|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
05-03-2013, 07:55 | #11 |
Reputacja: 1 | Jeżeli ktoś potrzebuje pomocy przy części mechanicznej, zapraszam do PW. Wybrałem tą mechanikę, bo w niej się najswobodniej poruszam i ma w miarę proste zasady testów |
05-03-2013, 13:58 | #12 |
Reputacja: 1 | Również zgłaszam się do sesji. Jako uciekinier w zagładzie zombie jeszcze nie brałem udziału ale geek pasjonat zbrojeń zgłasza się do akcji!
__________________ you will never walk alone |
05-03-2013, 19:37 | #13 |
Reputacja: 1 | Cieszy mnie to zainteresowanie. Lekko zaspamuję sam siebie: czy ktoś chciałby grać ozdrowieńcem? Tzn osobą, która była pielęgnowana w tym prowizorycznym szpitalu i która wyszła z tej dziwnej choroby? Nie wiążą się z tym żadne bonusy mechaniczne (wręcz tą chorobą można uzasadnić jakieś deficyty, jeśli ktoś chce takowe posiadać), ale jest pewien potencjał fabularny...tak tylko niezobowiązująco dodam, że kij ma dwa końce... Z niecierpliwością czekam na KP. Podsyłajcie, nawet niekompletne. Chętni podyskutuję, będę miał więcej czasu, by uwzględnić wątki "prywatne" w sesji. A jak ktoś ma jakiś bardzo intrygujący pomysł na postać (kategoria "zwykły człowiek", nie "czołg") to możemy się potargować... |
05-03-2013, 19:51 | #14 |
Reputacja: 1 | Tak...ja zgłaszam swą postać do miana 'ozdrowieńca' jeśli można. Wklepie to w historię postaci. KP prześlę dziś lub jutro, zależy czy będę miał czas by dokończyć postać której szkic zrobiłem sobie w niedzielę. Jak nie dziś to jutro... ale będzie. |
05-03-2013, 21:06 | #15 |
Reputacja: 1 | Witam, szkoda że nie mam czasu bo bym od razu usiadła do KP. I podręcznika by cokolwiek zrozumieć. Przemyślę to. Jak by się miała postać z zaburzeniami świadomości, ale bardzo inteligentna ? Oczywiście kobieta. |
05-03-2013, 21:31 | #16 |
Reputacja: 1 | Pasowałaby. Kwestia, jakiego rodzaju są to zaburzenia świadomości? Co do mechaniki, można napisać, w czym postać miałaby być silna, w czym słaba, a ja przedstawię propozycję w cyferkach do przedyskutowania. W BRP nie ma systemu wad i zalet, ale od czego improwizacja? |
05-03-2013, 22:00 | #17 |
Reputacja: 1 | No kusisz ty kusicielu, kusisz. Zaburzenia świadomości były by na tle rozdwojonej a raczej kilkukrotnej jaźni. Ale to jeszcze musiała bym dopracować. |
06-03-2013, 10:34 | #18 |
Reputacja: 1 | Trochę numeromanii, ale w dobrej intencji ułatwienia Wam konstruowania mechanicznej części BG: Orientacyjnie, cecha na poziomie: 17-18 - talent, "złote dziecko" z jakiejś dziedziny w historii życia 16-15 - wyjątkowo uzdolniony, w danej dziedzinie "robota pali mu się w rękach", albo "nauka sama wchodzi" 13-14 - ponadprzeciętny, od niego ściągało się na lekcjach 9-12 - przeciętność, nieco in plus lub in minus 7-8 - wolniej myśli, niezgrabny, niepewny, brzydki 4 -6 poważna wada, zwykle ujmowana w kategorii choroby (niedorozwój mięśni, ciężka anemia, niedorozwój umysłowy itp.) 1-3 - bardzo ciężka choroba Orientacyjnie, umiejętność na poziomie: 10% - świeżo upieczony kursant, potknie się o własne nogi 20% - nowicjusz, szkoła średnia, jeżeli to język obcy - przeczyta nagłówki i proste artykuły 25% - minimum w przypadku większości pojazdów - samochodów, motocykli, żaglówek itp. Bez potrzeby testu w sprzyjających lub przeciętnych warunkach obsłuży pojazd/samolot. 40% - utalentowany nowicjusz, licencjat z wyróżnieniem. Taki poziom umiejętności miał amator -astronom Clyde Tombaugh gdy w 1930 odkrył Pluton 50% - minimum potrzebne, by wykonywać zawód, płynnie posługiwać się językiem; naukowiec/przedsiębiorca znany lokalnie 60% - solidny zawodowiec, sól tej ziemi. 75% - odpowiednik tytułu doktora; młody strzelec wyborowy; naukowiec/przedsiębiorca znany w skali kraju; ekspert 90% - znany na świecie naukowiec; snajper; wysokiej klasy ekspert Górna granica umiejętności podczas tworzenia postaci to 75% Minimalny wiek postaci to Wykształcenie + 6 lat; za każde postarzenie postaci o 10 lat otrzymuje się dodatkowe punkty: +20 na umiejętności zawodowe i +20 na umiejętności dowolne (hobby). ALE. Za każde 10 lat (pełne lub zaczęte) powyżej 40, należy odjąć z cech początkowych 1 punkt od - do wyboru: S, KON, ZR, WYG Wygląd to pierwsze wrażenie. Wieść gminna niesie, że ludzie urodziwi częściej dostają pomoc i bardziej im się ufa, ale każdy kij ma dwa końce... Ostatnio edytowane przez Reinhard : 06-03-2013 o 10:40. |
06-03-2013, 16:27 | #19 |
Reputacja: 1 | Ok! Piszę się ale prześlę kartę dopiero w Niedziele. Może być? Postaram się coś szybciej ale nikłe szanse. |
06-03-2013, 16:35 | #20 |
Reputacja: 1 | Spokojnie zombie cierpliwie na Was czekają Co znaczy kilka dni wobec wieczności nieżycia? (ekhem, khem, gdzie ja te tabletki....) Bardzo proszę, napiszcie mi jednoznacznie, z czego będziecie mieli frajdę. Walenie do zombie z granatników? Odbudowa cywilizacji? Palenie winnych tego stanu na stosie? Stworzenie własnej wspólnoty? Stworzenie własnej armii nieumarłych i podbój galaktyki...przepraszam, tabletki jeszcze nie działają |