|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
14-01-2018, 18:06 | #1 |
Reputacja: 1 | [WFRP 2ed.] Liczmistrz 10 Brauzeit 2510, Reikland, Imperium Zapomniany przez samego Morra cmentarz, dwie godziny od Ubersreiku. Mrok, pływająca między nogami mgła. Wiedzieli, na co się piszą, robili to od dawna i to dawało im żyć. Sprawiało, że mieli czym zapłacić za żarcie i morze piwa, które otępiało. Pozwalało zapomnieć o okropieństwach, których się dopuszczali. Kolejne zlecenie było jedynie rutyną. Pod osłoną nocy zakradli się na cmentarz we trójkę, wiedząc, co muszą zrobić. Uwe i Heinrich kopali, Jens stał z latarnią nakrytą materiałem i wsłuchiwał się w ciszę nocy, obserwując okolicę pogrążoną w mroku. Mannslieb oświetlał ponure konary drzew, które wyciągały ku niemu swoje gałęzie, niczym ramiona jakichś prastarych istot, ale zdążył się już do tego przyzwyczaić. Cześć! Jak to mówią: do trzech razy sztuka. Moje poprzednie dwie rekrutki nie wypaliły, więc spróbuję teraz z tym, w czym znam się najlepiej, czyli z Warhammerem. Chcę Wam zaproponować dość popularną w zamierzchłych czasach (ale i nadal sympatyczną oraz pozwalającą dobrze się bawić) mini-kampanię "Liczmistrz", której protoplastą była przygoda do bitewniaka pod nazwą "Terror of the Lichemaster". Kiedyś już prowadziłem ją tutaj, chociaż prowadziłem to za duże słowo - sesja padła po dwóch moich postach, z mojej winy. Tym razem jednak mam zamiar doprowadzić ją do końca, zwłaszcza, że mam czas i chęci na grę. A nieumarli, najsławniejszy nekromanta Imperium i odcięta od świata wioska w Górach Szarych to chyba odpowiednia rekomendacja, prawda? Przygoda pochodzi z dodatku do 1. edycji WH, jednakże rozegramy ją na mechanice 2. edycji. W drużynie przydadzą się postaci walczące, potrafiące odnaleźć się w terenie, a także czarodziej - jeśli dostanę kilka kart magów, wybiorę tę najlepszą. Może przydać się również kapłan. Nie obowiązuje jednak zasada "kto pierwszy, ten lepszy", tylko konkurs kart. Jak mówi plakat zapraszający do przedsięwzięcia, przyda się zróżnicowana drużyna. Mechanika będzie używana zakulisowo i właściwie szczątkowo, by dodać element losowy. Ważne będzie to, co gracz napisał, jego deklaracja, pomysłowość, dokładny opis działania. Punkty Przeznaczenia losuję dla Was ja, codziennie macie jednak do dyspozycji 3 Punkty Szczęścia. Będę wymagał postów rozsądnej długości - nie za długie, nie za krótkie, optymalnie pół strony A4. No i najważniejsze jest zostawienie deklaracji, żebym wiedział, co postać robi, aby nie była zawieszona w próżni. Gra rozpocznie się 17 Brauzeita 2510, czyli grubo przed Burzą Chaosu, w Reiklandzie, na szlaku do klasztoru La Maisontaal, do którego zmierzacie z Ubersreiku, jako drużyna zainteresowana pracą dla ojca Jeana. TECHNIKALIA:
Tempo gry: 5 dni dla Was, 2 dla mnie. Media: bez google doca, gra tylko na forum, choć nikomu nie zabraniam go używać indywidualnie według potrzeb. Oprócz komentarzy otwarty zostanie wątek z materiałami, gdzie będą opisane miejsca, NPC itd. Ilość miejsc przy stole: 4-6. Termin nadsyłania kart: 28.01.2018, północ. Tylko na PW, preferuję google docks. Pozdrawiam i zapraszam, a jeśli są jakieś pytania, z chęcią odpowiem ZGŁOSZENIA: - Douko Rebikov, człowiek, weteran (Feniu, KP kompletna) - Dieter Krankbaum, człowiek, łowca wampirów (Ronin2210, KP kompletna) - Viktoria Wilenborg, człowiek, sierżant (Hakon, KP kompletna) - Pierre-André Gouffran, człowiek, rycerz królestwa (Carnal Grief, KP kompletna) - Ludo Kołodziej, niziołek, łowca wampirów (pi0t, KP kompletna) - Bardak Gurazsson, krasnolud, zabójca olbrzymów (Gob1in, KP kompletna) - Vincent Hartstein, człowiek, cyrulik (Porando, KP prawie kompletna) - Bianca Schmidt, człowiek, czarodziejka ognia (Layla, KP kompletna) - Félix von Vessel, człowiek, zwadźca (Kerm, KP kompletna) Ostatnio edytowane przez Mroku : 28-01-2018 o 19:03. Powód: zmiana w technikaliach odnośnie ekwipunku i dopisek odnośnie nadesłanych KP. |
14-01-2018, 19:23 | #2 |
Reputacja: 1 | To ja się zgłaszam po raz kolejny do Twojej rekrutacji. Pierwsza profesja kompletna? Z drugiej dwa rozwinięcia, dobrze rozumiem? Ostatnio edytowane przez Feniu : 14-01-2018 o 19:38. |
14-01-2018, 19:31 | #3 |
Reputacja: 1 | Ostatnio zgłosiłem się już do 2 sesji,tylko że jedna zaczyna się dopiero w lutym i to jeszcze nie wiem,czy się do niej dostane,toteż zastanawaim się nad nadesłaniem KP,problem jest taki,że uniwersum WH jest mi kompletnie obce. Orientuje się mniej więcej,o czym ono jest,jednak nie grałem w nic,nie oglądałem czy czytałem. Dlatego mam pytanie do autora,czy znajomość uniwersum jest w jakimś stopniu istotna? (nie mówie tu o tworzeniu postaci,bo tego mogę się nauczyć,w końcu jest pełno poradników na tym forum,chodzi mi o znajomość uniwersum). |
14-01-2018, 20:23 | #4 |
Reputacja: 1 | Dokładnie tak, Feniu. Czekam na kartę ShrekLich, wybacz, ale wolę ludzi, którzy mają jakiekolwiek pojęcie o uniwersum, w którym grają. |
14-01-2018, 20:50 | #5 |
Reputacja: 1 | Mroku jakiego podejścia do rozgrywki oczekujesz od graczy:
Kolejne pytanie odnośnie mechaniki (albo MG, zależy jak na to spojrzeć). Jesteś w stanie podpowiedzieć jakieś rozwiązania szopu który o młotkowej mechanice wie tyle, że ta istnieje i opiera się na d%? Jeszcze jedna sprawa, jeśli historia ma być tylko na jedną stronę A4 to rozumiem, że chcesz tylko suche fakty, żadnego rozpisywania się i lania wody o tym jak to uwodziliśmy dziewice w opresji, w pień wyrzynaliśmy nadpobudliwych ojców i przed wściekłymi kapłanami czmychaliśmy? Może jednak dasz się przekonać do nieco dłuższej historyji? I na koniec, mówiąc o "jesiennym klimacie" masz na myśli pogodę a nie klimat niesławnej "Jesiennej Gawędy" prawda? PRAWDA?! No bo ja na przykład chciałbym, by moja postać miała jakieś szanse na przeżycie, inne niż przez opuszczenie miejsca akcji przygody w pierwszym poście. |
14-01-2018, 21:12 | #7 |
Reputacja: 1 | W takim razie życzę powodzenia z sesją i miłej zabawy. |
14-01-2018, 21:43 | #8 |
Reputacja: 1 | Proszę i mnie wpisać na listę chętnych Jutro zabieram się za KP |
14-01-2018, 22:03 | #9 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
Poczynając od podstaw, kończąc na konkretnej mechanice, która interesuje postać (czarowanie, walka w zwarciu, na dystans itp). Budowanie postaci to też nie jest kosmiczny trud, najprościej będzie, jak otworzysz sobie podręcznik podstawowy na profesjach zaawansowanych i wybierzesz jakąś, która Ci się podoba, potem sprawdzisz, jakie ma profesje wejściowe i czy któraś z nich jest podstawową. Jak nie trafiłeś, to szukasz dalej Miej nadzieję, że pogodę Ta Gawęda nie jest niesławna bez powodu. | |
15-01-2018, 07:10 | #10 |
Reputacja: 1 | Googolplex, przygoda toczy się w wiosce Frugelhofen i okolicach, więc przyda się, żeby bohaterowie graczy byli jednak zaangażowani w to, co tam się dzieje. Na pewno będzie nieco heroicznie, ale też i dark. Co do jesieni, to chodziło mi oczywiście o pogodę, a nie serię artykułów Trzewika Mechaniką zupełnie nie musisz się przejmować bo będzie po mojej stronie, Twoim zadaniem jest tylko zrobić ją od strony bohatera (a to też jest proste, wystarczy jechać zgodnie z podręcznikiem). Zresztą, Avdima się zadeklarował, że Ci pomoże, więc problem solved. Co do historii, jeśli chcesz się rozpisać bardziej, to się rozpisz, byle to nie było 12 stron, bo raczej nie będzie mi się chciało tego czytać hen, Hakon, właściwie liczyłem na to, że się zgłosicie Czekam na KP |