Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Horror i Świat Mroku > Archiwum sesji RPG z działu Horror i Świat Mroku
Zarejestruj się Użytkownicy


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 26-08-2012, 21:54   #251
 
Ravanesh's Avatar
 
Reputacja: 1 Ravanesh ma wspaniałą reputacjęRavanesh ma wspaniałą reputacjęRavanesh ma wspaniałą reputacjęRavanesh ma wspaniałą reputacjęRavanesh ma wspaniałą reputacjęRavanesh ma wspaniałą reputacjęRavanesh ma wspaniałą reputacjęRavanesh ma wspaniałą reputacjęRavanesh ma wspaniałą reputacjęRavanesh ma wspaniałą reputacjęRavanesh ma wspaniałą reputację
Grupa Harikawa i Summers wstrzymajcie się jeszcze z odpiską bo oczywiście Armiel zmieni wam fragment dotyczący waszych działań. Armiel wasz fragment napisał nieco wcześniej na podstawie docka i pierwszych waszych deklaracji.
 
Ravanesh jest offline  
Stary 26-08-2012, 22:10   #252
 
Armiel's Avatar
 
Reputacja: 1 Armiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputację
Ravanesh - dzięki za czujność i rzuty.
Tekst poprawiony. Zmiany w stanie zdrowia naniesione na KP.
 
Armiel jest offline  
Stary 26-08-2012, 22:19   #253
 
Betterman's Avatar
 
Reputacja: 1 Betterman jest jak niezastąpione światło przewodnieBetterman jest jak niezastąpione światło przewodnieBetterman jest jak niezastąpione światło przewodnieBetterman jest jak niezastąpione światło przewodnieBetterman jest jak niezastąpione światło przewodnieBetterman jest jak niezastąpione światło przewodnieBetterman jest jak niezastąpione światło przewodnieBetterman jest jak niezastąpione światło przewodnieBetterman jest jak niezastąpione światło przewodnieBetterman jest jak niezastąpione światło przewodnieBetterman jest jak niezastąpione światło przewodnie
No, to dzięki niespodziewanemu wglądowi w alternatywną rzeczywistość dowiedzieliśmy się, kto miał rację. O jedno draśnięcie, he he. Wybacz, abishai.

Jakbym był upierdliwy, to bym napisał, że Harikawa miał swój karabin w łapach i czasu na zmianę broni raczej nie potrzebował. Ale nie jestem. To chyba wyrzuty sumienia albo co...
 
Betterman jest offline  
Stary 26-08-2012, 22:22   #254
 
Armiel's Avatar
 
Reputacja: 1 Armiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputację
Oj tam, oj tam - rzuty to rzuty. Oba plany były równie dobre
Co do karabinu, to się przyda tak czy siak, więc wybaczycie mi chyba to drobne potknięcie. Summa summarum skończyło się prawie tak samo A rana groźna nie jest Ot takie draśnięcie bardziej - jakaś premia za brak czujności MG dla graczy być musi, aby było sprawiedliwie
 
Armiel jest offline  
Stary 26-08-2012, 22:37   #255
 
Betterman's Avatar
 
Reputacja: 1 Betterman jest jak niezastąpione światło przewodnieBetterman jest jak niezastąpione światło przewodnieBetterman jest jak niezastąpione światło przewodnieBetterman jest jak niezastąpione światło przewodnieBetterman jest jak niezastąpione światło przewodnieBetterman jest jak niezastąpione światło przewodnieBetterman jest jak niezastąpione światło przewodnieBetterman jest jak niezastąpione światło przewodnieBetterman jest jak niezastąpione światło przewodnieBetterman jest jak niezastąpione światło przewodnieBetterman jest jak niezastąpione światło przewodnie
A gdzie tam! Mój był lepszy, tyle że się nie powiódł.

Właśnie, skoro już przy tym jesteśmy... Od razu ustalmy: ów potencjalny granat - blisko jest? Oczywiście przede wszystkim wedle miarki wojennego obycia postaci, chociaż i metryczną nie pogardzę.
 
Betterman jest offline  
Stary 26-08-2012, 23:16   #256
 
Armiel's Avatar
 
Reputacja: 1 Armiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputację
Blisko, zdecydowanie za blisko. Jesteście w polu rażenia i to bliskim.
 
Armiel jest offline  
Stary 27-08-2012, 13:30   #257
 
abishai's Avatar
 
Reputacja: 1 abishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputację
Kto się rzuca po granat? Bo chyba powinien szybszy z nich, zważywszy na statystyki?
Ogólnie można uznać, że chwycić i odrzucić granat zanim wybuchnie próbują obaj, ale... który z nich jest szybszy.
 
__________________
I don't really care what you're going to do. I'm GM not your nanny.
abishai jest offline  
Stary 27-08-2012, 15:17   #258
 
Armiel's Avatar
 
Reputacja: 1 Armiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputację
Który - okaże się w sesji, chyba że się głowami zderzą obaj i na chwilę ich zamroczy. To by był horror - komedia chyba
 
Armiel jest offline  
Stary 27-08-2012, 15:22   #259
 
Betterman's Avatar
 
Reputacja: 1 Betterman jest jak niezastąpione światło przewodnieBetterman jest jak niezastąpione światło przewodnieBetterman jest jak niezastąpione światło przewodnieBetterman jest jak niezastąpione światło przewodnieBetterman jest jak niezastąpione światło przewodnieBetterman jest jak niezastąpione światło przewodnieBetterman jest jak niezastąpione światło przewodnieBetterman jest jak niezastąpione światło przewodnieBetterman jest jak niezastąpione światło przewodnieBetterman jest jak niezastąpione światło przewodnieBetterman jest jak niezastąpione światło przewodnie
Cytat:
Napisał abishai Zobacz post
Kto się rzuca po granat? Bo chyba powinien szybszy z nich, zważywszy na statystyki?
Ogólnie można uznać, że chwycić i odrzucić granat zanim wybuchnie próbują obaj, ale... który z nich jest szybszy.
No, jakby co, ja już zacząłem pisać:
"Nie oglądając się na kaprala, Luke wypuścił z rąk karabin i rzucił się do granatu. Nie było na co czekać, chyba że bardzo paskudną śmierć. Zagarnął..."
... Ale mi Mistrz drugiej sesji uświadomił, że dziś upływa termin, więc odłożyłem do jutra.
 
Betterman jest offline  
Stary 27-08-2012, 15:50   #260
 
abishai's Avatar
 
Reputacja: 1 abishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputację
Cytat:
Który - okaże się w sesji, chyba że się głowami zderzą obaj i na chwilę ich zamroczy.
W tym problem... że nie bardzo jest o czym pisać. Bo że rzucą się obaj to wiadomo. Że może się udać, któremuś z nich, lub żadnemu to też.
Tyle że post ze strony graczy w sumie nie jest potrzebny w tej sytuacji. Bo deklaracja w komentarzach wystarczy. A bez wiedzy czy się udało, nie można deklarować dalszych działań ofensywnych. Bo jak widzisz granat, który może wybuchnąć, to nie kombinujesz jak szachista nad kolejnymi ruchami, tylko ratujesz instynktownie skórę.

Chodzi mi to że działania naszych postaci schodzą co prawda do dramatycznej, ale tylko jednej decyzji i nie bardzo posuwają akcję naprzód.
 
__________________
I don't really care what you're going to do. I'm GM not your nanny.

Ostatnio edytowane przez abishai : 27-08-2012 o 16:01.
abishai jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:16.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172