|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
22-04-2008, 15:52 | #1 |
Reputacja: 1 | Planescape/FR/+... dla graczy + 1MG Hey, chciał bym poprowadzić kampanie w setingu Planescape, z sporą ilością podróży po prime'ie. Szukam MG obeznanego z FR, który by mi pomógł prowadzić. SZUKAM DRUGIEGO MG - najlepiej Forgotten Realms, z doświadczeniem do współprowadzenia. 4-6 graczy. Wysokie lv. 10+ Chciał bym o ile to możliwe narzucić 4 postacie [wrzucę opis jak będę miał chwilę]: 1)[Podstawowa postać] Druid z obsesyjnym uwielbieniem dla Smoków - i wsparciem Io [raczej niezbyt inteligentny ale o wysokiej sile woli itp], 2)Erynie która zawarła z nim pakt, iż będzie przy nim i będzie mu pomagać z całych sił aż nie umrze. 3)"Sędzia" psionic/kenasi - lekko fanatyczny zwolennik 1), Praworządny N., gorąca krew. 4)Pół elf z Aragoth [kraina z MtG] Ranger, spec od trucizn, polujący na ludzi w zemście za zniszczenie "Raju" - Obeznany z planami. Chaotyczny. Inne postacie dowolne, jeśli nie zbierze się ilość chętnych, mogę z powyższych zrezygnować. Preferuje improwizacje, Story Telling, słabo znam nowe zasady DnD, ale prowadzę dość długo Planescape i inne. Raczej unikam walk - żadnych numerów typu sam biorę X demonów na siebie, a wy rozwalcie tamtą armię. Raczej bym celował w niesamowitości świata, i zadania między bogami/smokami/itd. Posty minim 1 na 3 dni. W przypadku, że kogoś brakuje albo czekamy, albo jeden z MG poprowadzi postać, aż gracz nie wróci. Jak by co jestem pod kom 608-798-682, crovax@o2.pl Prosił bym o na początek zgłaszanie koncepcji postaci, wraz z jakimś konceptem na odgrywanie [ zwłaszcza tych gotowych plus ew. zmiany]. Potem jak dogadamy się z 2mg, porobimy karty. Zalecenia KP: Po pierwsze skąd pochodzi, czy z Pierwszej Materialnej czy z Planów. Jeśli z planów jaka frakcja. Charakter - rozbudowany opis, najlepiej warunkowy [tj. zależnie wobec sytuacji itd.] Wolę opierać się na zasadach Adnd 2ed. bo ją znam lepiej, ale w sumie wszystko jedno. Rasa dowolna. Statsy: Losowane 4d6 odrzuć jedną, potem przydzielane. [ możliwość podzielenia np. Wis na WP i Wit] Wszystkie kity, klasy prestiżowe i miksy dostępne, wolę głębsze postacie. Preferowane profesje Bardowie wszelkiej maści, Łotrzykowie, ew. kapłani, w połączeni z jakimiś "naukowcami/dyplomatami/specami" - tj. złodziej który jest też kupcem, albo Dyplomata Wojownik itd. Chętnie bym widział w drużynie dwójkę grajków- zwłaszcza jakąś dziewczynę. Mam też kilka gotowych propozycji. Sprzęt dowolny ale z opisem skąd i jak. Lv ok 10. pogramy raczej wysoko, bo w mojej interpretacji Planescapa co drugi łotrzyk w Sigil ma 4-6lv. Choć z drugiej strony bez przegięć jak mówiłem. Więc zapraszam: Sigil, miasto drzwi. Wciąż potrząsacie głowami, skołowani, wciąż poddając się temu wrażeniu, gdy po raz pierwszy przeszliście przez portal. Tymczasem, otacza was, obserwuje i ocenia. Sigil, Klatka. Wysokie, eklektyczne budowle, wznoszone jedna na drugiej, często wbrew zdrowemu rozsądkowi, i prawom entropii. Ostrza, kolce, przerdzewiałe, żelazne szpikólce i wszędobylska Ostroloś... Nad nimi cień, niebo którego widok, odróżnia Pierwszaka od Sferowca, Skurla od Rzeźnika [Blood ~ krwawnika/wymiatacza], jeszcze go nie spostrzegliście, lecz gdy w końcu uniesiecie wzrok w ku górze, a wasze szczęki opadną, to będzie pierwsza lekcja. Dachy. Dachy, ulice, mieszkańcy, wszystko to widać kiedy patrzy się tam gdzie powinno być niebo, przynajmniej w te nieliczne dni, gdy szara mgiełka, dymy i chmury nie zakrywają przestrzeni powyżej. Sigil, miasto wypełniające zakrzywioną, wewnętrzną powierzchnie pierścienia, na szczycie nieskończenie wysokie iglicy. Serce wieloświata. Wszystko to, wywołuje ból głowy i zmieszanie, pierwsze symptomy zabójczej choroby zwanej "nóż w plecach". Myślicie, że jesteście silni... Tak może przewyższacie, żebraków z Ula, ale na tych nikt nie zwraca uwagi - będą żyć dłużej niż wy Tępaki [clueless] dumne w swej ignorancji... choć jesteście złotą żyłą, źródłem nowych przedmiotów, rozrywki, ciał i dusz, dlatego gdy już podniesiecie głowy, nie gapcie się z rozdziawioną jadaczką, lecz jak najszybciej poszukajcie kogoś, kto uratuje wasze tyłki, i powie wam co i jak, oczywiście nie za darmo, w końcu wiedza jest kluczem... Ostatnio edytowane przez Rkhatzar : 30-04-2008 o 16:05. Powód: rozszerzenie o małą zajawkę |