|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
|
26-04-2016, 22:17 | #1 |
Reputacja: 0 | Drużyna poszukiwaczy Przed wielu laty ludy Noksii stworzyły sześć potężnych odłamków, aby za ich pomocą dokonać wielkiego kroku w historii tej krainy. Ziemia przypadła ludom Ostępów, wyznającym własne zasady oraz nie uznających szybkości zmian na świecie. Wiatr przypadł Perum, narodowi podróżników i odkrywców, jak i wolnoduchów. Woda przypadła elfom oraz innym stworzeniom lasów. Dzięki jej mocy tworzyli gaje, miasta, ogrody. Ogień został przydzielony Imperium, narodowi ludzi, którzy użyli go do zasilania swoich maszyn i fabryk. Odłamek światła powędrował na północ, gdzie osiedlił się wśród mnichów królestwa Keirii. Narodem, który otrzymał ciemność, był Nildergard. Naród ambitny oraz przede wszystkim wielbiącym władzę. Wszystko trwało w równowadze, dopóki na tron nie wstąpił Neksar, jeden z twórców odłamków. Na skutek intryg zdobył on resztę odłamków i wypowiedział wojnę pozostałym nacją. Krainy Noksii ulegały mocy sześciu odłamków. Niektórzy stawiali opór… Po wielkiej bitwie stoczonej pod czarnymi murami niebezpieczeństwo zostało zażegnane. Na tron krainy cieni wszedł Krinward i w zaledwie pięć lat zaprowadził porządek. Jednakże po wielu latach Neksar wrócił w rodzinne strony w przebraniu. Znów za pomocą sieci intryg z niewielkim rodem strącił Krinwarda z tronu, po czym zamordował go. Rozpętał wojnę po raz kolejny, jednak tym razem miał poparcie całego narodu oraz z nieznanych nikomu przyczyn moc dziesięciu odłamków swojego pierwiastka. Trwała ona zaledwie dwa tygodnie, jednakże wystarczyła, aby zdziesiątkować wiele ważnych bastionów pozostałych frakcji oraz szuka innych odłamków. Jeśli mu się uda, Noksię czeka zakłada. Jednak zawsze jest nadzieja, nawet w najciemniejszej nocy. Legenda głosi o małym dziecku zdolnym opanować wszystkie odłamki oraz wszystkie pierwiastki. Owym wyjątkowym dzieckiem jest Smocze Dziecię. Grupa śmiałków postanawia znaleźć je i pomóc mu w jego przeznaczeniu. KP Imię.Rasa. (wszystkie dostępne - ewentualnie do uzgodnienia z MG) klasa też dowolna Wygląd. ( Pierwiastek.(te stworzone przez ludy noksi chowacie go gdzieś w odmętach krainy i jesteście jednym z twórców zabawy (nieobowiązkowe wtedy role królika przejmuje MG wyrzeczenie wysłać na kp) Naród ~ Imperium/Baśniobory (wszelkie fantastyczne stworzenia rozumne)/Peranta (inaczej Perum)/Keirii/Nildergard. Statystyki: do rozdania 100 pt Siła ~ Tam gdzie trzeba użyć mięśni; obrona. Walka ~ Walka w zwarciu; agresywna obrona. Strzelectwo ~ Walka na dystans. Magia ~ Moc zaklęć; umiejętność poznawania nowych. Inteligencja ~ Rozum; określa dostępną manę (jeden poziom =dziesięć punktów many, w przypadku zerowego poziomy mamy 5 punktów). Szybkość ~ Uniki bieganie szybkie sięganie po jakiś przedmiot zwinność~`odskoki parkur chowanie się za przeszkodami bez płacenia akcji Zręczność ~Naprawa; rzemiosło. Charyzma ~Wpływanie na ludzi; targowanie się. Podstęp ~ Skradnie się; blef; umiejętności, które uchodzą za mało chwalebne. Cecha ~ Indywidualna dla waszej postaci, może to być pasyw lub ciekawa umiejętność aktywna. Dwa talenty: ~ Mogą być aktywne lub pasywne. Zalety i wady ~ Muszą się równoważyć 10 punktów życia O statystykach są one brane pod uwagę w testach i niektórych sytłacjach oto jak wypełnić statystyki macie 100 punktów możecie je przekazywać dowolnie ale wartość statystki zawsze musi być liczbą podzielną przez 10 ,10 .20 30i tak do 100 czyli Macie 10 20 30 40 50 60 70 80 90 100 tak rozwijacie swoje umiejętności jak podnieść staty awanse za ukończenie rozdziału ,wielki ,czyn nauczyciele jest wiele sposobów maksymalna wartość na kościach to 50 dalej są tylko wzmocnienia Czy testy można powtarzać w niektórych przypadkach tak ale traći się na tym czas itp sposób walki turowy omówimy później Mechanika: Generalnie podróżujemy i każda mapa rządzi się własnymi prawami, za to testy zawsze wykonujemy tak samo. Jest dziesięć kości i to nimi wykonujemy testy. Przykład: Edward, mający walkę na poziomie trzydziestym, walczy z wilkiem. Testuje walkę i wypada trzydzieści pięć, NIE wychodzi. I tu kolejna mechanika, Edward powtarza rzut trzema kośćmi, wychodzi dwadzieścia osiem. Następnie wilk, mający taki sam poziom walki jak Edward, wykonuje test. wypada 25 W wyniku walki OBIE postacie otrzymają obrażenia zależne od ataku broni przykład krotki miecz żelazny atak 1-3 ilość ataku zależy od tego jak wypadł test ps pancerz też jest zmniejsza otrzymywane obrażenia Krytki kiedy wypadnie na maksymalna dla naszej wartości liczba oczek uderzamy krytycznie zadaje to obrażenia równe 200% ataku naszej postaci wyzerowanie hp zostajesz powalony w boju musisz liczyć na kompanów jak wszyscy padną to porażka a następnie konsekwencje (Zależy z kim walczyliśmy) przykład 2 załóżmy że wilkowi wypadło 20 wtedy TY tylko Edward odnosi obrażenia ale może być i na odwrót http://lastinn.info/images/smilies/icon_wink.gif ilość potrzebnych graczy 6 zaczynamy w pewnej mieścinie na południu resztę przeniosę jutro Ostatnio edytowane przez smok burzy : 29-04-2016 o 17:48. Powód: Uzupełnienie. |
27-04-2016, 19:25 | #2 |
Reputacja: 0 | O magi ciąg dalszy każdy z adeptów magi zaczyna z 2-4 zaklęciami (zależy od stopnia opanowania magi i talentów) można poznać na początku tylko 1-2 szkoły magii wędrowanie bardzo ważne są niezbędne do wędrówki przedmioty i ekwipunek jedzenie coś na nocleg np namiot czy wierzchowiec zaczynamy z ty co mamy czyli oprócz przedmiotów klasowych 3 atrybutami na początek to ja też dam swoją postać zainteresowania 2 zainteresowania postaci mg zdecyduje co one dadzą minusowe staty na skutek wad powodują kary przy przymusowych testach danej i niektórych sytuacjach umiejętności części ciała a walka podczas potyczki możecie celować w rożne części ciała tułów głowę nogi ręce itp ma ma to rożne efekty i odpowiedni dobór stylów walki talentów celowania może decydować o zwycięstwie lub porażce Ostatnio edytowane przez smok burzy : 29-04-2016 o 17:25. |
28-04-2016, 18:05 | #3 |
Keelah Se'lai Reputacja: 1 | KP poszła na PW mistrzu. Ravanox out
__________________ I am a Gamer. Not, because i don't have a life. But because i choose to have Many. Discord: Adi#1036 |
28-04-2016, 23:55 | #4 |
Reputacja: 0 | rasa :człowiek imię: Krzysztof wygląd :jest to młodzieniec pełen życia jego jasne stargane brązowe włosy świadczą o licznych pobytach w lasach jak i bibliotekach oczy miał podobnej barwy intensywny brąz przypominający kasztany twarz miał przeciętnego kształtu okrągłą wyróżniała ją ogromna liczba piegów sylwetkę posiadał niezwykle szczupłą wręcz chudą (woli jednak jak mówi się na niego szczupły niż chudy) cecha polowanie oznacza cel znacznikami łowcy 1 na turę każdy znacznik zwiększa obrzeżenia kosztuje 1 akcje posiada 3 znaczniki klasa myśliwy talenty pewny strzał zadaje o 50%więcej obrażeń niż normalny strzał czas regeneracji 3 tury podstawy alchemii pierwiastek światło /Natura(ziemia) zalety dobry łucznik przyjacielski mądry(zwłaszcza jeśli chodzi o sprawy natury humanistki itp) honorowy wody nieśmiały bywa strachliwy słabszy fizycznie niezdecydowany słaby matematyk statstyki siła~-10 Walka ~20 Strzelectwo ~ 30 Magia ~0 Inteligencja ~ 20 Szybkość ~ 30 Zręczność ~0 Charyzma ~ 0 Podstęp ~0 zwinność ~0 zainteresowania krziąrzki/wiedza oraz łucznictwo przedmioty długi nuż myśliwski ,kociołek , buty terenowe historia Krzysztof urodził się i wychował w południowym perm żył na wsi w pobliżu lasów i pul od małego interesowało go czytanie i wszelkie inne sposoby zdobywania wiedzy jego Pokój pełen był książek zwojów oraz gazet jednak nie ograniczał się tylko do intelektu fascynowała go natura lasy góry oraz myślistwo namiastka kunsztu drapieżnika szybko więc zaczął się szkolić równie rz w tej dziedzinie okazało się że dzięki treningom i talentowi (sam twierdzi że macza w tym palce zamiłowanie to czytelnictwa)nie tylko jest bardzo dobrym łucznikiem ale potrafi dogłębnie skupić się na celu mówi się że kiedyś powalił jednym strzałem niedźwiedzia który akurat zaatakował go na polowaniu z powodu tego że umiał bronić się przed potworami postanowił zakupić kilka tomów poświęconych alchemii dzięki czemu nauczył się wyrabiać proste mikstury aby pojąć więcej szkolił się podczas wakacji u lokalnego (sprzedają i pomagając w wyrobie rożnych mikstur leczniczych np na upicie ) alchemika po czym pojął podstawy sztuki alchemicznej Jedak sielanka nie trwała wiecznie wybuchła wojna siły nekarskie najechały Perm było już pewne że spokojne czasy minęły W raz z wojną przychodziły trudności pola nie obsiane myśliwi wracali z coraz marniejszymi łupami w końcu zdecydował że powinien znaleźć ludzi do pomocy jak i przeczesać góry tejris krainę wiatru zgodnie z cyklem dziecko smoków powiano znajdować się tam ruszył bez wierzchowca wraz z najwierniejszym przyjacielem człeka psem. Ostatnio edytowane przez smok burzy : 30-04-2016 o 14:53. |
29-04-2016, 12:40 | #5 |
Keelah Se'lai Reputacja: 1 | Imię: Pesara Rasa: elf Wygląd: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com...955bdcd81c.jpg Pierwiastek: woda/ciemność Naród: Keirii Siła: Walka: Strzelectwo: 10 Magia: 20 Inteligencja: 10 Szybkość: 10 Zręczność: 10 Charyzma: 20 Podstęp: 10 Zwinność: 10 Cecha: 50% więcej HP Dwa talenty: magia nekromancji i iluzji, strzał mierzony Zalety: dobra, zna się na magii, łucznik, gadatliwa wady: nieśmiała, słaba fizycznie PŻ: 15 Zainteresowania: magia i broń dystansowa Posiadane zaklęcia: nieumarły stronnik (wskrzeszenia poległego wroga na 3 tury), wywołanie widma (pojawia się zjawa nękająca ludzi przez 3 tury), rozmycie ("kładzie" na sojuszniku bańkę kropel i powoduje, że wrogowie widzą niewyraźnie) Wierzchowiec: Brunatny koń Przedmioty: laska czarodziejki, księga zaklęć, naszyjnik many Historia: Pesara urodziła się Różanym Grodzie. Jest piękną krótkowłosą elfką. Ma czarne lśniące włosy z niebieskim kosmkiem. Nosi krótki top również niebieski. Na szyi ma naszyjnik z krzyżem. Ma jasnoniebieskie oczka. Uwodzi wdziękiem nie jednego mężczyznę. Pesara usłyszała o wojnie na terenach całych odłamków, i że jakiś Nekstar to zapoczątkował. Pesara ma zamiar nie dopuścić do kolejnej wojny i powstrzymać Nekstara. Ravanox out
__________________ I am a Gamer. Not, because i don't have a life. But because i choose to have Many. Discord: Adi#1036 Ostatnio edytowane przez Adi : 30-04-2016 o 14:58. |
30-04-2016, 12:26 | #6 |
Reputacja: 1 | Imię: Prawdziwe imię i nazwisko nieznane, przedstawia się jako Repente Ventus. Rasa: Nieznana. Wygląd: Pierwiastek: Powietrze i ogień mi zostały. :v Naród: Droga. Statystyki: Siła ~ 0 Walka ~ 30 Strzelectwo ~ 0 Magia ~ 20 Inteligencja ~ 20 Szybkość ~ 20 Zręczność ~ 10 Charyzma ~ 0 Podstęp ~ 0 Cecha: Ponad śmiercią: Wskazany cel przez trzy tury nie może zginąć. Czas odnawiania zostawiam w rękach MG. Talenty: Nieopisany ból: Ogromny ból, jaki odczuwa wskazany przeciwnik powoduje, że traci on następną turę. Tnący życie: Kiedy Repente trafia krytycznie, zamiast zadawać dodatkowe obrażenia, leczy wskazany cel. Wartość leczenia jest równa obrażeniom, które zadałby atak krytyczny minus obrażeniom, które zadał. Zalety: Zawsze zachowuje umiar w piciu; honorowy; opanowany; lojalny; skupiony na tym co robi. Wady: Luźno podchodzi do etykiety, na przykład do każdego zwraca się tak, jakby znali się od lat; jest bardzo rozpoznawalny; arogancki; czasem działa z myślą o sobie. Zainteresowania: Podróże oraz alkohol. Historia: Przeszłość Ventusa jest owiana licznymi tajemnicami. Jeśli wierzyć plotkom, jedynie on sam wie skąd wzięły się jego zdolności do oszukiwania śmierci i przedłużania życia tych, którzy są w jego oczach tego godnych. Każdego, kto się go o to zapyta zbywa, bądź obdarza jakąś historyjką. Według niektórych spotkał kiedyś samą śmierć i jako jedyny traktował ją jako inną istotę, a nie ucieleśnienie grozy. Rozczuliło to pragnącą towarzystwa kobietę do tego stopnia, że po długiej rozmowie i masie wypitych sake zgodziła się darować mu życie oraz obdarzyła go ową zdolnością. Inni powiadają, że zaprzedał duszę demonom i to dzięki temu posiadł swoje zdolności. One są też odpowiedzialne za mrok okrywający przeszłe uczynki podróżnika. Jednak wypędził on te bestie ze swojego ciała a teraz szuka sposobu na odzyskanie swojej duszy i uzyskanie odkupienia. Krąży też pogłoska o tym, że sam nic nie potrafi, ale tkwi w nim dusza potężnego wampira. Podstępnie opętał chłopaka w wieku siedmiu lat i podszeptami zmuszał go do poszukiwania jego ciała. Wobec niemożności podołania temu zadaniu przez chłopca, zaspokajał za jego pomocą swą żądzę krwi. Są też tacy, którzy poddają w wątpliwość jego człowieczeństwo. Poza tymi teoriami istnieją jeszcze dziesiątki prawdopodobnych plotek, jednak żadnej z nich nie da się udowodnić bądź obalić. Jasnym jest za to fakt, że ma powiązania z kapłaństwem, chociaż jeszcze nikt nie przyłapał go na modlitwie. Z jakiegoś powodu zgłębiał w przeszłości tajniki mroku, a według niektórych ciągle to robi. Wszyscy wiedzą też, że nosi przy sobie stary, lecz zadbany modlitewnik. Reszta zgromadzonych o nim informacji to zaledwie plotki, przez które stał się właściwie legendą wśród chłopstwa. A to ukarał szlachcica traktującego ludność jak niewolników, a to oszukał smoka, innym razem przegonił trolla czy udaremnił niecne plany jakiegoś czarnoksiężnika. Podobno też skosztował każdego trunku na świecie, choć to akurat bardziej przypomina naigrywanie się z jego miłości do alkoholi niż faktyczną próbę zgłębienia tajemnic tego człowieka. Zaczął zmierzać do Różanego Grodu chcąc dołączyć do drużyny sprzeciwiającej się Neksarowi, jednakże nie wiadomo czemu to robi. Wierzchowiec: Kary koń. Przedmioty: Modlitewnik, butelka saki oraz noże do rzucania. Ostatnio edytowane przez Sakal : 30-04-2016 o 21:02. |
01-05-2016, 01:27 | #7 | |
Reputacja: 1 | Mungo Puddifoot-Ansbach – Hobbit – Cytat:
Pierwiastek: Wiatr Naród: Perum STATYSTYKI:
+ 30 Do podstępu Talenty: ♦ Kamuflaż – Postać potrafi wtopić się w tło, o ile nie jest to wielka różowa ściana. Tego typu umiejętność testowana może być, gdy postać próbuje ukryć się w tłumie, czy tez za pobliskim drzewem. W zależności od typu terenu współczynnik trudności dokonywanego talentu może być modyfikowany. ♦ Zręczne palce – Ta umiejętność służy do przeprowadzania kradzieży kieszonkowej. ♦ Skradanie – Mungo porusza się w terenie w sposób naturalny, odgłosy hałasu, które czyni nie różnią się od odgłosów zaistniałych dla danego terenu. W zależności od typu terenu współczynnik trudności dokonywanego talentu może być modyfikowany. ♦ Językoznawstwo – Bohater posługuje się wybranymi językami nowożytnymi, na tyle by móc w jakiś sposób się nimi porozumiewać z osobą władającymi danym językiem. Zalety: Bystry, otwarty, żartobliwy, kulturalny, elokwentny, tolerancyjny, przenikliwy. Wady: Gadatliwy, nieufny, egoistyczny, złośliwy, dwulicowy, zachłanny, chytry. – EKWIPUNEK – ♦ Płaszcz Łotrzyka (premia do testów podstępu) ♦ Sztylet (zadaje od 1-2 jeśli atakujesz z zaskoczenia x2) ♦ Buty wędrowca (testy zwinności i szybkości są lepiej oceniane) ♦ Wysłużone skrzypki | |
01-05-2016, 10:17 | #8 |
Reputacja: 0 | dobrze kp zatwierdzone ps najlepiej wykonana karta postaci jaką widziałem Owszem, najlepiej wykonana i mógłbyś smoku brać przykład właśnie z takiego pisania. Jestem zmuszona zamknąć rekrutację ze względu na jakość sesji. Jeśli ta ulegnie zmianie nim sesja zostanie zamknięta, wtedy rekrutacja zostanie wznowiona. Pozdrawiam. Ostatnio edytowane przez Nami : 01-05-2016 o 13:24. |
27-04-2016, 14:03 | #9 |
Keelah Se'lai Reputacja: 1 | Zgłaszam się Ravanox out
__________________ I am a Gamer. Not, because i don't have a life. But because i choose to have Many. Discord: Adi#1036 |