|
Zrujnowana Twierdza Niegdyś wielka i przyciągająca wielu podróżników z czasem została zapomniana i rozszabrowana. Jednak może właśnie wśród tych ruin znajdziesz coś, co cię zainteresuje... (Archiwum wątków.) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
31-08-2011, 19:48 | #81 |
Reputacja: 1 | A może nie wspomnieli, bo nie mają ze sobą nic wspólnego poza nazwą? |
31-08-2011, 20:19 | #82 | ||
Reputacja: 1 | Cytat:
Cytat:
__________________ A true gamer should do his best to create the most powerful character possible! And to that end you need to find the most gamebreaking combination of skills, feats, weapons and armors! All of that for the ultimate purpose of making you character stronger and stronger! That's the true essence of the RPG games! | ||
31-08-2011, 21:09 | #83 | |
Reputacja: 1 | Ciągłe powtarzanie "mam rację, mam rację", aż oponenci zrezygnują z dalszej dyskusji też nie. Nemo, moim zdaniem właśnie sobie strzeliłeś w nogę. Cytat:
__________________ Within the spreading darkness we exchanged vows of revolution. Because I must not allow anyone to stand in my way. -DN Dyżurny Purysta Językowy | |
31-08-2011, 21:17 | #84 |
Reputacja: 1 | Zdolność, którą wymienia Spiritual Totem jest nadal zdolnością oryginalnej klasy. Przecież oryginalny Barbarzyńca ma Szybkie Poruszanie, nie? |
31-08-2011, 21:19 | #85 | |
Reputacja: 1 | Jakby nie można było łączyć ACFów, runęłaby cała koncepcja stopniowo nasilającej się więzi barbarzyńcy z totemem, obrazująca się możliwością, nie koniecznością brania kolejnych ACFów z serii. Also, wstęp do tego działu w Unearthed Arcana stwierdza, że Cytat:
__________________ A true gamer should do his best to create the most powerful character possible! And to that end you need to find the most gamebreaking combination of skills, feats, weapons and armors! All of that for the ultimate purpose of making you character stronger and stronger! That's the true essence of the RPG games! | |
31-08-2011, 21:31 | #86 |
Reputacja: 1 | Ok, czyli wedle cytatu przytoczonego przez Nemo możemy śmiało stwierdzić - Nie! Nie, Imperator nie mogłeś tego zrobić, bo MG ci nie pozwoliła. Koniec tematu. |
31-08-2011, 21:51 | #87 |
Reputacja: 1 | Oczywiście, MG ma prawo do wprowadzania swoich house rules. Ale RAW, jeśli variant classes są w materiałach dopuszczonych do gry, ich interakcja z ACF jest jasna - variant class zastępuje original class i to jej cechy są swapowane. Naprawdę, możecie przestać odnosić się do wypadku ImperatoraK i Buki? Nie dyskutuje na temat czyichś modyfikacji, tylko na temat interakcji zasad w postaci takiej, jakiej są w podręczniku.
__________________ A true gamer should do his best to create the most powerful character possible! And to that end you need to find the most gamebreaking combination of skills, feats, weapons and armors! All of that for the ultimate purpose of making you character stronger and stronger! That's the true essence of the RPG games! |
31-08-2011, 21:59 | #88 |
Reputacja: 1 | Nie wiem czy to zrobi jakąś różnicę, ale pragnę dodać (teraz dopiero mi się przypomniało), że MG pozwoliła mi na użycie Whirling Frenzy, który jest ACFem. |
31-08-2011, 22:07 | #89 |
Reputacja: 1 | Jeśli podręczniki mają jasno napisane, że RAW, czy co tam chcesz, zasadą jest to że MG musi się zgodzić to oznacza to, że RAW nie musi to być legalne, ale może - decyzja MG i tyle. I nie, Imperator, nie ma to znaczenia. |
31-08-2011, 23:22 | #90 |
Reputacja: 1 | MG musi się zgodzić na dopuszczenie wariantów z Unearthed Arcana do gry. Tak samo jak musi się zgodzić na dopuszczenie barbarzyńcy do gry, zgodzić się na to że przyjdziesz do niego do domu, albo w ogóle zgodzić się na mistrzowanie. RAW, jeśli variant classes są dopuszczone do gry, mogą zastępować oryginalną klasę tam gdzie się o niej wspomina. Możemy już skończyć z wałkowaniem Buki-ImperatoraK?
__________________ A true gamer should do his best to create the most powerful character possible! And to that end you need to find the most gamebreaking combination of skills, feats, weapons and armors! All of that for the ultimate purpose of making you character stronger and stronger! That's the true essence of the RPG games! |