|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
11-10-2011, 09:19 | #1 |
Reputacja: 1 | MISTERIUM - rekrutacja dodatkowa Rekrutacja dodatkowa. Witam. Szukam jednej osoby do sesji „Misterium”, ponieważ postanowiłem dopuścić nieco „świeżej krwi” do sesji. Link do sesji: http://lastinn.info/sesje-rpg-horror...misterium.html Nie ma konieczności czytać całej sesji. Wręcz jest to niewskazane! Ale bronić nie będę. [MEDIA]http://www.youtube.com/watch?v=G-_nFaKigDU&feature=related[/MEDIA] TECHNIKALIA Jak już napisałem – szukam jednej osoby (płeć dowolna), która wejdzie do przygody w pewnym jej momencie na ściśle określonych zasadach (troszkę ograniczę historię bohatera a w zasadzie określę powiązania z fabułą – szczegóły – gdzie i jak postać przyłączy się do sesji - podam jedynie na PW by nie psuć zabawy graczom już grającym). Sesja jest storytellingiem z elementami mechaniki (ja wykonuję rzuty za graczy przygotowując swoje posty dla nich). Czego wymagam od graczy: BARDZO WAŻNE!!!! 1. Wymagam sumienności – jestem pod tym względem strasznie wymagającym MG. Posty piszemy raz w tygodniu. 2. Nie wymagam czytania wcześniejszej sesji (nawet może to popsuć nieco przygodę) ale oczywiście tego nie zabraniam. 3. Wymagam postaci jak najbardziej normalnej, osadzonej w „realiach” 1921 roku. 4. Nie wymagam znajomości systemu Zew Cthulhu Bo i po co. Ja zazwyczaj wiele zmieniam. 5. Wymagam zaangażowania i przyzwoitych postów oraz wytrwałości 6. Wymagam nadesłania KP na podanym schemacie. 7. Sesja porusza wątki dość mroczne i plugawe – przemoc, krew, seks i rytuały zatem wymagam pełnoletniości – sesja 18+. KARTA POSTACI 1. Imię, nazwisko i awatar – najlepiej klimatyczny, czarno biały i proszę bez mało realistycznych rysunków, takie KP od razu odrzucę. 2. Cechy postaci Siła – siła fizyczna bohatera, jego tężyzna i predyspozycje do wykonywania akcji siłowych Zręczność – refleks, zręczność, zwinność, gibkość i gracja postaci Wiedza – wiedza i wykształcenie bohatera Moc – siła ducha i charakteru bohatera, jego wola i samokontrola Kondycja – odporność na zmęczenie, rany, brak snu, głód, ból i tym podobne czynniki szkodliwe Wartości cech przyjmują wymiar od 1-5. 1 – słabo, 2 – przeciętnie, 3 – dobrze, 4 – bardzo dobrze, 5 – fenomenalnie Na starcie macie każdą z tych cech na 1 oraz dodatkowo możecie rozdzielić 10 punktów pomiędzy nie. 3. Umiejętności. Oto lista umiejętności i krótki ich opis Antropologia – wiedza na temat kultur obcych i ich zwyczajów Astronomia – wiedza na temat gwiazd, wydarzeń astronomicznych itp. Biologia – wiedza na temat żywych organizmów Fotografowanie – umiejętność robienia zdjęć, wywoływania ich i obsługi sprzętu fotograficznego Historia – wiedza dotycząca historii Jeździectwo – umiejętność jazdy wierzchem, najczęściej na koniach Języki obce – dowolny inny niż rodzinny język za każdy wydany 1 punkt Korzystanie z bibliotek – umiejętność wyszukiwania informacji, odszukiwania książek w księgozbiorach Księgowość – wiedza na tematy księgowania, przepływów finansowych, podatków itp. Mechanika – wiedza i umiejętność naprawy i obsługi sprzętów mechanicznych Czujność – słuch, wzrok, umiejętność wypatrywania zagrożeń, czujność zmysłów Okultyzm – wiedza na tematy zakazane i mroczne, ale nie związane z Mitami Cthulhu Włamywanie – umiejętność otwierania zamków, włamywania się, kradzieży Perswazja – umiejętność wpływania na innych, manipulacja, charyzma, targowanie się, Medycyna – pierwsza pomoc, znajomość środków farmakologicznych, wiedza na temat chorób i ich leczania Pilotowanie samolotu –nazwa mówi sama za siebie Prowadzenie samochodu - nazwa mówi za siebie Wysportowanie – szybkość biegania, umiejętność skakania, wytrzymałość na długotrwały wysiłek, pływanie i wszystko to, co związane ze sferą aktywności fizycznej człowieka Psychologia – znajomość ludzkiej natury, empatia, jak też psychologia w ścisłym rozumieniu tego słowa Walka wręcz – walka przy pomocy nóg, rąk, głowy, zapasów Walka bronią – szermierka za pomocą mniej lub bardziej szlachetnych narzędzi destrukcji Strzelanie – strzelanie z pistoletów, karabinów i wszelkiej zwykłej broni zasięgowej Skradanie się – umiejętności pozostawania niezauważonym, ukrywania się jak tez podejścia bezszelestnego do celu i np. podsłuchanie rozmowy Sztuka – wiedza na tematy związane ze sztuką: muzyką, teatrem, rzeźbą lub też praktyczne jej zastosowanie Przetrwanie - szeroko pojęty survival, budowanie schronień, wyznaczenie kierunków, polowanie i zdobywanie pożywienia w trudnych warunkach Inne – dowolne, zgodne z konwencją gry, stworzone przez gracza Do rozdysponowania na umiejętności macie 35 punktów. Przyjmują one wartość od 0 do 5. 0 – nic lub niewiele umiesz na ten temat, 1 –masz solidne podstawy, 2 – wiesz tyle, co przeciętny praktyk w danej dziedzinie, 3 – możesz dzięki tej wiedzy zarabiać na chleb, uznać się za praktyka – specjalistę, 4 – naprawdę wiele wiesz i umiesz, 5 – jesteś autorytetem wśród wielu ludzi zajmujących sie daną dziedziną. 4. Wady. Możesz ubarwić swoją postać jakimiś wadami (powiedzmy nie więcej niż trzy). Za każdą wzięta wadę możesz dodać sobie 2 punkty do puli 35 na umiejętności. Nie podaję przykładów wad, lecz mogą one dotyczyć zarówno ułomności fizycznych, jak i psychicznych. 5. Pochodzenie. Wolałbym, by Wasz badacz Tajemnic pochodzi z USA, ale w tym momencie przebywał na Bliskim Wschodzie. Proponowane archetypy: - korespondent wojenny - poszukiwacz zaginionych cywilizacji i skarbów - lekarz - pielęgniarz, pielęgniarka - najemnik - żołnierz Francuski lub Brytyjski - pisarz - inżynier negocjujący kontrakt - mediator wykupujący porwanych białych z niewoli plemion Arabskich - przewodnik i mistrz survivalu - badacz tajemnic Bliskiego Wschodu - naukowiec badający tamtejsze ludy - tubylec (a co - ryzykowne, lecz możliwe) - geolog badający Bliski Wschód pod kątem złóż cennych surowców - inne – dowolne Każdy bohater (bohaterka), który w jakiś sposób mnie „urzeknie” – będzie omawiany w szczegółach z wybranym graczem. 6. Historia postaci i jej osobowość. Maksymalnie jedna strona A4 która opowie mi o tym, kim jest Wasz bohater. Jaki ma zawód, ile ma lat (szukam osób raczej młodych wiekiem - góra 30 lat ale to nie reguła i jeśli wolicie to zmienić, to się dogadamy) , jakie ma motywacje życiowe, czym się kieruje, jak się zachowuj itp. Wiecie o co chodzi - jak to zawsze piszę - zaczarujcie mnie. Co do klimatu sesji. Jest to typowa sesja w Zew Cthulhu – czyli ŚLEDZTWO połączone z NIEZNANYM zagrożeniem. Teraz weszła jednak w fazę nieco AWANTURNICZĄ – jak w filmach „Indiana Jones” czy cykl „Mumia”. Pamiętajcie jednak, że nadal jest to ZEW CTHULU i za rogiem czeka nie tylko śmierć, ale i szaleństwo! Na początku gracze nie wiedzą, co tak naprawdę im zagraża. Nie wiedzą o istnieniu NIENATURALNEGO. Będzie podróżowanie po kilku egzotycznych miejscach i momenty pełne akcji i adrenaliny. Ale najczęściej do tej pory badacze siedzieli nad księgami, prowadzili rozmowy z ludźmi, wertowali księgi, infiltrowali półświatek przestępczy. I uwaga. Jako, ze jest to rekrutacja dodatkowa bohater wybrany przeze mnie włączy się w śledztwo dopiero, kiedy będzie to możliwe. Zatem może się okazać, że na „uruchomienie” sesji dla siebie będzie musiał poczekać jeszcze jakiś moment. Chociaż zapewne NIEDŁUGI. Czas rekrutacji dodatkowej – cóż, zamknę ją, jak tylko otrzymam zadowalającą mnie KP. Czyli obowiązuje zasada, którą z powodzeniem zastosowałem do ekipy z MISTERIUM wcześniej – kto pierwszy, ten lepszy. Powiem tak – mimo, ze ludzie na nią narzekają – mam dzięki niej jedną z najfajniejszych ekip graczy, jaką prowadzę Więc będę się jej trzymał. EDIT: KP oczywiście podsyłać na PW. Tak samo jak wszelkie pytania. EDIT 2: I uwaga. Dla tych co się martwią – robić postać, czy nie. Do rozegrania sesji zostały jeszcze DWA rozdziały. A to dość sporo czasu na grę. Istnieje także niewielka szansa, że część bohaterów, która przeżyje MISTERIUM weźmie za jakiś czas (o ile zechce) udział w innej przygodzie do ZEWU tymi samymi bohaterami. Więc niejako jest to zapis do tej drugiej przygody O ile będzie. Ostatnio edytowane przez Armiel : 11-10-2011 o 17:26. |
| |