|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
18-09-2012, 15:40 | #81 |
Reputacja: 1 | Jak ja lubię gdy gracze szanują opinie MG... Skoro tak ci na tym zależy...
__________________ Hello. My name is Inigo Montoya. You killed my father. Prepare to die... |
18-09-2012, 16:19 | #82 |
Reputacja: 1 | Pytanie: Ammo do broni palnej czy armat będzie kwestią na marginesie czy ceny jakieś będą za kule i proch? |
18-09-2012, 16:54 | #83 |
Reputacja: 1 | Kwestia adaptacji tła to szczegół, adaptacja zdolności klasowych też niewiele problemów (ot wystarczy odporności na energię dać mu do wyboru jak niebianina, tylko z redukcją obrażeń coś trzeba pokombinować, bo na zimne żelazo to wrażliwe są istoty baśniowe, magiczne, czyli raczej powinien latać z mieczem z zimnego żelaza niż być na nie wrażliwym), ale ze zdolnościami czaropodobnymi może być problem, bowiem różnica między magią wtajemniczeń a objawień w d&d nie ogranicza się przecież tylko do źródła i atrybutu... Nie wiem jak wyglada reszta inwokacji, i nie chce mi się sprawdzać, ale należy pamiętać że magia objawień w uproszczeniu jest tak zbudowana by na tym samym poziomie zadawać tak gdzieś połowę mniej obrażeń niż magai wtajemniczeń, a ogół listy czarów objawień ma zupełnie inny charakter niż wtajemniczeń. Eldritch blast to nie jest umiejetność o charakterze pasującym do czarownika objawień :P
__________________ Cogito ergo argh...! |
18-09-2012, 17:13 | #84 |
Reputacja: 1 | Kizuna: 10 kul oraz proch do nich kosztuje 25 sz. Shomerile: Masz racje. I chyba czas na bycie stanowczym. Jeśli chce się współpracować z Esomijskim kościołem Pana Światła trzeba grać kapłanem, albo inną klasą rzucającą czary objawień. I koniec kwestii. S Się żem zirytował.
__________________ Hello. My name is Inigo Montoya. You killed my father. Prepare to die... |
18-09-2012, 19:02 | #85 | ||
Reputacja: 1 | Cytat:
No i co do obrażeń to Eldrith Blast ma dużo niższe niż czarodziej. 9k6 na 20 poziomie ma się nijak do Deszczu meteorytów. No i co do tworzenia nowych czarów to wygląda to tak, że są maksymalne kostki dla czarów objawień i wtajemniczeń. Na 20 poziomie wygląda to tak: Magia objawień: przeciwko pojedynczemu celowy 25 kostek, grupie 20, przy czym 1k8 traktuje się jako 2 kostki Magia wtajemniczeń: przeciwko pojedynczemu celowy 25 kostek, grupie 25 Także różnica nie jest aż tak wielka. A co do samych inwokacji to kwestia wyborów. Bardzo niewiele jest takich co zadają obrażenia, większość to buffy i debuffy. Tak czy siak uznałem, że zagram normalnym czarnoksiężnikiem, bo jeśli objawionym to wolałbym dobrym, a ta religia średnio na to pozwala. Cytat:
| ||
18-09-2012, 19:04 | #86 |
Reputacja: 1 | Widziałeś Barda pośród spisu klas dostępnych w Esomii?
__________________ Hello. My name is Inigo Montoya. You killed my father. Prepare to die... |
18-09-2012, 19:11 | #87 |
Reputacja: 1 | To raczej sugerowane klasy niż dostępne, czy raczej ulubione, szczególnie biorąc pod uwagę fakt, że zgodziłeś się na rebeliantów czarodziejki. |
18-09-2012, 19:13 | #88 |
Reputacja: 1 | Tak, ale one NIE współpracują z Kościołem Pana Światła.
__________________ Hello. My name is Inigo Montoya. You killed my father. Prepare to die... |
18-09-2012, 19:37 | #89 |
Reputacja: 1 | Ja tam nie będę takim grał, ale sam napisałeś, że klasy magii objawionej są dostępne, a bard ma taki oficjalny wariant Heh, Makotto - wyluzuj, tylko się z tobą droczę, przecież to twój świat Nie mniej musisz wziąć pod uwagę, że my tu jesteśmy starzy wyjadacze i znamy bardzo, bardzo dużo wariantów, alternatyw, itd. :P |
18-09-2012, 19:45 | #90 |
Reputacja: 1 | Wiem, zdaję sobie z tego sprawę. Myk polega na tym że tą jedną organizację wzoruje na inkiwzycji z różnych uniwersów, i współpraca z nią będzie wymagała od gracza pewnych wyrzeczeń. Podkreśliłem przykładowo, że religia stopuje rozwój Esomii. Dlatego też jeśli ktoś będzie chciał grać Esomijskim żołnierzem niech zapomni o muszkiecie czy pistolecie skałkowym.
__________________ Hello. My name is Inigo Montoya. You killed my father. Prepare to die... |