Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 08-12-2010, 19:50   #31
 
Jendker's Avatar
 
Mam propozycję na zmianę mechaniki, która ograniczyła by możliwość nawet przypadkowego overpowera. Po pierwsze, usuwamy kości many.
Zamiast tego każdy ma bazowy jeden punkt many, który działa jak basic land. Zwiększamy limit kart do 8. W ten sposób landy będą odgrywać większą rolę.

Kolejna, to to że gracze mogą dobierać karty wyłącznie z jednego bloku, ale wybranego przez siebie.
 
Jendker jest offline  
Stary 08-12-2010, 21:12   #32
 
Fiath's Avatar
 
Jestem gotów zaakceptować twój pomysł, rozwiń mi jednak punkt many, działa jak land, jednak jak widzisz jego stan? Rozwój za punkty niczym statystykę? No i jakiego rodzaju manę, by ten punkt generował? Dowolną, jak kości many, czy szarą?
Jeśli dobrze zrozumiałem to odpowiedziami na te pytania są "rozwój jako statystyka" i "dowolną", jednak wolę się upewnić. Rozwój punktów many nie byłby jednak zbyt tani, jakby nie spojrzeć.
 
Fiath jest offline  
Stary 08-12-2010, 22:27   #33
 
Jendker's Avatar
 
Gracz decydował by jakiego koloru była to mana przed walką, ewentualnie decydował raz na całą grę. Ma zawsze do wygenerowania 1 punkt, tak jakby posiadał kartę landu w polu. Nawet jeżeli nie posiadał by przy sobie kart landów które mógłby wyłożyć podczas walki, dysponuje takim zasobem. Oczywiście, wszystkie efekty działające na zwykłe landy mogły by działać na taki land. Tylko zniszczenie działało by jak exile, wyłączając go tymczasowo z gry. nie można by zagrywać karty land w pierwszej turze. Zamiast tego jako statystykę z sugeruję zbiornik na manę. Czyli ile many możemy mieć po walce. Czyli jak np chcemy użyć jakiejś karty nie w walce, ile mamy dostępnej many bez aktywacji landów(zwykłe "otworzenie drzwi Boltem itd).
 

Ostatnio edytowane przez Jendker : 08-12-2010 o 22:29.
Jendker jest offline  
Stary 09-12-2010, 08:55   #34
 
Fiath's Avatar
 
Chciałem aby walka była możliwie dynamiczna, twoja propozycja zaś sprawia, że gracze będą pasowali trzy, cztery tury na walkę, aby móc wykorzystać jeden spell, czy nazbierać punktów po walce, co wydaje mi się zbędne.
Używanie kart poza walką jest prostsze gdy jest wolne, nawet w DnD nie przeprowadza się testu na pociągnięcie za klamkę czy kopnięcie w spróchniałą kłodę za pomocą przemiany w niedźwiedzia.

Gdybyśmy wyrzucili kości many, wolałbym zrobić to całkowicie, i symulować wcześniej proponowaną bibliotekę, bądź też pójść za twoją propozycją, jednak darmowy land zmieniłbym w statystykę.
 
Fiath jest offline  
Stary 11-12-2010, 22:17   #35
 
ZauraK's Avatar
 
No to na czy w końcu się zatrzymaliśmy? Propozycji było kilka różnych, tak że w końcu nie wiem czy te 5 kart, czy 40?

BTW: Ile osób ze zgłoszonych grywa w MtG?
 
__________________
ZauraK
ZauraK jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:16.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168