Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 12-01-2017, 12:20   #1
 
woltron's Avatar
 
Reputacja: 1466 woltron ma z czego być dumnywoltron ma z czego być dumnywoltron ma z czego być dumnywoltron ma z czego być dumnywoltron ma z czego być dumnywoltron ma z czego być dumnywoltron ma z czego być dumnywoltron ma z czego być dumnywoltron ma z czego być dumnywoltron ma z czego być dumnywoltron ma z czego być dumny
W służbie jej królewskiej mości

Siedziba MI5 w Chatham House na Saint James’s 58 sprawiała niepozorne wrażenie. Ot kolejny budynek w szeregu podobnych do siebie. Budynek wyglądał na niezamieszkały i porzucony, choć w środku pracowali niemal wszyscy najważniejsi oficerowie MI5 i MI6, a co tydzień spotykał się Komitet Podwójnego Krzyża.

Mężczyzna dał przepustkę strażnikowi i ruszył do pokoju zajmowanego przez Johna Cecila Mastermana szefa Komitetu Podwójnego Krzyża. Wysoki mężczyzna o wysportowanej sylwetce przywitał go serdecznie, niemal tak jak wtedy, gdy wykładał historię na uniwersytecie.


- Ginu? – zapytał się i bez pytania nalał szklaneczkę. Jak za dawnych czasów, gdy pijali wspólnie alkohol w klubie dyskusyjnym Christ Church w Oxfordzie. – Nie będę marnował twojego czasu i przejdę od razu do rzeczy. 14 godzin temu w Walii zaginął Hans Williams Belly, podwójny agent, którego przechwyciliśmy rok temu. Miał nadać fałszywą informację o naszych planach, co do lądowania we Francji. Niestety, ale nie zdążył tego dokonać. I choć jest to pewien problem dla nas to ważniejsze jest pytanie, co się z nim stało. Masz go odszukać i sprowadzić go tu z powrotem, a jeżeli nie będzie to możliwe… - Masterman zawiesił głos. Było oczywiste co miał zrobić, jeżeli okaże się, że Hans postanowił uciec. John podał teczkę mężczyźnie. – Wszystko co potrzebujesz wiedzieć o Hansie. – Telefon na biurku zaczął dzwonić – Przepraszam, ale muszę odebrać.

Agent kiwnął tylko głową i wyszedł. Skierował swoje kroki do samochodu w którym czekała jego partnerka - szalona Szkotka Ella McKennzie. Wysoka i zgrabna kobieta o rudych włosach była tyleż piękna, co niebezpieczna. Kąpana w gorącej wodzie, obecnie specjalistka od brudnej roboty, która nigdy nie miał wątpliwości co do tego co trzeba zrobić.
- I jak? - zapytała.
- Byłaś w Walii? – odpowiedział pytaniem na pytanie.
- Byłam w wielu dziurach, ale tam nie. Na kogo polujemy?
- Na niego – wyciągnął zdjęcie i pokazał kobiecie zdjęcia Hansa.
- Śliczna morda – powiedziała. – Wskakuj.

Ruszyli.


*

Hans Williams Belly, Niemiec urodzony w Hamburgu ze związku Angielki i Niemca. 29 lat, ukończone prestiżowe studia w Niemczech i w Anglii. Dwa lata wcześniej i by się spotkali w Oxfordzie. Człowiek znający sześć języków nowożytnych i trzy martwe, specjalista od historii starożytnej i legend, osoba utrzymująca szeroką korespondencję z angielskimi wykładowcami. Wykładowca
w katedrze historii Starożytnej na Uniwersytecie w Hamburgu. Handlarz o
szerokich kontaktach zarówno tu jak i w Niemczech. Członek NSDAP od 1936 r. Złapany na początku 1942 r. w okolicach zamku Tintagel w Kornwalii. Szybko złamany przez ludzi z Podwójnego Krzyża, współpracował wzorcowo aż do zaginięcia. Ostatnie miejsce pobytu miasto Swansea, Collin Road, Miss Parky Bed and Brefkest. Stamtąd miał się udać do John Renkins Rapair, Inc.

Mężczyzna przeczytał papiery i pomyślał o tym, jaką dziwaczną postać będzie musiał łapać. Miał wątpliwości czy taki człowiek mógł być dobrym agentem, ale ze słów Mastrmana wynikało że tak. A stary miał nosa do takich spraw i rzadko się mylił.
- Prześpij się – powiedziała Ruda. Miała rację, ostatnie tygodnie były szalone, a sen rzadkim dobrem. Szkotka złapała krótką przerwę, bo tym jak została postrzelona trzy miesiące temu we Francji. Ty nie miałeś tego szczęścia – Obudzę cię jak dojedziemy.

*

Zatrzymali się parę ulic przed Collin Road. Dzielnica była biedna, a ich pojawienie się przyciągało uwagę młodocianych i samotnych kobiet z dziećmi. Okolica składała się z długiego szeregu jednolitych domków robotniczych, wybudowanych na początku wieku. Rzucali się w oczy czy tego chcieliście czy nie. Agenta to irytowało, Szkotka miała to w głębokim poważaniu.

Pensjonat pani Lilly Park był nieco większym budynkiem niż pozostałe w okolicy, choć jego front był niemal identyczny co sąsiednich. Z jedną zasadniczą różnicą był zadbany, czysty i sprawiał pozytywne wrażenie.
- Panie przodem - powiedział Agent.

--------------------------------------------------------------------------

Witam!

Po długiej przerwie, za namową macek i spełniając jedną z obietnic noworocznych, postanowiłem poprowadzić sesyję.

Wraz z Jej Mackowatością Mirą, która wcieli się w rudą piękność Ellę McKennzie, szukamy współgracza do sesji, płci obojętnej. Osoba ta musi się cechować umiejętność sklecenia kilku zdań w języku polskim które będą pasować do klimatu sesji i musi chcieć wcielić się w rolę Agenta Jej Królewskiej Mości.

Klimat sesji - przyznam się, że jeszcze nie zdecydowałem się czy idziemy w kierunku filmu szpiegowskiego mocno zakorzenionego w świecie realnym i w okresie (II Wojna Światowa), czy też kroczymy dzielnie w rejony Pradawnych Bóstw z Głębin. Mam parę pomysłów, które wydają mi się warte do realizacji a i tak jestem pewien, że Wy, dzielni Gracze, zdepczecie te pomysły bezlitośnie i pójdziecie w sobie znanym kierunku.

Technikalia: 5 dni dla Was, 2 dni dla mnie. Przy czym rezerwuję sobie czwartek i piątek, bo w weekendy jestem zajęty wychowaniem potomstwa. I LI w takie dni schodzi na bardzo daleki plan.

KARTA POSTACI (Ukradziona od Armiela, Pradawnej Łysej Grozy!)

1. Imię, nazwisko i awatar – najlepiej klimatyczny, czarno biały i proszę bez mało realistycznych rysunków, takie KP od razu odrzucę.

2. Cechy postaci

Siła – siła fizyczna bohatera, jego tężyzna i predyspozycje do wykonywania akcji siłowych
Zręczność – refleks, zręczność, zwinność, gibkość i gracja postaci
Wiedza – wiedza i wykształcenie bohatera
Moc – siła ducha i charakteru bohatera, jego wola i samokontrola
Kondycja – odporność na zmęczenie, rany, brak snu, głód, ból i tym podobne czynniki szkodliwe

Wartości cech przyjmują wymiar od 1-5. 1 – słabo, 2 – przeciętnie, 3 – dobrze, 4 – bardzo dobrze, 5 – fenomenalnie

Na starcie macie każdą z tych cech na 1 oraz dodatkowo możecie rozdzielić 10 punktów pomiędzy nie.


3. Umiejętności.

Oto lista umiejętności i krótki ich opis

Antropologia – wiedza na temat kultur obcych i ich zwyczajów
Astronomia – wiedza na temat gwiazd, wydarzeń astronomicznych itp.
Biologia – wiedza na temat żywych organizmów
Fotografowanie – umiejętność robienia zdjęć, wywoływania ich i obsługi sprzętu fotograficznego
Historia – wiedza dotycząca historii
Jeździectwo – umiejętność jazdy wierzchem, najczęściej na koniach
Języki obce – dowolny inny niż rodzinny język za każdy wydany 1 punkt
Korzystanie z bibliotek – umiejętność wyszukiwania informacji, odszukiwania książek w księgozbiorach
Księgowość – wiedza na tematy księgowania, przepływów finansowych, podatków itp.
Mechanika – wiedza i umiejętność naprawy i obsługi sprzętów mechanicznych
Czujność – słuch, wzrok, umiejętność wypatrywania zagrożeń, czujność zmysłów
Okultyzm – wiedza na tematy zakazane i mroczne, ale nie związane z Mitami Cthulhu
Włamywanie – umiejętność otwierania zamków, włamywania się, kradzieży
Perswazja – umiejętność wpływania na innych, manipulacja, charyzma, targowanie się,
Medycyna – pierwsza pomoc, znajomość środków farmakologicznych, wiedza na temat chorób i ich leczania
Pilotowanie samolotu –nazwa mówi sama za siebie
Prowadzenie samochodu – umiejętność dynamicznej jazdy, wykonywania bardziej skomplikowanych manewrów.
Wysportowanie – szybkość biegania, umiejętność skakania, wytrzymałość na długotrwały wysiłek, pływanie i wszystko to, co związane ze sferą aktywności fizycznej człowieka
Psychologia – znajomość ludzkiej natury, empatia, jak też psychologia w ścisłym rozumieniu tego słowa
Walka wręcz – walka przy pomocy nóg, rąk, głowy, zapasów
Walka bronią – szermierka za pomocą mniej lub bardziej szlachetnych narzędzi destrukcji
Strzelanie – strzelanie z pistoletów, karabinów i wszelkiej zwykłej broni zasięgowej
Skradanie się – umiejętności pozostawania niezauważonym, ukrywania się jak tez podejścia bezszelestnego do celu i np. podsłuchanie rozmowy
Sztuka – wiedza na tematy związane ze sztuką: muzyką, teatrem, rzeźbą lub też praktyczne jej zastosowanie
Inne – dowolne, zgodne z konwencją gry, stworzone przez gracza

Do rozdysponowania na umiejętności macie 30 punktów.

Przyjmują one wartość od 0 do 5.

0 – nic lub niewiele umiesz na ten temat,
1 –masz solidne podstawy,
2 – wiesz tyle, co przeciętny praktyk w danej dziedzinie,
3 – możesz dzięki tej wiedzy zarabiać na chleb, uznać się za praktyka – specjalistę,
4 – naprawdę wiele wiesz i umiesz,
5 – jesteś autorytetem wśród wielu ludzi zajmujących sie daną dziedziną.

4. Wady.

Możesz ubarwić swoją postać jakimiś wadami (nie więcej niż trzy). Za każdą wzięta wadę możesz dodać sobie 3 punkty do puli 30 pkt. przeznaczonych na umiejętności. Nie podaję przykładów wad, lecz mogą one dotyczyć zarówno ułomności fizycznych, jak i psychicznych. Nie możesz dobrać więcej niż 3 wady dla swojego bohatera.

5. Pochodzenie.

Wasza postać powinna być lojalnym poddanym Jej Królewskiej Mości, który w pewnym okresie swojego życia, między 1920-26, uczęszczał do Oxfordu. Poza tym całkowita dowolność.

6. Historia postaci i jej osobowość.

Maksymalnie jedna strona A4 która opowie mi o tym, kim jest Wasz bohater. Jaki ma zawód, ile ma lat, jakie ma motywacje życiowe, czym się kieruje, jak się zachowuje itp. Wiecie, o co chodzi - jak to zawsze piszę - zaczarujcie mnie.


NA KARTĘ CZEKAM DO 28 stycznia 2017 roku do godziny 12:00, ale zastrzegam że jeżeli dostanę kartę która mi się spodoba wcześniej to rekrutację zakończę
 
__________________
"Co do Regulaminów nie ma o czym dyskutować" - Bielon przystający na warunki Obsługi dotyczące jego powrotu na forum po rocznym banie i warunki przyłączenia Bissel do LI.

Ostatnio edytowane przez woltron : 12-01-2017 o 14:11. Powód: Ella jest Szkotką nie Szkotem.
woltron jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 04:30.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169