Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 28-06-2014, 22:56   #1
 
Armiel's Avatar
 
Reputacja: 1 Armiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputację
POCAŁUNEK WĘŻA [Horror 18+]

POCAŁUNEK WĘŻA



MUZYCZKA, BY SIĘ LEPIEJ CZYTAŁO



Słońce świeciło wysoko na niebie, prażąc niemiłosiernie otwartą przestrzeń pustkowia. Powietrze drżało, jak przy palenisku w kuźni, a żar – jak pomyślał Tigget – był chyba podobny.

Koń, na którym jechał wychudzony szeryf potknął się o jakiś ukryty w piachu kamień. Tigget zaklął i splunął na ziemie. Przynajmniej próbował, go gardło miał wyschnięte na wiór.

- Dokąd on ucieka, Tigg? – z szeryfem zrównał się Mac Arthur, z twarzą owiniętą chustą, jak bandyci, których ścigali.

- Chce przeciąć Messę Diabła – zaryzykował wyrażenie swojej opinii Tigget przyglądając się z nienawiścią majaczącym za drżącą kurtyną żaru skałom o postrzępionych, niczym kły, szczytach. – Potem przeprawi się przez Rio Grande i zniknie na kilka miesięcy w Meksyku. Tym razem jednak się przeliczy.

Tigget przypomniał sobie twarz brata - dziurę w środku czaszki i krew zastygłą na czole. Zgrzytnął zębami. Tak. Uciekający przed nimi Rod Harper zwany „Dzikim Diabłem” i jego banda dokonała jednego napadu za dużo.

Teraz, albo nigdy.

- Zastanawia mnie, Tigg, po jaką cholerę pcha się na terytorium Apaczów.

- Jest osłabiony. Stracił większą część swoich ludzi. Czuje nasz oddech na plecach. Wie, że tym razem nie odpuścimy, że tym razem nam się nie wymknie. Wie, że chłopaki, których mamy u boku, prędzej zdechną, nim dadzą mu uciec. Przyjrzyj się im, Jim. Każdy stracił kogoś bliskiego przez „Diabła”. Poza tym Mesa Diabła to nie terytorium Apaczów. Boją się go. Uważają, że zamieszkują je duchy.

- Przesądne dzikusy – Mac Arthur poprawił się w siodle, spiął boki konia, przyspieszył.

- Lepiej, aby tak zostało. Ostatnie, co nam potrzeba, poza bandą Dzikiego Diabła, to żądni krwi i skalpów Indianie.

Szeryf Tigget dał znak dłonią i grupa licząca ponad trzydziestu uzbrojonych po zęby ludzi, pomknęła spieczonym przez słońce pustkowiem wzniecając nad sobą kłąb dymu. Wiedzieli jednak, że ani im, ani koniom w takim upale sił nie wystarczy na długo.

Z daleka, spośród skał, obserwowały ich złe, zmrużone oczy. Rod Harper, zwany „Dzikim Diabłem” wyszczerzył spiłowane zęby i zsunął się po niewielkim osypisku w stronę swoich zbirów – bandy twardej, jak rzemienie i bezlitosnej jak wściekłe psy.

- Nie zrezygnowali. Tak jak myślałem – Rod Harper spojrzał na półkrwi Indianina zwanego Wroną, jego nieoficjalnego zastępcę. – Ruszajmy. Może zgubimy ich pośród skał.

Nie wierzył w to jednak.





TECHNIKALIA

Witam Was serdecznie.

Znów zapraszam Was do sesji w systemie ZEW CTHULHU – na moich zasadach, – który bardzo dobrze sprawdza się na pbf-ie. Tym razem jednak będą to nietypowe realia, jak się łatwo domyśleć, a mianowicie czasy Dzikiego Zachodu, zaraz po wojnie Stanów Zjednoczonych z Meksykiem, po której terytorium Nowego Meksyku przeszło pod władanie USA. To w sumie nieważne, bo w przeciwieństwie do innych sesji które prowadziłem w uniwersum Zewu Cthulhu nie będę starał się aż tak bardzo pilnować realiów historycznych. Bardziej skupię się na samej fabule opowieści.

W grze weźmie udział 4-6 graczy..

Wszyscy stanowią część grypy pościgowej za osławionym bandziorem Rodem Harperem „Dzikim Diabłem”. Każdy z graczy MUSI mieć osobisty powód, dla którego ściga Harpera. Czy ten bandzior zabił jego ojca, siostrę, syna, brata, czy ukochanego kanarka – nie ma znaczenia. Postać gracza musi mieć powód by kontynuować pościg, aż do skutku.

Posty piszemy raz na 4-5 dni gracze – do wyznaczonego dnia. Moja odpowiedź do 1-3 dni. Posty będą raczej dynamiczne, ale bez utraty klimatu, który w sesjach horror jest wymagany.

Sesja nie powinna być długa – oczywiście jak na standardy LI. Myślę że rozegramy ją w kilka miesięcy pisania.

W tej sesji ponownie stawiam na klimat w postach. Emocje bohaterów, ich stan psychiczny oraz działanie. Z tego też powodu w sesji uzupełniającym narzędziem będzie GG dock. Może się zdarzyć, że spore fragmenty sesji mogą być odgrywane w nim. Może, nie musi. Ale znając życie i inne moje sesje, zdarzy się na bank.

Sesja będzie również zmaganiem się nie tylko z koszmarami rodem z Mitów, ale z ludźmi oraz – przede wszystkim – z trudnym terenem, upałem i pragnieniem. Śmierć z pragnienia lub udar słoneczny, będzie dla bohatera tak samo realnym zagrożeniem, jak rozszarpanie na strzępy, pokąsanie przez grzechotniki lub szaleństwo.

Sesja jest storytellingiem z elementami mechaniki (ja wykonuję rzuty za graczy przygotowując swoje posty dla nich) – dokładnie tak, jak robiłem to w moich sesjach do Zewu Cthulhu „Misterium”, „Ciemność”, „Wyspa Zapomnianych Demonów” czy „Serce Tajgi”. Na prośbę graczy mogę jednak uruchomić rzuty w panelu sesji i kluczowe dla zdrowia ich bohatera testy będą wykonywane osobiście.

Rekrutacja trwać będzie do 6 lipca do godziny 20.00. Wyniki – tego samego dnia około 22.00. Start sesji – dzień lub dwa później..

Karty postaci proszę przysyłać na PW.

Zastrzegam sobie prawo do skrócenia czasu rekrutacji i wcześniejszego rozpoczęcia sesji, jeśli otrzymam dużo dobrych KP szybko. Nie lubię wybierać pomiędzy zgłoszeniami, bo mam z tym zawsze moralny problem.

Czego wymagam od graczy:

BARDZO WAŻNE!!!!

1. Wymagam sumienności – jestem pod tym względem strasznie wymagającym MG. Posty piszemy raz na 4-5 dni. Piszemy je z chęcią, nie z przymusu.
2. Wymagam postaci jak najbardziej normalnej, osadzonej w „realiach” westernu.
3. Nie wymagam znajomości systemu Zew Cthulhu. Bo i po co. Ja zazwyczaj wiele zmieniam.
4. Wymagam zaangażowania i przyzwoitych postów oraz wytrwałości
5. Wymagam nadesłania KP na podanym schemacie.
6. Sesja porusza wątki dość mroczne i plugawe – przemoc, krew, rytuały oraz horror, zatem wymagam pełnoletniości – sesja 18+ .


KARTA POSTACI

1. Imię, nazwisko i awatar – najlepiej klimatyczny, oddający „klimat” konwencji western - proszę bez mało realistycznych rysunków, takie KP od razu odrzucę.

2. Cechy postaci

Siła – siła fizyczna bohatera, jego tężyzna i predyspozycje do wykonywania akcji siłowych
Zręczność – refleks, zręczność, zwinność, gibkość i gracja postaci
Wiedza – wiedza i wykształcenie bohatera
Moc – siła ducha i charakteru bohatera, jego wola i samokontrola, z niej wynika również poczytalność gracza
Kondycja – odporność na zmęczenie, rany, brak snu, głód, ból i tym podobne czynniki szkodliwe
Percepcja – czujność i celność oka, ważna dla tych, co chcą celnie strzelać

Wartości cech przyjmują wymiar od 1-5. 1 – słabo, 2 – przeciętnie, 3 – dobrze, 4 – bardzo dobrze, 5 – fenomenalnie

Na starcie macie każdą z tych cech na 1 oraz dodatkowo możecie rozdzielić 12 punktów pomiędzy nie.

3. Umiejętności.

Oto lista umiejętności i krótki ich opis:

Jeździectwo – umiejętność jazdy wierzchem, najczęściej na koniach
Języki obce – dowolny inny niż rodzinny język za każdy wydany 1 punkt
Czujność – słuch, wzrok, umiejętność wypatrywania zagrożeń, czujność zmysłów
Perswazja – umiejętność wpływania na innych, manipulacja, charyzma, targowanie się,
Medycyna – pierwsza pomoc, znajomość środków farmakologicznych, wiedza na temat chorób i ich leczenia
Przetrwanie – umiejętność przetrwania w trudnych warunkach, polowanie, zbudowania schronienia czy też wyszukania czegoś „zjadliwego”, rozpalenia ognia na pustkowiu
Woźnica – umiejętność dynamicznej jazdy, wykonywania bardziej skomplikowanych manewrów.
Wysportowanie – szybkość biegania, umiejętność skakania, wytrzymałość na długotrwały wysiłek, pływanie i wszystko to, co związane ze sferą aktywności fizycznej człowieka
Psychologia – znajomość ludzkiej natury, empatia,
Walka wręcz – walka przy pomocy nóg, rąk, głowy, zapasów
Walka bronią – szermierka za pomocą mniej lub bardziej szlachetnych narzędzi destrukcji
Strzelanie – strzelanie z pistoletów, karabinów i wszelkiej zwykłej broni zasięgowej
Skradanie się – umiejętności pozostawania niezauważonym, ukrywania się jak tez podejścia bezszelestnego do celu i np. podsłuchanie rozmowy
Tropienie – czytanie śladów, tropów
Hazard – znajomość gier, pokera, blefu
Wiedza ogólna – wykształcenie bohatera
Rusznikarz – umiejętność naprawy broni, szybkich przeróbek
Rzucanie – rzucanie nożami, tomahawkiem, kamieniem czy laską dynamitu
Cowboy – przeganianie bydła i rzut lassem
Znajomość dzikich – bohater wie coś o Indiańcach, ich zwyczajach, taktyce walk
Łuk – strzelania z łuku – głównie posiadają ją dzicy, ale kto wie, kto wie

Inne – dowolne, zgodne z konwencją gry, stworzone przez gracza

Do rozdysponowania na umiejętności macie 30 punktów.

Przyjmują one wartość od 0 do 5.

0 – nic lub niewiele umiesz na ten temat, 1 –masz solidne podstawy, 2 – wiesz tyle, co przeciętny praktyk w danej dziedzinie, 3 – możesz dzięki tej wiedzy zarabiać na chleb, uznać się za praktyka – specjalistę, 4 – naprawdę wiele wiesz i umiesz, 5 – jesteś autorytetem wśród wielu ludzi zajmujących sie daną dziedziną.


4. Wady.

Możesz ubarwić swoją postać jakimiś wadami (powiedzmy nie więcej niż trzy). Za każdą wziętą wadę możesz dodać sobie 3 punkty do puli 30 na umiejętności. Wady mogą dotyczyć zarówno ułomności fizycznych, jak i psychicznych. Nie możesz dobrać więcej niż 3 wady dla swojego bohatera.

Przykładowe wady:
Pijak, Słaby łeb, Słaby słuch, Choroba zakaźna, Przesadnie religijny, Brak oka, Brak kilku palców, Paskudna blizna, Zła sława, Śmierdzący, Spasiony.

Oczywiście, Wasza inwencja w tym zakresie pozostaje bez ograniczeń.

I – jeśli chcecie – nie musicie brać wad.

5. Pochodzenie, historia postaci i jej osobowość..

Tak, jak już powiedziałem, Wasz bohater musi być w grupie pościgowej. Kim jest lub był, ma drugorzędne znaczenie dla tej opowieści. Nie jest to aż tak ważne, ale chętnie poczytam o tym o ile opis nie będzie dłuższy, niż klika zdań. Czy jest bogaty, czy biedny? Z czego utrzymuje się przy życiu? Jakie ma maniery? Nie za dużo, wystarczy „klimat” bohatera, bym i ja go poczuł. Wiecie, o co chodzi - jak to zawsze piszę - zaczarujcie mnie.

6. Motywacja.

Dlaczego Wasz bohater będzie chciał wziąć udział w pościgu, co ma do „Dzikiego Diabła” (czytaj dalej, pod koniec rekrutacji) – dla mnie to bardzo ważny element Waszej KP. Pamiętajcie o tym.


Co do klimatu sesji.

Zdradzając fabułę, na tyle, na ile mogę.

Gracze ścigają osławionego bandziora i mordercę oraz jego bandę, którzy uciekają do Meksyku po ostatnim napadzie. Ich łupem padło trochę gotówki z jednego z banków, ale podczas napadu zginęło wielu ludzi – bank był pułapką zastawioną przez władze stanu Nowy Meksyk i Teksas, na których działała banda „Dzikiego Diabła”. Pościg trwa już czwarty dzień. Ludzie są zmęczeni. Morale i wytrzymałość podupadają , a na domiar złego Rod Harper zwany „Dzikim Diabłem”, ucieka w kierunku owianą złą sławą skalistych pustkowi zwanych Messą Diabła. Zdradliwych skał, ukrytych dolin, spieczonych słońcem ostańców. Miejsca, którego boją się nawet Indianie.
Pościg prowadzi twardy i zawzięty facet – szeryf Tigget, któremu Dziki Diabeł zastrzelił cztery lata temu brata. Wiadomo, że Tigget nie odpuści. Choćby miał poprowadzić swoją grupę pościgową do piekła czy też na terytoria czerwonoskórych.

Więc będzie pościg, będą strzelaniny – w końcu to western, ale będzie trochę główkowania, sporo strachu i nieznane zło, czające się gdzieś, pośród spieczonych przez słońce, zerodowanych skał. Raczej nie przydadzą się umiejętności społeczne czy zdolności czytania ksiąg w zakurzonych bibliotekach. To będzie twarda, męska przygoda, – chociaż nie wykluczam udziału kobiet, jeśli mocno uzasadnią swoją rolę. Co do umiejętności społecznych – nie skreślajcie ich od razu. Kto wie, kogo i kiedy oraz do czego będzie trzeba przekonać.

No, ale głównie będzie to horror. Straszny, krwawy, wymagający od graczy zaangażowania, jeśli będą chcieli, by ich protagoniści wyszli z tej paskudnej przygody z życiem.

Teraz już wiecie, co Was czeka. To chyba wszystko co chciałem i co mogłem Wam powiedzieć.

Pozdrawiam i do zobaczenia w przygodzie – mam nadzieję.



EDIT: Aha - i jeszcze, jedno - chęć udziału proszę zgłaszać w tym wątku, bym miał pojęcie - w razie czego - jakie jest zainteresowanie i czy zamykać rekrutacje przed czasem, czy też nie. Jak zawsze zresztą u mnie


EDIT nr 2:

I jak zawsze dodaję linka do sesji

http://lastinn.info/sesje-rpg-horror...rror-18-a.html
 

Ostatnio edytowane przez Armiel : 29-06-2014 o 11:21.
Armiel jest offline  
Stary 28-06-2014, 23:55   #2
 
rudaad's Avatar
 
Reputacja: 1 rudaad ma wspaniałą reputacjęrudaad ma wspaniałą reputacjęrudaad ma wspaniałą reputacjęrudaad ma wspaniałą reputacjęrudaad ma wspaniałą reputacjęrudaad ma wspaniałą reputacjęrudaad ma wspaniałą reputacjęrudaad ma wspaniałą reputacjęrudaad ma wspaniałą reputacjęrudaad ma wspaniałą reputacjęrudaad ma wspaniałą reputację
The Good, the Bad and the Ugly. Nie musiałam włączać muzyczki żeby wiedzieć co się tam kryje. Spaghetti Western. Mimo całego szacunku dla klasyki, kompletnie nie trawię i nie czuję tego klimatu, więc żałuję, że nie zagram, bo zapowiada się świetnie. Będę czytywać wyrywkowo pewnie jak to mam w zwyczaju, więc trzymam kciuki za rekrutację i życzę powodzenia!
 
__________________
"Najbardziej przecież ze wszystkich odznaczyła się ta, co zapragnęła zajrzeć do wnętrza mózgu, do siedliska wolnej myśli i zupełnie je zeżreć. Ta wstąpiła majestatycznie na nogę Winrycha, przemaszerowała po nim, dotarła szczęśliwie aż do głowy i poczęła dobijać się zapamiętale do wnętrza tej czaszki, do tej ostatniej fortecy polskiego powstania."
rudaad jest offline  
Stary 29-06-2014, 00:12   #3
 
valtharys's Avatar
 
Reputacja: 1 valtharys ma wspaniałą reputacjęvaltharys ma wspaniałą reputacjęvaltharys ma wspaniałą reputacjęvaltharys ma wspaniałą reputacjęvaltharys ma wspaniałą reputacjęvaltharys ma wspaniałą reputacjęvaltharys ma wspaniałą reputacjęvaltharys ma wspaniałą reputacjęvaltharys ma wspaniałą reputacjęvaltharys ma wspaniałą reputacjęvaltharys ma wspaniałą reputację
Armiel moja kp na dniach..
 
__________________
Dzięki za 7 lat wspólnej zabawy:-)
valtharys jest offline  
Stary 29-06-2014, 00:25   #4
 
secutor's Avatar
 
Reputacja: 1 secutor ma z czego być dumnysecutor ma z czego być dumnysecutor ma z czego być dumnysecutor ma z czego być dumnysecutor ma z czego być dumnysecutor ma z czego być dumnysecutor ma z czego być dumnysecutor ma z czego być dumnysecutor ma z czego być dumnysecutor ma z czego być dumnysecutor ma z czego być dumny
No dobra to tak wstepnie.
Powiedzmy ze chce zrobic postac indianina, mniej do bitki a bardziej ukierunkowany spolecznnie, ale jako indianin powinien miec sporo z tropiciela sirvival itd. itp.
Kim jest dziki diabel?
Chodzi mi o pochodzenie, bo ucieka do meksyku wiec zgaduje ze jest meksykaninem.
Czy dobrze rozumie?
Mysle ze to warzne zwlaszcza ze musimy napisac motyw dlaczego go scigamy.
Indianin scigajacy indianina/meksykanina, to musi byc bardzo dobrze uzasadnione.
 
__________________
,,Ruchów na pozór jest wiele, ale tylko nieliczne są możliwe, a każdy kolejny zamyka drogę innym".
secutor jest offline  
Stary 29-06-2014, 01:52   #5
 
Paradoks's Avatar
 
Reputacja: 1 Paradoks jest na bardzo dobrej drodzeParadoks jest na bardzo dobrej drodzeParadoks jest na bardzo dobrej drodzeParadoks jest na bardzo dobrej drodzeParadoks jest na bardzo dobrej drodzeParadoks jest na bardzo dobrej drodzeParadoks jest na bardzo dobrej drodzeParadoks jest na bardzo dobrej drodzeParadoks jest na bardzo dobrej drodzeParadoks jest na bardzo dobrej drodzeParadoks jest na bardzo dobrej drodze
Zainteresowany!
 
Paradoks jest offline  
Stary 29-06-2014, 08:17   #6
 
Armiel's Avatar
 
Reputacja: 1 Armiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputację
secutor - Dziki Diabeł to mieszaniec, mówi się, że jest owocem gwałtu Meksykanina na białej kobiecie czy też odwrotnie.

Pozostali - pamiętajcie, że western będzie jedynie tłem dla wydarzeń. Tak naprawdę sesja będzie pełnokrwistym horrorem. Ociekającym przemocą i krwią. Nie będzie w niej wiele miejsca na zwiedzanie saloonów, pojedynki w samo południe itp. Szczerze mówiąc sceneria wydarzeń będzie dość ograniczona w przestrzeni.

Aha - i będzie to sesja - z mięsa i krwi, gdzie szalonych, niezrozumiałych wydarzeń rodem z "trójkąta bermudzkiego" (jak np. w sesji Rejs) będzie bardzo mało, wręcz śladowe ilości. Tak dla wiadomości.
 
Armiel jest offline  
Stary 29-06-2014, 13:01   #7
 
rudaad's Avatar
 
Reputacja: 1 rudaad ma wspaniałą reputacjęrudaad ma wspaniałą reputacjęrudaad ma wspaniałą reputacjęrudaad ma wspaniałą reputacjęrudaad ma wspaniałą reputacjęrudaad ma wspaniałą reputacjęrudaad ma wspaniałą reputacjęrudaad ma wspaniałą reputacjęrudaad ma wspaniałą reputacjęrudaad ma wspaniałą reputacjęrudaad ma wspaniałą reputację
Czyli będzie klimat westernu bez typowej dla tego rodzaju filmów konwencji?

Cały czas coś za mną chodzi żeby zagrać. Jakieś przeświadczenie, że jak nie zarykuję to będę sobie pluć w brodę do końca wakacji.

Wpadłam na dwa pomysły na postacie, jeśli zupełnie nie wpasują się w sesję to zaufam zdrowemu rozsądkowi i nie będę się pchać w coś czego mogę nie udźwignąć.

1. Córka szamana, tropiciel. Dobre kontakty z białym człowiekiem, zapoczątkowane przez uczciwe wymiany handlowe, skończyły się wraz ze znacznym wzbogaceniem się osady, co stało się doskonałym pretekstem do zagarnięcia tego co, na krzywdzie białych pobratymców, zyskali czerwonoskórzy. Wioskę splądrowano, wigwamy spalono, dzieci i starców zabito, a kobiety przed śmiercią zgwałcono. O młodych i silnych zapomniano, pozostawiając ich by dorastali, w jedynych dwóch rzeczach, które im pozostały, w nienawiści i kulturze swoich przodków. Chłopcy stawali się mężczyznami żyjąc jak nomadzi. Tropili, polowali i zabijali pielęgnując nienawiść do morderców swych ojców podsycaną nawoływaniem młodej szamanki, której los został z nimi nierozłącznie związany rytuałem przejścia w dojrzałość, który odprawiała, kiedy płonął ich dom. Po latach zatarte w pamięci wspomnienia twarzy oprawców odżyły. Banda Dzikiego Diabła wpadła w sidła łowców, którzy w końcu sami stali się zwierzyną. Młodych wojowników wyrżnięto co do nogi. Szamanka została wraz ze swoją zemstą sama.

Ogólnie, ta postać nie musi należeć do drużyny, może się wlec przed lub za nimi. Po prostu jeśli trop Dzikiego Diabła jest właściwy to niezależnie od wszystkiego nim podąży. Ciekawostką w tym BNie byłby bardzo silny kontakt ze światem duchów, więc też większa odporność psychiczna na to co dziwne i nieznane. Plus to, że... to już więcej dla MG jak mu się pomysł na postać spodoba.
 
__________________
"Najbardziej przecież ze wszystkich odznaczyła się ta, co zapragnęła zajrzeć do wnętrza mózgu, do siedliska wolnej myśli i zupełnie je zeżreć. Ta wstąpiła majestatycznie na nogę Winrycha, przemaszerowała po nim, dotarła szczęśliwie aż do głowy i poczęła dobijać się zapamiętale do wnętrza tej czaszki, do tej ostatniej fortecy polskiego powstania."

Ostatnio edytowane przez rudaad : 29-06-2014 o 16:46. Powód: obiecane poprawki
rudaad jest offline  
Stary 29-06-2014, 13:17   #8
 
Armiel's Avatar
 
Reputacja: 1 Armiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputację
Wolałbym nie robić nikogo, kto zna się na duchach - owszem może być przesądny, ale Indian - ze względu na podejście białych do nich - wolałbym w grze uniknąć. Oczywiście, jak mnie ktoś przekona, to mnie przekona Nie upieram się.

Unikałbym jednak za wszelką cenę ludzi poza grupą pościgową. W tej sesji outsiderzy mogą się pojawić - czemu nie, ale w liczbie maksymalnie 1 osoba. Więc wysyłając outsidera, przy dużym zainteresowaniu, zmniejszasz swoje szansę na wzięcie udziału w grze. W sumie dla kobiety to może być też zwiększenie szansy, jak na to spojrzeć z innej perspektywy. No bo ile dziewczyn wzięłaby ze sobą grupa pościgowa. Wiadomo przecież, że twardzi cowboye to postrzegają kobiety jako: a) damy do towarzystwa, b) żony c) kucharki, d) osoby miękkie i ciepłe - niepotrzebne skreślić.

Oczywiście, nie będę trzymał się aż tak (jak wspomniałem zresztą w rekrutacji) realiów historyczno - społecznych, jak zazwyczaj w moich sesjach do Zewu Cthulhu, niemniej jednak jakieś "pozory realiów" utrzymam. Niestety lub stety, ale utrzymam.
 
Armiel jest offline  
Stary 29-06-2014, 13:18   #9
 
killinger's Avatar
 
Reputacja: 1 killinger ma wspaniałą reputacjękillinger ma wspaniałą reputacjękillinger ma wspaniałą reputacjękillinger ma wspaniałą reputacjękillinger ma wspaniałą reputacjękillinger ma wspaniałą reputacjękillinger ma wspaniałą reputacjękillinger ma wspaniałą reputacjękillinger ma wspaniałą reputacjękillinger ma wspaniałą reputacjękillinger ma wspaniałą reputację
Skoro mechanika jako taka spada na barki MG, będę aplikował. Podoba mi się tło zdarzeń, chciałbym się w pełni zaangażować.
KP jutro-pojutrze.
 
__________________
Pусский военный корабль, иди нахуй
killinger jest offline  
Stary 29-06-2014, 13:43   #10
 
rudaad's Avatar
 
Reputacja: 1 rudaad ma wspaniałą reputacjęrudaad ma wspaniałą reputacjęrudaad ma wspaniałą reputacjęrudaad ma wspaniałą reputacjęrudaad ma wspaniałą reputacjęrudaad ma wspaniałą reputacjęrudaad ma wspaniałą reputacjęrudaad ma wspaniałą reputacjęrudaad ma wspaniałą reputacjęrudaad ma wspaniałą reputacjęrudaad ma wspaniałą reputację
2. Też kobieta, ale z zupełnie innej bajki: bogata, ułożona, doskonale przeszkolona. (Na strzelców wyborowych chyba za wcześnie... choć fajnie by mi pasowały takie umiejętności do historii). Córka bogatego przedsiębiorcy, inwestora kolei żelaznej, której ukochany tatuś został na oczach dziecka, skrytego pod siedzeniem dyliżansu, zastrzelony przez Dzikiego Diabła. Odziedziczoną fortunę przepuściła na własne szkolenie, robioną na zamówienie broń i opłacenie wszystkich członków grupy pościgowej żeby ciągnęli ją ze sobą, a gdy już dopadną Diabła... za możliwość zastrzelenia go jednym czystym strzałem. Czy umowa zostanie dotrzymana przez wszystkie strony, czy nie to dopiero się okaże. Wady: kobieta i obca. Dobra płaca za ciężką pracę - panna jest mieszczuchem.
 
__________________
"Najbardziej przecież ze wszystkich odznaczyła się ta, co zapragnęła zajrzeć do wnętrza mózgu, do siedliska wolnej myśli i zupełnie je zeżreć. Ta wstąpiła majestatycznie na nogę Winrycha, przemaszerowała po nim, dotarła szczęśliwie aż do głowy i poczęła dobijać się zapamiętale do wnętrza tej czaszki, do tej ostatniej fortecy polskiego powstania."

Ostatnio edytowane przez rudaad : 29-06-2014 o 16:48. Powód: poprawki
rudaad jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:14.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172