|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
01-08-2008, 02:03 | #1 | ||
Reputacja: 1 | [Autorski CP] Syndykat: Kroniki - "Niewygodny sojusznik" [MEDIA]http://mendokaze.googlepages.com/syndicate_wars_psx_audio_track_02_hq.mp3[/MEDIA] Kod: [Impax Industries Terminal HD-32] Please choose your language: English Polski Deutsch �-国 GSIE Software v. 2.0.2 Witamy w Nowej Przyszłości. Przesyłam dane... Proszę czekać. Skanuję DNA... Proszę czekać. Ładuje personalne ustawienia... Proszę czekać. Witaj obywatelu. Masz dwie nowe wiadomości: *** *** *** Cytat:
... ... ... ... ... ... --------------------------------- Witajcie w rekrutacji do sesji, opartej na autorskim świecie, a mechanice CP 2020. Czemu "Kroniki"? Bo na innym forum nadal toczy się moja sesja pt. "Syndykat" i jest pierwszą w tym świecie. Spodobał mi się on jednak na tyle, iż w głowie powstało dużo pomysłów. Czym się wzorowałem tworząc ten świat? Takimi seriami gier komputerowych jak Syndicate czy Deus Ex. Mam nadzieję że wam się spodoba. Oto krótki opis "Kronik vol. 1 - Niewygodny sojusznik": Cytat:
Kod: Obrazek: Imię i Nazwisko: Profesja: Pochodzenie: takie rzeczy jak kolor skóry, kraj pochodzenia, warstwa społeczna Cechy: [60 punktów do rozdania minimum 1 max 10] Inteligencja: Refleks: Technologia: Opanowanie: Atrakcyjność: Szczęście: Szybkość: Budowa Ciała: Empatia: Umiejętności: [60 punktów do rozdania max 10 poziom umiejętności] UMIEJĘTNOŚCI SPECJALNE (jeśli takie posiada): _______________________ [] _______________________ [] _______________________ [] _______________________ [] ATRAKCYJNOŚĆ: Image [] Moda i styl [] _______________________ [] BUDOWA CIAŁA: Pływanie [] Siłacz [] Wspinaczka [] Wytrzymałość [] _______________________ [] EMPATIA: Aktorstwo [] Etykieta [] Perswazja [] Postrzeganie emocji [] Przywództwo [] Przeprowadzanie wywiadów [] Uwodzenie [] Zdolności przywódcze [] _______________________ [] INTELIGENCJA: Antropologia [] Angelologia (nauka o aniołach) [] Astrologia [] Botanika [] Biologia [] Biurokracja [] Chemia i Alchemia [] Diagnoza lekarska [] Ekspert_________________ [] Ekspert_________________ [] Ekspert_________________ [] Fizyka [] Genetyka [] Geologia [] Gry hazardowe [] Historia [] Język obcy______________ [] Język obcy______________ [] Komponowanie [] Księgowość [] Kultura [] Maskowanie [] Matematyka [] Mechanika [] Nauczanie [] Nawigacja [] Politologia [] Programowanie [] Przeszukiwanie baz danych [] Przeżycie pod wodą [] Przeżycie w przestrzeni [] Przetrwanie na ulicy [] Religioznawstwo [] Sztuka przetrwania [] Śledzenie [] Taktyka [] Transakcje giełdowe [] Ukrywanie/wymykanie się [] Wycena [] Wykształcenie [] Znajomość neobroni [] Zoologia [] _______________________ [] OPANOWANIE I CHARYZMA: Kontakty w korporacji [] Kontakty w WS/Triadzie/Yakuzie/SOK [] Krewni i znajomi [] Odpor. na tortury/narkotyki [] Przemawianie [] Przesłuchiwanie [] Zastraszanie [] Znajomość półświatka [] _______________________ [] _______________________ [] REFLEKS i WPRAWA: Akrobatyka [] Obsługa ciężkich maszyn [] Pilot___________________ [] Pilot___________________ [] Pilot___________________ [] Poruszanie się w 0g [] Poruszanie się w przestrzeni [] Prowadzenie motocykla [] Prowadzenie samochodu [] Rzucanie [] Skradanie się [] Szermierka [] Sztuka walki_____________ [] Sztuka walki_____________ [] Sztuka walki_____________ [] Taniec [] Unikanie ciosów [] Walka wręcz [] Władanie dwoma broniami [] Władanie jedną bronią [] Wysportowanie [] Żeglarstwo [] _______________________ [] _______________________ [] UZBROJENIE: Broń biała [] Broń ciężka [] Broń lekka [] Broń miotana [] Broń stacjonarna [] Broń średnia [] Broń wyborowa [] Ciężka broń pokładowa (np. działo od czołgu) [] Granaty [] Gruby kaliber (bazooka, granatnik, stinger) [] Karabin [] Lekka broń pokładowa (np. .50 ) [] Miotacze [] Łucznictwo [] Pistolet [] Pistolet maszynowy [] Śrutówka [] _______________________ [] _______________________ [] TECHNIKA: Pierwsza pomoc [] Charakteryzacja [] Endocybernetyka [] Elektronika [] Fałszerstwo [] Farmaceutyka [] Fotografia i film [] Granie na instrumencie [] Kaligrafia [] Kradzież kieszonkowa [] Malowanie lub rysowanie [] Materiały wybuchowe [] Naprawa broni [] Naprawa________________ [] Naprawa________________ [] Naprawa________________ [] Otwieranie zamków [] Obróbka kamieni [] Obróbka metalu [] Pierwsza pomoc [] Podstawowe naprawy [] Projektowanie____________ [] Projektowanie____________ [] Projektowanie____________ [] Tatuaż [] Ukrywanie przedmiotów [] Zabezpieczenia elektroniczne [] Znajomość uzbrojenia [] _______________________ [] _______________________ [] Ekwipunek: Historia:
__________________ "You can have power over people as long as you don't take everything away from them. But when you've robbed a man of everything, he's no longer in your power." Aleksandr I. Solzhenitsyn. Ostatnio edytowane przez Kagonesti ZW : 01-08-2008 o 02:11. | ||
03-08-2008, 12:30 | #2 |
Reputacja: 1 | To ja mam kilka pytań na początek: 1. Jaką częstotliwość postów pragniesz / wymagasz / żądasz? (niepotrzebne skreślić) 2. Powiedz coś więcej o technologii. Jaka broń jest wykorzystywana, czy jest ona konwencjonalna, czy może także i energetyczna. Info o pojazdach, komputerach i innych rzeczach. 3. Co do tabelek, to rozumiem, że rozdajemy 60 punktów na cechy, a drugie 60 na umiejętności w gałęziach takich jak atrakcyjność, budowa ciała, empatia itd. 4.Pytanie do umiejętności. Broń średnia, poruszanie się w og - co to są za umiejętności? Podaj przykład. A sztuka walki oraz walka wręcz? Jak chcemy mieć postać, która potrafi się bić, to wybieramy obydwa, czy co? |
03-08-2008, 14:06 | #3 | |||||
Reputacja: 1 | Cytat:
Cytat:
- broń - z jednej strony mamy stara, broń sprzed nowej ery (sprzed przeprowadzki), jest ona popularna w podziemiu. Jest to broń w dużej mierze taka, jaką dziś uznajemy za nowoczesną i wypromowaną jak np. MP 5, AK 47/AK 74, Remmimington, Winchester, Famas, ect. Raczej jednak bronie używane przez wojsko USA są rzadziej spotykane. Nowoczesne bronie to nacisk na szybkostrzelność i szybkie przeładowanie, a także możliwość ulepszenia. Bezłuskowe karabiny szturmowe w układzie bullpup z gazowymi reduktorami, automatyczne śrutówki z reduktorami odrzutu, przeciwpancerne samopowtarzalne snajperskie karabiny z wewnętrznymi hamulcami wylotowymi, czy nowoczesne rewolwery 9mm. Nie ma osobistej broni energetycznej, a jeśli jest to na pewno dobrze skrywana. Na sesji dostaniecie broń do wyboru, oprę się na zmodyfikowanych wersjach broni z Chromebooków z CP. Trzeba jeszcze dodać, że rozwinęła się broń ciężką i wybuchowa. Jako iż pod ziemią trzeba było stosować różne metody wysadzania, dziś mnożą się nowoczesne granatniki, wyrzutnie rakiet i materiały wybuchowe - niestety, są ciężko dostępne i bardzo drogie. Co do legalności broni - została zakazana przez Wielki Syndykat w USA, tylko oni mogą wydać pozwolenie - najczęściej wystarczy zapłacić. Obywatele którzy nie chcieli się rozstawać z bronią, musieli zapłacić za jej "otagowanie" (żeby nie było wątpliwości czyja jest), oraz za pozwolenie. To zapewniło spory wpływ gotówki dla konsorcjum. Niestety w pierwszym roku po tej akcji, sporo broni skonfiskowanej przez służby, wypłynęło na czarny rynek, a dużo przestępców nauczyło się obchodzić system tagowania. - komputery - przede wszystkim Wielki Syndykat objął pieczę nad rozwojem komputerów, co doprowadziło do optymalizacji hardware'u. Dzięki temu technologia poszła w przód i skręciła ku miniaturyzacji. Z jednej strony można mieć tzw. "StrongHoldy" czyli wielkie stanowiska komputerowe w domu, złożone z kilku jednostek - umożliwiające wygenerowanie fotorealistycznych obrazów, a także kierowaniem wieloma procesami (np. w domu) także na spore odległości. Dzięki StrongHoldom można pozwolić sobie na sporą działalność w makrosieci (o której za chwile). Można też generować hologramy. Znane są tzw. "one-person-company" (OPC), gdzie kilka StrongHoldów kierowanych przez jedną osobę, przez specjalne procesy, potrafi funkcjonować jak normalna firma. Pomagają w tym też wciąż raczkujące sieci neuronowe. Jest to zalążek sztucznej, lecz niesamoświadomej inteligencji. Druga forma to przenośne nośniki i komputery, które mogą mieć formę nowoczesnych organizerów, tzw. "handecków", gdyż mieszczą się na przedramieniu. Często współpracują z nową technologią przesyłu - Red Tactonami - wystarczy kogoś dotknąć, a nastąpi przesył danych (jeśli jest oczywiście pozwolenie na taki przesył). Trzeba mieć się jednak na baczności, i nie mieć zawsze włączonych R-Tactonów, w tłumie łatwo spotkać tzw. "infectrubb", sposób na zarażanie R-Tactonów wirusami, za pomocą ocierania się w dużym tłumie. Modne są miniaturowe przenośne nośniki w kolczykach, guzikach, zębach, a także w piercing'u. Jest też moda na "SocMe" - system interaktywnych wizytówek - każdy kto chce, może sobie sprawić taki gadżet, dzięki czemu ktoś kto posiada taki sam, może ściągnąć sobie interaktywną wizytówkę takiej osoby. - makro i mikrosieć - internet po wyjściu na powierzchnie ożył na nowo, a jednocześnie doznawał co raz to większego naporu informacji. Efekt ten nazwany został efektem "E-Yoyo", zaczerpnięty z efektu joja przy diecie. Internet po "głodówce", teraz przytył jeszcze bardziej. Doprowadziło to do sporego obciążenia całej sieci, a nawigacyjne systemy nie nadążały za prędkością "grubnięcia". W związku z tym internet "podzielił się" na mikro i makrosieć. Mikrosieć to w skrócie jakiś większy fragment makrosieci, lub zupełnie odrębny system, o ograniczonej wielkości, przeznaczony do konkretnych celów. Zaletą jest szybkość, łatwość w nawigacji, wadą ograniczona pojemność i zasięg - sporadycznie samoistna mikrosieć ma dostęp na cały świat, raczej operuje w danym regionie. Czasami powstają tzw. "mini-makrosieci", czyli systemy połączonych mikrosieci. Makrosieć ma zasięg globalny, jest nieograniczona, składa się często z wielu mikrosieci które są zintegrowane z nią (przez co są mniej efektywne okręgowo, lecz mają większy zasięg). Czasami makrosieć polega na przemieszczaniu się pomiędzy mikrosieciami, ale też jest samodzielną siecią. Można ją określić jako dzisiejszy odciążony mikrosieciami internet, unowocześniony o nowe technologie, lecz żeby poważnie tam zaistnieć nie wystarczy garażowy pomysł. Teraz trzeba do tego potężnego systemu StrongHoldów, dzięki którym będzie się w stanie utrzymać w globalnej siatce. Dlatego amatorzy przeszli na mikrosieci, zaś makrosieci są domeną bogatych korporacji (opisywana sytuacja dotyczy USA, Europy, Australii i w części Azji - głównie w Japonii, gdyż pozostałe nacje nie są tak dobrze rozwinięte, często ich dotychczasowy internet stał się systemami mikrosieci, lub w ogóle przestał istnieć). Poza tym każdy sprzęt można szybko naładować w terminalach. Wielki Syndykat stosuje skanery DNA, dzięki którym kontroluje społeczeństwo. Wielkie bazy DNA potrafią skojarzyć każdego, kto zostanie rozpoznany przez skanery. Są też oczywiście nowoczesne kamery. Dzięki temu podchodząc do terminala, można zostać rozpoznanym, i za pomocą tego mamy dostęp do ustawień konta personalnego, które posiada każdy obywatel USA i Europy. Konto personalne, umożliwia np. kontrolę dostaw do domowych terminali zaopatrzeniowych (dzięki którym Wielki Syndykat wysyła produkty do obywateli), czy kontakt z administracją. Reklamy doznały nowego oblicza, ale to długi wywód - sami się przekonacie. - rozwinęła się medycyna (głównie farmaceutyka), a także cyber-medycyna, która dominowała w czasach podziemnych, jako iż często w wypadkach ludzie tracili kończyny, mogli jednak dostać nowoczesne protezy. Po powrocie na powierzchnie, Wielki Syndykat ograniczył taką medycynę, wykupując większość firm które się nią zajmowały. Wszczepy są drogie, ograniczone i nie mogą służyć walce. Niektórzy sądzą, że agenci mają bojowe wszczepy, inni uważają że to bujda i to zasługa anabolików - to jest tajemnica konsorcjum. Jednak bogaci mogą sobie wydłużać wszczepami życie, stać ich na kosmetyczne ulepszenia, robotnicy często też dostają wszczepy do wydobywania. Natomiast farmaceutyka przeszła renesans, dlatego iż ludzie zaczęli cierpieć od pyłów, a także od anomalii. Wymusiło to stworzenie nowych leków, które zapobiegają temu, a także zmutowanym szczepom bakterii, częściowo przyniesionych spod ziemi, lub tych co przetrwały na powierzchni. - pojazdy - niestety ropa się kończy, Arktyka jest niedostępna - zasłonięcie częściowe światła słonecznego, sprawiło iż wszystko tam praktycznie zamarzło zbyt mocno, by dało się dostać do złóż. Przeprowadzka w dół zastopowała nieco wydobycie, ale po powrocie ludzie znów odczuli głód ropy, która jak się okazało powoli zaczęła się kończyć. W związku z tym wprowadzono racjonowanie ropy, stworzono pojazdy z silnikiem cieplnym Stirlinga, a także zaczątek magnetycznych autostrad. Popularne są paliwa wodorowe, a ropa jest przemieniana na bardzo wydajne ogniwa paliwo-wodorowe. Na posiadanie pojazdu nałożone jest duże cło. Nie każdego stać na taki wydatek. - pancerze - nowe pancerze potrafią być lekkie, cienkie i wytrzymałe, potrafią być odpowiednio odwrotnie magnetyzowane, by zmieniać trajektorie pocisków - lecz ogółem nie uchronią przed gradem kul zbyt długo. Niektóre pancerze są grubsze, opływowe i wytrzymalsze. Cytat:
Cytat:
Broń średnia - ogólny modyfikator do broni średniego kalibru - może to być średniej wielkości miecz, jak i karabin szturmowy. Broń średnia, to taka która nie jest lekka jak pistolet, ale też nie ciężka jak granatnik. Coś pomiędzy - np. przenosząc na dziś SG 550 będzie średnią bronią, TMP lekką, a M72 LAW bronią ciężką. Jeśli Twoja postać używa broni i ma modyfikator do niej, to dostaje odpowiednie bonusy przy testach, zgodnie z zasadami CP. Cytat:
Mam nadzieję, że odpowiedź jest wyczerpująca
__________________ "You can have power over people as long as you don't take everything away from them. But when you've robbed a man of everything, he's no longer in your power." Aleksandr I. Solzhenitsyn. Ostatnio edytowane przez Kagonesti ZW : 03-08-2008 o 14:17. | |||||
03-08-2008, 17:50 | #4 |
Reputacja: 1 | Dzięki za odpowiedz. Przeleciałem pobieżnie po odpowiedzi na 2 pytanie, bo nie mam teraz zbytnio czasu. Ale zawsze czas jest na kolejne pytania. 5. Jak jest z techniką medyczną? Czy można sprawić, by utracona część ciała (np. palec) odrosła? Potrzebne do znaków szczególnych. 6. Wybieramy odzienie, czy dostajemy jednakowy pancerzyk? |
03-08-2008, 18:31 | #5 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
6. Odzienie możecie mieć, ale pancerz dostaniecie jednakowy - czyli służbowy Aha i co jeszcze zaznaczę, to że tekst historii jest celowo tak słaby stylistycznie, żeby odnieść wrażenie, że został przetłumaczony naprędce
__________________ "You can have power over people as long as you don't take everything away from them. But when you've robbed a man of everything, he's no longer in your power." Aleksandr I. Solzhenitsyn. Ostatnio edytowane przez Kagonesti ZW : 03-08-2008 o 22:39. | |
05-08-2008, 10:56 | #6 |
Reputacja: 1 | Hmm wszczepy są zabronione ale co w takim razie z modyfikacjami czysto biologicznymi (genetycznie modyfikowane włókna mięśniowe itd)? I z wspomaganiem farmakologicznym (wprowadzona pod skórę kapsułka uwalniająca pochodne amfetaminy jako reakcja na wydzielanie adrenaliny w organizmie na przykład, ew. wszelkie doraźne stymulanty?)?
__________________ Oj Toto to już chyba nie jest Kansas... "Ideologia zawsze wynika z przyczyn osobistych, ja nie podaję wrogowi ręki chyba, że chcę mu połamać palce" |
05-08-2008, 11:20 | #7 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
Stymulanty są. Niekoniecznie legalne. Niektóre mają rangę narkotyków. Są też anaboliki, które przyspieszają wzrost masy mięśniowej. Stymulanty i anaboliki były popularne pod ziemią, choć starano się informować o ich negatywnych niekiedy skutkach. Dziś anaboliki wszelkiego rodzaju są legalne, ale każdy bierze je na swoją odpowiedzialność i nie można podać do sądu firmy produkującej, która informowała o negatywnych skutkach (są czymś w rodzaju papierosów czy alkoholu). Zaś co do stymulantów, jest mała grupa legalnych produktów tego typu, dostępnych w aptece - głównie pobudzające, usypiające i uspokajające - lecz trzeba mieć na nie receptę. Natomiast nielegalne można dostać zwykle na ulicy, i istnieją różnorakie stymulanty, wzmacniające również wartość bojową.
__________________ "You can have power over people as long as you don't take everything away from them. But when you've robbed a man of everything, he's no longer in your power." Aleksandr I. Solzhenitsyn. | |
05-08-2008, 12:04 | #8 |
Reputacja: 1 | Hmm a jak to ma się do stosowania przez postacie graczy w sesji? Wolno się dopakowywać tego typu rzeczami? Czy zwyczajnie nie wolno w żaden sposób wzmacniać swoich organizmów? I jeszcze pytanie jak podszedłbyś do postaci zmodyfikowanej genetycznie w ramach jakichś eksperymentów? I pytanie co do przeznaczenia oddziału. To ma być jednostka wojskowa (w typie NAVY SEALS), policyjna, AT czy jakaś inna? Pytam o rodzaj działań bo innaczej tworzy się postać do oddziału działającego w terenie a inaczej do działającego w mieście.
__________________ Oj Toto to już chyba nie jest Kansas... "Ideologia zawsze wynika z przyczyn osobistych, ja nie podaję wrogowi ręki chyba, że chcę mu połamać palce" |
05-08-2008, 12:43 | #9 | ||
Reputacja: 1 | Cytat:
Anabolicznie - anaboliki nie mają tak wielkich restrykcji w wojsku, jeśli jednak ktoś podupadnie na zdrowiu z tego powodu, wyciągną wobec niego konsekwencje. Natomiast alkohol jest formalnie zabroniony, papierosy - przymyka się oko. Stymulanty - wojsko w tajemnicy przed obywatelami stosuje niektóre stymulanty wobec "ludzkich" jednostek, jednak są ściśle racjonowane i stosowane u zaufanych ludzi. Używanie stymulantów jest warunkowane misją, nie można ich poza misją nosić ani używać. Jako iż wy jesteście zaufanym oddziałem, tak zezwalam na używanie stymulantów. Opcjonalnie dostaniecie do wyboru tuż przed misją. Wszczepy - jeśli ktoś musiał mieć wszczep, np. stracił palec, czy ma uszkodzone oko - to oczywiście takie drobiazgi nie są problemem. Natomiast w tym oddziale raczej nie ma osób z protezami większymi, takie osoby są wysyłane do zwykłych oddziałów. Nie jest do końca jasne czemu tak, być może Wielki Syndykat chce by oddział elitarny był w pełni ludzki. Cytat:
Zapomniałem jednak dodać, że genetyczne modyfikacje mogą dokonywać rodzice u nienarodzonych dzieci, np. modyfikacje wyglądu, czy eliminowanie chorób genetycznych. Wasza jednostka będzie nazywać się Great Syndicate All Purpose Combat Elite (APCE), która została uformowana z US Navy SEAL i US Army Special Forces (Green Berets), a także częściowo z SAS i Specnaz. APCE posiada uniwersalne możliwości - od długotrwałym wywiadzie, organizowaniem partyzantki na wrogich regionach i długotrwałym wyczekiwaniu na terenie wroga na akcje, po szybkie i sprawne akcje takie jak infiltracja, pojmanie, sabotaż czy zdobycie wrogiego terenu i oczekiwaniem na wojsko. Głównie specjalizują się w walce Close Quarter Combat, i walką podziemną, aczkolwiek mają też snajperów, mogą też dokonywać akcji ze spadochronów. Wszystko to zawdzięcza się doborem ludzi, którzy mają doświadczenie w wielu typach operacji specjalnych. Wykorzystywani tylko do walki poza granicami Wielkiego Syndykatu. Wasz oddział powinien radzić sobie w szybkiej infiltracji i w walce na małych przestrzeniach (CQC). Blisko wam do Navy SEAL.
__________________ "You can have power over people as long as you don't take everything away from them. But when you've robbed a man of everything, he's no longer in your power." Aleksandr I. Solzhenitsyn. Ostatnio edytowane przez Kagonesti ZW : 05-08-2008 o 12:59. | ||
05-08-2008, 21:29 | #10 |
Reputacja: 1 | No cóż, pewna sesja została "odroczona" to się zgłaszam. karta jak tylko odpisze w zaległościach (pod koniec tygodnia). Czy można grać technikiem lub technikiem medycznym?
__________________ [...]póki pokrętna nowomowa zakalcem w ustach nie wyrośnie, dopóki prawdę nazywamy, nieustępliwie ćwicząc wargi, w mowie Miłosza, w mowie Skargi - przetrwamy [...] |