Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 24-11-2023, 13:46   #1
 
cat meat's Avatar
 
Reputacja: 1 cat meat nie jest za bardzo znanycat meat nie jest za bardzo znanycat meat nie jest za bardzo znanycat meat nie jest za bardzo znanycat meat nie jest za bardzo znanycat meat nie jest za bardzo znany
[Świat Mroku] Zmiana warty przy trumnie


Książe Krakowa zniknął. To nie za dobrze, bo od pozostałych wampirów dzieliła go przepaść. Książę, stare wampirzysko pamiętające rozbicie dzielnicowe, stanowił fundament stabilności w mieście. Pozostałe wampiry łączy jedna myśl - każdy z nich chciałby odnaleźć Księcia, a zarazem wolałby nie ryzykować, faktycznie podejmując w tym kierunku jakieś działania. I tak, aby żaden z nich nie wybił się przed resztę, postanowiły wspólnie przydzielić sobie warunkowy przywilej objęcia jednego sługi. Warunkowy, bo gdy Książę się, daj Boże, odnajdzie, to sam postanowi, czy należy ten przywilej podtrzymać, czy też raczej pozbyć się nowo powstałych wampirów i ukarać resztę. Tak powstała grupa totalnych nowicjuszy będzie zmuszona odnaleźć się w mrocznym świecie pełnym intryg, stawiając czoła wielu wyzwaniom - zarówno tym pochodzącym od ich sire, jak i nie.

Witam i zapraszam wszystkich chętnych, by wcielić się w świeżo zmartwychwstałe wampirzyska, do kampanii "Zmiana warty przy trumnie". Jest to autorska kampania, którą obecnie prowadzę na żywo z moją stałą grupą. Powoli zbliżamy się jednak do końca, a ja jestem zainteresowany, poprowadzeniem jej ponownie dla nowych graczy. Jest to długa, wielowątkowa kampania, która kładzie nacisk na fabułę.

Tak jak napisałem we wstępie, gracze wcielają się w zupełnie nowe wampiry, dosłownie dobę po przemianie. Dlatego jest to kampania zarówno dla znających system, jak i zupełnych nowicjuszy - możecie poznawać świat gry razem z waszą postacią.


W tytule jako system podałem Świat Mroku. Korzystam w 80% z pierwszej edycji Kronik Mroku (ew. Nowy Świat Mroku), bo akurat taki miałem pod ręką, ale żaden ze mnie purysta. Pozostałe 20% to zasady i lore autorskie bądź zaczerpnięte z innych edycji. Wszystkie zmiany zostaną zakomunikowane, natomiast w przeciwnym wypadku można traktować pierwszą edycję Kronik Mroku jako bazę.

Kampania polega na stworzonych przeze mnie NPCach i questach. Tych pierwszych jest około 100, tych drugich około 50. Staram się, by gracze nie spędzali czasu z nienazwanymi postaciami bez osobowości, tylko z osobami z krwi i kości, które mają swoje cele i racjonalnie do nich dążą. Co do questów, jest tam oczywiście główna linia, jak i sidequesty, które często się zazębiają. Osoba zlecająca jedno zadanie może pojawić się wielokrotnie w innej roli na innym etapie gry. Postacie będą pamiętać, jak się do nich odnosiliście. Jest to zdecydowanie bardziej narratywna kampania, niż sanboxowa.

Walka istnieje, ale nie jest sugerowaną metodą rozwiązywania konfliktów. Zamiast przemieszczać się od starcia do starcia, znajdziecie się w pajęczynie intryg. Gra toczy się w Polsce, więc dostęp do broni będzie ograniczony. Gratka dla mieszkańców Krakowa - akcja kampanii rozgrywa się w prawdziwych lokalizacjach, które widujecie na co dzień. Do rozgrywki wykorzystuję wygenerowane grafiki oraz zrobione przeze mnie zdjęcia.


Gra będzie składała się z jednego posta tygodniowo + raz w tygodniu krótkiego calla w celu rozegrania walk, polowań i zakupów. Wstępnie będzie to niedziela, godzina od 21:00 do 22:00. Oczywiście jeśli wszystkim będzie pasował inny termin, to będzie można pomyśleć nad przesunięciem, ale jest to raczej dobry czas, bo wieczorem przed pracą/uczelnią większość osób jest w domu.

Jest to kampania, w której niektóre wątki wymagają dojrzałości. Preferowałbym dorosłych graczy. Gracze mogą odgrywać złe postacie, jeśli kierują się zrozumiałą motywacją. Nie można być złym tylko dlatego, bo jest się złym z natury. Kategorycznie w moich kampaniach nie pojawia się jakakolwiek przemoc seksualna. Zarówno w treściach pochodzących ode mnie, jak i graczy. Jeśli z jakiegokolwiek powodu nie chcesz natrafić w takcie gry na jakiś inny temat i chciał-/abyś go dodać na listę, daj znać.

Jeśli to brzmi jak coś, co cię interesuje, napisz na priv lub w komentarzu. Odpowiem też na wszystkie pytania. Myśląc nad postacią, uwzględnij następujące elementy:

- historia postaci przed zostaniem wampirem musi być realistyczna. Imię oraz dzieje postaci musi mieć sens dla mieszkańca Krakowa. Oczywiście po przemianie wampir może przyjąć pseudonim i tak dalej.
- historia musi zawierać przynajmniej 2 postacie poza postacią gracza, które posłużą do przygotowania spersonalizowanego questa w trakcie kampanii.
- historia kończy się na krótko przed przemianą. Samą przemianę oraz wydarzenia bezpośrednio do niej prowadzące odegramy.
- wybierz swojego sire z następującej listy. W kampanii nie ma istotnych, ale nieokreślonych postaci. To znaczy, nie ma bliżej nieokreślonej grupy wampirów, które mogą was przemienić. W Krakowie jest około 20 wampirów i każdy z nich ma imię, osobowość i miejsce w rozgrywce. Przydział sire odbywa się na zasadzie kto pierwszy, ten lepszy. Stowarzyszenie będziecie mogli zmienić w trakcie rozgrywki.
- proszę o tragiczne historie. Szczęśliwi, spełnieni życiowo ludzie nie marzą o zostaniu wampirem. Wasi sire nie przemieniliby kogoś, kto z oczywistych powodów uzna to za głęboką krzywdę i będzie myślał o zemście.

Jeremy Banks:

Jeremy urodził się w Wielkiej Brytanii, skąd na początku lat dziewięćdziesiątych wyruszył na zafundowaną przez rodziców podróż po „dzikim wschodzie” w celu odnalezienia siebie. To właśnie w czasie tej podróży, wracając przez Polskę do domu, został przemieniony w wampira.
Nie mogąc wrócić do domu, postanowił zostać na miejscu, gdzie ostatecznie zamieszkał w anarchosocjalistycznym squacie. Jego wampirzy urok pozwolił mu wspiąć się na szczyt lokalnej struktury społecznej. Jeremy jest miły, chociaż płytki. Jego specjalnością są pseudogłębokie filozoficzne i polityczne wywody, które jednak wsparte nadnaturalną gracją wystarczają, by oddana grupka fanów i fanek (głównie fanek) zabiegała o jego czas i uwagę.
Jeremy jest Dewą, który nominalnie należy do Ordo Dracul, ale z powodu braku mentora i pozycji społecznej, którą sobie ugruntował, zaczął skłaniać się ku Invictus.



Wanda Różanowska:

Wanda urodziła się w międzywojennej Warszawie. Wampirem stała się w trakcie wojny, gdy o mały włos nie zginęła w ulicznej łapance. Jako że miała wtedy raptem piętnaście lat, stojący obok niej mężczyzna częściowo ją zasłonił w ostatnim momencie. To jej całkowicie nie uratowało, ale sprawiło, że nie umarła od razu. Kiedy postrzelona dziewczyna powoli wykrwawiała się na bruku, zlitowała się nad nią przechodząca wampirzyca.
W ten sposób Wanda dołączyła do Kręgu Wiedźmy. Razem ze swoją wampirzą matką i kilkoma innymi wampirzycami brały udział w partyzantce, uwodząc i zabijając okupantów. Jednak po wojnie szybko zaczęła jej doskwierać struktura i wierzenia członkiń Kręgu. Wanda jest materialistką (w filozoficznym tego słowa znaczeniu) i wolnym duchem, który nie przejmuje się konwenansami i metafizyką.
Gdy tylko nadażyła się okazja, Wanda uciekła do Krakowa, gdzie jest ledwo tolerowana przez miejscowe wampiry. Nikt nie wie, gdzie dokładnie można ją znaleźć, poza tym, że lubi bawić się na imprezach w całym mieście. Jej niechęć do struktur i uczestniczenia w lokalnym społeczeństwie wampirów nie przysporzył jej przyjaciół.
Wanda jest Gangrelem. Po tym, jak opuściła Krąg Wiedźmy, przez jakiś czas była zainteresowana Ruchem Karthiańskim, ale nim również się znudziła i obecnie pozostaje niezrzeszona.



Maria Błeszyńska:


Najstarszy wampir w Krakowie po jego Księciu. Maria pochodzi z rodziny szlacheckiej, gdzie w ramach kontraktu została przemieniona w wampira jeszcze pod zaborami. Maria zachowała większość ekonomicznych wpływów po przemianie i zarządza małą fortuną. Zawsze dobrze się czuła w swojej społecznie i ekonomicznie uprzywilejowanej roli. Również w społeczeństwie wampirów stara się utrzymywać kontrolę.
Maria jest apodyktyczna i zawsze wie najlepiej, co jest najlepsze – dla krakowskich wampirów i nie tylko. Inne wampiry często jej słuchają – część, bo jest drugim najbardziej wpływowym wampirem w Krakowie, a część, bo to pozwala uniknąć dalszych dram. Z drugiej strony prywatnie niemal nikt nie darzy jej szacunkiem, na jaki wydaje się jej, że zasługuje.
Maria jest Ventrue i reprezentuje Invictus.



Bernadetta Błeszyńska:

Bernadetta jest młodszą siostrą Marii, i jej zupełną odwrotnością. Zostały przemione razem, ale już wcześniej Bernadetta uległa dwudziestowiecznej modzie na spirytualizm – wywoływanie duchów, tarot, wróżby, gotyckie historie, i tak dalej. Po przemianie los szybko zaprowadził ją do Kręgu Wiedźmy, gdzie dobrze się odnalazła.
Bernadetta ma chłodne relacje z siostrą, co częściowo wynika z wyznawania różnych ideologii i członkostwa w rywalizujących stowarzyszeniach, ale też z faktu, że Maria nigdy nie zaakceptowała Bernadetty jako siostry – wciąż po tylu latach widzi ją tylko jako brata.
Upływ czasu i postęp społeczny pozwoliły Bernadecie żyć zgodnie ze sobą. Razem z siostrą zostały przemienione przez tego samego wampira, w związku z czym ona również jest Ventrue. Zgodnie z cechami swojego klanu nie potrafi żyć w cieniu. Obecnie jest zastępcą dyrektora teatru, w którym wcześniej tworzyła kostiumy, i zarządza wszystkimi bierzącymi sprawami.



Otto Maass:

Otto był niemieckim katolickim księdzem, który przeżył kryzys wiary w związku z horrorami drugiej wojny światowej. Mimo, że chciał zrezygnować z sutanny, ostatecznie został i tak wysłany do obozu koncentracyjnego w ramach prześladowań księży. Tam, w wyniku tajnych eksperymentów medycznych, został przemieniony w wampira.
Po wojnie odmówił powrotu do Niemiec z powodów etycznych. Jako wampirowi udało mu się uniknąć deportacji z Polski.
Z początku pozbawiony oparcia w krakowskich strukturach społeczeństwa wampirów i traktowany jako obcy, z czasem zasymilował się. Wiara Otto została odniowiona, gdy odkrył Lancea et Sanctum, któremu całkowicie się oddał. Otto jest głęboko przekonany, że tylko ogromna dyscyplina i oddanie moralności może zapobiec nawrotowi okropieńst, jakich był świadkiem w trakcie wojny – zwłaszcza ze strony wampirów, które są podatne na wewnętrzną Bestię. Z tego względu jest on surowy i wymagający, zarówno dla siebie, jak i innych. Nie należy przez to do osób przyjemnych w obyciu, nawet jeśli stoją za tym dobre intencje.
Otto jest Gangrelem.



Henryk Sieradzki:

Henryk był archeologiem w dwudziestoleciu międzywojennym, którego specjalnością były przedmioty o rzekomo nadprzyrodzonym pochodzeniu. Według jego opowieści nie został przemiony przez innego wampira, a przez mroczny artefakt, który znalazł się w jego posiadaniu.
Henryk jest Nosferatu, co widać po wyglądzie. Jest on bowiem niski, cherlawy i łysy, a mimo bycia wampirem nosi grube, mgliste okulary. Jednak według niego samego wyglądał w ten sposób już przed przemianą. Jego cechą wynikającą z krwi Nosferatu są nieludzkie oczy, które skrywa pod okularami.
Henryk jest zawsze miły i kulturalny, ale przebywając z nim dłużej nie sposób oprzeć się wrażeniu, że pod tą otoczką nie traktuje innych jak ludzi, tylko podchodzi do osób tak samo, jak do przedmiotów.
Henryk jako wampir nadal oddaje się swojej pasji – archeologii. Prowadzi mały antykwariat. Ideologicznie jest mu najbliżej do Ordo Dracul, ale wszystkie sekrety, które udało mu się poznać, odkrył na własną rękę.



Kornel Strażyc:


Kornel był przed wojną drobnym złodziejaszkiem, który wykazywał się dużym sprytem oraz przebiegłością. Nie minęło wiele czasu, nim zorientował się, że tym, do czego najbardziej się nadaje, a jednocześnie skrótem, mogącym wynieść go na wyższe szczeble drabiny półświatka, było zbieranie i handel informacjami.
Umiejętności Kornela pozwoliły mu pozostać we względnym komforcie i bezpieczeństwie w trakcie wojny, ale dopiero po niej naprawdę rozwinął skrzydła. Stał się bowiem łącznikiem pomiędzy krakowskim światem przestępczym a SB, oferując informacje tym, którzy najlepiej za nie zapłacili, a jednodncześnie zabezpieczając własną pozycję.
W ramach swojej działalności Kornel poznał prawdę na temat istnienia wampirów. Choć nie był chętny, by zostać jednym z nich, ostatecznie przedstawiono mu ultimatum – Kornel wiedział zbyt wiele. Aby zachować maskaradę, dostał do wyboru zostanie ghoulem, przemianę lub śmierć, i wybrał to, co wydawało mu się najlepszą opcją.
Po przemianie ustrojowej Kornel kontynuuje działalność za pomocą agencji detektywistycznej. Poza standardową aktywnością jest ona również przykrywką dla nielegalnego zbierania informacji.
Kornel należy do klanu Mekhet i reprezentuje Invictus.



Mariusz Grzelak:


Mariusz jest młodym wampirem przemieniony przez Kornela. Kiedy stało się oczywiste, że większość informacji stanie się cyfrowa, Kornel doszedł do wniosku, że zamiast uczyć się całego szeregu nowych umięjętności, lepiej będzie zwerbować kogoś, kto już zna się w temacie. Udało mu się przekonać Księcia do przyznania mu zgody na pozyskanie wampirzego dziecka, ku zazdrości pozostałych krakowskich wampirów.
Mariusz nadawał się idealnie do tego celu. Od małego pasjonat nowych technologii, przemiana w wampira dała mu do niej lepszy dostęp, gdy Polska stawiała pierwsze kroki w cyfryzacji. Kornel stworzył dla Mariusza kilka firm, by stał się de facto nową, cyfrową częścią jego interesu. Obecnie Mariusz prowadzi całodobową kawiarenkę internetową i ksero na starym mieście, choć podobnie jak w przypadku Kornela, jest to przykrywka dla całego szeregu działalności zorientowanych na zbieranie i handel informacjami.
Mariusz jako jedyny z krakowskich wampirów jest dziecięciem innego, w związku z czym najbardziej daje mu się odczuć hierarchia, tradycje oraz brak niezależności. W związku z tym stopniowo pojawił się rozdźwięk pomiędzy nim, a Kornelem. Nie sprzyja temu też różnica w poglądach: Kornel uważa, że na dostęp do informacji zasługuje ten, który jest w stanie za nie zapłacić, zaś Mariusz uważa, że ogromna większość informacji powinna być publicznie dostępna, a to właśnie tacy jak on – osoby posiadające umiejętności w pozyskiwaniu informacji – powinni być tego arbitrami. Z tego powodu, choć oczywiście obaj należą do tego samego klanu, Mekhet, to Mariusz skłania się bardziej ku Ruchowi Karthiańskiemu.

 
cat meat jest offline  
Stary 24-11-2023, 15:09   #2
 
Brilchan's Avatar
 
Reputacja: 1 Brilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputację
Bardzo fajna sesja podoba mi się świat i NPC, chociaż patrząc na opis i frakcje to więcej ma wspólnego z nowym światem mroku teraz nazwanym Kronikami Mroku niż światem mroku nie jestem purystą ani nic w tym stylu tylko takie informacje pomagają się zorientować co i jak oraz z czego bardziej się czerpie.

Mam dwa pomysły na postać, ale tu mam pytanie: Czy zgodziłbyś się na postać z 6 kropkową wadą paraplegic, która poruszałaby się o kulach albo na wózku inwalidzkim czy też uważasz takie coś za kompletnie niegrywalne ? Sam jestem na wózku i wydaje mi się, że ból związany z porażeniem mózgowym to dobry motyw na chęć przemiany nawet jeżeli z zewnątrz życie wydaje się szczęśliwe.

Mam postać niepełnosprawnego DJ hipstera studenta dziennikarstwa i bibliotekoznawstwa z rozbudowaną sytuacją rodzinną i przyjaciółmi ma niewielki famę dość bogatą rodzinę i jest Wiccaninem. Wydaje mi się, że najbardziej pasowałby do Jeremiego⁣, którego mógłby poznać na jakimś hipsterskim undergroundowym koncercie.

Gdzie po wykonaniu seta DJskiego i połączeniu alkoholu z marihuaną wdałby się z Dewą w dyskusje na temat muzyki, magii i różnych religii przyznałby mu się, że ma dosyć ciągłego bólu spiętych mięśni. Jeżeli to wciąż za mało na przemianę to mam też wersje tej postaci gdzie przez jego pyskówki ginie jego młodszy brat a Adam popada, w autodestrukcyjny cug uzależnienia traci kontakt z przyjaciółmi, rodziną i potrzebuje nowego celu w życiu

Jeżeli niepełnosprawność nie przejdzie to mam jeszcze pomysł ze starym Ślązakiem gołębiarzem, który stracił rodzinę (syna i wnuka) w tragedii na ogólnopolskiej wystawie gołębi pocztowych 2006 roku poczucie winy pchnęłoby go w depresje został porzucony przez żonę, która wraz z synową i wnuczką wyprowadziłby się do Francji obwniając go za to, że zaraził syna pasją do ptactwa i przeżył katastrofę.

Wydaje mi się że Carl/ Karol / Karliczek mógłby przyjechać do Krakowa aby popełnić samobójstwo w ładnej okoliczy mając już dość swojego ciała które od dawna go zawodzi i w chwili słabości z woli losu spotkałby [b]Otta Maassa⁣, któremu zwierzłby się ze swoich planów stary wampir widząc w Ślązaku bratnią duszę ocaliłby go przed grzechem samobójstwa przemieniając go.

Wstąpenie w szeregii Kanitów pobudziłby Carla do odnalezienia straconej wiary w Boga.

Jak chcesz mogę ci przesłać linki do historii postaci w Gdocku tu to na razie skróty jeżeli żaden z tych konceptów nie pasuję to mogę coś nowego wymyślić sesja mi się bardzo podoba mam sporo pomysłów na postaci zawsze.

Wampira z nowego świata mroku znam najsłabiej zawsze mi się myliły stowarzyszenia ale pamiętam że uważałem je za fajne bardzo chciałbym w tą sesje zagrać.
 
Brilchan jest offline  
Stary 24-11-2023, 17:35   #3
Aro
 
Aro's Avatar
 
Reputacja: 1 Aro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputację
No nie powiem, wygląda zachęcająco.


1. W którym dokładnie roku osadzona jest akcja?

2. Czy byłbyś otwarty na inne rozwiązanie rozgrywania walk/polowań/zakupów niż ten call raz w tygodniu? Taka forma komunikacji słabo mi leży TBH.

3. Czy masz jakieś preferencje co do mechanicznej części karty? Może być po angielsku?

4. Jak długo potrwa rekrutacja?


Jakby nie było, wstępnie zainteresowany. Mekhet lub Ventrue pewnie.
 
__________________
"Information age is the modern joke."
Aro jest offline  
Stary 24-11-2023, 18:55   #4
Młot na erpegowców
 
Alex Tyler's Avatar
 
Reputacja: 1 Alex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputację
Doprawdy wspaniała rekrutka! Gdybym nie to, że nie cierpię Świata Mroku, to bym się na pewno zgłosiła. Cóż, może kiedyś jak coś innego poprowadzisz, to nadejdzie moja szansa
 
__________________
„Everything that lives is designed to end. We are perpetually trapped in a never-ending spiral of life and death. Is this a curse? Or some kind of punishment? I often think about the god who blessed us with this cryptic puzzle... and wonder if we'll ever get the chance to kill him”.
Alex Tyler jest offline  
Stary 24-11-2023, 20:12   #5
 
cat meat's Avatar
 
Reputacja: 1 cat meat nie jest za bardzo znanycat meat nie jest za bardzo znanycat meat nie jest za bardzo znanycat meat nie jest za bardzo znanycat meat nie jest za bardzo znanycat meat nie jest za bardzo znany
Zacznę trochę nie po kolei, bo zapomniałem o ważnej informacji, niech będzie na górze:

Cytat:
Jak długo potrwa rekrutacja?
Rekrutacja potrwa tydzień, do końca listopada.

Cytat:
chociaż patrząc na opis i frakcje to więcej ma wspólnego z nowym światem mroku teraz nazwanym Kronikami Mroku niż światem mroku
Tak. Tak jak napisałem najbardziej bazuję na I edycji podręcznika Vampire: The Requiem, bo akurat ten miałem pod ręką. VTR to Kroniki Mroku.

Cytat:
Mam dwa pomysły na postać, ale tu mam pytanie: Czy zgodziłbyś się na postać z 6 kropkową wadą paraplegic, która poruszałaby się o kulach albo na wózku inwalidzkim czy też uważasz takie coś za kompletnie niegrywalne ? Sam jestem na wózku i wydaje mi się, że ból związany z porażeniem mózgowym to dobry motyw na chęć przemiany nawet jeżeli z zewnątrz życie wydaje się szczęśliwe.
To ciekawy pomysł i z reguły staram się umożliwiać graczom w takim stylu, jakim są zainteresowani. Pytanie, czy wszystko przemyślałeś. Kampania składa się co prawda w większości z intryg, ale to nie znaczy, że zupełnie nie będzie walk, ucieczek czy wycieczek w niedostosowane miejsca. Jesteście grupą stworzoną w celu znalezienia Księcia i od waszego sukcesu zależy wasze dalsze istnienie. Co sprawiło, że twój sire przemienił właśnie twoją postać, zamiast kogoś w pełni sprawnego? Czy masz unikalny talent, który przysłuży się temu celowi? Co zrobisz, gdy w trakcie wykonywania zadania wasza grupka natrafi na przeszkodę np. mur do przeskoczenia? W jaki sposób będziesz zdobywał pożywienie? Co zrobisz, jeśli dostaniecie zadanie, które akurat będzie wiązało się z gwałtowną akcją i reszta grupy uzna, że większe szanse na sukces mają bez ciebie? Jeśli masz odpowiedź na wszystkie te pytania, to myślę, że będzie w porządku.

Cytat:
W którym dokładnie roku osadzona jest akcja?
Bliżej nieokreślony czas, dzień dzisiejszy. To znaczy - technologia istnieje taka jak dzisiaj, ale nie ma odniesień do aktualnych wydarzeń.

Cytat:
Czy byłbyś otwarty na inne rozwiązanie rozgrywania walk/polowań/zakupów niż ten call raz w tygodniu? Taka forma komunikacji słabo mi leży TBH.
Napisz proszę dokładnie, z jakiego powodu ci to nie odpowiada, bo nie wiem co ci zaproponować. Jeśli np. chodzi o to, że nie chcesz pokazywać twarzy, żaden problem. Jeśli nie lubisz komunikować się słownie - możesz pisać przez chat. Jeśli nie pasuje ci termin, spróbujemy pokombinować.

Polowania i zakupy można by rozegrać inaczej, ale nie za bardzo widzę, jak inaczej można by zrobić walki. W tej kampanii celowo staram się, by starcia ze zwykłymi ludźmi były raczej nudne, ale starcia z innymi nadprzyrodzonymi istotami mają być ciekawe. Starałem się to tak rozplanować, by każda nadprzyrodzona istota walczyła w specyficzny dla siebie sposób, często związane są z tym mini-zagadki prowadzące do łatwiejszego zwycięstwa. Takie walki poprowadzone przez nie w czasie rzeczywistym albo potrwają za długo, albo nie będziecie mieli odpowiedniej szansy na reakcję na to, co się w trakcie nich dzieje. A - walki oczywiście nie będą miały miejsca zawsze co tydzień tak jak post na forum. Zwłaszcza w pierwszej połowie kampanii są one raczej rzadsze.

Cytat:
Czy masz jakieś preferencje co do mechanicznej części karty? Może być po angielsku?
Sam korzystam z podręcznika w wersji angielskiej.
 

Ostatnio edytowane przez cat meat : 24-11-2023 o 20:14.
cat meat jest offline  
Stary 24-11-2023, 20:14   #6
 
Dhratlach's Avatar
 
Reputacja: 1 Dhratlach ma wspaniałą reputacjęDhratlach ma wspaniałą reputacjęDhratlach ma wspaniałą reputacjęDhratlach ma wspaniałą reputacjęDhratlach ma wspaniałą reputacjęDhratlach ma wspaniałą reputacjęDhratlach ma wspaniałą reputacjęDhratlach ma wspaniałą reputacjęDhratlach ma wspaniałą reputacjęDhratlach ma wspaniałą reputacjęDhratlach ma wspaniałą reputację
Kroniki Mroku? Doceniam, choć to w sumie nWoD 2ed z skrajnie niską bazą podręczników, o rozszerzeniach nie wspominając... chyba, że dopuszczasz podręczniki pierwszej edycji Nowego Świata Mroku?

Co prawda, wąpiesze to nie moje forte, ale wygląda obiecująco nawet przez sam setting. To by była zdaje się pierwsza sesja Kronik na LI o której wiem i bez względu na wszystko będę trzymał kciuki za start i doprowadzenie do końca.

Alex, Kroniki Mroku to nie Stary Świat Mroku. Wiem co mówię, bo Starego Świata Mroku nie trawię... niemalże w całej rozciągłości! Polecam, warto sprawdzić Kroniki jeśli nigdy nie próbowałaś. Lore spójne, a mechanika zoptymalizowana. Naprawdę dobra robota tu wyszła... nie to co pożalcie się bogi Stary Świat Mroku...
 
__________________
Rozmowy przy kawie są mhroczne... dlatego niektórzy rozjaśniają je mlekiem!
Dhratlach jest offline  
Stary 25-11-2023, 09:35   #7
 
Lord Melkor's Avatar
 
Reputacja: 1 Lord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputację
Zastanawiam się czy mam czas, ale koncept ciekawy. Wstępnie myślę o Gangrelu, potomku Wandy Różanowskiej.

E - czy część mechaniczną robimy jako wampira czy jeszcze człowieka skoro zaczynamy jak rozumiem przed przeistoczeniem?
 

Ostatnio edytowane przez Lord Melkor : 25-11-2023 o 11:53.
Lord Melkor jest teraz online  
Stary 25-11-2023, 13:37   #8
 
cat meat's Avatar
 
Reputacja: 1 cat meat nie jest za bardzo znanycat meat nie jest za bardzo znanycat meat nie jest za bardzo znanycat meat nie jest za bardzo znanycat meat nie jest za bardzo znanycat meat nie jest za bardzo znany
Zaczekajcie z dokładną częścią mechaniczną postaci bo a) jeszcze nie napisałem dokładnie, jakie domowe zasady wprowadzamy i b) chcę mieć wszystkie karty w jednym miejscu, jednym formacie do szybszego prowadzenia walk.

Jak już się zbierzemy, dam wam link do arkusza kalkulacyjnego na google drive, gdzie każdy z was będzie miał jeden arkusz na swoją postać, i będzie tam też arkusz przeznaczony dla mnie, automatycznie wypluwający tabelkę z kluczowymi informacjami do szybkiego przeglądania w trakcie prowadzenia walki.

Ale ogólnie będziemy robić karty postaci już dla wampirów.
 
cat meat jest offline  
Stary 26-11-2023, 15:19   #9
 
Brilchan's Avatar
 
Reputacja: 1 Brilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputację
Talking

Cytat:
To ciekawy pomysł i z reguły staram się umożliwiać graczom w takim stylu, jakim są zainteresowani. Pytanie, czy wszystko przemyślałeś. Kampania składa się co prawda w większości z intryg, ale to nie znaczy, że zupełnie nie będzie walk, ucieczek czy wycieczek w niedostosowane miejsca. Jesteście grupą stworzoną w celu znalezienia Księcia i od waszego sukcesu zależy wasze dalsze istnienie. Co sprawiło, że twój sire przemienił właśnie twoją postać, zamiast kogoś w pełni sprawnego? Czy masz unikalny talent, który przysłuży się temu celowi? Co zrobisz, gdy w trakcie wykonywania zadania wasza grupka natrafi na przeszkodę np. mur do przeskoczenia? W jaki sposób będziesz zdobywał pożywienie? Co zrobisz, jeśli dostaniecie zadanie, które akurat będzie wiązało się z gwałtowną akcją i reszta grupy uzna, że większe szanse na sukces mają bez ciebie? Jeśli masz odpowiedź na wszystkie te pytania, to myślę, że będzie w porządku.
Wyślę ci jeżeli pozwolisz KP z historią i pomysłami, ale tak na szybko odpowiedzi, ale jak dlatego, że je odgrywać wymyślanie sposobów na obejście tych problemów i wad postaci, żeby osiągnąć cel to dla mnie najlepsza część zabawy w RPG

A dokładniejsza odpowiedź na twoje wątpliwości / wyzwania/ zapytania które podałeś:

1. Po co przemieniać kalekę ? Miałby perfekcyjną pamięć (Eidetic memory) nie wiem, czy słyszeliście i tym w realu specjaliści dalej sprzeczają się, czy to fakt, czy fikcja, ale w fikcji jest to popularne. Fajnie przedstawili tą umiejętności np. w serialu Mayans MC gdzie pozwala na zapamiętanie tablicy rejestracyjnej przejeżdżającego samochodu czy numeru lub kodu, który ktoś wstukał. Dokładnego odtworzenia w pamięci jakieś sceny oraz czyjś słów i zachowań.

- Pieniądze i wpływy, bo jest z bogatej rodziny dodatkowo dobry z niego manipulant potrafi odczytywać i skłaniać ludzi do robienia tego co od nich potrzebuje zdolność wyrobił sobie można by rzecz jako ewolucyjną technikę przetrwania

3. Nie może się równać z dekadami doświadczenia hakerowego Mariusza ale studia nauczyły go wyszukiwać informacji o metadanych, wyszukiwać źródeł informacji, rozumieć bazy danych oraz social media, budowania skutecznych haseł wyszukiwawczych. Wszystko przydatne zdolności we współczesnym świecie, które warto byłoby mieć w potomku który wykonałby prostsze zadania bez potrzeby zaciągania długów u Kornela czy Mariusza

2.Problemy z poruszaniem się a) są przystawki elektryczne do wózków inwalidzkich różnego rodzaju napędy sam z nich nie korzystam, ale mam znajomych którzy to robią i sobie chwalą które zamieniają wózek ręczny w mały motorek https://www.mdmprzystawki.pl

Są też mniej zwracające uwagę wersje https://www.todopolska.pl

Ale to takie ciekawostki z realu biorąc pod uwagę, że gramy w wampira rozwiązanie b) silne guhole ochroniarze asystujący wielofunkcyjna pomoc co pomoże ze schodami i innymi problemami

Rozwiązanie c) Kreatywne użycie wampirzych mocy z powodu zasad domowych i mieszania systemów nie wiem, które moce będą dostępne, ale mnie osobiście bardzo śmieszy pomysł wampira na wózku, który nagle dostaje turbo doładowania, bo używa dyscypliny Celerity ścianę można by łatwo pokonać, używając Vigoru i dwóch czekanów wspinaczkowych (które mógłby też posłużyć jako broń) łącznie z wózkiem doczepionym

Jest też sporo wariatów i akrobatów na wózkach (raczej osoby po przerwaniu kręgosłupa, bo mają normalną wyporność fizyczną), ale właśnie przez połączenie nadnaturalnych Kanickich mocy Physical/ fizycznych jak w/we wspomniane można by robić szalone rzeczy typu:

1. Skoki z przewrotką narciarskie prawie https://www.youtube.com/watch?v=UQuBzShOFew

1.5 Szaleńcy i akrobaci https://www.youtube.com/watch?v=AUUVfPy0UgI

2. Przeszkody (to akurat umiem w realu, łatwiej jest "przerwaniowcom" a z mocami byłoby jeszcze lepiej )https://www.youtube.com/watch?v=P-dLPhed9vQ

3. Pokonywanie schodów(tego nie umiem, bo brakuje mi core strengit, ale posiadanie wampirzych mocy pewnie przyspieszyłoby ten proces i wyjaśniłoby dlaczego Adam / postać byłaby zachwycona swoim wampirzym stanem ) https://www.youtube.com/watch?v=xglxZQSP-Io

4. Patrząc po frakcjach i nazwach klanów to będziemy raczej korzystać z wampira Requiem z Kronik Mroku / Nowego Świata Mroku nie wiem, czy w zasadach domowych będzie możliwość używania innych mocy, ale w 5 edycji wampira Maskarady są różne pomniejsze zdolności jak spider climb czy cat's grace jako umiejki protean(nadnaturalna gracja albo pazury) albo rytuały magii krwi (pożyczyli z DnD ) też można by użyć.
________________

3. Żywienie/ polowanie

Widzę dwie główne metody podryw na pomniejszego celebrytę / DJa i maskowanie żywienia jako efekty uboczne efekty libacji i mieszania substancji psychoaktywnych bądź / i dobrowolnych aktów seksualnych (z kurtyną, w odpowiednim miejscu, bo nie mam silnej potrzeby pisania pornosów :P)

W terenie można by próbować metody na "Ranną gazelę" i udając bezradną osobę niepełnosprawną pożywić się bądź to na dobrych samarytanach, którzy chcieliby pomóc bądź to na zbirach chcących skorzystać z okazji, żeby "skroić kalekę" w markowych ciuchach co spadł z karocy blisko ciemnej alejki

Do tego dochodzą różne opcje w stylu "krwawy soczek w torebce" czy kupno zwierzaka na posiłek postać miałaby trochę kasy, na dłuższą metę nie sprawdziłoby się, ale można użyć, żeby ugłaskać bestię w sytuacji podbramkowej.

Przepraszam jeżeli za mocno się rozpisałem, po prostu bardzo mnie bawią takie rozmyślania i planowania dlatego lubię grać w RPG
 
Brilchan jest offline  
Stary 26-11-2023, 16:57   #10
Rot
 
Rot's Avatar
 
Reputacja: 1 Rot ma wspaniałą reputacjęRot ma wspaniałą reputacjęRot ma wspaniałą reputacjęRot ma wspaniałą reputacjęRot ma wspaniałą reputacjęRot ma wspaniałą reputacjęRot ma wspaniałą reputacjęRot ma wspaniałą reputacjęRot ma wspaniałą reputacjęRot ma wspaniałą reputacjęRot ma wspaniałą reputację
Wampir Fajnie. Podeślę kartę.

EDIT:
Doczytałam informacje o callu raz w tygodniu i też nie bardzo mi to pasuje ale chat myślę, że byłby do przełknięcia.

EDIT:
Wybieram Otto Maass.
 

Ostatnio edytowane przez Rot : 26-11-2023 o 19:13.
Rot jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:56.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172