Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 30-12-2018, 12:42   #1
 
abishai's Avatar
 
Reputacja: 1 abishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputację
To the Hell and Back

Park Narodowy Yellowstone to park narodowy położony w Stanach Zjednoczonych, na terenie stanów Wyoming, Montana i Idaho. Park narodowy Yellowstone jest najstarszym parkiem narodowym na świecie. Na terenie parku znajdują się słynne gejzery, gorące źródła, wulkany błotne, fumarole i wodospady. I olbrzymi niewypał natury… Jak kiedyś to wybuchnie to cóż. Już coś takiego raz wybuchło na obszarze Syberii millenia temu i zakończyło okres Permu i życie wielu gatunków roślin. Wybuch pod Yellowstone może nie być tak dewastujący, ale pewnie zdewastuje USA.

W 2099 Yellowstone eksplodowało, ale jakoś nie zdewastowało USA… za to otworzyło wrota piekieł. Albo portal międzywymiarowy, albo… wnętrze Ziemi? Cokolwiek się stało, zaowocowało hordą “diabłów” wylewających się z czeluści, gdzieś w środku Yellowstone i atakujących ludzi swomi pazurami i paszczami jak fenomenami, które to jedni określali jako moc psioniczne. Inni wprost mówili o magii. Te jednak sprawy zostawmy naukowcom, teologom i politykom.
Wy tym się nie zajmujecie, wy jesteście Armored Shock Troops, w skrócie AST.
Ale poza oficjalnymi dokumentami mało kto was tak określa. Mówią o was Doomguy’s


Jesteś ludzkimi czołgami XXI wieku. Wspomagany pancerze pozwala wam wytrzymać silny ostrzał i daje nadludzką siłę. Broń o wzmocnionej sile ognia przerabia dosłownie na miazgę. Jeśli Doomguy’e wkraczają na pole bitwy, to lepiej mieć za sobą czołgi i artylerię, bo zwykły ostrzał z AK-47 raczej ich nie wybije do nogi.

I teraz właśnie przyszedł kolejny test dla Doomguy’i po kryzysie na sztucznych wyspach Morza Południowochińskiego.

I Doomguy’ami jesteście wy… cóż… sześcioma z nich, co daję połowę oddziału. I nie musicie być facetami. Wystarczy spełnić tylko wymogi fizyczne.US Army nie dyskryminuje ze względu na płeć i rasę.
Wymogi te nie są duże… wymagana będzie siła 12 + lub 18+ w pewnych przypadkach. W końcu zbroja swoje waży, zwłaszcza gdy padną baterie.

Oddział AST składa się zwykle z 12 + dowódca. Jest zrzucany na spadochronach, ew dowożony APC, by ze wsparciem czołgiem lub bez, stanowić formację przełamującą opór wroga.

W takiej formacji są uwzględnione różne role do wyboru.

- Przywódca - codename: leader. -Jego rolą jest dowodzenie, ma lekko lepszy pancerz z dodatkowymi funkcjami ale nieco lżejsze uzbrojenie niż szeregowi żołnierze. Jego rolę pełnić będzie NPC.
- Żołnierz. - codename:meatboy. - Szeregowi wojacy uzbrojeni w standardowy karabin i pancerz (co nie znaczy że kiepski, zarówno broń podstawowa jak i pancerze, są uznawane za elitarne uzbrojenie). Zwykle stanowią co najmniej połowę oddziału. 1 miejsce na oddział.
- Sanitariusz- codename: medic. - Charakteryzuje się zwykle lekkim uzbrojeniem i wyposażeniem służącym do zajmowania się rannymi. Z reguły nie bierze bezpośredniego udziału w walce trzymając się z tyłu i nadzorując stan życia podległych mu żołnierzy na monitorze hełmu.1 miejsce na oddział.
- Technik- codename: mechanic- Pełni tę samą rolę co sanitariusz, tyle że dla pancerzy noszonych przez żołnierzy, poza tym zwykle jest kierowcą pojazdów oddanych pod opiekę oddziału. Poza tym pełni w oddziałach rolę drugiego grenadiera. 1 miejsce na oddział.
- Saper- codename: miner- Żołnierz wyróżniający się uzbrojeniem i pełniący dwie role. Jest zarówno specem od rozbrajania/zakładania ładunków wybuchowych. Jak i zajmuje się rozwalaniem czołgów i wszelkich innych opancerzonych pojazdów wroga. 1 miejsce na oddział.
- Grenadier - codename: heavy - uzbrojeni w przenośne miniguny grenadierzy służą jako szpica oddziału ciągłym ostrzałem zmuszając wroga do zaniechania prób kontrataku. Ich pancerze są mocniejsze i wytrzymalsze na ostrzał, ale przy tym cięższe, nieruchawe i wymagające więcej siły fizycznej. A i amunicja do miniguna wyczerpuje się dość szybko. 1-2 miejsc na oddział.
- Zwiadowca. -codename: hawkeye.- zwiadowcy mają zwykle lżejsze pancerze, ale za to z kamuflażem maskującym. Są też uzbrojeni w najnowsze cacuszka, czyli snajperskie karabiny elektromagnetyczne, czyli railguny. Ale… są też rzadko dołączani do oddziałów z uwagi na to, że Doomguy’e walczą na średnim i bliskim zasięgu przez co taki strzelec rzadko ma okazję się popisać umiejętnościami. A i zwiadu zwykle dokonują inne jednostki US Army. 0-1 miejsce na oddział.

Tak więc chętnych do roli mocarnych pięści US. Army potrzebuję od 4 do 6, mamy niedaleką przyszłość. Parę rzeczy się rozwinęło, inne nie. To jeszcze nie cyberpunk, choć są już wszczepy i protezy… tyle że głównie medyczne i raczej nie ma co liczyć na supercyborgów. Nie ma jeszcze broni laserowej, acz są już inne futurystyczne zabawki.

Sesja będzie rozgrywana w systemie Modern Path z postaciami na poziomie 8. System ten jest pathfinderową wariacją na temat D20 i zamierzam wyjaśnić kwestię kreacji postaci w nowym roku. Sama rekrutacja zacznie
4 I i potrwa do 3 II.
Około 4-go podam wymagania co do postaci i przesyłania KP, a póki co… czekam na pytania dotyczące świata, postaci i samej rekrutacji.
I zapraszam.

Co do problemów z mechaniką.

Mechanicznie Modern Path jest po prostu pathfinderową wersją D20 Modern.
I tylko wygląda skomplikowanie.
Pierwsza tabelka przy Class Features jest taka sama dla każdej postaci.
Archetype, Difficulties, Heroics, Talent, Traits – wszystko to definiuje postać i łatwo znaleźć odnośniki do tego na tej stronie.
Potem należy wybrać jedną z sześciu paths odnoszących się do atrybutów.
Jest to sześć tabelek, które zawierają to co zwykły zawierać kardy do D&D/Pathfindera.
Base Attack, Fort Save, Ref Save, Will Save oraz Hit Dice per Level: Skill Ranks per Level:
Mając górną tabelkę i jedno z wybranych ścieżek, ma się wszystko co potrzeba by stworzyć postać. Reszta to trzymanie się przepisu w tym dokumencie.

Co do postaci, to oczywiście rasa człowiek z odpowiednimi benefitami, skille w pathie maksymalny poziom mają równy poziomowi postaci i na każdym poziomie można wydać jeden punkt na skilla. Natomiast skille klasowe mają ten plus, że postać ma bonus +3 do nich, jeśli wykupiła choć 1 poziom. Atuty dostaje się jeden na pierwszym i po jednym na każdy nieparzysty poziom, atrybuty co czwarty poziom. A propo atrybutów to do rozdysponowania macie na początek 32 punkty i kalkulator dla ułatwienia do tego. W „Other” wpisujecie 32 i pilnujecie by wyszła ta wartość, a potem pamiętajcie o bonusie z rasy. I to chyba wszystko w kwestii jak zrobić postać.

Oprócz mechanicznej części, oczekuję:
Imię i nazwisko postaci
Awatar + opis wyglądu
Co inni towarzysze broni o niej wiedzą
( i tu trzeba trochę napisać. Chcę postaci, a nie zbioru cyferek)
I to wszystko nie powinno mieć problemu w zmieszczeniu się na PW. Można też wysyłać linki do doców lub kart mythweaver. (Tam też jestem abishai).
 
__________________
I don't really care what you're going to do. I'm GM not your nanny.

Ostatnio edytowane przez abishai : 15-01-2019 o 22:07.
abishai jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:15.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172