|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
22-01-2016, 16:20 | #31 |
Konto usunięte Reputacja: 1 | Podaj na PW albo tu liczbę od 1 do 100 w celu ustalenia mutacji. Edit: Na razie zgłosili się i wysłałem staty i mutację: Asmodian Gruandotrop Narib Ostatnio edytowane przez Ulli : 22-01-2016 o 17:41. |
22-01-2016, 23:43 | #32 |
Reputacja: 1 | Witam, zgłaszam się - podoba mi się pomysł na granie kultystą. Waham się pomiędzy byłym sługą szlachcica, który zbiegł od znienawidzonego Pana albo upadłym uczniem czarownika. Poproszę o rzuty. Liczba do mutacji 33. |
25-01-2016, 20:23 | #33 |
Reputacja: 1 | Gdy tylko uda mi się wejść na kompa zacznę robić mieszczanina/kupca. Może do niedzieli zdąże.
__________________ Man-o'-War Część I |
25-01-2016, 20:31 | #34 |
Konto usunięte Reputacja: 1 | Zanim zaczniesz robić podaj liczbę od 1 do 100 żebym mógł ci ustalić mutację. Możesz wylosować jakąś wpływającą na na historię. Gruandotrop wylosował na przykład zmiennokształtny i zbudował wokół tego całą historię. Jego karta jest na razie pierwszą kompletną. |
25-01-2016, 20:35 | #35 |
Reputacja: 1 | Muszę sobie najpierw podręcznik w tym względzie przejrzeć bo jestem ograniczony do telefonu. Albo nie, biorę 13 w ciemno. Historię napiszę pod mutacje.
__________________ Man-o'-War Część I |
25-01-2016, 21:03 | #36 |
Reputacja: 1 | Ja również wziąłbym mutację na nr 66. Bohaterem będzie krasnolud, wyrzutek z gildii inżynierów, który uważa, że jedyny sposób na przetrwanie jego rasy to zmiana. |
25-01-2016, 21:14 | #37 |
Konto usunięte Reputacja: 1 | O pierwszy krasnolud kultysta <krzyki tłumu purytan wyposażonych w pochodnie i widły wzmagają się>. Polosuję wam za jakieś dwie godziny. Na razie gram przez komunikator. |
25-01-2016, 23:53 | #38 |
Reputacja: 1 | A właśnie te krzyki mnie zachęciły |
27-01-2016, 16:41 | #39 |
Reputacja: 1 | Ulli a co z cechami prowincjonalnymi?
__________________ Man-o'-War Część I |
27-01-2016, 16:46 | #40 |
Konto usunięte Reputacja: 1 | Chodzi ci o zdolności i umiejętności z "Dziedzictwa Sigmara"? Tak jak pisałem w przypadku człowieka możecie wylosować, możecie wybrać bez losowania, możecie też, jeśli chcecie się ściślej związać z jakąś prowincją, wziąć te z "Dziedzictwa Sigmara". Byle tylko nie było ich więcej niż powinno. |