| [Pathfinder 1ed.] Maska Mumii Starożytne ziemie Osirionu pokryte są piaskami czasu, a niezwykłe tajemnice i ogromne bogactwa leżą tuż pod spieczoną słońcem powierzchnią. Gdy współczesny Osirion po raz pierwszy od stuleci otwiera swoje katakumby i grobowce dla osób postronnych, wiele z tych zaginionych skarbów i tajemnic wyłania się spod gorących piasków - niektóre bardziej kłopotliwe niż inne. Hakotep I, zapomniany przez wielu faraon został okradziony podczas pogrzebu. Tajemnicza sekta odebrała mu serce i maskę pogrzebową, obie zawierające część jego duszy. Pozbawiony szansy przejścia w życie pozagrobowe podczas swojego pogrzebu, Hakotep od tysiącleci istniał w zawieszeniu pomiędzy życiem a śmiercią. Niedawne odkrycie jednego z tych zagubionych fragmentów duszy pozwoliło uwięzionemu faraonowi ponownie zaczepić się w świecie żywych, aby naprawić wyrządzone mu krzywdy, podczas gdy kult czczący go jako boga-króla rósł spokojnie w siłę w sercu Osirionu. Czy grupa bohaterów będzie w stanie przeciwstawić się starożytnym strażnikom faraona, plugawym kultom i płonącym piaskom pustyni, aby powstrzymać odrodzenie się starożytnego tyrana? * * *
Witam Was serdecznie w mojej pierwszej rekrutacji na LI!
Chciałabym zaprosić Was do przygody (kampanii) rozgrywającej się w całości w Osirionie, czyli pathfinderowym starożytnym Egipcie. Wiecie, piramidy, gorące piaski, duszne grobowce, piękne kobiety i starożytne niebezpieczeństwa Postaci zaczynają na 1 poziomie, ale w czasie swoich przygód mogą dojść aż do 17. Ja na razie chciałabym rozegrać pierwszy scenariusz z tej kampanii, który w większości toczył się będzie w katakumbach. Mam zamiar również potrenować sobie mechanikę "na żywym organizmie" a teorię najlepiej uskuteczniać w praktyce, dlatego też ta rekrutacja. Od razu uprzedzam, że to będzie moja pierwsza sesja pbf w roli MG, więc w razie czego będziecie musieli mi wybaczyć pewne niedoskonałości warsztatowe czy inne takie. Może się też okazać, że zupełnie się do tego nie nadaję i sesja szybko się skończy, więc lojalnie ostrzegam. Zapisujecie się na własną odpowiedzialność Fabuła
Kampania rozpoczyna się w osiriońskim mieście Wati, gdzie kościół Pharasmy po raz pierwszy od setek lat otwiera nekropolię miasta, umożliwiając odkrywcom i poszukiwaczom przygód (oraz skarbów) zagłębić się w duszne korytarze katakumb i grobowców w poszukiwaniu utraconych skarbów Ozyryjczyków. BG biorą udział w loterii i zostają przydzieleni do przeszukania trzech grobowców. Oczywiście nie będzie to praca lekka, łatwa i przyjemna, gdyż podziemia kryją w sobie starożytne niebezpieczeństwa i ... coś więcej, ale to już wyjdzie nam w czasie gry. Początek gry będzie sprzyjał odgrywaniu i zagłębieniu się w postać, potem będziemy mieć typowy dungeon crawling.
Przygoda zakłada, że wszystkie postaci znają się w momencie rozpoczęcia gry i tworzą drużynę odkrywców (jej nazwę wymyślicie sami, gdy już zostanie wybrany skład do gry - jest to ważne fabularnie). Jak się poznaliście, zostawiam Wam. Może bohaterowie byli przyjaciółmi z dzieciństwa i postanowili przybyć do Wati, by się wzbogacić? A może poznali się w stolicy Osirionu, Sothis i słysząc o otwierających się nekropoliach postanowili połączyć siły, by wziąć udział w przygodzie życia? Możliwości jest mnóstwo. Nie będą oni zresztą jedyną drużyną, która zechce położyć swoje dłonie na starożytnych skarbach Tworzenie postaci Poziom: 1. Awanse przy kamieniach milowych kampanii. Atrybuty: Point buy 20 punktów, z czego żadna cecha nie może być powyżej 18 ani poniżej 8. Kalkulator. Dozwolone materiały: Wszystko z tego SRD jest dozwolone. Rasy: Preferowane Core i niektóre z Featured, pozostałe trzeba skonsultować ze mną. Wybrana rasa nie powinna mieć więcej, niż 13RP. Klasy: Nie dopuszczam summonerów, samurajów, ninja, antypaladynów i gunslingerów (aczkolwiek Bolt Ace jest dostępny), jak również żadnych materiałów 3rd party. Archetypy dozwolone. Charaktery: Tylko dobre i neutralne postaci. Traits: Standardowo 2 traity + 1 jeden kampanijny z tego przewodnika gracza + plus 1 dodatkowy regional trait dla postaci pochodzącej z Osirionu. Bez drawbacków. Format KP: Mechanika na Myth-Weavers (proszę wybrać kartę 'Pathfinder (Experimental)'), udostępniona dla Umbree. Fabularne rzeczy na docu. HP: pełna kość na 1. poziomie, potem połowa zaokrąglona w górę. Historia: Zaczynacie na pierwszym poziomie, więc nie oczekuję długiej historii - kluczowe jest zawarcie informacji dlaczego jesteście w Wati, co robiliście przedtem, kilka zdań na temat wyglądu i charakteru postaci też się przyda. Do tego avatar - tylko arty, bez mangi, czy realnych zdjęć. Ekwipunek: 300gp do wydania na potrzebne rzeczy. Nie kupujcie wierzchowców, przygoda będzie toczyć się głównie w katakumbach.
Gramy z Hero Points. Na starcie macie 1 punkt.
Gramy z Background Skills
Diplomacy, Knowledge (wszystkie), Perception i Survival to bardzo ważne skille w tym AP. Appraise też będzie użyteczne. Sprawy techniczne Ilość graczy: 4-5, choć bardziej 4. To moja pierwsza przygoda w roli MG i nie chcę brać za dużo na swoje barki. Mechanika: Jak najbardziej transparentna, do tego celu będzie używana Kostnica. Gracze wykonują swoje rzuty, MG swoje. Walki będą prowadzone na gdocu lub w komentarzach. Wyniki testów przeprowadzanych przez MG dla popchnięcia akcji do przodu będą prezentowane w postach. Częstotliwość odpisów: 3 dni dla gracza, 2dla MG. Można przespać turę, ale należy mnie o tym wcześniej poinformować, wtedy bohater będzie BOT-owany. Brak terminowego odpisu będzie karany ostrzeżeniem, po uzbieraniu 3 będę zmuszona usunąć gracza z sesji, Długość odpisów: dowolne, treść w moim odczuciu powinna być zależna od dostępnego materiału, więc nie ma co na siłę z siebie żył wypruwać, byle tylko zapełnić post. Te same zasady obowiązują mnie - gdzie będzie można, to będę starała się pisać więcej, a gdzie nie, to mniej, bez lania wody,
Gramy tylko na forum, wspólne dialogi możecie budować ze sobą w docu i wklejać do postów. Rekrutacja potrwa do 23.11.2020, północy.
Pytania na PW oraz w temacie, pełne karty wysyłajcie mi na PW z linkiem do mechaniki.
Have fun! PEŁNE ZGŁOSZENIA:- Alex Tyler - rogue
- Kerm - sorcerer
- Sindarin - alchemist
- Arvelus - barbarian
- Stalowy - cleric
- Rahaela - bard
- Ayoze - ranger
Ostatnio edytowane przez Umbree : 23-11-2020 o 16:03.
|