsza i prostsza. Dzięki systemowi SW nie trzeba tyle liczyć, podział rundy jest bardziej klarowny, postacie mogą wykonać podobną liczbę czynności i dzięki Fuksom śmiertelność jest dużo niższa (grając na oryginalne zasady można było mieć dwa, trzy przypadkowe zgony na sesje). Nadal jednak trzeba liczyć uszkodzenia zbroi – niestety zrobione niezbyt logicznie. Dla przykładu, podstawowe pancerze mogą się zepsuć już po dwóch uderzeniach, a pancerz wspomagany jest gorszy od kamizelki kevlarowej opisanej w SE Rules Explorer’s Edition… wtf? Ogólnie, mimo konieczności wprowadzenia homerules dla pancerzy, zasady są jaśniejsze i lepsze. To jednak nie było trudne do uzyskania, bo mniej logiczne zasady niż w podstawce SLA to ciężko znaleźć. Solidnym punktem konwersji jest część przewagi i zawady – mamy ich ponad dwadzieścia stron. Są bardzo klimatyczne i dobrze odwzorowują realia Mortu. Znajdziemy też informacje, o jakich przewagach/zawadach z podstawki należy zapomnieć, bo nie pasują do settingu. Skomplikowaną sprawą w Savage SLA jest Ebb – czyli odpowiednik magii. Odpowiednie glify (czary) nie są już kupowane jak umiejętności, tylko jako przewagi, co sprawia, że początkujący Ebon zaczyna ze znacznie mniejszą liczbą mocy – według podstawki SLA mógł wykupić dowolną liczbę. Do każdego (prawie) glifu można dokupić wzmacniającą go przewagę, ponadto manipulując fulxem (odpowiednik many) można uzyskać dodatkowe efekty, takie jak zwiększenie obrażeń czy większy obszar działania glifu. Dzięki temu mamy uproszczony i ograniczony system w porównaniu z podstawką, gdzie każdy glif dostępny był na dwudziestu poziomach i każdy dawał jakąś nową moc. System Savage SLA jest niby prosty, ale żeby wybrać glify dla początkującej postaci lub po prostu się w tym wszystkim wstępnie rozeznać, trzeba poświęcić sporo czasu wertując różne podręczniki – czasem nawet cztery naraz – SLA Industries Core Rulebook, SW Explorer’s Edition, Deadlands Reloaded i Tour of Darkness. Jeżeli nam jakiegoś brakuje... well, albo nie kupimy glifu albo trzeba będzie go opracować samemu. Całkiem nową rzeczą jest "test magii" bazujący na umiejętność Formulae. W konwersji jest to zwykła umiejętność, której wartość określa znajomość skomplikowanych reguł matematycznych rządzących Ebb. Można ją zwiększyć w zwykły sposób podczas tworzenia postaci oraz podnosić za punkty doświadczenia podczas gry. Jej poziom nie zależy już tylko i wyłącznie od MG. Kiedy zatem nasz Ebon tak dobrze pozna Ebb, że zacznie mieć koszmary? Kiedy zacznie halucynować? Kiedy koszmary staną się rzeczywiste? To nadal zależy od mistrza gry, ale dopiero jak postać osiągnie rangę weteran. Podsumowując, konwersja dobra – szczerze polecam grę według tych zasad. Ostatnio edytowane przez Azrael1022 : 05-07-2013 o 19:02. |
20-07-2013, 10:56 | #65 |
Reputacja: 1 | PICIE MOŻE BYĆ NAPRAWDĘ BRAWUROWE! Z ciekawości przeglądałem sieć w poszukiwaniu nowych materiałów do Savega. Znalazło się ich trochę jak zwykle, ale trochę zajmie mi wrzucenie ich tutaj. Jednak natrafiłem na coś co nie mogło czekać. Któż nie lubi od czasu do czasu w swojej sesji napić się mocniejszego drinka Jeden z fanów stworzył bardzo fajne reguły dla picia konkretnych trunków i powiązanych z tym elementów do Savage Worlds. Materiał zawiera między innymi nowe przewagi i zawady dla lubujących się w trunkach, specjalne zasady z tym związane, czy chociażby bonusy i kary jakie zapewnia konkretny alkohol w kwesti rozstrzygania trzeźwości. Wszystko zaś okraszone ciekawymi grafikami Zapraszam serdecznie do czytania: https://docs.google.com/file/d/0B3g3...it?usp=sharing Ps.AJT Twój krasnolud za pewne ucieszył by się z takiego dodatku PS2.Polecam oglądać po pobraniu na dysk bo w przeglądarce jak zauważyłem często pdfy mają zniekształcone kolory. Chyba, że to tylko u mnie tak jest
__________________ "Miłość której najbardziej potrzebujesz to Twoja własna do siebie samego" Ostatnio edytowane przez JPCannon : 20-07-2013 o 11:07. |
14-11-2013, 10:47 | #66 |
Reputacja: 1 | Strasznie żałuję, że nie mam więcej czasu by zbierać materiałki do Savega, ale jak natrafiam na coś naprawdę ciekawego to nie mogę się powstrzymać żeby na forum nie dać Kolejne materiały od geniusza który tworzy darmowe, wypchane mechaniką pdfy do Savega. Tym razem jego wytworami są podręcznik o tworzeniu ras smoków: http://www.godwars2.org/SavageWorlds/SavageDragons.pdf i ras nieumarłych: http://www.godwars2.org/SavageWorlds/SavageUndead.pdf Dla tych którzy nie kojarzą wcześniejszych materiałów twórcy, podsyłam stronę ze wszystkimi jego materiałami: Zadmar's Savage Worlds stuff
__________________ "Miłość której najbardziej potrzebujesz to Twoja własna do siebie samego" |
22-12-2013, 22:23 | #67 |
Reputacja: 1 | Kolejna konwersyjna perełka na którą trafiłem w sieci Dzisiaj wrzucam nic innego jak konwersję samego: Konwersji jeszcze nie testowałem bo ledwo co na nią trafiłem. Wydaje się jednak wykonana bardzo fajnie i za pewne zawiera sporo przydatnych elementów. Moim zdaniem całego Shadowruna da się w Savegu prowadzić za pomocą settingu Interface Zero, jednak dodatkowe materiały w postaci konwersji na pewno wprowadzą parę przydatnych smaczków Konwersja1: http://wrathofzombie.files.wordpress...wrun-final.pdf Konwersja2: http://wrathofzombie.files.wordpress...d-finished.pdf Karta postaci: http://wrathofzombie.files.wordpress...cter-sheet.pdf Strona na której została znaleziona: The Savage Worlds of Shadowrun Hack | Wrathofzombie's Blog
__________________ "Miłość której najbardziej potrzebujesz to Twoja własna do siebie samego" |
23-12-2013, 15:44 | #68 |
Reputacja: 1 | Z okazji świąt FajneRPG które teraz zajmują się wydawaniem między innymi polskiej sceny Savage Worlds umieścili u siebie prezent dla fanów Rzecz dzieje się w Polsce, w niedalekiej lecz mrocznej przyszłości. Zbliża się Wigilia. Sroga postapokaliptyczna zima więzi dwie zwaśnione grupy Polaków w jednych ruinach.... Reszta w 8 stronnicowej przygodzie WESOŁYCH ŚWIĄT WSZYSTKIM! https://www.dropbox.com/s/ltwy9la53y...Swiateczna.pdf
__________________ "Miłość której najbardziej potrzebujesz to Twoja własna do siebie samego" |
23-01-2014, 15:06 | #69 |
Reputacja: 1 | Pinnacle z okazji wydania SF Companion udostępniła też cały zestaw nowych narzędzi internetowych. Służą one do tworzenia na szybko własnych futurystycznych pancerzy, robotów, okrętów kosmicznych, walkerów itp. Miłego testowania życzę Moim zdaniem narzędzia są świetne! Pinnacle Entertainment Group | Welcome A o to i mój zbudowany w 5 minut mech FIRE MASTER Size: Heavy (50' tall) Strength: d12+8 Toughness: 32(10) Pace: 12 Remaining Mods: 7 Cost: $7,707,000 Mods: Armor Jump Jets Shields Targeting System Stabilizer Weapons: Flame Weapons, Flamethrower, Heavy Grenade Launchers, Grenade Launcher Lasers, Light Albo coś bardziej typowego: WIELKI, CIĘŻKI CZOŁG! New Vehicle Size: Super Heavy (Tanks) Acceleration: 5 Top Speed: 10 Climb: 2 Toughness: 25(6) Crew: 10 Remaining Mods: 3.5 Cost: $3,033,000 Heavy Armor: Front: 16 Sides: 12 Rear: 8 Mods: Armor, Heavy x3 Deflector Screens Electromagnetic Shielding Missile Launcher Shields x2 Targeting System Four Wheel Drive Handling Fixed Weapons: Cannons, Super Heavy Linked Weapons: Auto Cannons, Medium
__________________ "Miłość której najbardziej potrzebujesz to Twoja własna do siebie samego" Ostatnio edytowane przez JPCannon : 23-01-2014 o 15:36. |