Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 24-02-2014, 16:27   #1
 
Leminkainen's Avatar
 
Reputacja: 1 Leminkainen ma wspaniałą reputacjęLeminkainen ma wspaniałą reputacjęLeminkainen ma wspaniałą reputacjęLeminkainen ma wspaniałą reputacjęLeminkainen ma wspaniałą reputacjęLeminkainen ma wspaniałą reputacjęLeminkainen ma wspaniałą reputacjęLeminkainen ma wspaniałą reputacjęLeminkainen ma wspaniałą reputacjęLeminkainen ma wspaniałą reputacjęLeminkainen ma wspaniałą reputację
[Neuroshima] Have Gun – Will Travel

Ok, skoro moja dotychczasowa sesja Neuroshimy dobiega końca czas na następną (istnieje możliwość wykorzystania postaci które jakimś cudem przeżyły In Guns We Trust)

Sesja będzie opierała się na krótkich kilkulinijkowych postach (choć nic nie stoi na przeszkodzie żeby się trochę rozpisać) i w miarę możliwości jak najczęstszych odpisach. Mechanika będzie oparta na ołowiu (ale bez psioników)


Stoi na stacji lokomotywa,
Ciężka, ogromna i pot z niej spływa -
Tłusta oliwa.
Stoi i sapie, dyszy i dmucha,
Żar z rozgrzanego jej brzucha bucha:
Buch - jak gorąco!
Uch - jak gorąco!
Puff - jak gorąco!
Uff - jak gorąco!


Zanim gówno wpadło w wentylator Ameryka była spięta dosyć gęstą siecią połączeń kolejowych, które odegrały olbrzymią rolę w podboju dzikiego zachodu. Wraz z rozwojem lotnictwa cywilnego spadło zapotrzebowanie na przewozy pasażerskie ale w dalszym ciągu kolej konkurowała z truckerami w dziedzinie transportu towarów. Co z tego przetrwało obecnie? Na pewno słyszałeś o połączeniu kolejowym Nowy York – Federacja Appalachów. Mało kto nie słyszał... sęk w tym że na tym nie kończy się świat kolei. O ile zaraz po upadku świata kolej zatrzymała się to jest obecnie parę organizacji które starają się przywrócić przejezdność. Tak jak dawniej kolej podbiła dziki zachód tak dziś wielu wierzy że pomoże ona w zjednoczeniu kraju (a przynajmniej w powstrzymaniu Molocha)

W odróżnieniu od czasów dzikiego zachodu, kiedy trzeba było sypać groble i wysadzać skały my mamy lepiej. Trasy po których jeździły pociągi pozostały wyznaczone, nierówności splantowane, tunele przebite. Większość torów się zachowała, betonowe podkłady i stalowe szyny wolno poddają się upływowi czasu i większość odcinków jest przejezdna, no przynajmniej dla lekkich maszyn. Oczywiście trzeba wykonać drobne roboty ziemne, odkopać to co zasypały osuwiska skalne, naprawić podmyte groble, no i w nielicznych miejscach gdzie klimat sprzyja zieleni trzeba wyciąć samosiejki. Dużym problemem jest to że większe magistrale kolejowe zostały wysadzone w powietrze.

Jeszcze w czasach zimnej wojny ruscy i skośni nacelowali swoje głowice w nasz kraj tak żeby pierwsze uderzenie atomowe rozwaliło nasz transport i przemysł. Moloch tylko nacisnął czerwony guzik. Dlatego w najważniejszych miejscach gdzie były magistrale kolejowe zazwyczaj zobaczysz okazały krater. Oczywiście nie uniemożliwia to wykorzystywania kilkuset kilometrowych odcinków między kraterami. Kolejnym problemem są zawalone mosty i uszkodzone tory. Większość niewyremontowanych torów ma też ograniczoną przepustowość tak pod względem obciążenia jak i dopuszczalnej prędkości. No i zanim ktoś choćby pomyśli o wypuszczeniu czegoś cięższego trzeba najpierw przeprowadzić dokładne badania stanu danej linii.

Niestety na chwilę obecną nie znaleziono możliwości żeby koleją przerzucić transporty z NY na front a szkoda bo pomogłoby to w wysiłku wojennym.


Stoicie więc w kolejce przed biurem rekrutacyjnym Nowojorskiego departamentu do spraw kolei. Z tego co się dowiedzieliście prowadzą właśnie nabór. Potrzebują ludzi do pociągów zwiadu inżynieryjnego, Czyli do autonomicznych pociągów które wyjeżdżają dość daleko i na miejscu dokonują oceny stanu i ewentualnych napraw linii kolejowej. Plotka głosi że departament jest na najlepszej drodze do tego żeby połączyć Jabłko z Detroit.

Szukają ludzi wszystkich specjalności: monterów, speców, łapiduchów, ludzi którzy potrafią posługiwać się bronią (tak myśliwych jak i ochrony) czy w końcu zwykłych robotników. Dla każdego znajdzie się robota! Dodatkowo dla zatrudnionych zniżka w składzie Bannermana! (o czym więcej powiem później) Okazja do zarobienia przyciąga chętnych z niemal całych stanów.

Wczorajszy wieczór spędziliście popijając w Golden Spike, znanym w mieście lokalu kolejarzy. Mieliście okazję wysłuchać historyjek o tym co was czeka w tej pracy. Historii o napadających na samotne pociągi gangerach, ściągających z enklawy maszynach Molocha czy wreszcie o tym że czekają was nudne dni podczas których pociągi stoją w miejscu i czekają aż robotnicy ułożą nowe podkłady pod szynami. Oczywiście im więcej piwa popłynęło tym gangi w opowieściach stawały się liczniejsze, maszyny większe a nudna codzienna harówka zostawała zepchnięta na boczny tor.

No ale to było wczoraj. Dzisiaj trzeba się stawić do kwalifikacji i zobaczyć czy znajdzie się dla was miejsce przy robocie. Wchodzicie więc do wyłożonego drewnem pomieszczenia, pod oknami stoi rząd drewnianych biurek, przy każdym zasiada urzędnik a naprzeciwko czeka wolne miejsce. Kiedy siadacie urzędnik wkręca kartkę papieru w maszynę i zaczyna zadawać pytania.

-Opowiedzcie coś o sobie: Kim jesteście skąd się wzieliście, czy potraficie pracować z innymi, co umiecie.


Pociąg odjedzie 28.II o ile wcześniej wszyscy nie wsiądą, czekam na 4-5 pasażerów, standardowa karta do neuro wg podręcznika (może też być przepatrywacz z dodatku ruiny), mechanika wg ołowiu więc jak ktoś chce snajpera to warto pamiętać o "wiedzy snajperskiej" Karty na PW, prosiłbym o to żeby każdy w poście informował o tym jaką specjalność wybiera (co by nie było klęski urodzaju z lekarzami)
 

Ostatnio edytowane przez Leminkainen : 24-02-2014 o 19:54.
Leminkainen jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 04:00.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172