Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 10-09-2020, 20:05   #1
 
Micas's Avatar
 
Reputacja: 1 Micas ma wyłączoną reputację
Lightbulb [Wh40k - Dark Heresy 2ed] Warsztaty

Bry


Zapraszam na kolejną odsłonę warsztatów Wh40k, tym razem w drugiej edycji Dark Heresy. Zainteresowanych na początek proszę o zapoznanie się z tym archiwalnym tematem. ([Wh40k - Dark Heresy 1ed] Warsztaty) Wszystko co tyczyło się warsztatów pierwszej edycji tyczyć się także będzie i drugiej, z paroma wyjątkami.

Realia settingu

DH2ed nie dzieje się już w Sektorze Calixis, a w Sektorze Askellon, położonym nieco bardziej na uboczu (czytaj: zadupie), acz wciąż w "płn.zach." rejonie Drogi Mlecznej, relatywnie niedaleko Calixis. To, co różni ów starożytny (na pewno starszy od Calixis) sektor jest pewna specyficzna "katastrofa naturalna", z którą Askellon zmaga się od setek lat i która narasta, trawiąc dumny niegdyś rejon Imperium jako rak.

Mowa jest o Pandemonium - stałej, paskudnej sieci burz Osnowy, rozciągającej się wszem i wobec po prawie całej immaterialnej stronie sektora. Sztormy te, onegdaj okazyjne i mało problematyczne, dziś potrafiły zamykać podróże międzygwiezdne i międzysektorowe na całe miesiące oraz znacząco utrudniać je w "udrożnionych" okresach. Za pośrednictwem tej klątwy Askellon przestało ekspandować, a zaczęło się wręcz zapadać - kolejne słoje pnia drzewa, niegdyś zdrowego, poczęły chorować, gnić, odpadać. Kaznodzieje wieszczą pełzający koniec świata i prawią kazania o zgorszeniu mieszkańców Askellon, których Bóg-Imperator przeklął za grzechy. Arystokracja pogrąża się w nostalgii, skostniałym tradycjonalizmie pozbawionym już wartości bądź wprost oddaje się marazmowi. Na chorej tkance sektora żerują sekty, kulty i przestępcze kartele, a gdzieniegdzie także plugawi xenos.

W takich realiach agenci Inkwizycji dwoją się i troją aby utrzymać sektor w ryzach Imperium i zdusić przejawy herezji, nim kropla przeleje askellońską czarę goryczy. Pytanie, czy im się uda?

Miejscem akcji tej sesji będzie planeta Hulee V - typowy świat-ul / świat kopców (hive world), gdzie świeżo upieczona drużyna Akolitów z Ordo Xenos weźmie udział w śledztwie przeciwko zakusom Trade Sable (w spolszczeniu Czarny Kartel), ogólnosektorowej szajce przestępczej tzw. "zimnych handlarzy" (Cold Traders, ludzie handlujący zakazanym xenotechem i xeno-artefaktami za gelt oraz organizujący nielegalne ekspedycje xeno-archeologiczne).

Technikalia

W oparciu o udostępnione poradniki kandydaci muszą klepnąć mechanikę postaci, którą MG następnie sprawdzi i skoryguje. Pomóc mu w tym ma mentor - doświadczony gracz, który weźmie sobie na bary pomoc graczom i MG oraz pokazywanie świeżakom jak grać na swoim przykładzie. Na tej sesji przewiduję miejsca dla 1-2 mentorów.

W systemie generacji postaci jest osiem Ról, czyli de facto klas postaci. I tylu też graczy przyjmę, po jednym na klasę.

Role i wstępna lista graczy:
- Chirurgon (Chirurgeon), <- Hurgrim [karta ukończona] (zgłoszenie poprzez PW)
- Hierofant (Hierophant), <- 131313 [karta ukończona]
- Mędrzec (Sage), <- wolny
- Mistyk (Mystic), <- Alex Tyler [karta ukończona]
- Ryzykant (Desperado), <- Veynar [karta ukończona]
- Śledczy (Seeker), <- Azrael1022 [karta ukończona]
- Wojownik (Warrior), <- wolny
- Zabójca (Assassin). <- Mi Raaz [karta ukończona]

Przeszłości i Pochodzeń jest mniej aniżeli Ról, więc jeśli będziemy mieli komplet graczy, to na pewno dojdzie do powtórzeń. To powiedziawszy, byłoby miło jakby zostały wykorzystane wszystkie Pochodzenia/Przeszłości przynajmniej raz.

Dla tych, którzy brali udział w warsztatach 1 edycji: w drugiej edycji wolałbym skupić się na nowych aspektach. Mechanika Śledztw, Subtelności, Wpływu, etc. oraz pominięta przez nas mechanika środowiskowa czy rozbudowane testy Umiejętności. Acz, jeśli będziemy mieli czas i pałera, to będą też niepotrzebne walki. Mimo iż mistrz zakazał mi toczenia niepotrzebnych walek...

I w zasadzie tyle - reszta jak w poprzedniej rekrucie. Dopuszczone podręczniki: główny i errata v.1.1. Kolejka 3+1, czyli 3 dni dla graczy i 1 dla MG. Termin rekrutacji ustalmy na przyszłą sobotę, tj. 19 września, z możliwością ew. przedłużenia. Sama sesja potrwa ok. 2-2,5 miesiąca.

Zapraszam do zgłaszania się i zadawania pytań.



 
__________________
Dorosłość to ściema dla dzieci.

Ostatnio edytowane przez Micas : 10-07-2021 o 10:42.
Micas jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 06:45.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172