11-05-2005, 22:51 | #1 |
Administrator Reputacja: 1 | Ulubione anime No właśnie. Może jakiś mały ranking czech ulubionych. 1. Evangelion - tego chyba nie trzeba komentować. Zamotane jak colera, klimacik niczego sobie, historia wymiata a podkład psychologiczny wręcz czasami przeraża... 2. Perfect Blue - po 40 minutach już nie wiedziałem co jest prawdą a co nie. To musiało mi się spodobać 3. Elfen Lied - krwawe ale klimatyczne i mimo wszytko zamotane troche. I ta wizja apokalipsy na koniec... |
12-05-2005, 15:33 | #2 |
Reputacja: 1 | 1. Spirited Away 2. Cowboy Bebop 3. Vampire Princess Miyu Ale generalnie zawsze gdzieś w serduszku będę miała na pierwszym miejscu SM |
12-05-2005, 23:13 | #3 |
Reputacja: 1 | 1. Nausicaa of the Valley of the Wind 2. 3x3 Eyes (Sazan Eyes) 3. Vampire Princess Miyu OAV do dwoch ostatnich mam sentyment jako jedne z pierwszych anime jakie widziałam |
13-05-2005, 02:49 | #4 |
Reputacja: 1 | 1. Nic. 2. Nic. 3. Jedyne dopuszczalne i akceptowalne DRAGONBALL Z PAmiętam tylko tyle, że po obejrzeniu kilku odcinków zawsze mi się chciało iść na trening... Ech... To były czasy... Hitorijanaji... Kame(c)hame-ha...? To ja się pożegnam, zanim Sayane mnie na trepach wygoni... |
13-05-2005, 11:16 | #5 |
Reputacja: 1 | no zapomniałem całego tytułu kroniki czegośtam leciało kiedzyś na Canal + oparte na swiecie D'n'D albo mi sie wydawało takie Fantasy [ Dodano: 2005-05-13, 11:18 ] niech zyje google Kroniki Wojny na Lodoss
__________________ eMIEJoteSCe eNA PeODePyIeS old desingn(tm)'s man |
14-05-2005, 00:17 | #6 |
Reputacja: 1 | ech...macie gust ... za wyjątkiem STREPOWANEGO WŁAŚNIE HOODA !!!!! A prosze nie robic spojlera z Elfen Lied bo wlasnie zbieram na niego siły. Wlaśnie ogladam 'Wolf's Rain' i po 9 odc chetnie włączam do ulubionych. Jak skoncze to machnę recenzje, bo warto obejrzeć. |
25-05-2005, 20:20 | #7 |
Reputacja: 1 | Lodoss, lodoss lodoss... (śpiewa, ćwiarka i wiruje). Uwielbiam Lodossa. Tak przy okazji: diabloliwue *.* Po taaakim czasie w końcu znalazłam kogoś, kto Lodosska lubi *.* Na 2 miejscu stoi sobie Cowboy bebop wraz z kinówką, za genialny klimat i takową muzykę. Gdzieś tak dalej plączą się dziełka Miyazakiego. Za wszystko =P A no. I "Gravitation". Za terroryzowanie zespołu muzycznego przy pomocy magnum 44. Przez jej managera.
__________________ http://lastinn.info/members/ched.html |
25-05-2005, 23:10 | #8 |
Reputacja: 1 | Nooo !! Jutro ogladam ostatnie 6 odc Wolf's Rain i zabieram sie za recenzje. A gravitation mam po fr bez napisow Ched, nie moglabys sie podzielic, jesli nie masz hardsuba? Lodoss jest super Jedna z moich pierwszych anime i mam chyba nawet jeszcze na VHS oprocz .avi |
25-05-2005, 23:33 | #9 |
Administrator Reputacja: 1 | Kurde pamiętam, że coś takiego jak Lodos było tylko zupełnie nie pamiętam o czym to... A i jeszcze jedno. Jutro oglądam remasterki Evangeliona |
01-06-2005, 16:15 | #10 |
Reputacja: 1 | 1.Mononoke Hime 2.NGE 3.Samuri deeper Kyo ~Slayers za wypaśny humor Ostrze właśnie zęby na Cowboy Bebop, ale na normalnego kasy nie mam(nie te priorytety 8) ) A w sieci jakoś znaleść nie potrafie .
__________________ Mroczna wydawnicza małpa przedstawia Gindie, czyli wydawnictwo fabularnych gier karcianych. Uuuk. |