|
Systemy postapokaliptyczne Świat po apokalipsie - czyli rozmowy przy Nuka-Coli z atomowym grzybem w tle i zombie charczącym pod butem. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
19-07-2007, 03:00 | #11 |
Banned Reputacja: 1 | Krypta 66 - Jeden z większych eksperymentów socjologicznych prowadzonych przez rząd USA. Zamieszkiwało ją około 500 ludzi i ponad tysiąc zwierząt. Urządzenia wytwarzające żywność i wodę zostały zaprogramowane, aby psuły się po po 4 tygodniach od zamknięcia. Krypta 89 - była to krypta dla bogaczy i inteligencji, każdy musiał sobie wykupić w niej miejsce. Gdy przyszło do zasiedlenia krypty i zamknięcia wrót, wszelka elektronika padła. |
20-07-2007, 00:38 | #12 |
Reputacja: 1 | Ja kiedyś prowadziłem PBeM w którym gracze szukali mitycznej krypty zero. Miała to być krypta, w której zawarta byłaby cała ziemska technologia, oraz wyposażenie niezbędne do odbudowania świata po wojnie nuklearnej. Całość miała być pozbawiona ludzkiej obsługi, a zarządzać miał superkomputer. Krypta ta, o czym sami gracze mieli dowiedzieć się po długiej już wędrówce, miała znajdować się w miejscu dzisiejszego NORAD. Pech chciał, że w czasie prowadzenia PBeM wpadł mi w ręce Fallout Tactic Gdy kończyłem grę i dotarłem do Norad stwierdziłem, że mój PBeM nie ma sensu, bo pomysł jaki miałem już ktoś opracował. Od tego czasu minęło kilka lat, a ja już nie będę mistrzem gry, bo przekonałem się, że wszystko co człowiek myśli, że sam stworzył tak naprawdę już ktoś przed nim zrobił I zgarnął kupę siana |
24-07-2009, 16:01 | #13 |
Reputacja: 1 | krypta 17 - wpuszczono tam tylko dzieci neo |
26-07-2009, 14:29 | #14 |
Reputacja: 1 | Krypta 95: wpuszczono tylko 800 ludzi, każdemu dano pistolet bez zapasowych nabojów. Do tego dochodzi podwyższona temperatura. Zamysł: Eksperyment mający sprawdzić, czy stres i wysoka temperatura mogą doprowadzić do obłędu i ... rzezi.
__________________ Ten użytkownik też ma swoje za uszami. |