Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 10-01-2024, 21:50   #1
 
Morph's Avatar
 
Reputacja: 1 Morph nie jest za bardzo znany
Vecna Reborn




Wrota Baldura, najwspanialsza metropolia Wybrzeża Mieczy. Złoto, blichtr, jedwabie, pawie pióra i ą, ę na każdym rogu. Cudowne miasto pełne wesołego śpiewu, trajkotania przekupek i szeptów tajnych wysłanników i szpiegów. To tutaj za każdym rogiem możesz spotkać słynnego Harfiarza, czy innego Czerwonego Czarodzieja. Codziennie ktoś tutaj zyskuje sławę i bogactwo, a kto inny traci wszystko i popada w hańbę i zapomnienie.

Wszystkie te zbytki i oszałamiające cudowności, tracą swój blask w obliczu najwspanialszego skarbu, jaki posiada to miasto. “Leech & Witch” jest wszak najcenniejszym klejnotem w koronie tego miasta. A kto twierdzi inaczej ten kiep i paciulok. Któż bowiem może się równać z najfantastyczniejszą oberżą i zamtuzem w jednym. Kogóż więc obchodzi mogą wszystkie bajeczne cuda wypełniające ulica Wrót Baldura, gdy w “Leech & Witch” masz wszystko to, czego potrzebujesz na wyciągnięcie ręki. Garniec miodu, tłusty udziec wieprzowy i jędrną pierś córki oberżysty.

Rudy krasnolud wytoczył się z ciemnej wnęki, obleganej przez największych pijaniców Wybrzeża Mieczy. Błędny wzrok, ciężkie powieki i chwiejny krok, nie pozostawiały wątpliwości, że ów jegomość ma za sobą już co najmniej kilkudniowy alkoholowy bój za sobą. Kręp typ, który jeno o pół głowy przerastał karczemny zydel, stanął na środku sali i chwyciwszy się za kołnierz płóciennej koszuli, rozdarł ją na dwoje. Wrzasnął przytem, jakby to nie on swą płócienną rubaszkę, ale to jego tuzin koni na pół rozdzierał.
- Do stu tysięcy biesów rogatych! Ki chuj?- zaklął czarodziej Flavoniush, którem przy kufelku wybornego ale, studiował jakiś ciężki, oprawiony w bawolą skórę wolumin.
- Wina! Wina dajcie! - darł się rudy krasnolud z obnażonym, włochatym torsem.
- NIech panienka Emeralda, lepiej zasłoni oczy. Takie rzeczy w miejscu publiczny. Toż to zgroza! - poleciła pulchna elfia dyskretka do swej podopiecznej, która z niezdrowymi wypiekami na twarzy, obserwowała popisy brodatego pijaczyny.
- Wina! Wina powiadam! - nie ustępował krasnolud.
- A czyja? - ośmielił się z lekka zadrwić, zażywny niziołek, który w oberży pełnił rolę trefnisia i grajka do wynajęcia.
- A w ryj chcesz? - warknął krasnolud, posyłając mu śmiercionośne spojrzenie, zaciskając jednocześnie wielgachne pięści - Wina trzeba mi!
- A to nie lepiej miodu? - spytał niziołek, łagodniejszym tonem, uderzając przytem w struny swej wysłużonej lutni. W mig za pierwszym akordem, pomknęły następne. Słowa znanej pieśni, wyśpiewane i wytyczane przez niemalże wszystkich bywalców obreży “Leech & Witch”, zadudniły pod powałą.

I rose up in the morning and I felt a dire need,
To dream away the dreary day and down a cup of mead.


Gdy w jednym zakątku Wieloświata wybrzmiewał gromki, radosny śpiew, gdzieś hen, hen daleko w zapomnianym przez wszystkich bogów i ludzi zakątku Domen Grozy, wył wściekłe mroźny wicher pośród szpiczastych szczytów górskiego pasma Burning Peaks W chwili bywalcy oberży “Leech & Witch wznosili kielichy do kolejnego toastu, na pustkowiach Tovag, dzielni mieszkańcy Tor Gorak, toczyli zażarty bój z napierającymi na nich hordami nieumarłych.

Gdy zapadł zmrok i ciemność nocy, otuliła szczelnie ulice Wrót Baldura i nawet najbardziej wytrwali pijanice posnęli się na ławach “Leech & Witch”, z najbardziej mrocznych katów zaczęła wypezłać oślizgła i cuchnącą truchłem mgła. Jej plugawe macki jęły oplatać stoły, ściany, jak i wszystkich tych, którzy bez świadomości tkwili pogrążeni we śnie.

Tak oto dwie rzeczywistości w jedno się złączyły i lodowaty wicher, który pośród skalistych igli szalał, teraz we wnętrzu oberży się rozpanoszył.
Nim pierwszy kur zapiał, wszyscy, co w głównej sali oberży zalegli, w zupełnie innym miejscu się zbudzili. A miejsce to grozą niewypowiedzianą zionęło i nic z tego, co znali do siebie podobne już nie było. Tak niebo nad głową, jak i ziemia pod nogami. Nawet powietrze obcy zapach miało, który tylko trwogę i lęk budził.

Tak, oto opowieść się zaczyna w której grupka wybrańców przez nieznane siły wskazana zmierzyć się miała z najohydniejszymi najokrutniejszym czarodziejem, jaki po ziemiach Oerth stąpał.



Witajcie!
Zapraszam do udziału w rekrutacji do sesji pod tytułem “Vecna Reborn”
Będzie to przygoda bazująca na drugiej części znanej trylogii opowiadających o losach słynnego czarodzieja, a później licza Władcy Zgniłej Wieży, NIeśmiertelnego Króla, Okaleczonego boga - Vecny.

Moduł ten ma już swoje lata i w związku z tym w wielu momentach widać to dość specyficzne podejście do przygotowywania i prowadzenia przygód. Głównie chodzi o niezwykle małą decyzyjność BG. Mam to swój urok, bo w jakiś tam sposób pokazuje, że postacie są tylko pionkami w grze wielkich potęg. Wszyscy jednak wiemy, jak frustrujące jest tego typu granie, gdy niezależnie czego nie zrobimy, to i tak nie mamy wpływu na z góry przyjęty przez autorów przygody bieg wydarzeń.

Dlatego w mojej wersji już na starcie odrzuciłem takie podejście i choć będę bazował na tym znanym module, to zmieniłem w nim bardzo wiele rzeczy i daje graczom i ich postacią realny wpływ na przebieg przygody.

Tyle tytułem wstępu.
Teraz szczegóły, bo są one nie tylko ważne, ale i zdaje sobie sprawę, że wiele osób mogą od razu zniechęcić do udziału w tej sesji. Zatem do rzeczy.


Miejsce akcji
Akcja sesji będzie miała miejsce w Ravenlofcie w domenie, które stanowi więzienie dla Vecny. BG trafią do niej zupełnie przypadkowo, po tym, jak zasnęli po popijawie, jaka miała miejsce w oberży “Leech & Witch”
Wiedza BG o tej domenie jest absolutnie zerowa i odkrywanie realiów i tajemnic tej krainy stanowi istotną część fabuły. Choć istnieje furtka, aby już na starcie lekko uchylić rąbek tajemnicy i dać swojemu BG, odrobinę takiej wiedzy. O tym jednak później.
Wszystkie domeny w Ravenlofcie rządzą się swoimi prawami. NIe jest tajemnicą, że i magia i wszelkie boskie dary, działają tutaj inaczej, albo nie działają wcale. Tak też będzie i w tej przygodzie. To takie ostrzeżenie dla tych wszystkich, którzy mogliby być później niemiło zaskoczeni, że ich postać ma w pewnych kwestiach okrojone możliwości.

Bohaterowie Graczy
Postacie wywodzą się Faerun, a na pewno w momencie rozpoczęcia przygody przebywali we Wrotach Baldura w oberży “Leech & Witch” Dopuszczam bowiem możliwość, ze postać może pochodzić z innego miejsca Wieloświata.
BG bowiem nie są awanturnikami, którzy dopiero rozpoczynają swoją przygodę zbyciem poszukiwaczem przygód. Są to już postacie, które niejedno przeżyły i zdobyły doświadczenie i wiedzę.
BG mogę się znać, co oczywiście ułatwi wiele rzeczy na starcie, ale nie muszę. Okoliczności i tak zmuszą ich do współpracy. Nie ukrywam jednak, że z przyjemnością widziałbym zawiązywanie znajomości pomiędzy postaciami jeszcze na etapie rekrutacji i ustalanie wzajemnych relacji.

Mechanika
Tutaj przechodzimy do punktu, który być może odstraszy część chętnych. Mimo, że przygoda dzieje się w jednym ze światów DnD, to mechaniki z tego systemu nie będę wykorzystywał. Raz, że jej nie lubię, a dwa jest ona zbyt rozbudowana, skomplikowana i niepraktyczna jeżeli chodzi o wykorzystanie przy prowadzeniu pbf-u.

Mechaniczne zasady i pewną dozę losowości zapewni nam w tej przygodzie system FATE.

Według dedekowych zasad postacie zaczynają przygodę na 4 poziomie. Jeśli ktoś bardzo chce i lubi to robić, to może sobie stworzyć mechaniczną wersję takiej postaci. Będziemy ją jednak i tak musieli konwertować na system FATE.

Poniżej zamieszczam link do pdf, opisującego tworzenie postaci według zasad FATE oraz sposób ewentualnej konwersji mechaniki Dnd 5E na FATE
http://s3.amazonaws.com/slyflourish_...ns_of_fate.pdf

Ilość graczy - 2-5 osób

Odpisy - preferowane 2 krótkie posty na tydzień

Wymagania
- krótka historia postaci - maks. 1 str a4. Przeszłość postaci raczej nie będzie miała okazji wybrzmieć w czasie przygody, więc jest to tylko i aż element, który buduje charakter postaci;
- kilka najważniejszych cech charakteru, które określają postać;
- jakiś przyjemny awatar, ilustrujący, jak wygląda postać;
- mechanika postaci na bazie zasad FATE
- opcjonalnie mechanika postaci na zasada DnD 5E;

Czas trwania rekrutacji - do 21 stycznia br.

I to chyba wszystko.

Pozdrawiam i zapraszam
Morph
 
__________________
“Living and dying we feed the fire,”
Morph jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 03:15.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172