|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
20-01-2008, 15:50 | #11 |
Reputacja: 1 | osobiście dopuściłbym kotołaki czy krokodylołaki z mumii... jednakże przyznam szczerze, że miałbym problem z mechaniką i nie pamiętam tego wszystkiego... tak więc proponuję zostać tylko przy Garou.
__________________ Projektant wie, że osiągnął doskonałość nie wtedy, gdy nie ma już nic więcej do dodania, lecz wówczas, gdy nie ma już nic więcej do odjęcia... |
20-01-2008, 15:51 | #12 |
Reputacja: 1 | A ile wynosi początkowa siła woli? |
20-01-2008, 15:57 | #13 |
Reputacja: 1 | Siła Woli: Mag: startowa 5 kropek Wilkołak: Startowa siła woli zależna od plemienia Wampir: startowa SW równa sumie kropek samokontroli i odwagi MG: startowa siła woli równa 10 - minus liczba graczy...
__________________ Projektant wie, że osiągnął doskonałość nie wtedy, gdy nie ma już nic więcej do dodania, lecz wówczas, gdy nie ma już nic więcej do odjęcia... |
20-01-2008, 17:18 | #14 |
Reputacja: 1 | A dopuszczasz chowańce dla magów?? I ewentualnie jak je widzisz?? Kiedyś jeden MG zaproponował mi familiara w postaci pierścienia rodowego. Średnio mnie się to podobało.
__________________ - I jak tam sprawy w Chaosie? - zapytała. - W tej chwili dość chaotycznie - odpowiedział Mandor. "Rycerz cieni" Roger Zelazny |
20-01-2008, 17:23 | #15 |
Reputacja: 1 | Ja chętnie zagram. I pytam do kiedy trwa rekrutacja? Bo trochę mi zejdzie zrobienie postaci. Pozdro, c.
__________________ Nie bój się śmiać z samego siebie. W końcu jest szansa, że przegapisz żart stulecia. |
20-01-2008, 18:49 | #16 |
Reputacja: 1 | Jestem w trakcie tworzenia karty.. oraz czekam na odpoweidz na PM |
21-01-2008, 00:46 | #17 |
Reputacja: 1 | 1. Nie dopuszczam Chowańców dla Magów ani rozbudowanych stad żywicieli czy ghuli dla pijawek ani własnych Caernów dla Garou... Jak już zaznaczyłem dwukrotnie lub więcej - zakładam, że postacie będą początkujące a jeśli dołączą do nas starzy wyjadacze, to zakładam, że będą odgrywać młodocianych przedstawicieli swoich ras / profesji / klanów / plemion / rodzin itp. 2. Rekrutacja trwa do momentu zebrania wszystkich graczy. Gdyby to ciągnęło się zbyt długo, to wystartuję już np. z pięcioma graczami a resztę będę "dorzucał" do sesji. Nie ma pośpiechu, zawsze można limity zwiększyć (w zależności od śmiertelności poszczególnych graczy hehe) 4. Pamiętajcie, że wysłanie mi samej karty nic nie znaczy - dołączę taką do kolekcji tysiąca moich postaci i tyle. Liczy się OPIS i HISTORIA a dopiero potem patrzę na kartę postaci. Pamiętajcie też, że jeśli posiadacie cokolwiek, szczególnie broń lub pojazdy - musi być to poparte cechą "mienie" na karcie postaci. Za jedną kropkę mienia niewiele kupicie. (Pamiętaj o tym Etopiryna :P)3. Odpowiedź na PM wysłana. Nie musicie informować mnie o tym, że robicie właśnie postać lub, że czekacie na odpowiedź na PM'kę, gdyż nie chciałbym, żeby któryś z szanownych modów zakneblował mi potencjalnego gracza z powodu takich postów. 5. Jeśli już dojdziecie do karty postaci to pamiętajcie żeby wypełnić wszystkie pola. Jeśli Tworzycie maga ale nie podacie tradycji esencji itp to będzie problem. Oczywiście patrząc po sferach / darach / dyscyplinach - mógłbym się domyśleć kim jest wasza postać ale wolałbym nie pozostawiać tego przypadkowi... 6. Pamiętajcie, żeby sprawdzić dwa razy zanim cokolwiek do mnie napiszecie. Błędy ortograficzne wcale nie skłaniają do czytania...
__________________ Projektant wie, że osiągnął doskonałość nie wtedy, gdy nie ma już nic więcej do dodania, lecz wówczas, gdy nie ma już nic więcej do odjęcia... Ostatnio edytowane przez Khemi : 21-01-2008 o 00:59. |
21-01-2008, 21:10 | #18 |
Reputacja: 1 | przypomnij co to była esencja?? |
21-01-2008, 21:18 | #19 |
Reputacja: 1 | wszystko macie w tym artykule. Esencja to tak jakby natura Twojego Avatara... Dynamiczna, Pierwotna itp. Masz 3 podobne cechy: Natura: to taki, jaki jesteś na prawdę. tzn. dobry, zły, jesteś buntownikiem, czy masz złote serce, czy po prostu jesteś samotnikiem Postawa: To to, jak pokazujesz siebie na zewnątrz - innym ludziom. Czyli jest podobna do Natury ale nie koniecznie musi być identyczna. Może nawet skrajnie się różnić... Esencja to natura Twego Avatara, jak wspomniałem Jednakże!!! jeśli masz takie problemy z podstawowymi wiadomościami o magu to może jednak powinieneś zastanowić się nad postacią śmiertelnika?? To zależy od ciebie i od opisu postaci oczywiście, ale jeśli będziesz nieudolnie odgrywał maga - takie same będą jego działania / magia itp. Wybacz, jeśli cię uraziłem Enneid, ale jak już wspomniałem (chyba) - jeśli ktoś nie zna dobrze systemu a jednak będzie podszywał się pod nadnaturala to to zauważę - gram w WoD od 11 lat... ...(i wcale się nie chwalę ) EDIT: a akurat w Maga to grałem jeszcze według 1 wydania angielskiego...
__________________ Projektant wie, że osiągnął doskonałość nie wtedy, gdy nie ma już nic więcej do dodania, lecz wówczas, gdy nie ma już nic więcej do odjęcia... Ostatnio edytowane przez Khemi : 21-01-2008 o 21:30. |
21-01-2008, 21:52 | #20 |
Reputacja: 1 | Najwidoczniej nie zostałem zrozumiany, więc podaję tutaj możliwe esencje Avatarów, jeśli ktoś ich nie zna: Esencje 1. Dynamiczna: Prowadzeni ku wiecznej zmianie, przeskakują z jednego zadania na drugie. 2. Pierwotna: Stare dusze, Avatary te czerpią swe Esencje z samego początku – i końca – wszechświata. 3. Poszukująca: Wieczni Galahadzi walczący o równowagę i swój cel. 4. Wzorcowa: Przeciwność Dynamicznej; ci architekci zawsze usiłują stworzyć coś, co przetrwa ten chaos. Jeśli ktoś nadal chce odgrywać Maga, nie znając systemu Mag: Wstąpienie - proszę bardzo - aczkolwiek może mu się gra znudzić szybko...
__________________ Projektant wie, że osiągnął doskonałość nie wtedy, gdy nie ma już nic więcej do dodania, lecz wówczas, gdy nie ma już nic więcej do odjęcia... |