|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
02-06-2009, 12:43 | #21 |
Reputacja: 1 | no to po kolej nie zabieram możliwości prowadzenia wojen, polityki czy organizowania intryg po to by zostać władcą świata, a później bogiem. Jeżeli ktoś chce może zawiązać własny kult, dogadać się z władykiem lokalnych ziem, mnożyć kasę i pomagać prowadzić mu podboje Opis terenu... Właśnie na to czekam. Chodzi o to,że świat fantasty ogólnie jest jako nasz setting. Oznacza to, że jakieś królestwo posiada kawałek ziemi w górach szarych i może tam znajdować się Twoja jaskinia. Albo stary zrujnowany zamek. Chodzi o to, że macie dowolność w umiejscowieniu się. Ogólnie im więcej opiszecie terenów przyległych do waszych legowisk tym lepiej. Wolałbym smoka z kina amerykańskiego co ma skrzydła i lata Pomysł fajny jest na innego smoka niż ten amerykański ale, że mieszkacie w górach i będziecie się przemieszczać(czas będzie mieć kluczowe znaczenie) wolałbym jednak smoka ze skrzydłami. Może kiedyś ponownie poprowadzę sesję o smokach, która będzie miała dowolność w tejże dziedzinie.
__________________ Do szczęścia potrzebuję tylko dwóch rzeczy. Władzy nad światem i jakiejś przekąski. |
02-06-2009, 23:33 | #22 |
Reputacja: 1 | KP jutro dojdzie, tylko historia została. Nareszcie coś fajnego Mam kilka pytań, 1. Czy bard może umieć walczyć? Do czego on wogóle służy? 2. Czy zbroja magiczn to może być np. amulet który nosi mój smok dla ochrony? 3.Czy smok może przybierac ludzką postać? Zamieniać się w tę i z powrotem?
__________________ "Another tricky little gun Giving solace to the one That will never see the sunshine " |
03-06-2009, 11:55 | #23 |
Reputacja: 1 | 1. Może walczyć i pomaga edukować waszych podopiecznych. 2. Nie, nie może 3. j.w
__________________ Do szczęścia potrzebuję tylko dwóch rzeczy. Władzy nad światem i jakiejś przekąski. |
03-06-2009, 19:24 | #24 |
Reputacja: 1 | Powyższy post zmusza mnie do napisania historii postaci od nowa . I nowej koncepcji, ponieważ przebranie w ludzką postać było głównym wątkiem wspomnianej historii. Ech, niepotrzebnie to pytanie padło... Pytanie kolejne: - Jaki może/ powinien być rozmiar smoka? Dość ważna rzecz, ponieważ znaczne dysproporcje w masie mają przełożenie na zdolność bojową, a po napisanych w tym wątku postach wnioskuję, że będzie to istotny element. |
05-06-2009, 12:53 | #25 |
Reputacja: 1 | Smoki są dość spore.... długość około 60 metrów, wysokość około 25 poprzedni post który niechcący skasowałem Teraz nie rozumiem... np. gobliny są popularne i np. klan czerwowijów w liczbie 50 jest Twoją świtą... Specjalizacja klanu to np. walka na dystans (specjalizacje klanu przyjdą z czasem jak i ich nazwy, chyba, że ktoś chce mieć od razu nazwę dla swoich podopiecznych to śmiało ). Jeżeli chodzi o liczbę stworzeń które są z Tobą to liczbą ich jest 50 na początek. @załapałem teraz Jeżeli zginie wam kilka pachołków to będziecie mogli liczyć na to, że straty zostaną uzupełnione. Przygarniecie inny klan albo może przyjdą jakieś inne klany i połączą się w jeden... Będziecie musieli kombinować. Jeżeli chcecie to możecie napisać, że połowa waszych sług to rodzaj żeński waszych minionów, wtedy będziecie mieć stale uzupełniane szeregi . Jednak, żeby zbalansować rozgrywkę to postacie żeńskie np. goblinów, które będą rodzić gobliniątka, nie będą mogły walczyć z powodu ciąży :] edycja właściwa: Przypominam, że został tydzień ja nie gryzę, mam kilka kart i nadal zapraszam. Jeżeli będzie sporo kart, dobrych kart ale takich naprawdę dobrych kart to zwiększę ilość smoków do 5-6
__________________ Do szczęścia potrzebuję tylko dwóch rzeczy. Władzy nad światem i jakiejś przekąski. |
07-06-2009, 22:30 | #26 |
Reputacja: 1 | Wcześniej zgłosiłem chęć gry, teraz jednakże, wraz z odpowiedziami pojawiającymi się od Mistrza Gry wyszedłem z założenia, iż muszę zrezygnować. Ot, informacja organizacyjna, by niczego niechcący nie przedłużyć. Dobrej zabawy, tak czy inaczej. |
07-06-2009, 23:41 | #27 |
Reputacja: 1 | rozumiem i nie mniej przypominam, że jak ktoś chce, to śmiało może się nadal zgłaszać szczególnie zachęcam bo nie codziennie możecie być smokami
__________________ Do szczęścia potrzebuję tylko dwóch rzeczy. Władzy nad światem i jakiejś przekąski. |
09-06-2009, 09:18 | #28 |
Reputacja: 1 | Hmmm... są jeszcze miejsca w sesji? Niczego nie obiecuję, muszę obmyślić koncept postaci i inne takie, ale sesja wydaje sie warta zachodu Jakbym się zdecydował to dam znać, na razie tylko rozważam pewną możliwość (o ile są miejsca, rzecz jasna ) |
09-06-2009, 09:52 | #29 |
Reputacja: 1 | Póki trwa rekrutacja to miejsca są Możliwe, że napiszesz najlepszą albo szczególnie interesującą koncepcję i przelejesz ją na KP dlatego śmiało
__________________ Do szczęścia potrzebuję tylko dwóch rzeczy. Władzy nad światem i jakiejś przekąski. |
09-06-2009, 20:39 | #30 |
Reputacja: 1 | Parę pytanek 1. Jak to jest ogólnie z ciałem smoka? Są zmiennocieplne, stałocieplne, możemy wybrać? A jeśli są (nie daj Boże, mam już obrazek ) zmiennocieplne, to mogą mieć futro? 2. Smok może sam z siebie mieć zdolność zmniejszania swojego rozmiaru? Bo jednak trudno upchnąć takie bydle na spotkaniu rady królewskiej… 3. Bardzo by przeszkadzało, gdyby jeden smok nie miał w ogóle kultu, a jedynie zaufanego przyjaciela, który byłby bardzo silny? Chodzi mi o to, czy rezygnując z barda, sługusów itp. i dając ekwipunek owemu generałowi, można wykreować herosa? 4. Pytanie związane z powyższym. Jeśli smok nie ma kultu, to część rozgrywki dla owego smoka może obfitować w politykę? Trochę się boję, że gdy wszyscy będą hodować w swoim lochach silniejszą generację orków czy innego zielonego okropieństwa smok bez sekty mógłby zostać w tyle. |