|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
27-01-2007, 18:31 | #12 |
Reputacja: 1 | Karta postaci Uczeń czarodzieja --> Wędrowny czarodziej --> Mistrz magi --> arcymag Imię: Albrecht Rasa: Człowiek Profesja: Arcymag kolegium światła WW: 51 US: 68 K: 59 Odp: 56 Zr: 69 Int: 70 Sw: 70 Ogd: 80 A: 1 Żyw: 23 S: 5 Wt: 5 Sz: 4 Mag:10 PO: 1 PP: 2 Umiejętności: Czytanie i pisanie(+20),Splatanie magii(+10),Spostrzegawczość(+10),wykrywanie magii,Plotkowanie(+20),przekonywanie,Opieka nad zwierzętami,język tajemny (magiczny,Demoniczny)(+20),Nauka(magia(+10) ),znajomość języka(Klasyczny,staro światowy,kislevski),Wiedza(Imperium(+10),Bretonia ,)Medytacja Zdolności: szósty zmysł.Oburęczność,Magia prosta (tajemna),zmysł magii,dotyk mocy,Magia tajemna(tradycja światła),Morderczy pocisk, Wyposażenie:12 księga wiedzy tajemnej,Plecak,przybory do pisania,3 zwoje(puste),Licencja czarodzieja,szata maga,kostór,miecz.artefakty magiczne: krześiwo Dazha,kamień mocy,zwuj piątej tradycji. |
27-01-2007, 18:45 | #13 |
Felix testów czytania i pisania nie ma. Nie ma sensu więc +20 . i jakim ty sposobem masz po 60 Odporności i Krzepy? Znasz mechanike warhammera? 23 żywotności? Wiedz, że 21 jeden które posiadam to prawie max- 22 to absolutny max dla człowieka. Moge dla ciebie rozpisać mechanicznie tego arcymaga, wystarczy, że powiesz. Jest jeszcze dużo błędów, np zdolności sie nie sumują, nie możesz mieć żadnego+10,czy+20 to tylko w umiejętnościach... Za każdym razem jak patrze znajduje kilka nowych błędów, serio mówie. | |
27-01-2007, 19:17 | #14 |
Reputacja: 1 | eee, Corran, pozwolisz że ja o tym zadecyduję. homosapiens, wyślij mi kartę na PW. Jeżeli powiem że dobra, to możesz ją walić tutaj. Jeżeli nie, to powiem ci co w niej poprawić, i wtedy będziesz mógł ją dopracować. |
27-01-2007, 19:48 | #15 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
kartę pisałem jak byłem zmęczony i te +20 do zdolności to dodałem przez pomyłkę.jeżeli chodzi o resztę to wysłałem do MG. i on sprawdził.kazał zrobić kilka poprawek a potem zaakceptował więc uznałem że jest dobrze. | |
27-01-2007, 19:51 | #16 |
Na prawdę nie jest dobrze. Nie możesz mieć np 59 krzepy kiedy arcymag ma rozwinięcie tylko +5 a człowiek ma bazowo maxymalnie 40. Rozumiesz? Idąc dalej: US: 68=tylko jeżeli miałbyś zdolność strzelec wyborowy jest to możliwe Odp: 56=możliwe tylko przy zdolności niezwykle odporny Zr: 69=maxymalnie mógłbyś mieć 65 ze zdolnością szybki reflex, której nie masz Mag:10 =4 za arcymaga+1za chowańca max to 5 artefakty które masz, a które dają + do magii są jednorazowe! Np kamień mocy używa się na jeden rytuał... Maxymalna żywotność początkowa człowieka=13+5 za arcymaga+1 za twardziel=19 skąd 23? Ogłada: 80=niemożliwe(maxymalne40+20 za arcymaga+5 za zdolność charyzmatyczny,której nie masz-max65) Clear? | |
27-01-2007, 20:23 | #17 |
Reputacja: 1 | Homo, jest możliwe mieć takie staty. Jak się ma wiele profesji (np. arcymag, po tym wojownik klanowy i rozwinięcia) to można mieć wszystkiego po 100. I są testy czytania i pisania na intelekcie, więc można mieć +20. Żywotności też można mieć 23, jak się rozwija profesje. Wystarczy przeczytać podstawkę. |
27-01-2007, 20:30 | #18 |
Uczeń czarodzieja --> Wędrowny czarodziej --> Mistrz magi --> arcymag Nie skomentuje... Nie mozna mieć bo np maxymalnie można mieć+40 do ww, rozwinięcia się nie sumują. Ja wychodząc na arcymaga masz +30 do intelektu to możesz rozwinąć tylko o 5 bo arcymag ma +35. Rozumiesz? Ja naprawdę znam dobrze zasady. Uwierz. Jeżeli możesz to podaj mi gg to wyjaśnimy pare spraw...lub sam napisz do mnie: moje to 3967856. | |
27-01-2007, 20:57 | #19 |
Reputacja: 1 | Zazwyczaj nie używam GG. a z Arcymaga możesz iść np. na szlachcica, jeśli chcesz dalej grać. Można po końcowej profesji zrobić początkową. Np. szlachcic po arcymagu to szlachcic, który rzuca wyrąbiste czary. Aha, może takie pogaduchy to w innym temacie. Tutaj robimy POSTACIE! |
27-01-2007, 21:08 | #20 |
Podstawka strona 29 napisał: Jeżeli oferuje ona(artykół zmiana profesji) rozwinięcie w wyższym stopniu, niz profesja poprzednia(najczęściej spotykana sytuacja) to powinieneś wytrzeć karty postaci pierwszą wartość rozwinięcia i wpisać drugą. Czasami zdarza się jednak, że nowa profesja oferuje możliwość rozwoju cechy w mniejszym stopniu niż profesja początkowa. W takim wypadku powinieneś zostawić wartość rozwinięcia cechy, gdyż nowe rozwinięcie nie może być mniejsze. Na przykład, jeśli profesja początkowa oferowała możliwość rozwoju Siły Woli + 20, a następnie wybrałeś profesję, która oferowała możliwość rozwoju +10, rozwinięcie zostaje na dotychczasowym poziomie. W przeciwnym przypadku powinieneś zmienić rozwinięcie +10 na +20 i zapisać to na Karcie Bohatera Ja nie neguje tego, że możesz iść na inną profesję. Neguję tylko twój pogląd, że można mieć cechy po 100, bo nie można(chyba,że z potężnymi artefaktami). To nie są pogaduchy, chodzi o to, że postać źle stworzona. Jak tekstu podstawki nie zrozumiesz, to nie mój problem i zrezygnuje z grania. | |