Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 11-10-2010, 00:18   #41
 
Famir's Avatar
 
Reputacja: 1 Famir nie jest za bardzo znanyFamir nie jest za bardzo znanyFamir nie jest za bardzo znanyFamir nie jest za bardzo znanyFamir nie jest za bardzo znanyFamir nie jest za bardzo znany
1. Yoru jako noc. DF podeślę już z resztą karty bo zostały mi tylko czysto kosmetyczne poprawki w historii.
2. No ja wiem, że raczej by nie zrobili takiego przybłędy vice-cap. ale to jest streszczony fragment tylko wyjęty ze środka historii.
3. Co nie zmienia faktu, że może faktycznie vice-cap w takiej załodze sensu za bardzo to nie ma.
4. Ja jestem za używaniem polskich terminów z opcją używania japońskich jako zamienników. Można potem w komentach założyć minisłownik by było wiadomo co jak co tłumaczymy.
 
__________________
"The good people sleep much better at night than the bad people. Of course, the bad people enjoy the waking hours much more."
-Woody Allen
Famir jest offline  
Stary 11-10-2010, 01:51   #42
 
Kejmur's Avatar
 
Reputacja: 1 Kejmur jest na bardzo dobrej drodzeKejmur jest na bardzo dobrej drodzeKejmur jest na bardzo dobrej drodzeKejmur jest na bardzo dobrej drodzeKejmur jest na bardzo dobrej drodzeKejmur jest na bardzo dobrej drodzeKejmur jest na bardzo dobrej drodzeKejmur jest na bardzo dobrej drodzeKejmur jest na bardzo dobrej drodzeKejmur jest na bardzo dobrej drodzeKejmur jest na bardzo dobrej drodze
Jeśli jeszcze jest miejsce, to chciałbym się wstępnie zgłosić.
 
Kejmur jest offline  
Stary 11-10-2010, 07:23   #43
 
Sierak's Avatar
 
Reputacja: 1 Sierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłość
Nemo krakał, i wykrakał, bo to on chyba gadał, że do starej gwardii jeszcze Kejmura brakuje .

Jak najbardziej, zapraszamy .

EDIT: Po rozmowie z Ajasem dot. jego DF wpadłem na pewien pomysł. Otóż po otrzymaniu i ostatecznym zaakceptowaniu Waszej KP przygotuję coś na wzór drzewka rozwoju Waszych postaci i np. dla mechaniki będzie osobne, dla DF osobne i co jakiś czas (o tym będę decydował ja od różnych czynników, zaczynając od zaangażowania, przez jakość postów, na decyzjach w rozgrywce kończąc) będziecie dostawali punkcik do rozdania w którejś płaszczyźnie waszych uzdolnień.

Przykład: Diego Famira jest mechanikiem posiadającym DF Yoru-Yoru no Mi i znającym się nieco na walce orężem improwizowanym, w głównej mierze różnej maści kluczami francuskimi i innymi śrubokrętami (tutaj taki mój na szybko wymyślony przykład). Posiada więc trzy osobne drzewka rozwoju, czyli - walka wręcz, gdzie może wykupywać ulepszenia stylu walki, uderzenia specjalne i np. kombinacje, diabelski owoc, gdzie będzie mógł np. wykupić zwiększenie zasięgu działania owocu, umocnienie efektu albo nie wiem, zmniejszenie interwalla między użyciem, a użyciem oraz drzewko mechaniki, gdzie będzie mógł wykupywać zdolności reparacji (od drobnych napraw ciężkich do reparacji szczegółów aż po rzeczy tak niewiarygodne jak naprawienie statku z uszkodzonym kilem). Jeżeli w trakcie sesji uzna, że chce wprowadzać mechaniczne usprawnienia w swoim ciele, dostanie czwarte drzewko rozwoju czyt. cyborgizacje. Wydaje mi się, że pomysł jest ok, a i mi da jakiś obraz Waszego rozwoju, Wam też, bo jak dacie mi kilka dni to ogarnę w Corelu drzewka iście z WoWa i wrzucę do komentarzy sesji.

Oczywiście jest rozwój i rozwój i np. nie zdziwcie się, gdy za Haku albo DF Logię będziecie musieli płacić podwójnie.

Jak dostanę KP, które będę wiedział, że zaakceptuję to rozpiszę takie pierdółki. Zobaczę jak wyjdzie z tym robieniem tego graficznie. Po prostu umówimy się tak, że wstępnie rozpiszę to sobie tekstowo, a w wolnych chwilach będę się bawił w grafika .
 

Ostatnio edytowane przez Sierak : 11-10-2010 o 08:44.
Sierak jest offline  
Stary 11-10-2010, 13:50   #44
 
ZelieL's Avatar
 
Reputacja: 1 ZelieL nie jest za bardzo znany
Ogólnie sprawa przedstawia się Fajnie....

Piszę bo Sierak mi na GG wisi i płacze, że dublować nie chce.

Otóż ja tam mogę i być za tym, że Statek jest taki, nazwa taka. W końcu moja postać i tak ma "zostać piratem z przypadku" czyli odnosi się to do pytań o skład załogi.
Mogę wpaść do szalupy ratunkowej waszego statku gdzieś w EB, ale równie dobrze na pierwszej lepszej wyspie na GL. Bo muzyk to raczej na samym początku nie jest mega ważny, prawda?


Co do Trzy językowości, to w OP występuje więcej języków niż Japoński (patrz Don Croco i jego nazewnictwo technik Suna Suna no Mi. La spada, Sables. To raczej odnosi się do Hiszpańskiego o ile mnie mój skromny słownik w głowie nie myli. No i jeszcze Bon Kurei i jego Armoir de... No Francuskie nazewnictwo. Podobnie z częścią nazewnictwa w Fishman Karate, Arabescque to też japoński chyba nie jest. ) Zależnie od potrzeb wykorzystywane byłyby inne języki i trzeba by sie do tego przystosować, a kto nie ogarnia to ma problem D:

Sierak zadowolony? :P
 

Ostatnio edytowane przez ZelieL : 11-10-2010 o 13:58.
ZelieL jest offline  
Stary 11-10-2010, 13:59   #45
 
Jubiliana's Avatar
 
Reputacja: 1 Jubiliana nie jest za bardzo znany
Już same imiona postaci czerpane są z przeróżnych języków, a nie ograniczają się do jednego konkretnego xP Nazwa i wygląd statku bardzo mi się podobają ^ ^ Co do mojej postaci, to mam już prawie całość nie licząc historii... Muszę nad tym posiedzieć dłużej i pomyśleć, skoro robię panią kucharz, ale oczywiście jestem otwarta na jakieś sugestie~.

Kejmur!
 
__________________
~Hold on a sec. I'm gonna consult myself, ok?~
Jubiliana jest offline  
Stary 11-10-2010, 14:28   #46
 
Sierak's Avatar
 
Reputacja: 1 Sierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłość
No to po kolei, po pierwsze - Sierak zadowolony, a bardziej zadowolony będzie, jak nam odpiszesz na Shinsei. Druga rzecz, poniżej zaktualizuję listę zgłoszeń z profesjami i ewentualnie propozycjami drzewek rozwoju, jak coś to sami uzupełnicie co tam dodać. Jeszcze niżej rozpiszę pobieżnie jak ja widzę ten nasz mini system usprawnień, no ale po kolei. Aha no i niech będzie, że vice-kapitana nam nie trzeba jednak, bo i ekipa za mała na takie szaleństwa.

Nick - Profesja/Pozycja - Sugerowane drzewka rozwoju - Status przyjęcia
Szymji - Doktor - Medycyna/Broń Naturalna/Naturalna Więź - KP zaakceptowane
Ajas - Pokładowy Kot - Diabelski Owoc/Szermierka/Strzelectwo - KP nie wysłane
Serafin - ??? - Szermierka/?/? - KP nie wysłane
Noraku - Nawigator - Diabelski Owoc/Nawigacja/Pogodoznawstwo - KP nie wysłane
Falarism - Muzyk - Muzyka/?/? - KP nie wysłane
ZelieL - Muzyk - Muzyka/Walka Wręcz/? - KP nie wysłane
Jubiliana - Kucharz - Gastronomia/Diabelski Owoc/? - KP nie wysłane
Famir - Mechanik - Diabelski Owoc/Mechanika/? - KP nie wysłane
Nemo - ??? - ?/?/? - KP nie wysłane
Werter - Taktyk/Historyk/Archeolog (?) - Historia/Taktyka/? - KP nie wysłane
Bronthion - Kapitan - ?/?/? - KP nie wysłane
Kejmur - ??? - ?/?/? - KP nie wysłane

Się Was narobiło nagle, serce mi się śmieje i w ogóle z zachwytu. Co do języków to ustalmy to w ten sposób. Nazwy miejscowości, przydomki, broń i tak dalej, i tak dalej ciśniemy po polskiemu, imiona i nazwiska oraz nazwy technik (które notabene opracowywujecie sami) macie dowolne, więc jak się uprzecie i zrobicie to tak, że nie zacznę sapać przed monitorem to możecie nawet w Iworyjskim sobie to nazywać. Na górze dałem takie przykładowe rozpiski, umówmy się, że na start Wasza postać nie może mieć więcej niż 3 drzewka rozwoju. Dlaczego? Bo to i tak sporo. Każde zaczyna się od podstawowej zdolności i ma 3 dalsze ścieżki rozwoju, które mają 5 poziomów i tak też poziom I kosztuje 1 punkt, poziom II 2 punkty i tak dalej, na start macie jedno darmowe "rozwinięcie" odzwierciedlające Waszą przeprawę przez jeden z Błękitów. Z czasem (jak podałem przykład z mechanizacjami ciała) będziecie mogli "odkrywać" nowe kwalifikacje postaci, jak i np. haki. Co ma do siebie takiego fajnego haki i logia? Ano są droższe, logia i haki (mantra i zbroja, nie chce mi się w wiki sprawdzać nazw) dwukrotnie, haoshoku haki trzykrotnie. Co jeszcze? Ah, walka wręcz albo szermierka to zdolność nazwijmy to, ogólna, odzwierciedlająca sam fakt zdolności walki mieczem, refleks, doświadczenie w walce itd.,itp., wszelkie santouryuu, styl jaszczurczego wrzoda albo paznokcia czarnego smoka wykupywane są osobno, ale oczywiście są w jakiś sposób silniejsze. Dopuszczam łączenie umiejętności i na ten przykład u Wertera historia może być łączona z taktyką w przypadku np. dużych bitew morskich, gdzie naturalna żyłka do układania świetnych strategii znajduje podparcie w ogromnej wiedzy dotyczącej znanych wojen i starć oraz błędów w nich popełnionych. How u see it? Poniżej rozpiszę coś bardzo przykładowego, nie jest to żadna filozofia, np. ognista logia.

Jedna ścieżka może być ścieżką ataku, zdolności ofensywnych i ogólnego bajzlu, jaki postać robi robiąc takie np. hiken (wiadomo, na początku może tego starczyć ledwo na człowieka, na piątym poziomie na pół miasta), druga sprawa to defensywa, czyli zarówno zdolności do zgrania przejść z ognia w ludzia i z powrotem, a nawet w jakimś stopniu nulyfikowania haki i kontrowania go. Trzecia? Huh, dajcie mi chwilę... no coś się wymyśli, załóżmy że jak będzie logia to wymyślę :P.

I takim sposobem ustalmy luźny limit technik na (poziom umiejętności*3), żeby też nowicjusz, co ledwo zna arkana kung-fu wykonywał repliki jakiś palców śmierci i tym podobnych. Na upartego, muzyk może już w czysto DnDkowym stylu "pokrzepiać serca i morale" crewmate'ów i sprawiać, że walczy im się lepiej grając np. bone to be wild .
Mając storytell mamy tutaj akurat nieograniczone możliwości zabawy, same te drzewka też będą działały bardzo suplementarnie, głównym motorem Waszej przeżywalności jest dobór przeciwnika, taktyka i myślenie, myślenie, a jakbyście zapomnieli - to myślenie .
 

Ostatnio edytowane przez Sierak : 12-10-2010 o 11:51.
Sierak jest offline  
Stary 11-10-2010, 15:03   #47
 
Famir's Avatar
 
Reputacja: 1 Famir nie jest za bardzo znanyFamir nie jest za bardzo znanyFamir nie jest za bardzo znanyFamir nie jest za bardzo znanyFamir nie jest za bardzo znanyFamir nie jest za bardzo znany
Cytat:
Napisał Sierak Zobacz post
Przykład: Diego Famira jest mechanikiem posiadającym DF Yoru-Yoru no Mi i znającym się nieco na walce orężem improwizowanym, w głównej mierze różnej maści kluczami francuskimi i innymi śrubokrętami (tutaj taki mój na szybko wymyślony przykład).
Tutaj miałem zonka bo na serio mam taki styl walki w KP.
 
__________________
"The good people sleep much better at night than the bad people. Of course, the bad people enjoy the waking hours much more."
-Woody Allen
Famir jest offline  
Stary 11-10-2010, 15:09   #48
 
ZelieL's Avatar
 
Reputacja: 1 ZelieL nie jest za bardzo znany
A co z opcją Rokushiki (czy jak to się tam pisze)? 6 ścieżek Walki wręcz. To też jako osobne Drzewko? Tak pytam, bo wpadłem na taki mały pomysł dla mojego Muzyka, który się bezpośrednio z historią jego życia wiąże
 
ZelieL jest offline  
Stary 11-10-2010, 15:13   #49
 
Sierak's Avatar
 
Reputacja: 1 Sierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłość
ZelieL wiesz, co do Rokushiki to ciężka sprawa. W sensie na początku na pewno żadne z Was mieć go nie będzie, to jest styl walki stricte od Marines i do tego taki, którego naucza się elitę/obiecujących agentów. Tak, na pewno będzie jako osobne drzewko, być może kogoś kiedyś spotkacie, kto będzie ex-marine albo coś w ten deseń i będzie mógł nauczyć podstaw. Wszystko jeszcze przed nami .

Generalnie powiem tak, preferuję styl rozgrywki w którym gracz ma praktycznie wolną rękę, jak chce to może wybiec na miasto i zabijać co popadnie, ja fabułę i tak jakoś pod to podepnę, za to on będzie musiał stawić czoło konsekwencjom .
 
Sierak jest offline  
Stary 11-10-2010, 16:49   #50
 
Ajas's Avatar
 
Reputacja: 1 Ajas ma w sobie cośAjas ma w sobie cośAjas ma w sobie cośAjas ma w sobie cośAjas ma w sobie cośAjas ma w sobie cośAjas ma w sobie cośAjas ma w sobie cośAjas ma w sobie cośAjas ma w sobie cośAjas ma w sobie coś
Ja zmieniam koncepcje, kapitanem nie chce być. Moja funkcja na statku to aktualnie: Nowo dołączony/szermierz (rzucam 20 i wale z axa)

Zaklepuje opcje że do załogi dołączyłem jako ostatni, około 2tyg temu
 
Ajas jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:20.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172