Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 30-06-2011, 20:41   #1
 
Qumi's Avatar
 
Reputacja: 1 Qumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetny
[DnD 4 ed] Droga do Neverwinter

Droga do Neverwinter

Noc był cicha, źdźbła trawy leniwe unosiły się na letnim wietrze. Polany rozbrzmiewały śpiewem chrząszczy i innych owadów, a nad nimi w jakby transie tańczyły ćmy i świetliki. Wiatr szumiał wśród drzew nucąc pieśni o zaginionych cywilizacjach i zapomnianych bogach, których wciąż pamiętał. Strumyk radośnie kąpał się w srebrnych promieniach Selune. Dolina Valenrine, wraz z miastem Valenrine, rozkosznie zanurzyła się w swoje ciche, ale wesołe nocne życie.


Jednak na horyzoncie zbierały się czarne chmury, mrok nieznany temu miejscu od dziesięcioleci. Nie podróżował on po niebie, podążał przy ziemi, od ziemi, i niknął w niebie. Nikt się nie spodziewał tego co ma się stać w Valenrine. Miasto to nie było zbyt duże, ale dość ważne dla pobliskiego Neverwinter, które właśnie mozolnie odzyskiwało swoją dawną świetność. Dolina w której znajdowało się miasto było ciężko dostępna i karawany przyjeżdżały tu tylko 4 razy w roku, tej nocy były wciąż 2 dni drogi od Doliny. A czemu tam przyjeżdżały? Klejnoty.

Kopalnie Valenrine były bogate w niezwykły rodzaj klejnotu przechowującego w sobie magię, pozostałość po Czaropladze. Ci, którzy znają dziś historię losu Valenrine obwiniają właśnie te kryształy za tragedię.

Ciemność wędrowała powoli, nie spiesząc się. Nie miała po co, nikt się jej nigdy nie spodziewał, poza tym nie miała świadomości. Była jedną z nietypowych burz błękitnego ognia, który spadł na Faerun podczas Czaroplagi.

Śpiące zwierzęta nawet nie zauważyły gdy dziwna czarna mgła się pojawiła i je pochłonęła. I choć na zewnątrz była to ciemność, to w środku panowało nieznośnie jasne błękitne światło pożerające wszystko z czym miało do czynienia. Nie było wyjątków, nawet mury Valenrine w zetknięciu z ciemnością znikały.


W mieści wybuchła panika gdy pierwsi mieszkańcy zorientowali się co się dzieje. Uciekali, rzucali zaklęcia, próbowali walczyć – wszystko daremne. Nic nie mogło ich ocalić… Kiedy ciemność pochłonęła miasto, nagle się zatrzymała. Zaczęła się cofać, kondensować w jednym punkcie. I choć nikt nie powinien ocaleć – paru jakimś cudem przeżyło. Nie wiedzieć czemu i jak, mgła ich nie wzięła ze sobą.

W kręgu spojrzeli na klejnot, który powstał z ciemności. Był on czerwony, jak ludzka krew z tętnicy. Nie był on duży, spokojnie mieścił się w dłoni dziecka, lecz to nie jego rozmiar najbardziej zadziwił ocalałych: wewnątrz znajdowało się miasto i reszta pożartej doliny. Zwierzęta i mieszkańcy spali i żyli wewnątrz, jakby nic się nie stało, nieświadomi swojego losu, choć przecież uciekali przed ciemnością…


Reguły gry:

Witajcie. Postanowiłem spróbować swoich sił w 4 edycji, i choć system jest mi znany, wciąż się go uczę. Dlatego mechanika, choć ważna w walkach, to w wielu innych sprawach będzie spokojnie mogła być zastąpiona storytellingiem.

Akcja dzieje się w 4 edycyjnych Zapomnianych Krainach, w małej, mało znanej Dolinie Valenrine, niedaleko odbudowującego się Neverwinter. Pomysł na tę kampanię zrodził się z mojej obecnej fascynacji nową grą Cryptic Neverwinter Co więcej w Sierpniu ma się pojawić Neverwinter Campaign Setting, z którego mam zamiar potem obficie korzystać

Rasy: w sumie dowolne, ale rasy potworne jak minotaury raczej odpadają

Klasy: dowolne, przypomnę zatem jakie są obecnie klasy w 4 ed:

martial: fighter(defender), rogue(striker), warlord(leader), ranger(striker)

divine: cleric (leader), avenger (striker), paladin (defender), invoker (controller), runepriest (leader)

primal: druid (controller), barbarian (striker), shaman (leader), warden (defender), seeker (controller)

arcane: wizard (controller), warlock (striker), sorcerer (striker), swordmage (defender), artificier (leader), bard (leader)

shadow: vampire (striker), assassin (striker)

psionic: ardent (leader), psion (controller), monk (striker), battlemind (defender)

Co do hybryd to nie znam dokładnie zasad, ale jakoś coś podeśle…

Moce: wszystkie, ale proszę o źródła

Poziom: Chciałbym od 1 zacząć, jako że w 4 ed już na 1 poziomie można sporo zrobić

Zdobywanie poziomów: wariant szybki

Charakter: dowolny

Biografia: minimum 1 strona A4

Karta postaci: PcProfiler, Excel czy mystweavers, w czymkolwiek, ale ma być mechanika

Mój e-mail: laefor@gmail.com

Posty: 1 na tydzień lub mniej, proszę o regularność w postowaniu bo będą konsekwencje, nawet wyrzucenia z gry

Styl: Imiona piszemy pogrubioną czcionką. Dialogi od „-„ i kursywą. Myśli w cudzysłowie i kursywą. Przykład:

Marco spojrzał na piersiastą dziewkę.

Elena ładnie wyrosła na łonie swojej cnotliwej ciotki – pomyślał szyderczo – Pewnie spragniona jest czegoś więcej niźli fragmentów świętej księgi Helma.

-Witaj Eleno spojrzał bez ogródek w na jej kształtny biust – Ładnie dzisiaj wyglądasz. – dziewczyna odwzajemniła uśmiech, również nie zerkają w twarz, a na inną część ciała Marco.

Walka – walki będę starał się odgrywać mechanicznie na mapkach (np. http://www.dundjinni.com/forums/uplo..._Manor_sc.jpg), aby walki działały na pbf będę korzystał z Google docs (można dopisywać w czasie rzeczywistym informacje, a przy immediate action jest to dość wygodne) Jedną rundę walki możemy rozgrywać szybciej niż 1 post na tydzień. Myślałbym raczej o 3-4 dniach.

Dodatkowy MG: jeśli ktoś jest zainteresowany to chętnie pogadam o tym

Czas rekrutacji: do 3 tygodniu

Ilość potrzebnych graczy: 4-8
 
Qumi jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:56.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172