Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 17-10-2014, 21:51   #1
 
Fyrskar's Avatar
 
Reputacja: 1 Fyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputację
[WFRP 2ed] Podwójna żołnierska sesja

Krew na śniegu




„Poznałem w życiu wielu wojskowych. Znałem marszałków, generałów, wojewodów i hetmanów, triumfatorów licznych kampanii i bitew. Przysłuchiwałem się ich opowieściom i wspomnieniom. Widywałem ich schylonych nad mapami, rysujących na nich różnokolorowe kreski, robiących plany, obmyślających strategie. W tej papierowej wojnie wszystko grało, wszystko funkcjonowało, wszystko było jasne i we wzorowym porządku. Tak być musi, wyjaśniali wojskowi. Armia to przede wszystkim porządek i ład. Wojsko nie może istnieć bez porządku i ładu.

Tym dziwniejsze jest, że prawdziwa wojna – a kilka prawdziwych wojen widziałem – pod względem porządku i ładu do złudzenia przypomina ogarnięty pożarem burdel.”

- Jaskier, Pół wieku poezji

„Dziękuję bardzo, ale mam już dosyć bitew. Na fotelu siedzi się wygodniej niż na koniu, wolę też trzymać w dłoni puchar z winem niż topór. A jeśli chodzi o to całe gadanie o huku bębnów, blasku słońca odbijającym się w zbrojach i o wspaniałych rumakach, które tańczą i parskają, to od bębnów boli mnie głowa, słońce ogrzało moją zbroję tak, że upiekłem się w niej jak gęś na święto plonów, a te sławetne rumaki wszystko obsrywają.”
- Tyrion Lannister

„Wojna. Istnieje tylko wojna.”
- Kardos Aqshyash Phaos’y, niewolnik Kharnatha, znany także jako Kardos Krwawy Hełm

„Cieszym się, co momy Imperatora i jego armie, tyle wom rzekne.”
- młody Hob, wieśniak

„Nadchodzi zima...”
- Lord Eddard Stark


Witam!

Ci, którzy zerknęli do mojej sondy (link: http://lastinn.info/sondy-rekrutacyj...iej-sesji.html ([WFRP 2ed] Dwusesyjność jednej żołnierskiej sesji)) wiedzą, jak będzie wyglądać ta sesja. Dla tych, którzy z sondą się nie zapoznali zamieszczę tytułem wstępu krótkie wprowadzenie, jednocześnie odsyłając ich do powyższego linku.


Rekrutacja ta jest rekrutacją do dwóch sesji – sesji dowódców i sesji szeregowców. Obie sesje mają na siebie wpływ. Otóż postacie graczy z obu sesji są członkami tej samej formacji, żyją, że się tak wyrażę, w tym samym wymiarze. Dowódcy, swymi planami i rozkazami, decydują niejako o życiu szeregowców.

Gracze, którzy chcą zagrać w tej pierwszej nie tworzą postaci – biorą udział w swoistym castingu. Tzn. dopisują do końca historię wybranego dowódcy (lista i zarysy historii – poniżej).

Gracze chcący zagrać w sesji „szeregowej” tworzą normalnie postacie.

Jak? Oto pomocne wytyczne:

Mechanika: WFRP 2ed. Darmowe rozwinięcie + 500 PD. Profesje żołnierskie. To znaczy – profesje, które mogliby mieć ludzie i nieludzie służący w wojsku. Będą to zarówno najemnicy, żołnierze i ochotnicy (z profesji, bo za ochotnika mogę uznać też np. łowcę lub węglarza, służących w formacjach zwiadowczych), jak i medycy (cyrulicy), kwatermistrzowie, „praczki”, ciury obozowe, itd.

Co do żołnierzy – poniżej znajdziecie listę formacji zbrojnych, z których możecie wybierać do woli.

Ci, którzy chcą zagrać postaciami nie związanymi z zawodu z wojskiem muszą liczyć się z ograniczeniami. O ile lekką ręką przyjmę np. hienę cmentarną (okradającą trupy na polu bitwy), młodego maga, który zgłosił się na ochotnika, by walczyć ku chwale ojczyzny, czy krasnoludzkiego górnika, który ruszył na wojnę u boku klanowych braci, o tyle taki na przykład berserker z Norski raczej średnio pasuje do imperialnej armii.

I zaznaczam – postaci niezwiązanych z armią mogę przyjąć góra 2-3.


Miejsce i czas akcji, realia: Jest 11 Kaldenzeit 2498, Ostlandzki Fort Oldenlitz, na granicy Ostlandu, Ostermarku, Talabeclandu i Kisleva, Zgrupowanie "Wisielec", w skład którego wchodzą BG od 4 lat walczy z najazdami orków (powoli przeradzającymi się w wojnę), maruderami, zbuntowaną Kislevicką czernią, elfimi buntownikami z Lasów Gryfa i Cieni, oraz nieuznającymi władzy cesarza Luitpolda Talbeclandczykami (I tutaj moja mała alternatywna wersja historii - Imperium jest świeżo po Wojnie Domowej, którą przerwała wojna ze zjednoczonymi Bretonnią i Marienburgiem i rajdy orków i grabieżców chaosu. Mimo zakończenia konfliktów sytuacja jest wciąż napięta - szczególnie jeśli chodzi o Talabheim i Talabecland, wspierane przez Hochland, chcące ogłosić niepodległość.). A poza tym - nadchodzi zima...

Historia: Wystarczy mi pół strony A4, z zaznaczonymi najważniejszymi momentami w życiu postaci, powodem dla którego jest tam, gdzie jest, i jakimiś innymi rzeczami, które uznacie za ważne na tyle, by mi je przekazać.

Choć nie powiem – chętnie zobaczę dłuższe historie A do tego – im ciekawsza historia, tym większe szanse na dostanie się.

Technikalia: Kolejka trwa ok. tydzień, choć to akurat może się zmienić. Karty postaci na gdocu (wtedy link na PW) lub po prostu na priv. W razie wysyłania karty w innej formie, poprosiłbym to ze mną konsultować.

Inne: Nie wymagam niszczącej umysły znajomości realiów (wystarczy, że ja mogę się takową pochwalić ), ale wiedza na temat Imperium (ew. rasy, którą chcecie zagrać) będzie mile widziana. W razie czego chętnie pomogę .


Lista formacji zbrojnych:

1. 10 Regiment Pieszy z Ostermarku "Kanclerza", tzw. "Bagienne Diabły"

W jej skład wchodzi:
80 halabardników
50 muszkieterów

W czasie Wojny Domowej zasłynął z niezwykłych umiejętności w pacyfikowaniu Talabeclandczyków i Kislevczyków. Istny antonim łaskawości.

2. 2 Półkorpus Artylerii Imperialnej "Karl"

W jego skład wchodzą 3 lekkie działa z Nuln, których załogą jest 12 artylerzystów

Nowo powstały regiment, chwilowo nie odznaczył się w boju.

3. 15 Regiment Pieszy

W jego skład wchodzi: 210 landsknechtów

Złożony z 3 Kompanii:
"Reiklandzkich Byków"
Ostlandzkiej "Ferlangen"
Stirlandzkich "Dzikich Kotów"

Powszechnie uważany za najskuteczniejszą jednostkę piechoty w całym Imperium. W czasie Wojny Domowej przerwał oblężenie Wolfenburga. Niestety jest trawiony przez podziały wewnętrzne, mianowicie konflikty pomiędzy żołnierzami z różnych prowincji i fakt, iz większość kadry dowódczej to Reiklandczycy.

4. 3 Regiment Pieszy Ostlandu "Okrutne Wilki"

W jego skład wchodzi:
100 landsknechtów
50 toporników
50 kuszników

Najbardziej doświadczony regiment Ostlandu, bez przerwy w polu od ponad 4 lat.

5. Sylvański Regiment Pieszy Siedmiu Grodów

W jego skład wchodzi:
100 ochotników

Zorganizowane oddziały ochotnicze z pogranicza Przeklętego Księstwa Sylvanii. Mimo faktu, iż nie jest złożony z zawodowych żołnierzy, zasłynął z uporu i okrucieństwa.

6. 8 Pułk Kawalerii Lekkiej z Ostermarku

W jego skład wchodzi:
80 lekkojezdnych

Nowo powstały, na razie zaliczył tylko kilka starć z kislevicką czernią.

7. Chorągiew Polna Zakonu Oczyszczającego Płomienia z Bechafen (stolicy Ostermarku)

W jej skład wchodzi:
30 rycerzy zakonnych (każdy z giermkiem)
80 pocztowych (rajtarzy)

8. Nieregularni z Wolfenburga

W składzie: 30 ochotników (wsparcie dla Półregimentu Ochotniczego "Von Kunitz", patrz niżej)

Mieszczanie z Wolfenburga, niedoświadczona formacja, docelowo część Półregimentu.

9. Półregiment Ochotniczy "Von Kunitz"

W składzie:
20 muszkieterów
40 landsknechtów
20 łuczników

Ochotniczy tylko z nazwy, składa się z zawodowych żołnierzy, zorganizowanych przez Gregora von Kunitz z Salkaten, ma wesprzeć w polu przeciążone formacje Ostlandu.

10. Wolna kompania z Korbuth

W jej skład wchodzi:
80 najemników

Kompania najemnicza na służbie Księcia Elektora Ostlandu. Zwana "Gwiazdą Wschodu", słynie z wysokiego (jak na najemników) zdyscyplinowania.

11. Krasnoludzki Klan Srebrnego Rogu

W składzie:

80 krasnoludów (50 Wojowników Klanowych, czyli tarczowników i ok. 30 ochotników)

Klan pochodzi z Karak Kadrin

12. Krasnoludzki klan Ponurej Kuźni

W składzie:

80 krasnoludów (30 Wojowników Klanowych, 20 ochotników, 30 Gromowładnych, krasnoludzkich muszkieterów)

Klan wywodzi się z Zhufbaru

13. Klan Kamiennego Młota

W składzie:

90 krasnoludów (60 Wojowników Klanowych, 30 ochotników)

Klan ma korzenie w Karak Kadrin, ale 200 lat temu przeniósł się do Bechafen.

Lista dowódców: (numery odpowiadają dowodzonym przez nich formacjom zbrojnym)

1. Kapitan Hildebrand Lebmann - weteran walk z orkami, przez wielu uważany za okrutnika. Mimo to jest niezwykle skutecznym i charyzmatycznym dowódcą.

2. Porucznik Jorg Oberholzer - Młody, świeżo po Imperialnej Szkole Artylerii w Nuln.

3. Podpułkownik Dietrich von Hoefer - Reiklandzki szlachcic, uważa się, że objął dowódzctwo dzięki koneksjom, a nie umiejętnościom.

4. Kapitan Heinrich Vogsdorf - "Piekielne Wilcze Szczenię". Tak na niego mówią i jest w tym sporo racji. Choć młody i pochodzący z gminu, Heinrich szybko awansował, a jego nazwisko jest znane w całym Imperium. Niestety nie jest człowiekiem zjednującym sobie przyjaciół, ma na pieńku z Księciem von Raukov, i tylko jego sława chroni go przed reprekusjami ze strony swego władcy.

5. Kapitan Minhea Drakenhof - Były najemnik, został wybrany na dowódcę regimentu, bo potrafi utrzymać dyscyplinę w oddziałach. Surowy, ale pod jego dowództwem prosta, ochotnicza formacja wyrosła na coś znacznie więcej.

6. Kapitan Sieger Dahmbach - Kuzyn Księcia Elektora Ostermarku - Kanclerza Hertwiga. Mimo złośliwości ze strony innych dowódców, zapowiada się na zdolnego dowódcę.

7. Mistrz Hildebrand von Starkberg - Stary, przypominający niedźwiedzia weteran, powszechnie uznawany za najlepszego wojownika w swym zakonie, żarliwy Sigmaryta. Zajadły wróg pro-ulrykańskich Talabeclandczyków.

8. Sierżant Sepp Atzwig - Były szewc, zasłynął z okrucieństwa wobec elfich buntowników, powszechnie mawia się, że kiedyś nawlekał nitkę, teraz nawleka elfy - na pale... I stąd przydomek "Palownik".

9. Kapitan Gregor von Kunitz - Szlachcic ze średnio zamożnej szlachty, mimo braku wyszkolenia wojskowego z łatwością dowodzi swoją formacją - jest piekielnie charyzmatyczny, a liczba orderów w uznaniu jego umiejętności wciąż się zwiększa.

10. Brunon Schultz - Czwarty syn kowala z Essen, zasłynął z lojalności wobec pracodawców, mawia, że jego słowo jest pewniejsze od złota.

11. Than Iorunn Kragelleasdottir - Młoda krasnoludka, okazała się niesamowicie skutecznym dowódcą, mimo protestów po śmierci męża przejęła władzę w klanie - teraz już nikt tego nie żałuje.

12. Than Skorri Półręki - Stary krasnoludzki weteran, jego klan zasłynął z umiejętności zwiadowczych i działania w terenie.

13. Than Hreidamar Skellisson - Przywódca klanu o wojskowych tradycjach, nie odstaje od tego schematu. Jego klan, wywodzący się z Bechafen, zasłynął z niezwykłego uporu i faktu, iż nie poddają się nawet w najgorszej sytuacji.


To tyle - chętnie wysłucham wszystkich pytań.

Rekrutacja zakończy się pod koniec Listopada, także czasu jest dużo.

ZGŁOSZENIA:

Sesja szeregowa:

Kompletne zgłoszenia:
Barthirin - Otto "Kronikarz" Becker z Wolnej z Korbuth
Earendil - Jurgen von Grundierung, giermek i ulrykanin
Vitra - Ordo Maltdorf, ochotnik Sylvańskiego Regimentu Siedmiu Grodów
Iakovich - Galiusz, brutalny i styrany przez życie "Okrutny Wilk"

Niekompletne zgłoszenia:
Laktos - kozak kislevski z Wolnej z Korbuth
Marek Rewik - cyrulik Cepników Sigmaryckich
Cao Cao - mag wychowany przez elfy

Sesja dowódców:

Kompletne zgłoszenia:
Gveir - kapitan Gregor von Kunitz
Asmodian - Dietrich von Hoefer
omikron - Abelhelm Atzwig
Baird - Heinrich Vogsdorf

Niekompletne zgłoszenia:
Sesjator - Hildebrand Lebmann
 

Ostatnio edytowane przez Fyrskar : 08-11-2014 o 12:37.
Fyrskar jest offline  
Stary 17-10-2014, 23:07   #2
 
Vitra's Avatar
 
Reputacja: 1 Vitra nie jest za bardzo znany
Jak zamierzasz poprowadzić sesje jeśli gracze pozgłaszają się do różnych oddziałów? Będzie motyw interakcji między wojakami, czy w takiej sytuacji każdy pisze w zakresie swojego oddziału i w efekcie mamy kilka sesji solowych?

I druga sprawa jeśli chcę grać ochroniarzem który zaciągnął się do armii na ochotnika, to powinienem iść do Sylwańczyków, czy podpiąć się pod jakiegoś landsknechta z dowolnej formacji i wymienić ekwipunek na przydziałowy.

Jak już się mówi jeden i dwa, to warto dodać trzy. Jakiej długości postów będziesz oczekiwał. Rysowanie psychiki postaci przez przemyślenia, rozterki moralne, czy skupienie się na działaniach? Tym co widać i do czego można się odnieść.
 
Vitra jest offline  
Stary 17-10-2014, 23:16   #3
 
Fyrskar's Avatar
 
Reputacja: 1 Fyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputację
Cytat:
Jak zamierzasz poprowadzić sesje jeśli gracze pozgłaszają się do różnych oddziałów? Będzie motyw interakcji między wojakami, czy w takiej sytuacji każdy pisze w zakresie swojego oddziału i w efekcie mamy kilka sesji solowych?
Jak najbardziej, gracze będą grali razem, nie chcę osobnych wątków na sesji. Jak połączę w jednym oddziale postacie z kompletnie różnych formacji zbrojnych? To już moja mała tajemnica i niespodzianka

Cytat:
I druga sprawa jeśli chcę grać ochroniarzem który zaciągnął się do armii na ochotnika, to powinienem iść do Sylwańczyków, czy podpiąć się pod jakiegoś landsknechta z dowolnej formacji i wymienić ekwipunek na przydziałowy.
Ochotnicy z formacji innych niż Sylvańczycy i Wolfenburgczycy są organizowani w osobne hufce, jeśli chcesz, twoja postać może należeć do któregoś z nich. Landsknecht to landsknecht, z profesji żołnierz, podpinania nie uznaję (choć, jeśli awansujesz, mogę pozwolić Ci dołączyć do landsknechtów).

Cytat:
Jak już się mówi jeden i dwa, to warto dodać trzy. Jakiej długości postów będziesz oczekiwał. Rysowanie psychiki postaci przez przemyślenia, rozterki moralne, czy skupienie się na działaniach? Tym co widać i do czego można się odnieść.
Będę się skupiał na emocjach i przeżyciach, długość postów to min. "na awatara". Walki itp. będziemy rozgrywać w docu.
 
Fyrskar jest offline  
Stary 17-10-2014, 23:41   #4
 
Earendil's Avatar
 
Reputacja: 1 Earendil to imię znane każdemuEarendil to imię znane każdemuEarendil to imię znane każdemuEarendil to imię znane każdemuEarendil to imię znane każdemuEarendil to imię znane każdemuEarendil to imię znane każdemuEarendil to imię znane każdemuEarendil to imię znane każdemuEarendil to imię znane każdemuEarendil to imię znane każdemu
Oj, wojskowa sesja... Kusisz, kusisz . Chyba się zgłoszę. Mam tylko takie pytanka: gdzie służy Zakon Białego Wilka? I czy chłop wzięty w kamasze, albo giermek rycerza z rzeczonego zakonu byliby dobrze przyjęci?
 
Earendil jest offline  
Stary 17-10-2014, 23:56   #5
 
Fyrskar's Avatar
 
Reputacja: 1 Fyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputację
Cytat:
Mam tylko takie pytanka: gdzie służy Zakon Białego Wilka? I czy chłop wzięty w kamasze, albo giermek rycerza z rzeczonego zakonu byliby dobrze przyjęci?
1. Zakon Białego Wilka to Ulrykanie, a Zgrupowanie "Wisielec" to oddziały pro-sigmaryckie. Także niestety raczej nie dopuszczę postaci z tego Zakonu, chyba, że dobrze to wyjaśnisz.

2. Chłop wzięty w kamsze byłby dobrze przyjęty

3. Giermek rycerza z Zakonu Białego Wilka raczej nie... ale pozostaje Zakon Oczyszczającego Płomienia

Aha, zapomniałem o dwóch dowódcach:

14. Abelhelm Atzwig - Radykalny kapłan Sigmara. Dowodzi oddziałem fanatyków (patrz niżej). Słynie z rozmiłowania do okrutnego wyrzynania Ulrykan (choć elfom i kislevczykom też stosów i ciosów cepów nie żałuje). Wszelkie skojarzenia z husyckim kaznodzieją Ambrożem są trafne.

15. Aponimius Rone - Mistrz Magii i czarodziej bitewny z Kolegium Światła. Tym, którzy wgłębili się w dodatek "Królestwo Magii" zapewne znany. Wygląda dość... niecodziennie. Bezwłosy, o złotych oczach o prawie niewidocznych źrenicach i niebywale szczupły. Mimo to jest sympatycznym człowiekiem i niebywale potężnym czarodziejem.


I jeszcze jedna formacja:

14. Cepnicy Sigmaryccy - Fanatycy Sigmaryccy, zasłynęli z używania cepów bojowych i liczby zabitych Ulrykan. Nie bez powodu uważani za szaleńców...

Edit:

@Earendil

A propos giermka rycerza Białego Wilka - to dałoby się wpasować. Np. twój mistrz został zabity w starciu z oddziałami zgrupowania "Wisielec". Dostałeś się do niewoli.

Jakiś dowódca się jednak zlitował i przyjął Cię jako giermka. I tu mamy wątek relacji pomiędzy Sigmarytą a Ulrykaninem, przekonywanie się nawzajem o wyższości jednego boga nad drugim, próby nawracania się nawzajem, chęć zdobycia ostróg, ciągłe zagrożenie ze strony fanatyków Abelhelma itd.
 

Ostatnio edytowane przez Fyrskar : 18-10-2014 o 00:22.
Fyrskar jest offline  
Stary 18-10-2014, 02:41   #6
Banned
 
Reputacja: 1 Gveir ma z czego być dumnyGveir ma z czego być dumnyGveir ma z czego być dumnyGveir ma z czego być dumnyGveir ma z czego być dumnyGveir ma z czego być dumnyGveir ma z czego być dumnyGveir ma z czego być dumnyGveir ma z czego być dumnyGveir ma z czego być dumnyGveir ma z czego być dumny
Takie pytanie: wymagasz znajomości codexu do figurkowej armii Imperium? Bo bardzo rozbudowane rekrutacja, o ile sam nie wymyśliłeś oddziałów, to skądś musiałeś czerpać inspirację

Zapiszę się na Kapitana von Kunitza. W najbliższych dniach prześlę historię
 
Gveir jest offline  
Stary 18-10-2014, 08:15   #7
 
Fyrskar's Avatar
 
Reputacja: 1 Fyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputację
Cytat:
Takie pytanie: wymagasz znajomości codexu do figurkowej armii Imperium? Bo bardzo rozbudowane rekrutacja, o ile sam nie wymyśliłeś oddziałów, to skądś musiałeś czerpać inspirację
Nie, nie wymagam
 
Fyrskar jest offline  
Stary 18-10-2014, 09:49   #8
 
Sesjator's Avatar
 
Reputacja: 1 Sesjator jest na bardzo dobrej drodzeSesjator jest na bardzo dobrej drodzeSesjator jest na bardzo dobrej drodzeSesjator jest na bardzo dobrej drodzeSesjator jest na bardzo dobrej drodzeSesjator jest na bardzo dobrej drodzeSesjator jest na bardzo dobrej drodzeSesjator jest na bardzo dobrej drodzeSesjator jest na bardzo dobrej drodzeSesjator jest na bardzo dobrej drodzeSesjator jest na bardzo dobrej drodze
Mogę zadać pytanie? Czy jeśli chcemy grać kapitanem to wtedy wybieramy jednego z listy, czy tworzymy od zera?

Jeżeli wybieramy to biorę Kapitan Hildebrand Lebmann, a jeśli nie to proszę być lepiej to wyjaśnił.
 
Sesjator jest offline  
Stary 18-10-2014, 10:45   #9
 
Fyrskar's Avatar
 
Reputacja: 1 Fyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputację
Cytat:
Czy jeśli chcemy grać kapitanem to wtedy wybieramy jednego z listy, czy tworzymy od zera?
Że tak zacytuję samego siebie:

Cytat:
Rekrutacja ta jest rekrutacją do dwóch sesji – sesji dowódców i sesji szeregowców. Obie sesje mają na siebie wpływ. Otóż postacie graczy z obu sesji są członkami tej samej formacji, żyją, że się tak wyrażę, w tym samym wymiarze. Dowódcy, swymi planami i rozkazami, decydują niejako o życiu szeregowców.

Gracze, którzy chcą zagrać w tej pierwszej nie tworzą postaci – biorą udział w swoistym castingu. Tzn. dopisują do końca historię wybranego dowódcy (lista i zarysy historii – poniżej).
Czyli, krótko mówiąc - wybierasz z listy jednego dowódcę i, na podstawie zarysu historycznego podanego przy nim, dopisujesz resztę historii.

@Gveir i Sesjator

Wyślę wam karty postaci dowódców, których wybraliście.
 
Fyrskar jest offline  
Stary 18-10-2014, 12:29   #10
Dnc
 
Dnc's Avatar
 
Reputacja: 1 Dnc ma wspaniałą reputacjęDnc ma wspaniałą reputacjęDnc ma wspaniałą reputacjęDnc ma wspaniałą reputacjęDnc ma wspaniałą reputacjęDnc ma wspaniałą reputacjęDnc ma wspaniałą reputacjęDnc ma wspaniałą reputacjęDnc ma wspaniałą reputacjęDnc ma wspaniałą reputacjęDnc ma wspaniałą reputację
hmm a co bedziesz robił z dowódcami i oddziałami,których nikt nie wybierze?
i tak samo co jesli dowódca zostanie wybrany a z jego oddzisłu nikt się nie zgłosi? no i oczywiscie odwrotnie?
jest to jakos powiazane czy kombinuje? :P
 
Dnc jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:19.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172